אבודים - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף האחרים (אבודים))
צוות השחקנים בעונה החמישית. משמאל לימין: מייקל אמרסון מגלם את בנג'מין ליינוס, הנרי איאן קיוזיק מגלם את דזמונד יום, חורחה גרסיה מגלם את הוגו "הרלי" רייס, ג'וש הולווי מגלם את ג'יימס "סוייר" פורד/ג'ים לה פלור, אליזבת מיטשל מגלמת את ד"ר ג'ולייט ברק, מת'יו פוקס מגלם את ד"ר ג'ק שפרד, ג'רמי דייוויס מגלם את דניאל פאראדיי, נאבין אנדרוס מגלם את סעיד ג'ראח, יוג'ין קים מגלמת את סאן וו-קוון, אוונג'לין לילי מגלמת את קייט אוסטן, טרי אוקווין מגלם את ג'ון לוק, דניאל דיי קים מגלם את ג'ין סו קוון וקן ליונג מגלם את מיילס סטרום

הדמויות מסדרת הטלוויזיה האמריקאית "אבודים" נוצרו על ידי דיימון לינדלוף, ג'יי ג'יי אברהמס וג'פרי ליבר. עלילת הסדרה מתחילה בהתרסקות מטוס נוסעים - טיסת אושיאניק מספר 815 מסידני ללוס אנג'לס - על אי בודד באוקיינוס השקט. בכל פרק מתמקדים בדמות מסוימת שעברה או עתידה נחשפים.

מתוך 324 הנוסעים בטיסה, ניצלו 71 אנשים וכלב אחד. בעונה הראשונה היו 14 שחקנים ראשיים מה שהפך את הסדרה לסדרה עם הקאסט הגדול ביותר אחרי "עקרות בית נואשות".

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ק שפרד
מגולם על ידי מתיו פוקס
עונות 1-6
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 113
  • ג'ק שפרד: רופא. לפני ההתרסקות היה ג'ק מנתח בכיר המתמחה בעמוד השדרה בבית החולים סבסטיאן הקדוש בלוס אנג'לס. ג'ק עבד יחד עם אביו כריסטיאן שפרד, ראש המחלקה הכירורגית, דבר שהוביל ליחסים מתוחים ותחרותיים ביניהם. לאחר תקרית בה גרם ג'ק לפיטורי אביו, זה האחרון ברח לסידני, שם נפטר עקב צריכת אלכוהול מוגזמת. ג'ק יצא לזהות את גופתו ויצא ביחד עם ארון הקבורה בחזרה ללוס אנג'לס על טיסת אושיאניק. לאחר ההתרסקות, ג'ק ניצל את כישוריו כרופא כדי לעזור לניצולים, לאחר ההתרסקות ובמהלך השהיה באי. ג'ק הפך במהרה למנהיגם של הניצולים. הוא יצר קשרים רומנטיים עם קייט וג'ולייט על האי, אך לאחר החזרה הביתה, הוא התארס עם קייט אף על פי שלבסוף הם נפרדים בגלל התמכרותו לאלכוהול וניסיון התאבדות. בעונה החמישית, הוא חוזר לאי עם קייט והרלי. בעונה השישית הוא וחבריו חוזרים לשנה המקורית בה נחתו ונלחמים במפלצת העשן לבסוף ג'ק מקריב את חייו לטובת חבריו ומת.
קייט אוסטן
מגולמת על ידי אוונג'לין לילי
עונות 1-6
דרך הגעה לאי ניצולת טיסת אושיאניק

