דרק האף

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דרק האף
Derek Hough
לידה 17 במאי 1985 (בן 38)
סולט לייק סיטי, יוטה, ארצות הברית
מדינה ארצות הברית
מקום מגורים סולט לייק סיטי עריכת הנתון בוויקינתונים
השכלה האקדמיה לאמנויות התיאטרון איטליה קונטי עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2001
מקצוע רקדן, כוראוגרף, שחקן, זמר, מוזיקאי, סופר
בן או בת זוג נינה דוברב (אוגוסט 2013אוקטובר 2013) עריכת הנתון בוויקינתונים
פרסים והוקרה
  • Primetime Emmy Award for Outstanding Choreography (2013)
  • Primetime Emmy Award for Outstanding Choreography (2015)
  • Primetime Emmy Award for Outstanding Choreography (2021) עריכת הנתון בוויקינתונים
derekhough.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דרק האףאנגלית: Derek Hough;[1] נולד ב-17 במאי 1985) הוא כוראוגרף זוכה פרס אמי ורקדן אמריקאי. ידוע בעיקר בשל עבודתו מאז ספטמבר 2007 בגרסה האמריקאית לתוכנית "רוקדים עם כוכבים" שם זכה שש פעמים. ב-2013 זכה בפרס על כוריאוגרפיה יוצאת דופן בטקס פרסי האמי השנתי על שלושה ריקודים בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" להם הוא עשה כוריאוגרפיה.

ב-2015 זכה שוב בפרס על כוריאוגרפיה יוצאת דופן בטקס פרסי האמי השנתי על הכוריאוגרפיה וביצוע הריקוד (יחד עם אחותו ג'וליאן) לשיר "Elastic Heart" של הזמרת סיה בפרק הגמר של העונה ה-20 של התוכנית "רוקדים עם כוכבים".

הוא גם שיחק בהפקות במה כמו ההפקה המקורית של "פוטלוס – המחזמר" ב-2006 בתיאטרון Novelo בווסט אנד בלונדון וה"ניו יורק ספרינג ספקטקולר" ב-2015 בניו יורק רדיו סיטי הול.

הוא מחזיק בתואר אלוף עולם בריקודים בסגנון אמריקאי-לטיני למשתתפים מתחת לגיל 21.[2]

ב-5 באוגוסט 2014 יצא לאור ספרו "Taking the Lead" ותוך שבוע נכנס לרשימת רבי-המכר של ה"ניו יורק טיימס".

ילדות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האף נולד בסולט לייק סיטי, יוטה שבארצות הברית למשפחה נוצרית-מורמונית, ילד רביעי למריאן וברוס האף. יש לו ארבע אחיות: שלוש גדולות ממנו, ואחות אחת קטנה ממנו, השחקנית והרקדנית ג'וליאן האף. כל הסבים והסבתות של האף היו רקדנים, שני הוריו הכירו בקולג' על רחבת הריקודים. הוריו התגרשו כשהיה ילד צעיר.

בהיותו ילד, הוא עסק באקרובטיקה, בקראטה ובתחומי ספורט שונים נוספים כגון כדורגל וכדורסל. אמו שלחה אותו לחוגים שונים וחשפה אותו לעולם האמנות לסוגיה, הוא למד לנגן בתופים ובפסנתר, היה מיומן בריקודי ג'אז, סטפס, ריקודים לטיניים ואפילו למד בלט.

הוא החל להתאמן בריקודים לטיניים ובגיל עשר החל להשתתף בתחרויות בלוס אנג'לס ובניו-יורק. באחת התחרויות בהן השתתף, הבחינו בו שירלי וקורקי באלאס, מאמנים ורקדנים בריטיים, אלופים בעלי שם עולמי. השניים זיהו את הפוטנציאל הגלום בו ותקופה קצרה לאחר מכן, כשהיה בן 12, עבר ללונדון והחל ללמוד ריקוד מקצועי באקדמיה לאמנויות (Italia Conti Academy of Theatre Arts) תחת ידיהם המקצועיות של שירלי וקורקי באלאס.

יחד עם האף למד בנם של שירלי וקורקי מארק באלאס ויותר מאוחר הצטרפה אליהם ג'וליאן, אחותו של האף. הוא נשאר בלונדון 10 שנים, ויחד עם באלאס וג'וליאן הופיעו בתחרויות ריקוד באנגליה וארצות הברית ותוכניות בטלוויזיה הבריטית ובנוסף ללימודי הריקוד הקימו מארק, ג'וליאן והאף הרכב פופ בשם 2B1G. מאוחר יותר הרכיבו האף, מארק ועוד שלושה מחבריהם את ההרכב BHB (Ballas Hough Band).

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ריקוד[עריכת קוד מקור | עריכה]

האף זכה ב-2002 בתחרות העולמית של ה-IDSF בפולין לריקודים לטיניים לצעירים. בנוסף זכה ברקדן השנה הצעיר של LA ובפרס הרקדן היוצא דופן בתחרות של ה-New York Dance Alliance.

הוא השתתף ככוריאוגרף בצוות של ברונו טוניולי בתוכנית "DanceX" ב-2007. באותה השנה הצטרף לצוות הרקדנים הקבוע של "רוקדים עם כוכבים" בפורמט האמריקאי.

הוא השתתף ויצר כוריאוגרפיות לקליפים שונים בהם הקליפ לשיר "That Song in My Head" של אחותו הצעירה ג'וליאן בו הוא השתתף, הקליפ לשיר "Parachute" של שריל קול בו השתתף ולו יצר כוריאוגרפיה, הקליפ לשיר "Someone Somewhere Tonight" של זמרת הקאנטרי קלי פיקלר, בת זוגו לעונה ה-16 בקליפ זה גם השתתף וגם יצר את הכוריאוגרפיה וקליפים נוספים בהם השתתף במהלך השנים.

ב-18 באפריל 2013 הודיע שהוא מתחיל לעבוד עם המחליקים ואלופי העולם בריקודים על הקרח מריל דייוויס וצ'ארלי וויט. הוא יצר להם כוריאוגרפיה מיוחדת לריקוד על הקרח שמכיל אלמנטים מהקוויקסטפ והפוקסטרוט, עם ריקוד זה הם זכו במקום הראשון בקטגוריית הריקוד הקצר באולימפיאדת החורף שהתקיימה בסושי רוסיה.

בקיץ 2014 יצאו האף ואחותו ג'וליאן לסיבוב ההופעות "Move - Live on tour" במעל ל-40 מדינות ברחבי ארצות הברית וקנדה. מופע זה שילב שירה וריקוד, רקדנים נוספים ושיתוף פעולה עם הקהל.

בתחילת 2015 הודיעו הוא וג'וליאן כי יצאו גם בקיץ 2015 לסבב הופעות נוסף שיקרא "MOVE - Live on tour 2". ב-2 במרץ 2015 התארחו האחים בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס ודיברו על סבב ההופעות הקרב.

בחודשים מרץ-אפריל-מאי של 2015 לקח חלק במופע "New York Spring Spectacular" שעלה ב-Radio City Music Hall בניו יורק. הוא כיכב בתפקיד ג'ק ולצידו הופיעו זוכת הטוני לאורה בננטי והרוקטס של ניו יורק. בנוסף השתתפו אורחים רבים נוספים. בשל פציעה במהלך חזרות לערב מיוחד לציון עשור לתוכנית "רוקדים עם כוכבים", נאלץ לבטל את השתתפותו בהופעות האחרונות בניו יורק ברדיו סיטי ובמקביל הרקדן סאשה פרבר החליף אותו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ורקד עם נסטיה עד שהוא חזר לרקוד שוב בתוכנית חצי הגמר.

