אהבה מלידה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
אהבה מלידה
Offspring
סוגה סדרת דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים דברה אוסוולד עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים אשר קדי עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור אוסטרליה
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 7
מספר פרקים 85
הפקה
הפצה הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 45 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ 10 עריכת הנתון בוויקינתונים
פורמט (תמונה) I576 (sdtv)
i1080 (hdtv)
פורמט (קול) stereo
תקופת שידור מקורית 15 באוגוסט 201030 באוגוסט 2017
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אהבה מלידהאנגלית: Offspring) היא סדרת טלוויזיה עטורת פרסים (זוכת פרסי המכון האוסטרלי לקולנוע ופרס ה"אמי" האוסטרלי), דרמה קומית טלוויזיונית אוסטרלית שהוקרנה לראשונה ב-15 באוגוסט 2010 ,בישראל משודרת ב HOT3.

העלילה מתרחשת בפיצרוי, מלבורן, מתרכזת סביב נינה פראודמן (אשר קדי, "הדרך לאהוב") בת ה-30, רופאה מיילדת ובני משפחתה, הם מנווטים בכאוס של חיים מודרניים. הסדרה משלבת דרמת נרטיב קונבנציונלי עם פלאשבקים, אנימציה גרפית ורצפי פנטזיה. הקריירה שלה מלאה בהפתעות, בעלה לשעבר מנסה להוכיח את אהבתו האינסופית אליה; למשפחה שלה לא חסרים מצבי חירום; ונינה היא מסוג האנשים שכולם פונים אליהם לעזרה ברגעי המשבר שלהם. בזמן שהיא מתכננת את דרכה במערבולות של משפחת פראודמן, נינה לחלוטין סוטה מהמסלול כשהיא פוגשת בקולגה חדש לעבודה, כריס הבל (דון האני), רופא ילדים שרק הגיע למלבורן. למרות הניצוץ הבלתי ניתן להכחשה ביניהם, לכריס יש עבר שעלול להרוס את תקוותיה של נינה.

בילי פראודמן (קאט סטיוארט) היא אחותה הגדולה והמרדנית של נינה, שעובדת כמתמחה בעסק הנדל"ן של אביהן. כעת, היא נחושה לשים את עברה הפרוע מאחור ולעשות משהו גדול בחייה, אך היא מתקשה לשכנע את בן-זוגה הלא יציב מיק (אדי פרפקט) לעשות צעד דומה. שרי (דבורה מיילמן, "ארוכה הדרך הביתה") המבריקה והנמרצת היא חברתה הטובה של נינה. שרי, שעבדה עד לאחרונה כאחות, מחליטה להצטרף לצוות הרפואי של ספינת שיט, וחוזרת ליבשה ולחייה של נינה רגע לפני שהיא יולדת וחווה מהפך אדיר. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של בני משפחת פראודמן והסובבים אותם, במסע אחר אהבה, סיפוק ואיזון בחיים המודרניים, ובוחנת את הברכות והקללות שמגיעות בחיי המשפחה, שהולכת לעבור צעדים לא צפויים בחיי היומיום שלה.

לצדה של קאדי, מככבים בסדרה קאט סטיוארט, דון האני, ג'יי ראיין, דבורה מיילמן, אדי פרפקט, לינדה קרופר ("דג קטן"), ריצ'רד דייוויס, ג'ון ווטרס ומתיו לנווז.

דברה אוסוולד כתבה את הסדרה עם ג'ון אדוארדס ואימוגן בנקס. הסדרה הופקה על ידי חברת ההפקות העצמאית הגדולה באוסטרליה, Southern Star Group.

אהבה מלידה נולדה במקור כסרט טלוויזיה בן שעתיים, אבל לאחר שמנהלי הטלוויזיה התרשמו מאיכותה, פוצלה לסדרה בת 13 פרקים. שידוריה של העונה השנייה החלו ביום 16 במאי 2011, עם פרק בכורה כפול. מאז הופקו עונות 3 4 5 6 7.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אהבה מלידה בוויקישיתוף