סכום פרקים 108
  • קייט אוסטן: אחרי שהרגה את אביה החורג שהתברר כאביה האמיתי, קייט נמלטת מהחוק. אך לבסוף היא נתפסת על ידי מרשל באוסטרליה. על האי, היא מפתחת מערכת יחסים גם עם ג'ק וגם עם סויר, אך לבסוף היא בוחרת בסויר. אחרי שהיא יצאה מהאי, היא הועמדה למשפט באשמת רצח, אך היא יצאה זכאית עקב הפופולריות של שישיית אושיאניק. היא התארסה עם ג'ק וגידלה את אהרון, בנה של קלייר, שקייט העמידה פנים שהוא בנה הביולוגי כחלק מסיפור הכיסוי של טיסת אושיאניק. בעקבות התנהגותו המוזרה של ג'ק, הם נפרדים. בהתחלה קייט סירבה לחזור אל האי, אבל אחרי שהיא החזירה את אהרון לאימה של קלייר, היא מחליטה לחזור אל האי. היא, ג'ק והרלי חוזרים לשנת 1977 ומצטרפים ליוזמת דארמה. בפרק האחרון של עונה 6 עזבה את האי יחד עם ג'יימס, לפידוס, ריצ'רד, מיילס וקלייר.
ג'ון לוק
מגולם על ידי טרי אוקווין
עונות 1-6
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 100
  • ג'ון לוק: פקיד בחברת אריזה. לפני הגעתו לאי היה משותק בפלג גופו התחתון במשך 4 שנים, לאחר שאביו דחף אותו מקומה שמינית מבניין. הוא הגיע לאוסטרליה כחלק ממשלחת ציידים שורדים במדבר האוסטרלי, ולטובת המשימה הכשיר עצמו לציד, הישרדות בתנאי מזג אוויר קשים ועוד. באוסטרליה גילה כי החברה המארגנת את המשלחת מסרבת להוסיף אותו עקב נכותו, ונאלץ לחזור לארצות הברית בטיסת אושיאניק. לאחר ההתרסקות קיבל בדרך נס את היכולת ללכת בשנית. לוק מאמין כי האי הוא זה שהחזיר לו את היכולת ללכת והוא אחד מהניצולים הבודדים אשר לא רוצים להינצל ולעזוב. על האי הוא מימש לראשונה בחייו את כישורי ההישרדות המפותחים שלו. הוא הופך במהרה לאחד האנשים המוערכים בקרב הניצולים ולאחד ממנהיגיהם. לוק מרכז את מאמציו באי בניסיון להבין את השינוי אשר הביא לחייו. במהלך העונה הרביעית הוא הופך להיות מנהיגם של האחרים. מחוץ לאי הוא נרצח על ידי בן ליינוס, אך כשמחזירים את גופתו לאי נראה כי הוא חוזר לחיים. בסוף העונה החמישית מתברר שג'ון לוק עדיין מת, ואילו הג'ון לוק שכביכול חי הוא בעצם המפלצת (מפלצת העשן) שידועה ביכולתה להיראות כמו המתים, בעלת אישיות ורצון משלה כמו כל אחד אחר, אשר בכוונתה לרצוח את ג'ייקוב.
ג'יימס "סוייר" פורד
מגולם על ידי ג'וש הולווי
עונות 1-6
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 104
  • ג'יימס "סויר" פורד: נולד כג'יימס פורד באלבאמה, ארצות הברית. כשהיה בן 8 בלבד חזה ג'יימס באביו רוצח את אימו ומתאבד. לאחר מכן הוא גילה שאביו הונע לעשות כן כי אמו בגדה בו, עם נוכל שהונה את אמו ונעלם עם כספה. ג'יימס נשבע למצוא את אותו המאהב ולנקום בו, ואף אימץ את שמו הבדוי - "סויר", כאקט סמלי. סויר נעצר בסידני לאחר שלקח חלק בקטטה בבר עם פוליטיקאי אוסטרלי חשוב וגורש מאוסטרליה על טיסת אושיאניק. על האי, סויר הפך במהרה לאיש השנוא ביותר על ידי הניצולים, אך עם הזמן הפך לאחד מהמנהיגים של המחנה. סויר פיתח קשרים רומנטיים עם קייט. לאחר שלוק הזיז את האי, הוא נשאר בשנות ה-70 ומצטרף ליוזמת דארמה, ואף הופך לאחראי האבטחה. הוא התאהב בג'ולייט והם גרו במשך שלוש שנים. עזב את האי בסוף העונה השישית.
קלייר ליטלטון
מגולמת על ידי אמילי דה רייבין
עונות 1-4, 6
עונות אורח 5
דרך הגעה לאי ניצולת טיסת אושיאניק

