דיסטרבד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
דיסטרבד
Disturbed
דיסטרבד בהופעה בשנת 2016
דיסטרבד בהופעה בשנת 2016
מקום הקמה שיקגו עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות שיקגו, אילינוי, ארצות הברית
תקופת הפעילות 199420112015
סוגה נו-מטאל (מוקדם)
מטאל אלטרנטיבי, הבי מטאל, הארד רוק (מאוחר)
חברת תקליטים ג'איינט רקורדס, רפרייז רקורדס, וורנר רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
www.disturbed1.com
פרופיל ב-IMDb
חברים
דייוויד דריימן
דן דונגאן
ג'ון מוייר
מייק וונגרן
חברים לשעבר
אריק אוולט
סטיב קמאק
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דיסטרבדאנגלית: Disturbedהאזנה?‏; תרגום חופשי: מֻפְרָע) היא להקת מטאל אלטרנטיבי[1] אמריקאית משיקגו שבאילינוי, שהחלה את פעילותה בשנות ה-90 של המאה ה-20. שמה המקורי של הלהקה הוא Brawl, ושם זה שונה ב-1996 לשם הנוכחי, לאחר שדייוויד דריימן הפך להיות סולן הלהקה. מתוך שבעה אלבומי אולפן שהוציאה הלהקה, אשר נמכרו במעל 13 מיליון עותקים, חמישה מתוכם הגיעו למקום הראשון במצעד בילבורד 200.[2]

באוקטובר 2011 הודיעה הלהקה על הפסקת פעילות זמנית במטרה להתמקד בפרויקטים אישיים של חברי הלהקה. באותה השנה, שניים מחברי הלהקה, דוד דריימן ודן דונגאן, הוציאו אלבום משותף עם להקת הרוק הקנדית Art of Dying. הלהקה חזרה לפעילות בשנת 2015.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

1994–1996: הקמת הלהקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1994, הלהקה נודעה בשם "Brawl", ובה היו חברים נגני הלהקה הנוכחיים, והסולן לשעבר אריק אוולט. שם זה נבחר מכיוון שהשם הרצוי "Crawl" (בעברית: "לזחול") היה תפוס. לאחר שהקליטו את אלבום הדמו הראשון של הלהקה, פרש אוולט, וחברי הלהקה חיפשו אחר סולן מחליף. דייוויד דריימן ביצע 20 אודישנים (בנוסף למבחנים הראשונים) והתקבל ללהקה. גיטריסט הלהקה, דן דונוגאן, סיפר על האודישן: "מכל הזמרים שבאו לאודישן, הוא היה היחיד שהסכים ללכת עם חומר מקורי. זה הרשים אותנו והחלטנו לתת לו ניסיון".

האלבום The Sickness[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנים היותר מוקדמות, "דיסטרבד" התחילה להקליט מספר דמואים ולנגן בהופעות חיות. זמן קצר לאחר מכן הלהקה פרסמה את אלבומה הראשון הנקרא The Sickness (המחלה).

השיר "Down with the Sickness" מהאלבום הראשון הפך לפופולרי מאוד, והופיע לאחר מכן בפסי הקול של כמה סרטים. מהר מאוד לאחר יציאת האלבום The Sickness, הוציאה דיסטרבד גרסת כיסוי לשיר הנושא של סטיבן ויליאמס (סטיב אוסטין) ל-WWE הנקרא "Glass Shatters". השיר Stupify מהאלבום הופיע במספר פסקולים של סרטים.

באוקטובר 2011 הודיעה הלהקה על הפסקת פעילות זמנית והכחישו את קיומם של סכסוכים בין חברי הלהקה. כמו כן נאמר שחברי הלהקה יחזרו בעתיד לשתף פעולה ביניהם.

בשנים 2015 ו-2018 שוחררו אלבומים חדשים של הלהקה. בשנת 2022 יצא סינגל Hey You שהוא הסינגל הראשון של האלבום.

