אי-שרדות באי פקיטיו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אי-שרדות - באי פקיטיו
סוגה אנימציה, קומדיה, דרמה
בימוי אפי בן ישראל
זוכים שון (ברק ברויטמן)
ארץ מקור קנדה
שפות עברית
מספר עונות 1
מספר פרקים 13
הפקה
חברת הפקה Fresh TV עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור קרטון נטוורק (ארצות הברית)
Teletoon (קנדה)
רשת שידור בישראל ערוץ הילדים (ישראל)
תקופת שידור מקורית 7 ביולי 201418 ביולי 2014
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אי-שרדות - באי פקיטיו היא סדרת אנימציה קנדית/אמריקאית המהווה המשך לסדרות "אי-שרדות", "אי-שרדות אקשן", "אי-שרדות מסביב לעולם", "אי-שרדות הנקמה של האי" ו-"אי-שרדות אולסטארס". הסדרה מתרחשת העונה באי חדש הנקרא "פקיטיו", וישנם 14 מתחרים חדשים. העונה הייתה קצרה יחסית ובעלת מספר מתמודדים קטן.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה הקודמת, אי-שרדות אולסטארס, בפרק הסיום, האי וואוואנקוואה טבע בים מכיוון שבשביל משימת הגמר, שף השתמש במכונת סידוק, אך הוא לא ידע שהאי הזה קטן מדי והטביע אותו. העונה הזאת מתקיימת באי חדש לגמרי שנקרא פקיטיו הנמצא במערב קנדה. במהלך העונה מתגלה שהאי מלאכותי לגמרי. התוכנית מלווה את התחרות של 14 בני נוער במחנה פקיטיו. הנערים צריכים להשתתף בתחרויות שונות בקבוצות (מו-סקוואק וגיי-נו-סיי-וואק) לאחר מכן הקבוצה שמפסידה מדיחה אחד מחבריה והמודח נורה מתוך תותח הבושה מצוק. לבסוף המתחרה שנשאר אחרון זוכה במיליון דולר.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מנחים[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמות מדבב תפקיד
עברית אנגלית
כריס מקליין גיא רושניאק כריסטיאן פוטנזה מנחה
שף האצ'ט צביקה פורמן קלה בנט טבח ועוזר מנחה
  • כריס מקליין (גיא רושניאק/כריסטיאן פוטנזה) - מנחה התוכנית, אוהב להתעלל במתמודדים. טופר גילה שכריס לא בן 30, אלא הרבה יותר (משהו בסביבות 60 או 65).
  • נורברט שפורי "שף" האצ'ט (צביקה פורמן/קלה בנט) - העוזר של כריס וגם טבח המחנה, מבשל למתחרים אוכל דוחה שכדאי לא לאכול.

משתתפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

משתתף תיאור מדבב קבוצות סיום
עברית אנגלית התחלה החלפה איחוד מקום פרק
בירדו לוח הקול
האנושי
גיא רושיניאק קלה בנט מו-סקוואק מודח ראשון 1
לאונרד הקוסם הכושל צביקה פורמן קלה בנט מו-סקוואק מודח שני 2
איימי התאומה הרעה לורן סביר ברין מק'אולי גיי-נו-סיי-קוואק מודחת שלישית 3
רודני נער החווה איתי מרקסון איאן רוניגן גיי-נו-סיי-קוואק מודח רביעי 4
סיימי התאומה הטובה עדן גמליאל ברין מק'אולי גיי-נו-סיי-קוואק מודחת חמישית 5
אלה נסיכה מהאגדות מונה מור סאנדיי מיוז מו-סקוואק פרשה 6
טופר המעריץ של כריס יהונתן מגון כריסטופר ג'אקוט גיי-נו-סיי-קוואק גיי-נו-סיי-קוואק מודח שביעי 8
דייב הבחור הנורמלי דור סרוגו דניאל דה-סאנטו מו-סקוואק מו-סקוואק איחוד מודח שמיני 9
סקרלט הגאונה השקטה ספיר דרמון קריסטין פריידיי גיי-נו-סיי-קוואק גיי-נו-סיי-קוואק פרשו 10
מקס נבל העל סער בדישי ברוס דו גיי-נו-סיי-קוואק מו-סקוואק
יסמין נערת האאוטבק
האוסטרלי
מייה קדוש קייטי ברג'ין גיי-נו-סיי-קוואק גיי-נו-סיי-קוואק מודחת אחת עשרה 11
שוגר מלכת התחרות טליה ברקאי רושל ווילסון מו-סקוואק מו-סקוואק מודחת
שתים עשרה
12
סקאי האתלטית שחר קדוש שרה פודמסקי מו-סקוואק גיי-נו-סיי-קוואק מקום שני 13
שון פרנואיד הזומבים ברק ברויטמן זאקרי בנט מו-סקוואק מו-סקוואק המנצח
  • בירדו (גיא רושיניאק/קלה בנט) - אמן אפקטים קוליים. הוא לא מרבה לדבר ורוב הזמן רק משמיע את האפקטים הקוליים שיוצר מגרונו. הודח בעקבות כך שלא עזר לקבוצה כמעט בכלל באתגר הראשון (לבנות בקתה) ועצבן את דייב. (המודח הראשון).
