אלמה בן זאב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אלמה בן זאב
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 16 ביוני 1990 (בת 33)
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2002
בן זוג לב ברודינסקי
פרסים והוקרה זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה על משחקה בסדרה "ראש גדול"
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אלמה בן זאב (נולדה ב-16 ביוני 1990) היא שחקנית, מפיקה, תסריטאית ובמאית קולנוע ישראלית. זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה על משחקה בסדרה "ראש גדול".

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בן זאב היא בתה של עורכת הקולנוע יעל פרלוב, אחייניתה של נעמי פרלוב ונכדתו של במאי הקולנוע וחתן פרס ישראל דוד פרלוב. למדה במגמת תיאטרון בתיכון א' לאמנויות תל אביב בתל אביב, בקורס כתיבה יוצרת בבית הספר "מנשר לאמנות" בתל אביב ושלושה חודשי השתלמות למשחק בלונדון. את שירותה הצבאי עשתה בתיאטרון צה"ל. היא בוגרת סטודיו למשחק ניסן נתיב בתל אביב.

קריירת המשחק שלה התחילה ב-2002, כאשר שיחקה בסרט קצר "אסור שבת" במסגרת פרויקט "ילדים יוצרים סרטים" בערוץ הילדים. והפריצה הגדולה הייתה ב-2004 כשגילמה את מור ירון בסדרת הנוער "ראש גדול", במשך 3 עונות עד 2007, (וזכתה על משחקה בסדרה בפרס האקדמיה לטלוויזיה בקטגוריית "השחקנית הטובה ביותר בסדרת ילדים ונוער"). בשנת 2006 שיחקה בתפקיד אורח בסדרה "מעורב ירושלמי" (קשת, ערוץ 2). בנוסף היא שיחקה ב-2008 בסרט של אלון מיטלפונקט "בשידור חי" בתפקיד כריזמה.

בשנת 2015 החלה לשחק בסדרת הנעורים של ערוץ 10, "להתבגר" בתפקיד צהלה, אחותה הגדולה של נעמה (מור פולנוהר). בשנת 2016 שיחקה תפקיד אורח בסדרה הקומית "הרוסים" בערוץ 10, שיצר בעלה לב ברודינסקי לצד ארם רבינוביץ'.

בן זאב נשואה למדבב לב ברודינסקי והשניים הורים לבת. הם מתגוררים בכפר קיש[1].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]