Believe (2001–2003)

דייוויד דריימן על הבמה מול הלוגו של Believe

Disturbed ביצעו קאבר לשיר "Midlife Crisis" מחווה לאלבום של Faith No More שיצא בסופו של דבר ב-2002. עם זאת, הקאבר של Disturbed לא היה בשימוש, וגרסה שהוקלטה מחדש תופיע מאוחר יותר באלבום האוסף, The Lost Children.[10]. בספטמבר 2001 החלה הפקת אלבום האולפן השני שלהם. ב-4 ביוני 2002 הוציאה Disturbed DVD דוקומנטרי על הלהקה, בשם M.O.L., שהציג כמה מהרגעים היותר אישיים של הלהקה באולפן ובמהלך סיבובי הופעות, כמו גם כמה קליפים והופעות חיות. ב-17 בספטמבר 2002, Disturbed הוציאו את אלבום האולפן השני שלהם, בשם Believe, שעלה לראשונה במקום הראשון ב-Billboard 200. הקליפ לסינגל הראשון מהאלבום, שכותרתו "תפילה ", נשלף מרוב תחנות הטלוויזיה, עקב קווי דמיון עם פיגועי 11 בספטמבר 2001. דייוויד דריימן הקליט קולות לשיר שכותרתו "Forsaken", שיר שכתב והפיק ג'ונתן דייוויס מלהקת Korn, שיצא ב-Queen of the Damned.

בשנת 2003, הלהקה השתתפה שוב בסיבוב ההופעות של Ozzfest והחלה עוד סיבוב הופעות משלה, בשם Music as a Weapon II. הלהקות Chevelle, Taproot, ו-Ünloco הצטרפו אליהם. במהלך סיבוב ההופעות, Disturbed הוציא לראשונה שיר שלא פורסם, שכותרתו "Dehumanized". לאחר ש-Disturbed סיים את סיבוב ההופעות Music as a Weapon II, סטיב קמק פוטר על ידי הלהקה בגלל "הבדלי אישיות". הוא הוחלף על ידי ג'ון מויר. הלהקה האחרונה של מויר, the Union Underground, הפכה לאחרונה ללא פעילה. בלילה שבו הפך מוייר לנגן הבס החדש של הלהקה, Disturbed ניגן בהופעה חיה House of Blues וביצע שני שירים חדשים, "Hell " ו-"Monster", שניהם רצועות B-side באלבום האולפן השלישי של הלהקה, Ten Thousand fists.

Ten Thousand Fists (2004–2006)

Ten Thousand Fists, אלבום האולפן השלישי של Disturbed,יצא ב-20 בספטמבר 2005. האלבום הגיע למקום הראשון ב-Billboard 200, ובמקביל נמכר גם כ-238,000 עותקים בשבוע שלאחר יציאתו. האלבום זכה לאישור פלטינה, שמכר 1,000,000 יחידות, בארצות הברית ב-5 בינואר 2006.הלהקה יצאה לסיבוב הופעות עם 10 Years ו-Ill Niño לתמיכה באלבום. Disturbed בכותרת Ozzfest 2006 יחד עם: System of a Down יחד עם Lacuna Coil, ו-DragonForce, וגם Avenged Sevenfold, ו-Hatebreed.

בראיון ל-Launch Radio Networks, סולן Disturbed, דייוויד דריימן, הצהיר כי 20 שירים הוקלטו לאלבום, אך רק ארבעה עשר הגיעו לרשימת הרצועות הסופיות. השירים הנותרים כללו את "Hell", שנכלל באחד משני הסינגלים "Stricken "; "Monster", שנכלל כבונוס בהזמנה מראש של iTunes עבור עשרת אלפים אגרופים, ולאחר מכן נכלל ב - מהדורת סיור עשרת אלפים אגרופים; "שני עולמות", שנכלל גם במהדורת הסיור של עשרת אלפים אגרופים; ו"חולה", שנכלל בסינגל "ארץ הבלבול". Ten Thousand Fists הוא האלבום הראשון שיצא על ידי Disturbed הכולל סולו גיטרה. הלהקה הצהירה שהם מרגישים שסולו גיטרה הם חלק ממוזיקה שנעדר בהרבה מוזיקה מודרנית, והם רצו להחזיר חלק מזה. שירים כמו "Stricken", "Overburdened" ו-"Land of Confusion " כוללים כולם סולו גיטרה, כמו גם רבים אחרים.