רוקדים עם כוכבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעתו הראשונה של האף בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" הייתה בשבוע השישי לעונה הרביעית כרקדן אורח.

  • בעונה החמישית הוא הצטרף כחלק מהרקדנים המקצועיים וקיבל כבת זוג לריקוד את כוכבת הסדרה "בברלי הילס 90210", השחקנית ג'ני גארת'. השניים הגיעו עד לחצי הגמר של העונה והיו הזוג התשיעי שהודח מהתחרות והגיעו למקום הרביעי.
  • בעונה השישית רקד עם השחקנית שאנון אליזבת הזכורה מתפקידה בסרט "אמריקן פאי". הזוג הודח בשבוע השביעי לתוכנית והגיעו למקום השישי.
  • בעונה השביעית רקד עם הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה ברוק ברק-שרבט. ב-4 באוגוסט 2008 במהלך חזרות מעד ונפל, כתוצאה מהנפילה קיבל מכה בראשו ואיבד את ההכרה. הוא פונה לבית החולים אך לא דווח על שום פציעה. הוא המשיך להשתתף בעונה הנוכחית, הוא וברוק הגיעו למקום הראשון והאף זכה בגביע הראשון שלו בתוכנית מאז השתתפותו בה.
  • בעונה השמינית רקד עם הראפרית האמריקאית ליל קים. השניים הודחו מהתוכנית בשבוע התשיעי וסיימו במקום החמישי.
  • בעונה התשיעית רקד עם הדוגמנית ג'ואנה קרופה. השניים הודחו מהתוכנית בשבוע התשיעי וסיימו במקום הרביעי.
  • בעונה העשירית רקד עם הזמרת ניקול שרזינגר המוכרת מהלהקה פוסיקאט דולס. השניים סיימו במקום הראשון והאף זכה בגביע השני שלו בתוכנית.
  • בעונה ה-11 רקד עם השחקנית ג'ניפר גריי ששיחקה בסרט שובר הקופות "ריקוד מושחת" של הבמאי אמיל ארדולינו לצד פטריק סווייזי. השניים סיימו בעונה זו במקום הראשון, רגע שהכתיר את האף כרקדן הראשון בתולדות התוכנית שאחז בשלושה גביעים.
  • בעונה ה-12 האף היה עסוק בצילום סרטו "Make Your Move 3D" ולכן לא השתתף בעונה.
  • בעונה ה-13 רקד עם מנחת הטלוויזיה ריקי לייק. השניים העפילו לגמר וסיימו במקום השלישי.
  • בעונה ה-14 רקד עם אשת הטלוויזיה מריה מנונוס. בשבוע השביעי לתוכנית זכו מריה והאף להיות הראשונים בעונה שקיבלו ציון מושלם של 30 נקודות דבר שמיקם אותם לראשונה בעונה בראש הטבלה השבועית. הזוג העפיל לחצי הגמר וסיים במקום הרביעי. זו הייתה הפעם השנייה בתולדות התוכנית שבה הזוג המודח עמד בשבוע ההדחה בראש טבלת הניקוד של השופטים.
  • בעונה ה-15 של התוכנית שהייתה תוכנית ה-All Stars, בה השתתפו זוכים ומתמודדים שכבר היו בתוכנית לאורך העונות, רקד עם מתעמלת הקרקע שון ג'ונסון שהייתה זוכת העונה השמינית של התוכנית. הזוג העפיל לגמר וסיים במקום השני.
  • ב-27 ביולי 2012 הודיע האף שהעונה ה-15 היא העונה האחרונה בה הוא השתתף.[3]
  • ב-22 בפברואר 2013 הודיע דרך חשבון הטוויטר שלו שהוא יחזור להשתתף בעונה ה-16 של התוכנית.
  • בעונה ה-16 של התוכנית רקד עם זמרת הקאנטי, משתתפת העונה החמישית של "אמריקן איידול" קלי פיקלר. הזוג זכה בעונה הנוכחית והאף הפך לראשון בפורמט שהחזיק ארבעה גביעים.
  • בעונה ה-17 של התוכנית רקד עם השחקנית והזמרת אמבר ריילי המוכרת כמרסדס ג'ונס מתפקידה בדרמת המוזיקה "Glee" של רשת Fox. במהלך העונה סבלו הן ריילי מפציעה בברכיה והן האף מפציעה בגבו אך הזוג התגבר על המשבר, העפיל לגמר וזכה במקום הראשון. בזכייה זאת עשה האף היסטוריה והפך לרקדן הראשון והיחיד בפורמט של "רוקדים עם כוכבים" שמחזיק בחמישה גביעים ובנוסף היה האף לראשון והיחיד שזכה פעמיים בשתי עונות ברציפות.
  • בעונה ה-18 רקד עם אמי פרדי, אלופה אולימפית בעלת מדליית ארד בה זכתה לאחרונה בתחרות האולימפית בסוצ'י 2014 בגלישה בתחום הסנובורדינג בקטגוריית הנכים. פרדי, קטועת 2 רגליים, השתתפה בעונה ה-21 של "המרוץ למיליון" בפורמט האמריקאי. הזוג הגיע למקום השני.
  • בעונה ה-19 שעלתה למסך ב-15 בספטמבר 2014 רקד עם תופעת היוטיוב העכשווית בת'אני מוטה בת ה-18 שמחזיקה מספר עצום של עוקבים בערוץ היוטיוב שלה בו היא מעלה סרטונים בנושא אופנה וטיפוח לנערות.
  • בעונה ה-20 שהיא עונת העשור של "רוקדים עם כוכבים" רקד עם המתעמלת רבת התארים נסטיה לוקין שלמרות פרישתה מחזיקה במספר עצום של מדליות בתחום התעמלות הקרקע האומנותית.
  • בעונה ה-21 של התוכנית רקד עם בינדי ארווין שחקנית ואשת טלוויזיה אוסטרלית ובתו של צייד התנינים סטיב ארווין. בעונה זו זכה האף בפעם השישית והציב שיא חדש בפורמט העולמי של התוכנית "רוקדים עם כוכבים".
שיאים והישגים בתוכנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ממוצע הנקודות של האף בתוכנית עומד על 27.2 מתוך 30 שהוא הניקוד המקסימלי בפורמט.

הוא השתתף ב-16 עונות של "רוקדים עם כוכבים" מתוך 21 עונות שהתקיימו ומחזיק בשישה גביעים. הוא היחיד שמחזיק כמות כזאת של גביעים מבין כל הרקדנים המקצועיים בכל הגרסאות בעולם ל"רוקדים עם כוכבים" והיחיד שזכה פעמיים בשתי עונות ברציפות (2010 – עונה 10 ועונה 11, 2013 – עונה 16 ועונה 17) אחריו מחזיק בארבעה גביעים הרקדן האיטלקי ריימונדו טודרו בהם זכה בגרסה האיטלקית לתוכנית "רוקדים עם כוכבים".

במהלך העונות קיבלו האף ובנות הזוג שלו לריקוד 48 פעמים ציון מושלם של 30 נקודות ו-211 פעמים חילקו לו השופטים ציון 10 (הציון המקסימלי שיכול לתת כל שופט).