  • לאונרד (צביקה פורמן/קלה בנט) - מעריץ של ספרי הארי פוטר ועקב האובססיה שלו אליהם הוא התחיל להיות בטוח שהוא בעצמו קוסם אך דבר זה לא שכנע אף אחד מחבריו לקבוצה למעט שוגר. הודח שני מכיוון שלא הביא כל תועלת לחברי קבוצתו ורק הכשיל אותם עם ה"קסמים" שלו, וגם היה ברור לגמרי שהוא הסיבה להפסד הקבוצה שלו בפרק 2 (המודח השני).
  • איימי (לורן סביר/ברין מק'אולי) - התאומה של סיימי. בחורה רעה, שמנצלת את אחותה ולוקחת קרדיט על דברים שסאמי עשתה. לאחר שגרמה לכישלון של הקבוצה באתגר היא שכנעה את שאר הקבוצה (למעט יסמין) שסאמי גרמה לכישלון. עקב כך סאמי ויסמין נתנו לאיימי לאכול תפוח מורעל שגרם לנפיחות בגרון שמנעה ממנה לדבר. כאשר סאמי הוכרזה כמודחת, סאמי האמיתית התחזתה לאיימי וכך היא נשארה ואילו איימי האמיתית הודחה. בפרק החמישי היא עושה את דרכה בחזרה לאי כדי להתנקם בסאמי אך כאשר סאמי הודחה, איימי גורשה מהאי יחד איתה. (המודחת השלישית).
  • רודני (איתי מרקסון/איאן רוניגן) - נער חווה. בחור גדול ושרירי אך רגיש. שואף למצוא לעצמו חברה ובמהלך העונה הוא זוכה להתאהב ביסמין, איימי, סקרלט ובסאמי (שחשב בטעות שזו איימי). הודח כי לא הצליח לפתוח את השק שישחרר את הקבוצה שלו מהקולרים החשמליים ובעקבות כך שלא יכל לענות אמת על השאלות שכריס שאל אותו. (המודח הרביעי).
  • סאמי "סיימי" (עדן גמליאל/ברין מק'אולי) - התאומה של אמי. טובת לב אך פוחדת לעמוד על שלה מול אחותה. אחרי שאיימי הודחה (תחת זהותה של סאמי), סאמי גנבה את זהותה והתחילה להתחזות לאיימי. סאמי הודחה מכיוון שגרמה להפסד של קבוצתה כאשר איימי הופיעה מחדש על האי והתחילה ריב פיזי עם סאמי דבר שגרם להדחה של סאמי ולגירושה של איימי. השם האמיתי שלה הוא "סאמי", אבל כולם קוראים לה "סיימי" כי היא נחשבת לפחות טובה מאחותה איימי. (המודחת החמישית).
  • אלה (מונה מור/סאנדיי מיוז) - נערה שאוהבת חיות ולשיר. מאוהבת בדייב. מכיוון שהיא מהווה פרודיה על נסיכות דיסני, המראה שלה מבוסס על המראה של שלגיה בעוד התלבושת שלה מבוססת על התלבושת של אורורה ושל סינדרלה. היא מציינת שהעונה האהובה עליה של "אי-שרדות" היא "אי-שרדות מסביב לעולם" בגלל כל השירים שהיו שם. אלה רוצה להתיידד עם כולם אך אינה שמה לב ששוגר לא סובלת אותה. כאשר נמאסו לכריס השירים שלה הוא קבע כלל שאם מישהו ישיר הוא יודח. אך על מנת לעזור במשימה אלה הייתה חייבת לשיר. שוגר (שמהרגע הראשון לא סבלה את אלה) שלחה לכריס מכתב "אנונימי" בו היא מלשינה על אלה. עקב כך היא הודחה (המודחת השישית). ב"אי-שרדות: עושים צרות" מוצגת כדודניתה של גוון, וכמו כן, היא הופכת לדרקונית כשהיא מתעצבנת.