בשנת 2006, נקבע סיבוב הופעות באירופה אך הוא נקבע מחדש פעמיים עקב קשיים עם ריפלוקס חומצי חמור, אשר השפיע על קולו, כפי שסיפר דריימן עצמו. מאוחר יותר באותה שנה, דריימן עבר ניתוח למחיצה סטיה שהשפיעה על קולו. הניתוח היה מוצלח, ומאז, דריימן הגביל את השתייה שלו. בסוף 2006, Disturbed הובילו עוד אחד מסיבובי ההופעות שלהם בשם Music as a Weapon III; הלהקות Flyleaf, Stone Sour ו-Nonpoint הצטרפו אליהם. Disturbed השלימו את השלב הראשון של סיבוב ההופעות Music as a Weapon III שלהם בסוף 2006.זמן קצר לאחר מכן, דריימן הצהיר כי לא עומדת להיות שלב שני לסיבוב ההופעות וכי במקום זאת הלהקה יורדת מהדרך כדי להתחיל לעבוד על אלבום האולפן הרביעי שלה.

Indestructible (2007–2009)

ביולי 2007, רצועה חדשה בשם "הרגע הזה" שוחררה בפסקול הסרט רובוטריקים. Disturbed ערבבו את אלבום האולפן הרביעי שלהם, שכותרתו Indestructible, בלוס אנג'לס בסוף 2007.בראיון קודם אמר דייוויד דריימן שהם הולכים להקליט חמישה עשר שירים, אבל רק שנים עשר יהיו באלבום.

הסינגל הראשון של בשם, "Inside the Fire " היה זמין בשירותי הפצה דיגיטליים לרכישה ב-25 במרץ 2008. הלהקה גם יצאה לסיבוב הופעות בארצות הברית באפריל ומאי 2008 עם הלהקות Five Finger Death Punch ו-Art of Dying. הקליפ של "Inside the Fire" שוחרר ב-2 במאי 2008 באתר הרשמי של הלהקה. Disturbed הוציאה את שירם החינמי בעבר "Perfect Insanity" ב-iTunes Store כסינגל שני ב-6 במאי 2008, והאלבום Indestructible הפך לזמין להזמנה מראש לתאריך היציאה ב-3 ביוני 2008. Indestructible יצא בארצות הברית ב-3 ביוני 2008 ובאוסטרליה ב-7 ביוני 2008 והפך להופעת הבכורה השלישית ברציפות של הלהקה ב-Billboard 200. מהדורה מוגבלת מיוחדת "Internet Only" של האלבום הכוללת את הרצועה B-side "Run", א. כמו כן שוחרר הכנת DVD עם סרטוני הדרכה, פוסטר עוטף, למינציה VIP, גישה לאירועי Disturbed מיוחדים, ואתר מיוחד עם סרטון בלעדי, אודיו נדיר ועוד.Disturbed ניגנו את הקונצרט החי המקוון הראשון שלהם ב-29 במאי 2008. הקונצרט נערך בחסות פפסי ודיפ רוק דרייב.הם הופיעו בלאס וגאס. הלהקה יצאה לסיבוב הופעות לתמיכה ב " Mayhem festival " לצד Slipknot, ו-DragonForce, וגם עם Mastodon, במהלך קיץ 2008. Disturbed גם השלימה סיור באוסטרליה וניו זילנד עד אוגוסט וספטמבר 2008.