הוא הרקדן היחיד בפורמט שזכה ברוב מכריע של 12 ריקודים קבוצתיים מתוך 14 בהם השתתף במהלך העונות + תיקו בין הקבוצות בעונה ה-20 והפסד בעונה ה-21. האף מחזיק בשיא נכון ל-2015.

עונה קבוצה ריקוד/שיר משתתפים ציון משוכלל
7 Team Paso Doble Paso Doble/“Rocks” Brooke & Derek
Warren & Kym
Maurice & Cheryl
29
8 Team Tango Tango/“Womanizer” Lil' Kim & Derek
Ty & Chelsie
Gilles & Cheryl
28
9 Team Tango Tango/“You Give Love a
Bad Name”
Joanna & Derek
Kelly & Louis
Donny & Kym
28
10 Team Gaga Cha cha cha/“Telephone” Nicole & Derek
Chad & Cheryl
Pamela & Damian
27
11 Team Apolo Cha cha cha/“Bust A Move” Jennifer & Derek
Brandy & Maksim
Kurt & Anna
27
13 Team Paso Doble Paso doble/“Bring Me to Life” Ricki & Derek
Rob & Cheryl
Hope & Maksim
26
14 Team Tango tango/“Toccata oma” Maria & Derek
Katherine & Mark
Roshon & Chelsie
Jaleel & Kym
27
15 Team Call Me Maybe Freestyle/“Call me maybe” Shawn & Derek
Melissa & Tony
Apolo & Karina
Sabrina & Louis
29.5
16 Team Samba Samba/“Superstition” Kellie & Derek
Aly & Mark
Sean & Peta
Andy & Sharna
25
17 Team Foxing Awesome Freestyle/“The Fox
(What Does the Fox Say)”
Amber & Derek
Corbin & Karina
Jack & Cheryl
Brant & Peta
30
18 Team Loca Freestyle
"Livin' la Vida Loca”
Amy & Derek
Candace & Mark
Meryl & Maks
Danica & Val
29
19 Team Itsy Bitsy Halloween Theme
"Black Widow—Iggy Azalea feat. Rita Ora”
Bethany & Derek
Lea & Artem
Janel & Val
Micheal & Emma
36
20 Team YOLO Spring Break Theme
"Surfaris - Wipe Out"
Nastia & Derek
Willow & Mark
Robert & Kim
Noah & Sharna
39
21 Team Who you gonna call Halloween Theme
"Ghostbusters theme song"
Bindi & Derek
Alexa & Mark
Alek & Lindsay
Carlos & Witnay
28

>>> ממוצע נקודות לפי ריקוד

עונה בת זוג Paso-Doble Tango Argentine tango Cha-cha-cha Jive Quickstep Foxtrot Jazz Rumba Waltz Viennese Waltz Mambo Samba Salsa Charleston Flamenco Lambada Bhangra Jitterbug Swing Contemporary Freestyle Team Dance Fusion
5 ג'ני גארת' 27 26/28 * 21/30 24 21 26 * * * 25 27 25 * * * * * * * * * * *
6 שאנון אליזבת' * 27 * 21 24 24 * * 24 * 28 24 23 * * * * * * * * * * *
7 ברוק ברק-שרבט 24 28 * 23 21 26 30 * 26 * 28/30 27 26/28 28 * * * * 29 * * 30 29 *
8 ליל קים 28 * 27 21 28 23 * * 26 25 26 * 25 27 * * * * * * * * 28 *
9 ג'ואנה קרופה 29 * * 27 20 23 * * 27 26 27 * 23 24/27 * * 26 * * * * * 28 *
10 ניקול שרזינגר 30 29 30/30 29 28/30 23 27 * 25/28 27 25 * 26 * * * * * * * * 27 27 *
11 ג'ניפר גריי 20/30 37 27/29 30/28 24 27 25 * 30 30 24/30 * 24 * * * * * * * * 30 27 *
13 ריקי לייק 27 29/30 29 27 23/24 29 24 * 27 28 20 * 30 * * * * * * * * 27 26 *
14 מריה מנונס 30 26 30 21 29 25 26 * 27 * 28 * 25 27 * * * * * * * * 27 *
15 שון ג'ונסן * * 29 28/30 25 26.5/27 22 * 27 * 29.5 39.5 26 * * * * 30 * * * 30 29.5 *
16 קלי פיקלר 27 * 30 25/30 29/30 27 26 26 * 28 * 29 * * 28 * * * * * 30 25 *
17 אמבר ריילי 29 27 * 27 24 24 26 39 28 * 40 * 28 27 24/30 * * * * * * 30 30 30
18 אמי פורדי * * 40 24 38/39 (1) 39 * 32 (2)/39 36 37 * * * 30 * * * * * 24 27 29 39 30
19 בת'אני מוטה 39 36 38 * 32/36 * 33 40 33 * 36 * 36 37 36 (3) * * * * * 40 40 36 *
20 נסטיה לוקין 36 34 36 * 40 40 30 38 34 * 30 * 34 * 38 * * * * * * * 39 *
21 בינדי ארווין * 25/(4)40 30 * 24 32/30 28 30 40 23 30 * * 27 30 * * * * * 28 30 28 30
*** ממוצע 27.7 27.7 28.8 25.5 26.5 26.8 24.9 28.1 26.8 27.1 26.8 27.8 26 27.1 27.9 28 26 30 29 24 27.5 29.2 28 30

1. ניקוד על הריקוד של האף ואיימי עם ג'יימס ופיטה (39)

2. ניקוד על הריקוד של האף עם ניני (32)

3. ניקוד על הריקוד של האף עם סיידי רוברטסון (36)

4. ניקוד על הריקוד של האף עם אלכסה פנה-וגה (40)

הוא ובת זוגו לעונה 17 השחקנית-זמרת כוכבת "Glee", אמבר ריילי, קיבלו 27 נקודות (9-9-9) על ריקוד הצ'ה צ'ה צ'ה שלהם בפרק הפתיחה של העונה, זוהי הפעם השנייה בהיסטוריה של התוכנית בגרסה האמריקאית שניתן ציון כזה גבוה בשבוע הראשון לתוכנית. הפעם הראשונה בה ניתן ציון כזה בתוכנית ראשונה לעונה הייתה בעונה השישית של התוכנית, הניקוד ניתן לקריסטי ימאגוצ'י ומארק באלאס על ריקוד הפוקסטרוט.

עונה בת-זוג לריקוד מקום בעונה
5 ג'ני גארת' רביעי
6 שאנון אליזבת שישי
7 ברוק ברק-שרבט ראשון
8 ליל קים חמישי
9 ג'ואנה קרופה רביעי
10 ניקול שרזינגר ראשון
11 ג'ניפר גריי ראשון
13 ריקי לייק שלישי
14 מריה מנונוס רביעי
15 שון ג'ונסון שני
16 קלי פיקלר ראשון
17 אמבר ריילי ראשון
18 אמי פרדי שני
19 בת'אני מוטה רביעי
20 נסטיה לוקין רביעי
21 בינדי ארווין ראשון
היסטוריית ההופעות בתוכנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 5: בת זוג: ג'ני גארת'; ממוצע: 25.7; מקום: רביעי