  • טופר (יהונתן מגון/כריסטופר ג'אקוט) - נער המעריץ את כריס מקליין בצורה מאוד אובססיבית. הוא מכנה את עצמו "כריס 2.0" ומציין שכולם קוראים לו כריס הצעיר. אכפת לו מאוד מהמראה שלו ומהשיער שלו. למרות ההערצה שלו לכריס, הוא שואף להשתלט לו על התוכנית. כאשר כריס גילה זאת הוא התחזה למפיק של הסדרה, התקשר לטופר ושאל אותו אם הוא רוצה להנחות במקומו. כאשר טופר צרח מאושר זה גרם למפולת שלגים שגרמה להפסד הקבוצה וכך הוא הודח. (המודח השביעי).
  • "דייוויד" דייב (דור סרוגו/דניאל דה-סאנטו) - נער חכם, ציני, אדיש בעל ביטחון עצמי מועט. פוחד מחיידקים ומלכלוך ומאוד היגייני וכנראה שסובל מהפרעה טורדנית-כפייתית. מתאהב במהלך העונה בסקאי אך בגמר מגלה שסקאי בדיוק סיימה מערכת יחסים עם החבר הקודם שלה ולכן התחיל לשנוא אותה. דייב הדיח את עצמו כדי שסקאי תישאר. שערו נשר בגמר בגלל חתול-רובוט. נחטף על ידי סקובה-דב בפרק האחרון ולא ידוע מה קרה לו. (המודח השמיני).
  • סקרלט (ספיר דרמון/קריסטי פריידיי) - בתחילה היה נראה שסקרלט היא בחורה חכמה, שקטה עם מעט ביטחון עצמי. עקב כך מקס לקח אותה תחת חסותה והפך אותה לעוזרת שלו (מבלי להודות שדווקא סקרלט היא זו שעוזרת לו ומגבה אותו) אך בפרק העשירי של העונה מתגלה האמת: סקרלט היא למעשה מרושעת. היא התחזתה לחנונית על מנת שאף אחד לא יבחין ברשע שלה. היא הראשונה שגילתה שהאי הוא מלאכותי ועקב כך הצליחה לפרוץ לחדר הבקרה שלו ואיימה על כריס שאם הוא לא ייתן לה את הפרס הכספי היא תפוצץ את האי יחד עם כל שאר המתמודדים שנותרו יחד עם המתמחים של כריס. בסופו של דבר עקב רעיון של סקיי סקרלט נתפסה והודחה. (המודחת התשיעית, הודחה עם מקס).
  • מקס (סער בדישי/ברוס דו) - נער המתיימר להיות נבל-על המתגאה בהיותו רע, אך לא כל כך טוב עושה את זה גרוע ותמיד יש לו את סקרלט שמגבה אותו. כמעט הודח בפרק השישי אבל ניצל בגלל ההדחה של אלה (שהודחה כי היא שרה). הודח כי לכריס נמאס מרוע (המודח העשירי, הודח עם סקרלט). ב"אי-שרדות: עושים צרות" מוצג כדודנו של אוון.
  • יסמין (מייה קדוש/קייטי ברג'ין) - נערה אוסטרלית הרפתקנית. יודעת להתמצא בטבע. מתאהבת במהלך העונה בשון, היא ושון הופכים לזוג בפרק בו סקרלט משתגעת (פרק 10). חזקה פיזית ומנטלית ומשמשת כחברה טובה וכתף תומכת עבור רוב מתמודדי העונה. (המודחת האחד-עשר). מופיעה בתפקיד קמע בעונה השלישית של "אי-שרדות: עושים צרות" במראה הבוגר שלה.
  • שוגר (טליה ברקאי/רושל ווילסון) - בחורה שמנמנה וחסרת אינטליגנציה המעבירה ביקורת על כל דבר. היא גרה בחווה ויש לה מבטא דרומי. השתתפה בפרסומת למסעדה לפני הסדרה. שונאת את אלה, הודחה בגלל ריקוד נוראי. העריצה את לאונרד וצחקה ממקס. אוכלת כמעט כל דבר כגון טרנטולה, חשופית זוהרת, ביצה רקובה ועוד. שימשה כאנטגוניסטית הסופית של העונה לאחר שסקרלט הודחה (המודחת השנים עשר).