במאי 2008, הרמוניקס, מפתחי משחק הווידאו Rock Band הודיעו שהגיעו לעסקה עם Disturbed ו-Best Buy להציע שני רצועות מ-Indestructible להשמעה ב-Rock Band למי שהזמינו מראש את האלבום מהאתר של בסט ביי. ב-3 ביוני 2008, הרמוניקס הוציא שלושה רצועות מהאלבום - Indestructible ;, "Inside the Fire ", ו"Perfect Insanity ". ב-12 במאי 2009, הרמוניקס הוציאה את Stricken and Stupify לחנות המוזיקה של Rock Band.

ב-30 בספטמבר 2008, הלהקה הוציאה אלבום הופעה בלעדי ב-iTunes בשם Live & Indestructible, המורכב משירי Deep Rock Drive, כמו גם הקליפ של "Indestructible". הלהקה החלה סיבוב הופעות באירופה, החל בלונדון במהלך אוקטובר 2008 והסתיים במהלך נובמבר 2008 בהלסינקי. בנובמבר ובדצמבר 2008, הלהקה סיירה בארצות הברית. השיר "Inside the Fire " היה מועמד לפרס גראמי לשנת 2009 בקטגוריית "Best Hard Rock Performance ". במרץ 2009, Disturbed הוציאה קליפ לסינגל "The Night". הלהקה החלה את סיבוב ההופעות שלה - Music as a Weapon IV במרץ 2009 והוא הסתיים בסוף מאי. סיבוב ההופעות, שכונה גם פסטיבל דיבוב, כלל את הלהקות :

Killswitch Engage, Lacuna Coil ו-Chimaira על הבמה המרכזית. הלהקה הוציאה גרסת כיסוי שנייה לשיר "Midlife Crisis" של Faith No More באלבום Covered, A Revolution in Sound, שכלל גם להקות כמו Mastodon, The Used ו-Avenged Sevenfold. הקאבר הזה של "Midlife Crisis" הוקלט במקור עבור Indestructible, אך לבסוף הלהקה החליטה שלא.

Asylum and The Lost Children (2010–2011)

בראיון ביולי 2009, ל-FaceCulture, קבע דריימן כי ה-DVD יתארך את העשור האחרון לקיומו של Disturbed. הוא נועד להראות את הצמיחה שלנו במהלך העשור. הוא גם דיבר יותר על האלבום החמישי: "כמה [ריפים לשיר] שדני המציא הם באמת מדהימים. אבל הם רק חלקים קטנים… זה אפילו לא בהתקדמות של שניים-שלושה חלקים [עדיין]. כמה חודשים לאחר מכן ב-23 במרץ 2010, הלהקה הוציאה מהדורה מחודשת של אלבום הבכורה שלה, The Sickness, עם הרצועות בצד B "God of the Mind" ו-"A Welcome Burden", יצירות אמנות מעודכנות, כמו כמו גם רימאסטר ורמיקס לרשימת הרצועות. זה היה זמין לראשונה גם בפורמט ויניל. ב-26 בפברואר 2010, Harmonix הכריזה על חבילת Disturbed שנייה להורדה בחנות המוזיקה של Rock Band, המכילה את גרסאות ה-Remaster 2010 של "Voices ", "The Game " ו-"Meaning of Life".

הלהקה נכנסה לאולפן בשיקגו בתחילת 2010 כדי להתחיל בהקלטת אלבומה החמישי, כשהיא מתכננת לצאת באותו הקיץ. הגיטריסט דן דונגן הצהיר שהלהקה כתבה כ-15-18 שירים. מאוחר יותר אושר שכותרת האלבום תהיה Asylum. הלהקה הוציאה קאבר לשיר "Living After Midnight " של להקת ההבי מטאל Judas Priest ל-Metal Hammer Presents... מחווה לאלבום British Steel. ב-20 באפריל 2010, בערך חודשיים אחרי שנכנסו לאולפן, Disturbed הודיעו שהם סיימו להקליט את האלבום, ומוכנים להתחיל לערבב אותו בלוס אנג'לס, קליפורניה. כפי שהם עשו עם אלבומם האחרון Indestructible, Disturbed הצהירו שהם הפיקו בעצמם את Asylum הלהקה הודיעה כי Asylum ישוחרר ב-31 באוגוסט 2010. ב-9 ביולי 2010 נחשף רשימת הרצועות באתר הרשמי של הלהקה. Asylum הופיע לראשונה במקום הראשון בבילבורד 200. Asylum היה אלבום האולפן הרביעי ברציפות של Disturbed שהופיע לראשונה בראש המצעדים, הישג שזכו רק לשתי להקות אחרות: מטאליקה ו-Dave Matthews Band.

