אסי ישראלוף

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אסי ישראלוף
לידה 9 באפריל 1980 (בן 44)
כ"ג בניסן ה'תש"ם
רמלה, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת קומדיה עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אסף (אסי) ישראלוף (נולד ב-9 באפריל 1980) הוא קומיקאי, שחקן, מנחה טלוויזיה ומוזיקאי ישראלי. חבר בהרכב הקומי "שלישיית מה קשור", לצד שלום מיכאלשווילי וציון ברוך.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ישראלוף נולד וגדל ברמלה למשפחה ממוצא עיראקי ופרסי. הוא עלה בפעם הראשונה על הבמה בגיל 5 במועדון למעוטי יכולת שניהל דוד שלו. בגיל 16, לימד את עצמו לנגן בגיטרה. ושירת בצה"ל בלהקת ההווי "להקת הבקו"ם".

בשנת 2006 השתתף עם שלישיית מה קשור במסגרת התוכנית "היכל התרבות". בתוכנית זו חיקה את הזמר שלמה ארצי בדואטים פיקטיביים עם יהורם גאון וצביקה פיק (שניהם בגילומו של אדיר מילר). ארצי עצמו טען בתחילה כי הדמות דומה לו מידי, אך לבסוף הזמין והופיע עם ישראלוף יחד בהיכל התרבות.[1] ב-2006 השתתף ישראלוף בתוכנית הטלוויזיה "הישראלים" לצד שאר חברי השלישייה.

ב-2007 הנחה עם השלישייה בהוט 3 את התוכנית שנשאה את שמם בה גילם את דמותו של הרב החרמן "הרב קריספי" (המכנה עצמו: "קריספי סאן") ואת חבר הכנסת "חזי שאבו". בנוסף, גילם ישראלוף את מאלף החיות "מוטי אברמוב", את סוכן האמנים "צמח פאנן" ודמויות נוספות.

בשנת 2009 ישראלוף שיחק בתפקיד אורח כעורך דין בסדרה "הבורר" ובעונה השלישית של "האלופה". בשנת 2010 לוהק לשחק בסדרה "הצרות שלי עם נשים".

בשנת 2011 שיחק בסדרה "עם סגולה" שבה השתתף לצד שאר חברי שלישיית מה קשור, וכן גילם דמויות שונות בתוכנית "בובה של לילה" בערוץ הספורט. הופיע גם כאחת הדמויות, יעקב בוזגלו, כאורח בארץ נהדרת. דמויות אלו זכו לפרסום רב.[2]

בשנת 2012 הוציא אלבום סולו ראשון, בשם "מסע עם פסנתר". את האלבום הפיק פיטר רוט. הסינגל הראשון מתוכו יצא בסוף שנת 2011 ונקרא "מתי כבר נדבר".

בשנים 2014–2015 הגיש ישראלוף יחד עם חבריו לשלישיית "מה קשור?" תוכנית יומית ברדיו ללא הפסקה.[3]

ב-2015 החל לשחק בסדרת הסאטירה "אנחנו במפה". באותה שנה הקים עם הבסיסט והמפיק המוזיקלי דני שניידרמן את ההרכב המוזיקלי "דניאלוף". את הסינגלים הפיק שניידרמן ואת חלקם הלחין.[4]

במאי 2016, יצא השיר "זמני בעולם", אותו ביצע ישראלוף והלחין לצד נועם עקרבי, למילותיה של הדס כהן. השיר יצא כחלק מפרויקט "שיר וזיכרון" של רשת ג', ונכתב לזכרו של עמית בוסידן.[5]

בשנת 2018 הנחה את התוכנית "גוט טאלנט ישראל" ברשת 13, ביחד עם עפר שכטר. החל ממאי 2018 הנחה עם שכטר ולירון ויצמן את "האח הגדול" לאחר מעבר התוכנית לרשת 13. לאחר ההודעה על פרישתו של עפר שכטר לקראת עונת ה-VIP השלישית פרש גם ישראלוף מהנחיית התוכנית.

ב-2019 שיחק בסדרה האינטרנטית "המסע המופלא של איציק והייזנברג" של שרוטונים. ב־2020 שיחק בסדרה "מחנה אבא". באותה שנה שיחק בעונה הרביעית של הסדרה "ילדי בית העץ", בתפקיד צ'יקו גונזלס.

בשנת 2021 יצא סרטם המשותף של ישראלוף וחבריו להרכב "מה קשור": "לשחרר את שולי", המבוסס על מערכונים מתוכניתם "עם סגולה". הסרט זכה להצלחה קופתית רבה ושבר שיא כאשר רק בשלושת הימים הראשונים לאחר יציאתו לאקרנים, מכר הסרט כ-100,000 כרטיסים.[6] הסרט זכה להצלחה יוצאת דופן והסרט הישראלי הרביעי הנצפה ביותר בכל הזמנים.[7]

ב-2022 שיחק בסדרה "זיגי".

ב-17 ביולי 2023 הוציא את המיני אלבום "אני והקלישאות שלי".

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2009 נישא לאפרת ארליך, ולהם בן ובת. ב-2020 השניים התגרשו.[8]

ישראלוף מתגורר ברמת גן.

ידוע באהדתו לקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים ואף התארח בשיר הזכייה בגביע המדינה בכדורגל 2022/2023 אצל עידן עמדי ביחד עם איציק קלה ושלום מיכאלשווילי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אסי ישראלוף בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]