אלמה פיראטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אלמה פיראטה
סוגה אקשן, טלנובלה, הרפתקאות,קומדיה
יוצרים כריס מורנה
כותבים כריס מורנה
בימוי כריס מורנה, מריאנו מרטיני
שחקנים בנחמין רוחאס
לואיסנה לופילטו
מריאנו מרטינס
פביאן מאסי
ניקולס ואסקס
חוליה קאלבו
אלסה פינלה
איסבל מסדו
ארץ מקור ארגנטינהארגנטינה ארגנטינה
שפות ספרדית
מספר עונות 1
מספר פרקים 138
הפקה
חברת הפקה Cris Morena Group
אורך פרק כ-50 דקות
שידור
רשת שידור Chanel 11 (Telefe) (ארגנטינה)
רשת שידור בישראל HOT VOD
ערוץ 10
YES VOD
תקופת שידור מקורית 20 במרץ 200616 בדצמבר 2006
קישורים חיצוניים
http://www.almapirata.com.ar
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אלמה פיראטה (גם: אלמה פירטה; בספרדית: Alma Pirata) היא טלנובלה ארגנטינאית משנת 2006 שנוצרה והופקה על ידי כריס מורנה, שאחראית להצלחות רבות, בהן: המורדים, קטנטנות, פלוריסיינטה וכמעט מלאכים.

בתפקידים הראשיים שיחקו מריאנו מרטינס, לואיסנה לופילטו, פביאן מאסאי בנחמין רוחאס, ניקולס ואסקס, איסבל מסדו, אלסה פיניז'ה וחוליה קאלבו.

הסדרה זכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר לצעירים של שנת 2006 בטקס המרטין פיירו.במהלך הסדרה יצא פסקול לסדרה שרוב השירים בוצעו בעיקר על ידי בנחמין רוחאס.

הסדרה שודרה בארגנטינה במרץ של 2006 ועד דצמבר של אותה שנה. בישראל בשנת 2007 הסדרה הגיעה לראשונה לVOD של חברת הכבלים הוט בעלות של 2 ש"ח לפרק ולאחר מכן בחינם עד שנת 2012. במקביל בשנת 2007 לאחר כמה זמן שהסדרה הייתה נמצאת בVOD של הוט ערוץ 10 התחיל לשדר את הסדרה בדצמבר 2007. בדצמבר 2012 הסדרה עלתה לשירות הVOD של יס לראשונה תחת קטגוריה של NextVOD.בשנת 2018 חברת הוט החזירה לVOD את הסדרה ללא עלות

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרוס, בניסיו ואיוון הם שלושה בחורים מפוקפקים, המתאחדים בעזרת צ'רלי – חברה ותיקה של אבותיהם. זאת על מנת שיוכלו להמשיך את מסורת אבותיהם, ולהקים מחדש את "ליגת החרבות". הליגה היא איגוד שמטרתו להשליט צדק במקרים של אי-הגינות מוחלטת, אך מטרתם העיקרית של שלושת החברים היא לגלות היכן נמצא שלל חשוב – אבן הברקת "אלמה", אותה הורישו להם אבותיהם. מטרותיהם הנוספות הן לטהר את זכר אבותיהם, להמשיך עם הליגה, ואחרי שייוודע להם שהוריהם נרצחו להביא את הרוצח אל דינו.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם שחקן שם דמות תיאור
בנחמין רוחאס קרוס נווארו חבר המסדר, הצעיר מבין השלושה. קוסם, בעל חולשה לנשים נשואות. מתאהב במרילין, אשתו של ג'ינו ריגנטי.
פאביאן מאסאי איוון פרר חבר המסדר, המבוגר מבין השלושה. מיילד, מהמר כפייתי ומתחבר לבודהיזם ולרוחניות. איוון מתאהב באחותו הקטנה של קרוס במהלך הסדרה – מה שמוביל לסכסוכים לא מעטים בינו לבין קרוס.
מריאנו מרטינס בניסיו דמרקו החבר השלישי במסדר. נוכל וגנב, ה"פיראט" של החבורה. הוא מתאהב באלגרה.
לואיסנה לופילטו אלגרה ריגנטי בתו של ג'ינו ריגנטי. עיתונאית, הרפתקנית ומרדנית. היא מתאהבת בבניסיו. במהלך הסדרה אף מצטרפת למסדר, ומגלה סודות שנקברו אי-שם בעבר.
ניקולס ואסקס אנדרס דמרקו בן דודו של בניסיו. מצטרף לסדרה ולמסדר באמצע העונה, וינסה לכבוש את ליבה של אלגרה.
איסבל מסדו קלרה טרוגליו בתה של צ'רלי, וחברתה הטובה של אלגרה. ג'ינו אבא של קלרה אך קלרה לא ידעה זאת. גם היא עיתונאית, לצד אלגרה.
חוליה קאלבו קרלוטה "צ'רלי" טרוגליו אמה של קלרה. נולדה לה ילדה אך היא לא ידע מי האבא. היא איחדה את הבחורים, והאחראית על הקמת המסדר מחדש – לפי בקשת אבותיהם, שהיו חבריה.
אלסה פיניז'ה מרילין ארוסתו של ג'ינו (מתחתנת איתו במהלך הסדרה). היא מתאהבת בקרוס.
איגנסיו גאדנו ג'ינו ריגנטי איש עשיר, מסתורי וקשוח. אביה של אלגרה. חבר עבר של המסדר, הנושא עמו סודות רבים שאותם יגלו במהלך הסדרה.
פטו מנחם פבלו יד ימינו של ג'ינו.
ג'רארדו צ'נדו פרנסיסקו "פנצ'ו" חברו הטוב של איוון, העובד לצידו בביה"ח.
אגוסטינה קורדובה קנדלריה נווארו אחותו הקטנה של קרוס, מתאהבת באיוון.

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מרטין פיירו - קומדיית הנוער הטובה ביותר - 2006 - זכתה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]