Disturbed בביצוע "Down with the Sickness" ב-2010,

Disturbed עמדו בראש סיבוב ההופעות השנתי הראשון של "Rockstar Energy Drink Proar " עם Avenged Sevenfold, כמו גם Stone Sour, Hellyeah ו-Halestorm, בין היתר בסוף קיץ 2010. ואז, באוקטובר 2010, דווח שדייוויד דריימן אובחן עם "מצב גרון חמור", וסיבוב ההופעות של הלהקה בארצות הברית בוטל, מכיוון שתהליך הריפוי של דריימן יכול היה להימשך עד ארבעה שבועות. בסביבות סוף אותה שנה, Disturbed הודיעו שהם יתחילו את סיבוב ההופעות Music as a Weapon V ב-2011, בשיתוף עם korn והאורחים Sevendust, In This Moment ו-Stillwell. בינואר 2011, פסטיבל Mayhem הכריז כי Disturbed יעמוד בראש הפסטיבל יחד עם Godsmack ו-Megadeth באותו הקיץ. בפברואר 2011, Disturbed נוסף לפסטיבל ההורדות של אותו קיץ. Disturbed הודיעה כי במאי 2011, הם יעמדו בראש פסטיבל Rock on the Range בקולומבוס, אוהיו.

ביום חמישי, 28 באפריל, Disturbed הודיעה כי רצועת הבונוס שלהם שלא יצאה מבית Asylum, שכותרתה "3", תהיה זמינה להורדה באתר האינטרנט שלהם. הם אמרו שכל ההכנסות שיתקבלו מהורדת השיר יועברו לקרן ההגנה של דמיאן אקולס, קרן הטבות התומכת בשחרור ה-West Memphis Three.

ביולי 2011, הלהקה אישרה שהיא תצא להפסקה לאחר סיום סיבוב ההופעות שלה בארצות הברית באותה שנה, ובראיון באותו חודש, דריימן דחה את החששות שההפסקה הייתה תוצאה של סכסוך בין חברי הלהקה. Disturbed נכנסה להפסקה באוקטובר 2011. Disturbed הוציאה אלבום אוסף b-side, שכותרתו The Lost Children, ב-8 בנובמבר 2011. השיר "Hell " הפך זמין להורדה דיגיטלית ב-11 באוקטובר 2011, אך דריימן הצהיר על השיר שלו. עמוד טוויטר שלא יהיה לזה קליפ. רצועה שטרם שוחררה, בשם "שלי", מופיעה גם היא באלבום. רשימת הרצועות ותאריך היציאה נחשפו בעמוד הטוויטר של דריימן ב-20 בספטמבר. ב-21 באפריל 2012, לציון יום חנות התקליטים, הוציאה Disturbed את "The Collection". מדובר בקופסה הכוללת את חמשת אלבומי האולפן באורך מלא של הלהקה בתקליטורי ויניל של 140 גרם.

הלהקה וישראל[עריכת קוד מקור | עריכה]

סולן הלהקה, דייוויד דריימן, הוא יהודי, ואביו ישראלי. הוא התייחס ליהדותו במספר מקרים, כולל ביצירות של הלהקה. באלבום Asylum מופיע שיר בשם "Never Again" שנושאו הוא השואה ומניעת שואה נוספת נגד העם היהודי.

