ברנדה אסניקר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ברנדה אסניקר
לידה 17 באוקטובר 1991 (בת 32)
בואנוס איירס, ארגנטינה עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה Brenda Daniela Asnicar Mendoza עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת פופ לטיני, רוק, אלקטרופופ, מוזיקת פופ, בלדה, R&B עכשווי עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארגנטינה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2001 עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ברנדה אסניקרספרדית: Brenda Asnicar, נולדה ב-17 באוקטובר 1991; סן איסידרו, בואנוס איירס, ארגנטינה), היא שחקנית, זמרת, דוגמנית, מעצבת אופנה, רקדנית ומלחינה ארגנטינאית. ידועה בעיקר בתפקידה בטלנובלה הארגנטינאית "פטיטו".

קריירת משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעת הבכורה של אסניקר בעסקי השעשועים הייתה בשנת 2002, בהיותה בת 11, בתוכנית הטלוויזיה "Cantaniño" (שודרה בזמנו ב"Telefe"), כאשר היא נבחרה מבין אלפי מועמדים לקחת חלק בתוכנית. בתחילה, נבחרה להיות חלק מהמקהלה, אך סיימה את השתתפותה כמנחת התוכנית.

בשנים 2007 -2008 שיחקה בטלנובלה הארגנטינאית "פטיטו", בה גילמה את דמותה של אנטונלה למס ברנרדי.

בשנת 2008 היא הופיעה בתוכנית הבידור "Patinando por un sueño" ("רוקדים בשביל חלום").

בשנת 2009 שיחקה בטלנובלה הארגנטינאית "Mia, mi amiga invisible" ("מיה, החברה הבלתי-נראית שלי"), בה גילמה את דמותה של מיה. בסדרה הנ"ל הקליטה שני שירים: "Himno al amor" ("המנון לאהבה") ו-"Nada cuesta sonar" ("שום דבר לא מקשה לחלום").

בשנת 2010 טסה לאיטליה על-מנת להופיע בתוכנית טלוויזיה בשם "Who Framed Peter Pan?" ("מי הפליל את פיטר פן?") שהופקה על ידי פול בונוליס. באותה שנה שיחקה בטלנובלה הדרום אמריקאית "Sueña Conmigo" ("תחלום איתי"), בה גילמה את דמותה של נוריה. בטלנובלה הנ"ל הקליטה שלושה שירים: "Hablan de mi" ("מדברים עליי"), "Siempre te esperare" ("תמיד אחכה לך") ו-"Hagas lo que hagas" ("תעשה מה שתעשה").

באפריל 2011 סיירה באיטליה עם סיבוב ההופעות של "Antonella in Concerto", בו גילמה את דמותה של אנטונלה למס ברנרדי, דמותה מהטלנובלה הארגנטינאית "פטיטו".[1]

בשנים 2011 -2012 שיחקה בטלנובלה "Los unicòs" ("היחידים") מסוגת גיבורי על, בה גילמה את דמותה של קיארה בלטרן. בשל צילומי הטלנובלה צבעה את שיערה לצבע ורוד בוהק.

בשנים 2012-2013 שיחקה בטלנובלה "Corazón Valiente" ("לב אמיץ"), שצולמה בקליפורניה ובקולומביה, בה גילמה את דמותה של פביולה.

בשנים 2015-2013 שיחקה בתפקיד ראשי בשלוש עונות של סדרת הדרמה והמסתורין הקולומביאנית "קומביה נינג'ה", בה גילמה את דמותה של חואנה קרבאחה.

קריירה מוזיקלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

אסניקר שרה ומנגנת בגיטרה, פסנתר ותופים.

בשנת 2006 ההפקה "Chicos Argentinos" ("ילדים ארגנטינאים") הציגה את המופע הקומי "Tour Caminos 2006" ("סיור דרכים 2006"), בו גילמה את דמותה של ברנדה.[2]

בשנים 2007-2008 שיחקה בטלנובלה הארגנטינאית "פטיטו", בה היא הקליטה שישה שירים: "Las Divinas" ("המדהימות"), "Tango llorón" ("טנגו דמעות"), "Nene bailemos" ("ילד נרקוד"), "Diosa única bonita" ("אלוהית, יחידה ויפה"), "Respeto" ("כבוד") ו-"Un Beso Para Mi" ("נשיקה עבורי"). באותן שנים, הופיעה במחזמר המוזיקלי "Patito Feo: La Historia Más Linda En El Teatro" ("פטיטו: הסיפור הכי יפה בתיאטרון").

בשנת 2009 שיחקה בטלנובלה הארגנטינאית "Mia, mi amiga invisible" ("מיה, החברה הבלתי-נראית שלי"), בה היא הקליטה שני שירים: "Himno al amor" ("המנון לאהבה") ו-"Nada cuesta sonar" ("שום דבר לא מקשה לחלום").

בשנים 2010 -2011 שיחקה בטלנובלה הדרום אמריקאית "Sueña Conmigo" ("תחלום איתי"), בה היא הקליטה שלושה שירים: "Hablan de mi" ("מדברים עליי"), "Siempre te esperare" ("תמיד אחכה לך") ו-"Hagas lo que hagas" ("תעשה מה שתעשה").

בשנת 2011 החלה להקליט ולהפיק תקליטים. הסינגל הראשון שפורסם נקרא "Tus Juegos" ("המשחקים שלך"). פרסמה קאבר של הזמרת הבריטית איימי ווינהאוס, "You Know I'm No Good", מתוך יראת כבוד לזמרת הבריטית המנוחה.[3] הקליטה קאבר של הזמרת אלישה קיז, "If ain't got you" ("אם אין לי אותך").[4]

ב-2012 הכינה את אלבום הסולו הראשון שלה בעצמה כפי שהיא כתבה את השירים המופיעים באלבום בעצמה. באותה תקופה היא שיתפה פעולה עם חברת הבשמים "Clider", ובקיץ של אותה שנה היא חתמה על שיתוף פעולה עם חברת בגדים בשם "Elisa De Jenario".

בשנים 2013 -2014 שיחקה בטלנובלה הקולומביאנית "Cumbia Ninja", בה הקליטה, יחד עם ריקרדו אברקה, שלושה שירים: "Ojos En La Espalda" ("עיניים בגב"), "El Heroscopo Dice" ("ההורוסקופ אומר") ו-"Ceviche" ("סביצ'ה"). באותה שנה, פורסם הסינגל השני, "Salten como yo" ("קופצים כמוני").

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוריה הם גוסטבו אסניקר ואדריאנה מנדוסה, ויש לה אח אחד. בילדותה למדה במוסד הלימוד "Centro Cultural Italiano", באוליבוס, בואנוס איירס, בו למדה לדבר איטלקית ואנגלית רהוטות.

מ-2013 החלה להיות אסניקר בזוגיות עם איש העסקים הקולומביאני אלחנדרו דה אנגולו, אותו הכירה בקולומביה בצילומי הטלנובלה "Cumbia Ninja". ב-2017 נישאו השניים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ברנדה אסניקר בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]