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Cha-cha-cha / Uptown Girl 7 7 7 עברו לשבוע הבא
2 Quickstep / Suddenly I See 7 7 7 עברו לשבוע הבא
3 Tango / Cite Tango 9 8 9 עברו לשבוע הבא
4 Paso Doble / Because We Can 8 10 9 עברו לשבוע הבא
5 Samba / Cosmic Girl 8 9 8 עברו לשבוע הבא
6 Mambo / Mambo Baby
Rock N' Roll / Rockin' Robin
9
לא
9
ניתנו
9
נקודות
עברו לשבוע הבא
7 Viennese Waltz / Runaway (The Corrs)
Rumba / Lauren Wood-Fallen
8
9
8
9
9
10
אחרונים להינצל מהדחה
8 Jive / It Takes Two
Foxtrot / I've Got You Under My Skin
8
9
8
9
8
8
אחרונים להינצל מהדחה
9
חצי הגמר
Tango / The Take Over, The Breaks Over
Cha-cha-cha / Mustang Sally
9
10
10
10
9
10
הודחו

עונה 6: בת זוג: שאנון אליזבת; ממוצע: 24.5; מקום: שישי

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Cha-cha-cha / Shut Up and Drive (Rihanna song) 7 7 7 שבוע ללא הדחה
2 Quickstep / Swing with Me 8 8 8 עברו לשבוע הבא
3 Jive / Goody Two-Shoes 8 8 8 עברו לשבוע הבא
4 Viennese Waltz/"Keep Holding On" 9 10 9 עברו לשבוע הבא
5 Samba/"Pon de Replay" 8 8 7 עברו לשבוע הבא
6 Rumba/ "True Colors"
Country Western/"Cotton-Eyed Joe
8
לא
8
ניתנו
8
נקודות
עברו לשבוע הבא
7 Tango/"Tanguedia III"
Mambo/ "Ain't Nothing Wrong With That"
9
8
9
8
9
8
הודחו

עונה 7: בת זוג: ברוק ברק-שרבט; ממוצע: 27.1; מקום: ראשון

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 (night 1) Cha-cha-cha/"Are You My Woman (Tell Me So)" 7 8 8 עברו לשבוע הבא
1 (night 2) Quickstep/"Lover, Come Back to Me" 9 8 9 עברו לשבוע הבא
2 Paso Doble/"Palladio, First Movement" 8 8 8 עברו לשבוע הבא
3 Viennese Waltz/"Daughters" 9 10 9 עברו לשבוע הבא
4 Samba/"Hip Hip Chin Chin" 9 8 9 עברו לשבוע הבא
5 Jitterbug/"Don't Be Cruel" 10 9 10 עברו לשבוע הבא
6 Rumba/"No Air"
Old School Hip Hop/"It Takes Two
8
לא
101
ניתנו
8
נקודות
עברו לשבוע הבא
7 Foxtrot/"Lullaby of Birdland"
Group Paso Doble/ "Rocks"
10
10
10
9
10
10
עברו לשבוע הבא
8 Tango/"Tango Diabolo"
Mambo/ "Cuban Mambo"
10
9
8
9
10
9
עברו לשבוע הבא
9
חצי הגמר
Jive/"The House is Rockin'"
Salsa/ "Barbarabatiri"
7
9
7
10
7
9
עברו לשבוע הבא
10
תוכנית הגמר
Samba/"Blame It On the Boogie"
Freestyle/"You're the One That I Want"
Viennese Waltz/"Daughters"
9
10
10
9
10
10
10
10
10
ניצחו
1השופט לן גודמן נעדר ובמקומו היה שופט אורח, מייקל פלטלני

עונה 8: בת זוג: ליל קים; ממוצע: 25.8; מקום: חמישי

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Cha-cha-cha/"Nasty" 7 7 7 שבוע ללא הדחה
2 Quickstep/"Diamonds Are a Girl's Best Friend" 8 7 8 עברו לשבוע הבא
3 Samba/"Remedio P'al Corazon" 8 8 9 עברו לשבוע הבא
4 Argentine Tango/"Taquito Militar" 9 8 10 עברו לשבוע הבא
5 Viennese Waltz/"I'll Be" 9 8 9 עברו לשבוע הבא
6 Jive/"Jailhouse Rock" 10 8 10 עברו לשבוע הבא
7 Rumba/"Lost Without U" 9 8 9 עברו לשבוע הבא
8 Paso Doble/"El Gato Montes"
Team Tango/"Womanizer"
9
9
9
9
10
10
עברו לשבוע הבא
9 Waltz/"When I Need You"
Salsa/"Por Arriba, Por Abajo"
8
9
9
9
8
9
הודחו

עונה 9: בת זוג: ג'ואנה קרופה; ממוצע: 25.5; מקום: רביעי

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Salsa/"Meddle"
Foxtrot/"The Best Is Yet to Come"
8
קיבלו
8
10
8
נקודות
עברו לשבוע הבא
2 Jive/"What I Like About You" 6 71 7 עברו לשבוע הבא
3 Samba/"La Bomba" 7 8 8 עברו לשבוע הבא
4 Lambada/"Dançando Lambada" 9 8 9 עברו לשבוע הבא
52 Argentine Tango/"Whatever Lola Wants" 8 8 8 עברו לשבוע הבא
6 Waltz/"Be Here To Love Me"
Mambo/"Ran Kan Kan"
8
קיבלו
9
10
9
נקודות
עברו לשבוע הבא
7 Rumba/"The Look of Love"
Team Tango/"You Give Love a Bad Name"
9
9
9
9
9
10
עברו לשבוע הבא
8 Quickstep/"Valerie"
Paso Doble/"Living on Video"
8
9
7
10
8
10
עברו לשבוע הבא
9
חצי הגמר
Viennese Waltz/"Hallelujah"
Cha-cha-cha/"Can't Get You Out of My Head"
Salsa/"Lal Luz Del Ritmo"
9
9
9
9
9
9
9
9
9
הודחו
1השופט לן גודמן נעדר בשבוע השביעי והחליף אותו באז לורמן.

2בגלל מחלה הוא לא יכל לבצע את הריקוד הנוכחי ובמקומו רקדה קרופה עם הרקדן מקס שמרקובסקי

עונה 10: בת זוג: ניקול שרזינגר; ממוצע: 27.5; מקום: ראשון

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Viennese Waltz/ "Hold You In My Arms" 9 7 9 שבוע ללא הדחה
2 Jive/"SOS" 10 8 10 עברו לשבוע הבא
3 Quickstep/"Anything Goes" 8 6 9 עברו לשבוע הבא
41 Rumba/"The First Time Ever I Saw Your Face" 9/8 8/8 8/9 עברו לשבוע הבא
5 Tango/"Oh, Pretty Woman" 10 9 10 עברו לשבוע הבא
6 Samba/"María"
Swing Marathon/"In the Mood"
9
קיבלו
7
10
10
נקודות
עברו לשבוע הבא
7 Waltz/"You Light Up My Life"
Team GaGa/Cha-cha/"Telephone"
9
9
9
9
9
9
עברו לשבוע הבא
8 Foxtrot/"Haven't Met You Yet"
Paso Doble/"Spanish Guitar"
10
10
9
10
10
10
עברו לשבוע הבא
9
חצי הגמר
Argentine Tango/"El Capitalismo Foraneo"
Cha-cha-cha/"Kiss"
10
10
10
9
10
10
עברו לשבוע הבא
10
תוכנית הגמר
Rumba/"The Lady in Red"
Freestyle/"A Little Less Conversation"
Argentine Tango/"El Capitalismo Foraneo"
Jive/"Proud Mary"
9
9
קיבלו
10
9
9
30
10
10
9
נקודות
10
ניצחו
1בשבוע זה הריקודים קיבל פעמיים ניקוד, פעם אחת על ההופעה ופעם נוספת על הטכניקה.