סכום פרקים 72
  • קלייר ליטלטון: אישה הרה. קלייר, ילידת אוסטרליה, נכנסה להיריון מחברהּ תומאס. זמן קצר לאחר גילוי ההיריון, הודיע תומאס לקלייר שהוא אינו יכול לעמוד בנטל האחריות הכרוך בגידול התינוק ועזב אותה. קלייר ניצלה בהתרסקות המטוס כשהיא בהיריון מתקדם. שבועיים לאחר ההתרסקות, היא נחטפה על ידי האחרים והצליחה להימלט רק שבועיים לאחר מכן, כשהיא אינה זוכרת דבר מתקופת שביה. לאט לאט, קלייר נזכרה בשבי אצל האחרים. קלייר ילדה את תינוקה על האי וקראה לו אהרון. קלייר היא אחותו למחצה של ג'ק, מרומן שניהל אביו, כריסטיאן שפרד, עם אימה של קלייר. על האי מנהלת קלייר קשר רומנטי עם צ'ארלי פייס. בסוף העונה הרביעית קלייר נעלמת ונוטשת את אהרון, אשר מאומץ על ידי קייט. עזבה את האי בסוף העונה השישית.
הוגו "הרלי" רייס
מגולם על ידי חורחה גרסיה
עונות 1-6
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 107
  • הוגו "הרלי" רייס: זוכה לוטו. לפני ההתרסקות היה "הרלי" מאושפז במחלקה פסיכיאטרית סגורה, שם אחד מהחוסים, אדם בשם לני, סיפר לו שוב ושוב על סדרה של שישה מספרים. זמן מה לאחר שהשתחרר, ניסה הרלי להשתמש במספרים בהגרלת לוטו, וזכה ב-156 מיליון דולר. מרגע הזכייה החל הרלי מאמין כי המספרים בהם השתמש המיטו עליו קללה וכעת הוא מביא מזל רע לכל הסובבים אותו. בניסיון לברר את מקור הגעתם של המספרים, הגיע הרלי לאוסטרליה. לאחר שלא מצא תשובות מספקות, עלה על טיסת אושיאניק בדרך הביתה. על האי, הפך הרלי לאחד האנשים החביבים על הניצולים. הרלי השתחרר מהאמונה כי מקיף אותו מזל רע, ואז גילה כי ששת המספרים אותם חיפש מצויים באי המסתורי עליו התרסק המטוס. לאחר שיצא מהאי הוא סבל מהזיות שבהם ראה את חבריו המתים מדברים אליו. בסוף העונה השישית מונה למחליפו של גייקוב.
דזמונד דייוויד יום
מגולם על ידי הנרי איאן קיוזיק
עונות 6 - 3
עונות אורח 2
דרך הגעה לאי התרסק עם ספינתו במסגרת מרוץ באוקיינוס השקט

סכום פרקים 46
  • דזמונד דייוויד יום: אדם ממוצא סקוטי שהגיע לאי 3 שנים לפני ניצולי טיסת אושיאניק. לפני שהגיע לאי, חי בלונדון עם חברתו העשירה פנלופי. לאחר שנפרד מחברתו, התגייס דזמונד לצבא הסקוטי ומשם נכנס לכלא צבאי. לאחר שהשתחרר, החליט לקחת חלק במירוץ סביב העולם. במהלך המירוץ, נקלעה ספינתו של דזמונד לסופה קשה בלב האוקיינוס ודזמונד איבד את ההכרה. כשפקח את עיניו, מצא את עצמו על האי בתוך צוהר תת-קרקעי עם אדם בשם קלווין. לאחר שלוש שנים בתוך הצוהר, קלווין נהרג ודזמונד הצטרף למחנה הניצולים. לדזמונד יש יכולת בלתי מוסברת לראות חזיונות מן העתיד. לאחר שיצא מהאי, הוא נישא לפנלופי ונולד להם ילד בשם צ'ארלי (על שם חברו שנהרג, צ'רלי פייס). בעונה השישית הוחזר לאי בצוללת של צ'ארלס ווידמור בשל עמידותו הגבוהה בתנאים אלקטרו-מגנטיים קיצוניים. חזר לאי בעונה השישית ועזב בתום העונה.
סעיד ג'ראח
מגולם על ידי נאבין אנדרוס
עונות 1-6
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 98
  • סעיד ג'ראח: נולד וחי בתכרית, עיראק ולקח חלק במלחמת המפרץ. לאחר המלחמה עזב את עיראק. במסגרת חיפושים אחר נאדיה, אהובתו האבודה, הגיע סעיד לסידני. בסידני, סגר עסקה עם ה-CIA במסגרתה, יחבור לטרוריסטים מוסלמים ויסגיר אותם, ובתמורה יקבל מידע אודות מקום הימצאה של אהובתו. לאחר שקיים את חלקו בעסקה, נמסר לו כי נאדיה מתגוררת בארצות הברית. סעיד עלה על טיסת אושיאניק במטרה להגיע אליה. על האי, סעיד הפך במהרה לדמות בולטת במחנה הניצולים. סעיד בעל ניסיון צבאי בתפעול מערכות אלקטרוניות וכך היה יכול לתרום לניסיונות שונים ליצור קשר עם העולם החיצון. לאחר היציאה מהאי, הוא התחתן עם נדיה. אך היא נהרגת בתאונת דרכים קטלנית. בן עזר לסעיד למצוא את הדורס וסעיד הפך להיות המתנקש של בן. במהלך ה"תקרית" על האי בשנת 1977, הוא נפגע מירייה בה נפצע אבל הוגו והאחרים הצילו אותו. לקראת סוף העונה השישית הקריב את עצמו על מנת להציל כמה שיותר מחבריו הניצולים ונהרג בפיצוץ הצוללת של ווידמור.
ג'ין סו קוון
מגולם על ידי דניאל דיי קים
עונות 6 - 1
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 92
  • ג'ין סו קוון: קוריאני במוצאו, בעלה של סון. ג'ין נולד בכפר דייגים עני וגודל על ידי אביו. בשל המקום ממנו הגיע, מעמדו של ג'ין בחברה נחשב לנחות. בקוריאה, ג'ין התאהב בסון, בת למשפחה עשירה ממעמד גבוה. הוא ביקש את ידה של סון מאביה וקיבל את ברכתו, אך בתמורה לכך נשכר לעבוד בשירותו בעבודות מפוקפקות. עבודתו כשכיר תחת אביה המאפיונר של סון הביאה לערעור יחסי האמון בנישואיהם. במסגרת עבודה שנשלח לבצע בארצות הברית, עלה ג'ין עם סון על המטוס של טיסת אושיאניק. לאחר ההתרסקות התקשה ג'ין לתקשר עם הניצולים מאחר שהיה היחידי שאינו יודע לדבר אנגלית. נישואיהם של ג'ין וסון המשיכו לעבור עליות ומורדות על האי אך בסופו של דבר, נראה כי נישואיהם קיבלו תפנית חיובית. כאשר ג'ין נמצא על ספינת התובלה, הספינה מתפוצצת, אך ג'ין ניצל. מאוחר יותר, הוא מצא את סויר וג'ולייט והוא הצטרף ליוזמת דארמה. בעונה השישית חזר לאי המקורי בו התרסק המטוס מצא את סון לקראת סוף העונה השישית הוא וסון נהרגו בטביעה יחד בעקבות פיצוץ הצוללת של ווידמור, כשג'ין יכל לברוח ולהינצל, אך העדיף למות יחד עם אהובתו.
סאן וו-קוון
מגולמת על ידי יוג'ין קים
עונות 1-6
דרך הגעה לאי ניצולת טיסת אושיאניק

