דוד בונדי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית

דוד בונדי (נולד ב-1947) הוא מנהל ישראלי. בין השאר היה מנכ"ל הסניף הישראלי של חברת השילוח הבינלאומית DHL, מנכ"ל דן אנד ברדסטריט בישראל ומנכ"ל אגרקסקו.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דוד בונדי נולד בשנת 1947, גדל והתחנך בירושלים. את שירותו הצבאי סיים בדרגת רס"ן בחיל השריון כקצין מבצעים חטיבתי. למד לתואר ראשון בכלכלה אוניברסיטה העברית. עבר להתגורר מספר שנים בארצות הברית, השלים תואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת שיקגו ופעל כנספח מסחרי של חב' MEADWEST. בנוסף שימש קצין ביטחון בשגרירות הישראלית. בשנת 1978 שב לישראל ומאז מילא מספר תפקידים במשק הישראלי: מנהל יצוא בחב' "אגמו", מנהל פיתוח עסקי ב"פקר פלדה" ומנהל מוצר בחברת "ויטקו כימיקלים" שנרכשה בהמשך על ידי חברת יוניליוור.

בשנים 19831998 שימש מנכ"ל חברת "דן אנד ברדסטריט" בישראל.
בשנים 1998–1999 שימש יועץ בכיר בחברת "רותם אסטרטגיה" העוסקת בייעוץ אסטרטגי.
בשנים 20002008 שימש מנכ"ל הסניף הישראלי של חברת השילוח "DHL", ובמהלך תקופה זו כיהן כיו"ר חטיבת הבלדרים הבינלאומיים באיגוד לשכות המסחר.
עוד במקביל לתפקידו ב-DHL, כיהן כיו"ר מועצת המנהלים של איקאה בישראל ובמסגרת זו היה אחראי לפתיחת הסניף הראשון של הרשת בישראל.

ב-1 בנובמבר 2010 החליף את שלמה תירוש כמנכ"ל חברת אגרקסקו, שהייתה באותה עת חברת הדגל הישראלית ליצוא חקלאי.[1] הוא הודיע על התפטרותו ביולי 2011, לאחר שהחברה הגיעה לחדלות פרעון.[2]

בונדי נשוי לחווה (אזרחית הולנדית שעלתה לישראל) ואב לשניים. מתגורר ברמת אפעל.

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ דוד בונדי התמנה למנכ"ל אגרקסקו - פורטל החקלאות הישראלי, 3 בספטמבר 2010
  2. ^ אבי שאולי, ‏מנכ"ל אגרקסקו דוד בונדי התפטר מתפקידו, באתר גלובס, 10 ביולי 2011