עונה 11: בת זוג: ג'ניפר גריי; ממוצע: 27.2; מקום: ראשון

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Viennese Waltz/"These Arms of Mine" 8 8 8 עברו לשבוע הבא
2 Jive/"Shake It" 8 8 8 עברו לשבוע הבא
3 Samba/"A Little Respect" 8 8 8 עברו לשבוע הבא
41 Argentine Tango/"La Cumparsita" 9/10 9/9 9/10 עברו לשבוע הבא
5 Foxtrot/"Love and Marriage" 8 8 9 עברו לשבוע הבא
6 Paso Doble/"So What"
Rock 'n' Roll Marathon/"La Grange"
6
קיבלו
7
9
7
נקודות
עברו לשבוע הבא
7 Tango/"Shut Up"
Team Apollo (Cha-cha-cha)/ "Bust A Move"
102/9
9
9
9
9
9
עברו לשבוע הבא
8 Quickstep/"Let's Face the Music and Dance"
Rumba/"Waiting for a Girl Like You"
9
10
9
10
9
10
עברו לשבוע הבא
9
חצי הגמר
Cha-cha-cha/"Mercy"
Waltz/"Way Over Yonder"
10
10
10
10
10
10
עברו לשבוע הבא
10
תוכנית הגמר
Paso Doble/"Habanera"
Freestyle/"Do You Love Me (Now That I Can Dance)"
Viennese Waltz/"These Arms of Mine"
Instant Cha-cha-cha/"Raise Your Glass"
10
10
10
9
10
10
10
9
10
10
10
10
ניצחו
1בשבוע זה הריקודים קיבל פעמיים ניקוד, פעם אחת על ההופעה ופעם נוספת על הטכניקה .
2קיבלו נקודות מהשופט האורח דרו לאשיי.
הערות: האף וג'ניפר גריי עשו שיא בעונה זאת והם מחזיקים בשיא של 6 ביצועים שקיבלו 30 נקודות שזהו המספר הגבוה ביותר לניקוד מצטיין של 30 נקודות לעונה בכל 17 העונות של התוכנית. האף וגריי ניצחו בעונה ה-11 של התוכנית ב-23 בנובמבר 2010 ובזכייה זאת היה לרקדן הראשון בתולדות התוכנית שאחז בשלושה גביעים.

עונה 13: בת זוג: ריקי לייק; ממוצע: 26.7; מקום: שלישי

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Viennese Waltz/"This Year's Love" 7 6 7 עברו לשבוע הבא
2 Jive/"Hey Ya!" 8 7 8 עברו לשבוע הבא
3 Rumba/"Gravity" 9 9 9 עברו לשבוע הבא
4 Tango/"Theme from Psycho" 10 9 10 עברו לשבוע הבא
5 Foxtrot/"Easy Lover" 8 8 8 עברו לשבוע הבא
6 Quickstep/"Luck Be a Lady"
Group Broadway Dance/"Big Spender" & "Money Money"
10
לא
9
ניתנו
10
נקודות
עברו לשבוע הבא
7 Paso Doble/"Sweet Dreams"
Team Paso Doble/"Bring Me to Life"
9
9
9
8
9
9
עברו לשבוע הבא
8 Waltz/"You Make Me Feel"
Instant Jive/"Land of a Thousand Dances"
9
8
9
8
10
8
עברו לשבוע הבא
9
חצי הגמר
Samba/"Jump in the Line"
Argentine Tango/"Allerdings"
Cha-cha-cha relay/"I Like How It Feels"
10
9
קיבלו
10
10
8
10
10
נקודות
עברו לשבוע הבא
10
תוכנית הגמר
Cha-cha-cha/"Yeah 3x"
Freestyle/"Can't Touch It"
Tango/Theme from Psycho
9
9
קיבלו
9
9
30
9
9
נקודות
מקום שלישי

עונה 13: בת זוג: מריה מנונוס; ממוצע: 26.8; מקום: רביעי

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Cha-cha-cha/"Stronger (What Doesn't Kill You)" 7 7 7 שבוע ללא הדחה
2 Quickstep/"Sexy Sexy" 8 8 9 עברו לשבוע הבא
3 Rumba/"Material Girl" 9 9 9 עברו לשבוע הבא
4 Tango/"School's Out" 9 8 9 עברו לשבוע הבא
5 Salsa/"The Cup of Life" 9 9 9 עברו לשבוע הבא
6 Foxtrot/"Jimmy Mack"
Motown Marathon/"Nowhere to Run"
8
קיבלו
9
4
9
נקודות
עברו לשבוע הבא
7 Paso Doble/"Montagues and Capulets"
Team Tango/"Toccata"
10
10
10
8
10
9
עברו לשבוע הבא
8 Viennese Waltz/"A Thousand Years"
(Trio Challenge)1 Samba/"Mama Do the Hump"
10
9
8
7
10
9
עברו לשבוע הבא
9
חצי הגמר
Argentine Tango/"La Yumba"
Jive/"Tightrope"
10
10
10
9
10
10
הודחו
1לריקוד השלישייה בחרו האף ומנונוס את הרקדן הנרי ביאלקוב

עונה 15: בת זוג: שון ג'ונסון; ממוצע: 27.9; מקום: שני

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Foxtrot/"Good Time" 8 6.5 7.5 עברו לשבוע הבא
2 Jive/"The Nicest Kids in Town" 8.5 8 8.5 עברו לשבוע הבא
3 Quickstep/"Hey Pachuco" 9 8 9.5 עברו לשבוע הבא
4 Mambo/"Paro los Rumberos" 10 9.5 101/10 עברו לשבוע הבא
5 Rumba/"My Heart Will Go On"
Group Freestyle/"Call Me Maybe"
9
9.5
8
10
10
10
שבוע ללא הדחה
6 Cha-cha-cha/"She Thinks My Tractor's Sexy"
Country/"Save a Horse (Ride a Cowboy)" & "I Play Chicken with a Train"
9.5
לא
8.5
ניתנו
10
נקודות
עברו לשבוע הבא
72 Tango & Paso Doble/"Livin' On A Prayer"
Swing Marathon/"Do Your Thing"
10
קיבלו
10
8
10
נקודות
שבוע ללא הדחה
8 Viennese Waltz/"Angel"
(Trio Challenge)3 Samba/"Jungle Jazz"
10
10
9.5
7
10
9
עברו לשבוע הבא
9
חצי הגמר
Bhangra "Knight Rider"/"Mundian to Bach Ke"
Argentine Tango/"Bad"
10
9
10
10
10
10
עברו לשבוע הבא
10
תוכנית הגמר
Quickstep/"Hey Pachuco"
Freestyle/"Carnival de Paris"
Instant Cha-cha-cha/"Respect
9
10
10
8.5
10
10
9.5
10
10
מקום שני
1ניקוד מהשופטת האורחת פאולה עבדול
2בשבוע השביעי מארק באלאס רקד עם ג'ונסון במקום האף בגלל פציעה בצוואר שהייתה להאף באותו השבוע.
3לריקוד בשלישייה בחרו האף וג'ונסון במארק באלאס.

