אדי קבטנר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אדי קבטנר
לידה 24 באוקטובר 1987 (בן 36)
מוסקבה,
ברית המועצות
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2004
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אדי קבטנר (נולד ב-24 באוקטובר 1987) הוא שחקן, במאי, עורך, דוגמן,[1] ומנחה טלוויזיה ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אַדִי קְבֶטְנֶר נולד בשם ולדיסלב בברית המועצות בשנת 1987, ועלה לישראל בשנת 1990.

בן יחיד להורים שהכירו באקדמיה למשחק בברית המועצות. אביו רומן היה חלק מצוות ההקמה של תיאטרון גשר ובהמשך היה בו מנהל אדמיניסטרטיבי, תפעול והפקות. מפיק שם הצגות ומכהן בתפקיד הסמנכ"ל לפרויקטים מיוחדים. הוא גם שיחק שם כשחקן מחליף בשלושה תפקידים בעבר. אמו לָאוּרָה היא מורה לפיתוח קול ולפסנתר וזמרת שהשתתפה בעבר במופעים של התזמורת הפילהרמונית הישראלית בישראל ומחוצה לה, ושיחקה גם היא בתיאטרון גשר. לכן גדל קבטנר מאחורי הקלעים ואף עבד כסדרן במקום במשך שלוש שנים.[2]

בשנת 2004 הצטלם למסע פרסום עבור חברת האופנה "תמנון". בשנת 2005 הצטלם למסעות פרסום עבור רשת חנויות הספורט "מגה ספורט" וחברת האופנה "Lee Jeans". בשנת 2006 הצטלם למסע פרסום עבור רשת לבגדי תינוקות "AVG", וכן שיחק בתפקיד אורח בשני פרקים בעונה השנייה של סדרת הדרמה "מילואים" של הזכיינית רשת. באותה שנה השתתף בקליפ לשיר "Rhythm By Rhythm" של להקת פרויקט מוזאיק.

שירת כקצין צה"ל בין השנים 2010-2006 בתור מ"מ בבסיס טירונים ניצנים.

בשנת 2010 החל ללמוד משחק בבית הספר למשחק של ניסן נתיב (מחזור מ"ח), ובשנת 2013 סיים את לימודיו. במהלך הלימודים שיחק בהצגות "המתלבט" (חנוך לוין), "מהומה רבה על לא דבר" (ויליאם שייקספיר), "בשפל" (מקסים גורקי), "קריית כמעט" (ג'ון קאריאני), ו"מלכה" (ג'ייסון דנינו-הולט).

בשנת 2013 הנחה בערוץ 9 את התוכנית "בוקר טוב ישראל". בשנת 2014 יצר והיה למנחה הראשון של תוכנית התרבות היומית בעברית "האנגר 9" בערוץ 9, ושיחק בהצגת הילדים "הגמדים מתחת לשמיכות" בתיאטרון חיפה. בהמשך הצטרף לתיאטרון גשר, עם תפקידו הראשון במחזה "הדיבוק" (ש. אנ-סקי) בבימויו של יבגני אריה. באותה שנה החל לגלם את אחת הדמויות הראשיות בסדרה "מתים לרגע" של HOT, דמותו של סלאבה, סטודנט מצטיין לרפואה שבעקבות ניסוי רפואי מסוכן מתגלגלת לתוכו נשמה של זאב.

בשנת 2015 שיחק בסדרת הדרמה של הערוץ הראשון "איפה אתה חי?" לצד חי דוידוב, רונן דוידוב, רבקה מיכאלי, לירז צ'רכי, עדי הימלבלוי, טוביה צפיר וענת עצמון.

בשנת 2016 הצטלם לעונה השנייה של הסדרה "מתים לרגע". באותה שנה התארח בעונה השנייה של הסדרה "בני ערובה" בתפקיד דודי.

בשנת 2017 השתתף בסדרה "חברות" בתפקיד אורח. באותה שנה ערך, ביים והשתתף בסרטון בנושא הטרדות מיניות בשם "ישיבת מטכ"ל".[3]

בשנת 2018 שיחק לוחם רוסי בסדרה האמריקאית "תחנת ברלין". באותה שנה שיחק יחד עם נטע ברזילי בקליפ שלה Bassa Sababa. באותה שנה השתתף בסרט האימה "הגולם". באותה שנה שיחק גם בעונה השנייה של סדרת הנוער ״גיבור אמיתי״ בתפקיד דר' אורי קורן. באותה שנה גם ערך וביים עבור ערוץ טדי סדרה בת שישה פרקים בשם "חיות בר". בשנת 2023 החל לשחק בסדרה קורודרוי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אדי קבטנר בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ דף אישי באתר של סוכנות זוהר יעקובסון
  2. ^ אלון הדר, זינוק בעלייה, עמ' 14–15, 7 לילות, ידיעות אחרונות, 1 באוגוסט 2014
  3. ^ בובצ'קה אצל אורלי וגיא, סרטון באתר יוטיוב, 22 במאי 2017