  • סקאי (שחר קדוש/שרה פודמסקי) - מתעמלת אתלטית והדמות הראשית של העונה. בתחילת העונה שמה לעצמה מטרה להיות הכי טובה ולנצח ללא הסחות דעת (כגון בנים) עקב פרידה מהחבר שלה לשעבר קית'. אך עם זאת היא מתאהבת בדייב אבל מנסה להדחיק את הרגשות האלו מחשש שזה יסיח את דעתה. הייתה ספורטאית אולימפית ויודעת לדבר את שפת הקרי. ככל הנראה הדמות הנורמלית ביותר בעונה. הגיע לגמר וזכתה במקום הראשון בברזיל, הולנד, קנדה, אמריקה הלטינית, נורווגיה, פולין ורוסיה. הפסידה לשון בשאר המדינות.
  • שון (ברק ברויטמן/זאקרי בנט) - בחור צעיר בעל אובססיה לאפוקליפסת זומבים אפשרית (וחושב שזומבים קיימים במציאות). מתאהב במהלך העונה ביסמין. מסופר שהוא עבד במאפייה בתור מקשט עוגות לפני הסדרה ובגלל זה כישורי ההסוואה שלו טובים. הוא ויסמין הופכים לזוג בפרק 10 וחלק איתה את הכסף. הגיע לגמר וזכה במקום הראשון בבולגריה, דנמרק, ארצות הברית, אוסטרליה, צרפת, ישראל, הונגריה, איטליה ורומניה. הפסיד לסקאי בשאר המדינות.

טבלת הדחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

משתתף פרקים
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
שון עבר עבר ניצח ניצח ניצח ניצח עבר ניצח עבר עבר ניצח ניצח המנצח
סקאי עברה עברה ניצחה ניצחה ניצחה ניצחה עברה עברה ניצלה ניצחה עברה עברה מקום שני
שוגר עברה עברה ניצחה ניצחה ניצחה ניצחה עברה ניצחה ניצחה ניצחה ניצלה הודחה
יסמין ניצחה ניצחה עברה עברה ניצלה עברה עברה עברה ניצחה עברה הודחה
מקס ניצח ניצח עבר עבר עבר הודח עבר ניצח עבר הורחק
סקרלט ניצחה ניצחה עברה ניצלה עברה עברה עברה עברה עברה הורחקה
דייב עבר עבר ניצח ניצח ניצח ניצח עבר ניצח הודח
טופר ניצח ניצח עבר עבר עבר עבר עבר הודח
אלה עברה ניצלה עברה עברה עברה הורחקה
סיימי ניצחה ניצחה ניצלה עברה הודחה
רודני ניצח ניצח עבר הודח
איימי ניצחה ניצחה הודחה
לאונרד ניצל הודח
בירדו הודח

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק קבוצה/מתמודד מנצח המודח שודר לראשונה (ארצות הברית)
105 1 "אז, אה, זה הצוות שלי?" פימהוטוגו גיי-נו-סיי-וואק בירדו 7 ביולי 2014
106 2 "אני אוהב אותך, גריז חזיר!" פימהוטוגו גיי-נו-סיי-וואק לאונרד 7 ביולי 2014
107 3 "תאומים זה לא הכל" ווהניטאה מו-סקוואק איימי 8 ביולי 2014
108 4 "אני אוהב אותך, אני אוהב אותך קשרים" ווהניטאה מו-סקוואק רודני 9 ביולי 2014
109 5 "פיצוץ מהעבר" ווהניטאה מו-סקוואק איימי + סאמי 10 ביולי 2014
110 6 "מו קוף, בעיות מו" פימהוטוגו גיי-נו-סיי-וואק אלה 11 ביולי 2014
111 7 "זה הבורות!" פימהוטוגו גיי-נו-סיי-וואק אין 14 ביולי 2014
112 8 "שלושה אזורים ותינוק" ווהניטאה מו-סקוואק טופר 14 ביולי 2014
איחוד
113 9 "תקיא כמו זומבי" יסמין דייב 15 ביולי 2014
114 10 "קדחת סקרלט" יסמין, שוגר, סקיי ושון סקרלט + מקס 16 ביולי 2014
115 11 "נפילת שמיים" שון יסמין 17 ביולי 2014
116 12 "פאח'ד עם כישרון" שון וסקיי שוגר 18 ביולי 2014
117 13 "שקרים, בכי ופרס אחד גדול" שון סקיי 18 ביולי 2014

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]