עונה 16: בת זוג: קלי פיקלר; ממוצע: 27.4; מקום: ראשון

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Cha-cha-cha/"Domino" 7 7 7 שבוע ללא הדחה
2 Jazz/"Lights" 9 8 9 עברו לשבוע הבא
3 Jive/"Footloose" 8 9 8 עברו לשבוע הבא
4 Rumba/"Say I Do" 9 8 9 עברו לשבוע הבא
51 Foxtrot/"It Had to Be You" 9 9 9 עברו לשבוע הבא
6 Quickstep/"Part-Time Lover"
Team Samba/"Superstition"
9
8
10
9
10
8
עברו לשבוע הבא
7 Samba/"Shake Your Bon-Bon" 9 10 10 קיבלו חסינות
8 Viennese Waltz/"Fade Into You"
Paso Doble (Trio Challenge)2/"Unstoppable"
9
10
9
7
10
10
עברו לשבוע הבא
9
חצי הגמר
Argentine Tango/"Para Te"
Flamenco/"The Pirate That Should Not Be"
10
9
10
10
10
9
עברו לשבוע הבא
10
תוכנית הגמר
Quickstep/"Peppy and George"
Cha-cha-cha Relay/"Treasure"
Freestyle/"Beneath Your Beautiful"
Instant Jive/"Keep A-Knockin'"
10
קיבלו
10
10
10
4
10
10
10
נקודות
10
10
ניצחו
1האף ופיקלר בחרו לאתגר השבועי את הנרי ביאלקוב ואנה טרבונסקיה.
2לריקוד בשלישייה בחרו האף ופיקלר את הרקדן טריסטן מקמנוס.
הערה: בעונה זו הייתה זכייתו הרביעית של האף שהפכה אותו ליחיד שמחזיק בארבעה גביעים נכון לעונה המדוברת.

עונה 17: בת זוג: אמבר ריילי; ממוצע: 27.8; מקום: ראשון

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי
1 Cha-cha-cha/"Wings" 9 9 9 שבוע ללא הדחה
2 Jive/"Reet Petite" 8 8 8 עברו לשבוע הבא
3 Charleston/"Bang Bang" 8 8 8 עברו לשבוע הבא
4 Tango/"Love Lockdown" 9 91 9 עברו לשבוע הבא
5 Foxtrot/"Try a Little Tenderness" 9 7 10 עברו לשבוע הבא
6 Samba/"Get It Right"
Switch-Up Challenge/Various
10
קיבלו
8
4
10
נקודות
שבוע ללא הדחה
7 Paso Doble/"Diablo Rojo"
Group Freestyle/"The Fox (What Does the Fox Say?)"
10
10
10
10
9
10
עברו לשבוע הבא
8 Rumba/"If I Could Turn Back Time" 9 92 10 קיבלו חסינות
9 Quickstep/"Diga Diga Doo"
Salsa (Trio challenge)3/"Que Viva la Vida"
8
9
8
9
8
9
עברו לשבוע הבא
10
חצי הגמר
Jazz/"Locked Out of Heaven"
Viennese Waltz/"Locked Out of Heaven" (acoustic version)
10
10
10/94
10/104
10
10
עברו לשבוע הבא
11
תוכנית הגמר
Charleston/"Bang Bang"
Samba relay/"No Scrubs"
Freestyle/"Can You Do This"
10
קיבלו
10
10
4
10
10
נקודות
10
עברו לתוכנית ערב הגמר השנייה
Quickstep & Samba Fusion/"(Your Love Keeps Lifting Me) Higher and Higher" 10 10 10 ניצחו
1בשבוע הרביעי לתוכנית השופט לן גודמן נעדר והחליפה אותו באותו השבוע ג'וליאן דרק.
2בשבוע השמיני לתוכנית נעדר השופט לן גודמן והחליפה אותו הזמרת שר
3האף וריילי רקדו בשלישייה עם מארק באלאס
4ניקוד שניתן על ידי השופט האורח מקס שמרקובסקי
הערה: זוהי זכייתו החמישית של האף בתוכנית והפעם השנייה שלו לזכייה בשתי עונות ברציפות.

עונה 18: בת זוג: אמי פרדי; ממוצע: 27.9; מקום: שני

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ברונו טוניאולי שופט אורח
1 Cha-cha-cha/"Counting Stars" 8 8 8 אין שבוע ללא הדחה
2 Swing/"Swing Set" 8 8 8 אין עברו לשבוע הבא
3 Contemporary/"Human" 9 9 9 91 עברו לשבוע הבא
42 Salsa / "Brand New" 9 8 9 83 שבוע ללא הדחה
5 Waltz / "So This Is Love" 9 9 9 104 עברו לשבוע הבא
6 Jive / "Shout" 9 9 10 105 עברו לשבוע הבא
7 Rumba / "Light My Fire"
Team Loca (Freestyle) / "Livin' la Vida Loca"
9
10
9
9
9
10
9
106
עברו לשבוע הבא
8 Argentine Tango / "Heart Upon My Sleeve"
Celebrity Dance Duel (Jive) / "Ain't Nothing Wrong with That"
10
9
10
10
10
10
10
107
עברו לחצי הגמר
9
חצי הגמר
Quickstep / "You Can't Hurry Love"
Jazz / "Too Darn Hot"
10
9
9
10
10
10
10
108
עברו לגמר
10
הגמר-ערב (1)
Salsa / "Ran Kan Kan"
Freestyle / "Dare You"
10
10
10
9
10
10
אין עברו לערב שני
10
הגמר-ערב (2)
Argentine Tango & Cha-cha-cha Fusion / "Rather Be" 10 10 10 אין שני
1שופטת אורחת - רובין רוברטס - מנחה בתוכנית בוקר טוב אמריקה.
2שבוע החלפה - אמי רקדה עם מארק באלאס - האף רקד עם ניני ליקס
3שופטת אורחת - ג'וליאן האף - רקדנית מקצועית משתתפת עבר אשר זכתה בעונות 4–5
4שופט אורח - דוני אוסמונד - זוכה העונה התשיעית של התוכנית
5שופט אורח - הזמר ראד-פו
6שופט אורח - הזמר ריקי מרטין
7שופט אורחת - אבי לי מילר - כוכבת רקדניות קטנות
8שופט אורח - קני אורטגה - כוריאוגרף ומפיק

עונה 19: בת זוג: בת'אני מוטה; ממוצע: 36.3; מקום: רביעי

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ג'וליאן האף ברונו טוניאולי
1 Jive / "Shake It Off" 8 8 8 8 עברו לשבוע הבא
2 Foxtrot / "All About That Bass" 8 9 8 8 עברו לשבוע הבא
3 Jazz / "Singin' in the Rain" 10 10 1 10 10 עברו לשבוע הבא
4 Rumba / "Try" 8 9 2 8 8 עברו לשבוע הבא
5 3 Hip-Hop / "She Came to Give It to You" 8 8 4 8 8 עברו לשבוע הבא
6 Tango / "Jealous (I Ain't with It)—Chromeo" 9 9 5 9 9 עברו לשבוע הבא
7 Paso-Doble / "JRun Boy Run—Woodkid" 10 9 10 10 עברו לשבוע הבא
8 Salsa / "Babalu"
Cha-cha-cha Dance-Off / "Really Don't Care"
9
ניתנו
9
3
9
נקודות
10
אקסטרה
עברו לשבוע הבא
9 חצי הגמר Viennese Waltz / "Say You Love Me"
Trio Argentine Tango / "Jungle"
9
9
9
10
9
10
9
9
עברו לגמר
10 גמר Jive / "Shake It Off"
Freestyle / "Revolution (District 78 Remix)"
9
10
9
10
9
10
9
10
הודחו
1 שופט אורח קווין הארט במקום לן גודמן