ביולי 2019 הופיעה הלהקה בישראל תוך שהיא הודפת לחץ כבד מצד ארגוני ה-BDS ורוג'ר ווטרס, ומגנה אותם. כל כרטיסי ההופעה הצליחו להימכר ובמהלכה שר הסולן את התקווה כשהוא לבוש בגופייה שעליה סמל צבא ההגנה לישראל, כאשר על המרקעים מתנוסס דגל ישראל.[3]

ב-30 בנובמבר 2021 הגיע דריימן לישראל, במטרה להדליק נר סמוך למקום פיגוע הירי בשער השלשלת.[4]

ב-28 ליוני 2023 הופיעה הלהקה בת"א, במהלך ההופעה סולן הלהקה הפתיע את הקהל עם מילים בעברית, גופייה של צה"ל, וביצוע מיוחד להמנון הלאומי "התקווה" ותקף פומבית את רוג'ר ווטרס ותנועת הBDS.

סגנון מוזיקלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת דרכה ניגנה הלהקה נו-מטאל,[5] אך בהמשך סגנונה הפך למטאל אלטרנטיבי הגובל בצלילי הארד רוק והבי מטאל סטנדרטי.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלבומים[עריכת קוד מקור | עריכה]

The Sickness
  • תאריך יציאה: 7 במרץ 2000 (ארצות הברית)
  • חברת תקליטים: Giant Records
  • מיקום במצעד: 29# (ארצות הברית)
Believe
  • תאריך יציאה: 17 בספטמבר 2002 (ארצות הברית)
  • חברת תקליטים: Reprise Records
  • מיקום במצעד: 1# (ארצות הברית)
Ten Thousand Fists
  • תאריך יציאה: 20 בספטמבר 2005 (ארצות הברית)
  • חברת תקליטים: Reprise Records
  • מיקום במצעד: 1# (ארצות הברית)
Indestructible
  • תאריך יציאה: 3 ביוני 2008 (ארצות הברית)
  • חברת תקליטים: Reprise Records
  • מיקום במצעד: 1# (ארצות הברית)
Asylum
  • נוצר: 31 באוגוסט 2010 (ארצות הברית)
  • חברת תקליטים: Reprise Records
  • מיקום במצעד: 1# (ארצות הברית)
The Lost Children
  • תאריך יציאה: 8 בנובמבר 2011 (ארצות הברית)
  • חברת תקליטים: Reprise Records
  • מיקום במצעד: 13# (ארצות הברית)
  • הערה: אלבום אוסף
Immortalized
  • תאריך יציאה: 21 באוגוסט 2015 (ארצות הברית)
  • חברת תקליטים: Reprise Records
  • מיקום במצעד: 1# (ארצות הברית)
Evolution
  • תאריך יציאה: 19 באוקטובר 2018 (ארצות הברית)
  • חברת תקליטים: Reprise Records
  • מיקום במצעד: 4# (ארצות הברית)
Divisive
  • תאריך יציאה: 18 בנובמבר 2022 (ארצות הברית)
  • חברת תקליטים: Reprise Records
  • מיקום במצעד: 13# (ארצות הברית)

חברי הלהקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברים לשעבר[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה פרס קטגוריה עבודה מועמדת תוצאה מקור
2024 פרס גראמי ביצוע המטאל הטוב ביותר "Bad Man" מועמדות [7]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא דיסטרבד בוויקישיתוף


הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Disturbed – Indestructible Review - Music Review at IGN, web.archive.org, ‏2011-07-13
  2. ^ Keith Caulfield, "Disturbed Scores Fifth No. 1 Album on Billboard 200 Chart", Billboard, ‏30 באוגוסט 2015
  3. ^ רז גרוס, דיסטרבד בישראל: ערב פטריוטי בלתי נשכח, באתר ynet, 3 ביולי 2019
  4. ^ עמי פרידמן, סולן להקת דיסטרבד: "אני מגיע לישראל להדליק נר בכותל המערבי", באתר ישראל היום, 24 בנובמבר 2021
  5. ^ The Sickness by Disturbed - RYM/Sonemic (באנגלית), נבדק ב-2023-07-04
  6. ^ ראו כאן, ב-9:18
  7. ^ 2024 GRAMMY Nominations: See The Full Winners & Nominees List | GRAMMY.com, grammy.com