2 ממוצע נקודות של הצופים בבית ששפטו במקום לן גודמן

3 שבוע ה-SWITCH_UP בת'אני רקדה עם מארק באלאס / האף רקד עם סיידי רוברטסון

4 הניקוד ניתן על ידי הזמרת ג'סי ג'י שהייתה שופטת אורחת המקום לן

5 הניקוד ניתן על ידי הזמר פיטבול שהיה שופט אורח במקום השופט לן גודמן

עונה 20: בת זוג: נסטיה לוקין; ממוצע: 36.6; מקום: רביעי

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה לן גודמן ג'וליאן האף ברונו טוניאולי
1 Foxtrot / "New York, New York" 7 7 8 8 עברו לשבוע הבא
2 Rumba / "Thinking Out Loud" 9 8 8 9 עברו לשבוע הבא
3 Samba / "Chillando Goma"" 9 8 9 8 עברו לשבוע הבא
4 Argentine Tango / "Variations on Dark Eyes" 9 8 9 10 עברו לשבוע הבא
5 Jazz / "Love Is an Open Door" 9 9 10 10 עברו לשבוע הבא
6 Tango / "Summer"
Team Freestyle / "Wipe Out"
9
10
8
9
8
10
9
10
עברו לשבוע הבא
7 1 Charleston / "Honey, I'm Good" 10 9 9 10 עברו לשבוע הבא
8 2 Paso Doble / "Centuries"
Trio Jive / "Diane Young"
9
10
9
10
9
10
9
10
עברו לשבוע הבא
9 חצי הגמר 3 Quickstep / "Feeling Good"
Viennese Waltz / "Fall for You"
10
10
10
-
10
10
10
10
הודחו
1 נסטיה רקדה עם סאשה פרבר בעקבות פציעה של האף, אך למרות זאת האף ביצע את הכוריאוגרפיה לריקוד.

2 נסטיה רקדה את הפאסו דובלה עם סאשה פרבר (האף ביצע את הכוריאוגרפיה לריקוד). בטריו רקדו יחד נסטיה, האף וסאשה.

3 נסטיה רקדה עם סאשה פרבר את הקוויקסטאפ, את הוואלס היא רקדה עם האף ובסוף הריקוד רקדה נסטיה עם לן גודמן.

עונה 21: בת זוג: בינדי ארווין; ממוצע: 27.9; מקום: ראשון

שבוע # ריקוד/שיר ניקוד השופטים סטטוס
קרי-אן אינבה ג'וליאן האף ברונו טוניאולי
1 Jive / Crocodile Rock 8 8 8 לא הייתה הדחה
2 Tango / "You Shook Me All Night Long"
Waltz / "Only a Man"
9
7
8
8
8
8
עברו לשבוע הבא
3 Quickstep / "Movin' on Up" 8 81/8 8 עברו לשבוע הבא
4 Contemporary / "Every Breath You Take" 9 9 10 עברו לשבוע הבא
5 Cha-cha-cha / "Hold My Hand" 9 9/103 9 לא הייתה הדחה
6 Rumba / "(I've Had) The Time of My Life" 10 10/104 10 עברו לשבוע הבא
7 Argentine Tango / "Cry Little Sister"
Team Freestyle / "Ghostbusters"
10
9
10
10
10
9
עברו לשבוע הבא
8 Foxtrot / "Grace Kelly"
Jive Dance-off / "Travelin' Band"
10
לא
9
חולקו
9
נקודות
עברו לשבוע הבא
9 Viennese Waltz / "Roses and Violets"
Team-up dance (Charleston) / "All That Jazz" & "Hot Honey Rag"
10
10
10
10
10
10
עברו לשבוע הבא
10 חצי הגמר Salsa / "You're Never Fully Dressed Without a Smile"
Samba Dance-off / "Lean On"
Trio Jazz / "Resolve"
9
קיבלו
10
9
3
10
9
נקודות
10
לא הייתה הדחה
11 תוכנית הגמר Quickstep / "Dr. Bones"
Freestyle / "Footprints in the Sand"
Argentine Tango & Cha-cha-cha Fusion / "All the Way"
10
10
10
10
10
10
10
10
10
ניצחו

משחק וטלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האף עשה תפקידי תיאטרון קטנים. ב-2005 השתתף ב-"Chitty Chitty Bang Bang" בתיאטרון בלונדון. ב-2006 גילם את דמותו של ישו בהצגה "Jesus Christ Superstar" בתיאטרון מילפורד בלונדון.

את קריירת המשחק המשמעותית שלו התחיל האף בתפקיד רן (Ren) ב-2006 בהפקת המקור למחזמר "פוט-לוס" (Footloose: The Musical) בתיאטרון נובלו בלונדון. ההשתתפות במחזה העניקה להאף את המועמדות לתגלית השנה בתחרות בחירת הנוער של Whatsonstage.

האף הספיק להשתתף בתפקיד קטן בסרט "הארי פוטר ואבן החכמים" ב-2001.

הופעתו הראשונה בברודוויי הייתה ב-2010 במחזה בשם "Burn the Floor" לצד קים ג'ונסון ומרי מרפי בארבע ההרצות האחרונות של המופע. בנוסף השתתף האף בתפקיד אורח קטן בסרט "Rock of Ages" של הבמאי אדם שנקמן ב-2012.

ב-2007 השתתף האף בתוכנית "DanceX" ככוריאוגרף. יותר מאוחר באותה השנה התחיל האף להשתתף בגרסה האמריקאית לתוכנית "רוקדים עם כוכבים" והצטרף לעונתה החמישית.

ב-2011 השתתף בתפקיד אורח בסדרה "Better With You" בתפקיד פיליפ המורה לריקוד. בנוסף באותה השנה השתתף בתוכנית דוקומנטרית של ה-MTV בשם "כשהייתי בן 17".

במאי 2013 יצא לאקרנים באירופה סרטו "Make Your Move 3D" המוכר גם בשם "Cobu 3D" ובמהלך 2013 הוקרן ברחבי אירופה ואסיה. בסרט משחק האף בתפקיד ראשי את דוני לצד הזמרת הקוריאנית בואה. הסרט מגולל את סיפור אהבתם של שני רקדנים צעירים בניו יורק הנקלעים למרכזה של יריבות בין מועדוני הריקוד המחתרתיים של אחיהם. באותה השנה הוא הנחה את השעשועון "Family Dance Off" של רשת ABC העוסק בתחרות ריקודים בין משפחות. קצת יותר מאוחר ב-2013 הצטלם האף לפרק בעונה הרביעית של התוכנית "Ridiculousness" שמשודרת ב-MTV. העונה הרביעית של התוכנית עלתה לאוויר ב-2014.

ב־31 במרץ 2014 התקיימה הפרמיירה של הסרט "Make Your Move 3D" בלוס אנג'לס וב־18 באפריל 2014 הסרט יצא למסכים בארצות הברית.

בספטמבר 2014 עלתה למסך עונתה השלישית של הסדרה "נאשוויל" של רשת ABC, בעונה זאת השתתף האף בתפקיד נוח ואסט.

ב-2015 שודרה בערוץ HGTV תוכנית בת 4 פרקים בשם "Mark & Derek's Excellent Flip" בה האף השתתף בתפקיד עצמו. בתוכנית האף ומארק הציגו מהפך עיצובי של נכס בלוס אנג'לס. בנוסף באותה שנה השתתפו האף ואחותו ג'וליאן בתוכנית "קרב הליפסינק" של ערוץ SPIKE. בתוכנית הראשונה בה השתתפו (אשר שודרה במסגרת העונה הראשונה של התוכנית) ניצחה ג'וליאן את האף, כמה שבועות לאחר מכן (יולי 2015) במהלך סיבוב ההופעות שלהם "MOVE", קיימו האף וג'וליאן קרב ליפסינק נוסף שהתקיים בניו יורק בו האף ניצח. (מופע הליפסינק בניו יורק לא שודר בטלוויזיה ולא היה חלק מהעונה הרשמית של התוכנית).

בשנת 2021 השתתף בעונה השנייה בתפקיד זאק בסדרת הסטרימינג של דיסני+ "היי סקול מיוזיקל: המחזמר: הסדרה".[4]

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בין לימודי הריקוד והחוגים השונים פיתח האף אהבה גדולה לשירה. בשנים הראשונות בלונדון היה חבר בהרכב 2B1G יחד עם מארק באלאס ואחותו הצעירה ג'וליאן. יותר מאוחר הצטרפו האף ובאלאס להרכב בשם Almost Amy שבו היו חברים גם הארי סליבאן, אמילי גרייס וסאם מרדר.

יותר מאוחר שונה שם ההרכב ל-BHB, Ballas-Hough Band. ב-2009 יצא דיסק ללהקה שנשא את שם ההרכב "BHB".

ב-2013 השתתף האף במופע עם המקהלה הפילהרמונית של קליפורניה, שם ביצע 2 שירים ובנוסף רקד עם אמה סלייטר.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

דרק האף, 2009

האף יצא עם השחקנית והזמרת הבריטית אינדיה דה ביופרט בין השנים 2000–2008. בשנת 2008 החל לצאת עם השחקנית שאנון אליזבת, בת זוגו לעונה השישית של "רוקדים עם כוכבים", הזוגיות הסתיימה באוגוסט 2009. בין השנים 2010–2011 יצא האף עם הזמרת/רקדנית ואשת הטלוויזיה הבריטית שריל קול. ב-2013 יצא האף עם השחקנית נינה דוברב הידועה מדרמת הערפדים של רשת CW "יומני ערפד".

פרסים והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האף היה מועמד חמש פעמים לפרס אמי על כוריאוגרפיה יוצאת דופן.

ב-2009 הוא היה מועמד יחד עם אחותו ג'וליאן האף על ריקוד הג'ייב שלהם לשיר "Great Balls on Fire".

ב-2010 היה מועמד האף פעמיים באותה הקטגוריה. פעם אחת לבד על שני ריקודים להם יצר כוריאוגרפיה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים". האחד פאסו-דובלה עתידני שביצע בעונה התשיעית עם ג'ואנה קרופר והשני ריקוד הקוויקסטפ שביצע עם ניקול שרזינגר בעונה העשירית.

ב-2013 בפעם הראשונה בתולדות תחרות פרסי האמי העניקו את הפרס על כוריאוגרפיה יוצאת דופן בשידור חי במעמד הטקס. כל המועמדים בקטגוריה הרכיבו ביחד ריקוד מחווה לסדרות השונות שהיו מועמדות בקטגוריות השונות בתחרות באותה השנה וביצעו את הריקוד בשידור חי במהלך הטקס יחד עם מנחה הטקס השחקן ואיש הטלוויזיה ניל פטריק האריס. האף היה מועמד פעמיים באותה קטגוריה, פעם אחת לבד על שלוש כוריאוגרפיות שביצע בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ופעם נוספת על שתי כוריאוגרפיות משותפות לו ולרקדנית אליסון הולקר. האף זכה באותה שנה באמי על כוריאוגרפיה יוצאת דופן בשלושת הריקודים להם ביצע כוריאוגרפיה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", הראשון, ריקוד הקוויקסטפ שביצע עם שון ג'ונסון בעונה החמש-עשרה של התוכנית. השני, ריקוד הממבו אותו ביצע עם ג'ונסון באותה העונה והשלישי, ריקוד בסגנון מודרני שביצע עם ג'יימי גודווין.

ב-2014 היה מועמד האף בקטגוריית כוריאוגרפיה יוצאת דופן בתחרות פרסי האמי.

ב-17 באוקטובר 2014, זכה להוקרה על ידי GLSEN (Gay, Lesbian & Straight Education Network) בקטגוריית ההשראה, בטקס שהתקיים בלוס אנג'לס. בנוסף באותה שנה זכה האף בפרס "הגוף החם" ביותר בתחרות הוליווד הצעירה, ואף קיבל (יחד עם אחותו ג'וליאן) מעמד תואר של כבוד מאיגוד UCLA בטקס פרסי הקליידוסקופ.

ב-19 באוגוסט 2015, זכה בפרס הכוריאוגרף האהוב בארצות הברית ובפרס המיצג הטלוויזיוני האהוב ביותר (ריקוד לשיר "Elastic Heart" של הזמרת סיה) אותו חלק עם אחותו ג'וליאן וטסנדרה צ'אבס.

בספטמבר 2015 זכה האף בפעם השנייה בפרס על כוריאוגרפיה יוצאת דופן (יחד עם אחותו ג'וליאן וטסנדרה צ'אבס) בטקס פרסי האמי האומנותיים על הכוריאוגרפיה וביצוע הריקוד ל-"Elastic Heart" של הזמרת סיה יחד עם אחותו ג'וליאן בגמר "רוקדים עם כוכבים" בעונה ה-20. הכוריאוגרפיה נוצרה בשיתוף פעולה של האף וג'וליאן עם טסנדרה צ'אבס.

שנה ארגון קטגוריה מועמדות על... תוצאה הערות
2009 פרסי האמי כוריאוגרפיה יוצאת דופן "Great Balls on Fire" היה מועמד יחד עם ג'וליאן
2010 "Living on Video"/"Anything Goes" היה מועמד
"Malaguena" היה מועמד יחד עם צ'לסי הייטאוור
2013 "Hey Pachuco"/"Para Los Rumberos"/"Walking on Air" זכה
"Stars"/"Heart Cry" היה מועמד יחד עם אליסון הולקר
2014 UCLA פרסי הקליידוסקופ האף וג'וליאן מעמד של כבוד
פרסי האמי כוריאוגרפיה יוצאת דופן "Human"/"Too Darn Hot"/"Ameksa" היה מועמד
פרס הוליווד הצעירה הגוף החם לשנת 2014 זכה
Best Bromance האף ומארק באלאס היה מועמד
GLSEN פרסי ההשראה מעמד של כבוד
2015 פרסי תוכניות הריאליטי הופעה יוצאת דופן האף ואיימי פורדי היה מועמד
פרסי הנוער רקדן השנה היה מועמד
תעשיית הריקוד הכוריאוגרף האהוב בארצות הברית זכה
הופעת הטלוויזיה האהובה בארצות הברית "Elastic Heart" זכה יחד עם ג'וליאן וטסנדרה צ'אבס
פרסי האמי כוריאוגרפיה יוצאת דופן "Elastic Heart" זכה יחד עם ג'וליאן וטסנדרה צ'אבס

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Derek Hough profile". TV Guide. נבדק ב-13 בינואר 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "Derek Hough & Aneta Piotrowska". Dance Info Net.
  3. ^ Watch out Derek! Maria Menounos sinks her teeth into Hough as he reveals this is his final Dancing With The Stars
  4. ^ Denise Petski, Derek Hough Joins ‘High School Musical: The Musical: The Series’ As Recurring, Deadline, ‏2020-03-05 (באנגלית אמריקאית)