סכום פרקים 88
  • סון וו-קוון: אשתו של ג'ין. סון נולדה למשפחה עשירה ממעמד גבוה בקוריאה. אביה נחשב לאיש חזק מאוד ומאיים והיה שייך לפשע המאורגן. כשהתבגרה, בחרה להינשא לג'ין על פני שידוך איכותי עם אייל מלונאות. עם התפתחות הנישואים, הלך הקשר בין השניים והתערער עד שלפני העלייה על טיסת אושיאניק, לקחה סון שיעורי אנגלית בסתר ותכננה לברוח מבעלה לארצות הברית. ברגע האחרון לפני הבריחה, חזרה בה. לאחר ההתרסקות יצרה סון קשרים בסתר עם ניצולים אחרים, ביניהם מייקל וקייט. לאחר שסוד בריחתה נחשף בפני ג'ין, היחסים בין השניים הגיעו למשבר שיא. למרות זאת, זמן מה לאחר שכל הסודות והשקרים צפו על פני השטח, קיבלו נישואיהם תפנית חיובית מחודשת. לאחר היציאה מהאי, היא מנסה למצוא את בן כדי להורגו עקב מות בעלה. כשהיא מוצאת אותו, הוא אומר לה שג'ין נמצא על האי. במשך העונה החמישית היא מחפשת את ג'ין על האי. בעונה השישית מצאה את גין ובסוף העונה היא נהרגה ביחד איתו.
בנג'מין ליינוס
מגולם על ידי מייקל אמרסון
עונות 3-6
עונות אורח 2
דרך הגעה לאי הגיע בעזרת יוזמת דהארמה
סכום פרקים 61
  • בן ליינוס: מנהיג ה"אחרים". בן הגיע לאי עם יוזמת דארמה עוד בהיותו ילד צעיר. כבר בהיותו ילד, יצר קשר עם האחרים אשר זיהו קשר מיוחד בינו לבין האי. קשר זה הוביל את בן להפוך למנהיג של האחרים 30 - 40 שנה מאוחר יותר. בן פועל תחת אדם מסתורי בשם ג'ייקוב, שנחשב לאישיות גדולה ונחשבת בקרב האחרים. אף על פי שבן סיפר שאף בן אדם על האי לא יכול לחלות בסרטן, גופו פיתח גידול קטלני בעצמו, דבר שגרם לפגיעה קשה באמינותו אצל האחרים. בעונה הרביעית יצא מהאי ושכנע את אלו שעזבו לחזור. רצח את ג'ון לוק באמצע העונה הרביעית ובסוף העונה השישית מונה למחליפו של ריצ'רד.
ג'ולייט ברק
מגולמת על ידי אליזבת מיטשל
עונות

עונת אורח

3-5

6

דרך הגעה לאי אחת מהאחרים
סכום פרקים 50
  • ג'ולייט בורק (אליזבת מיטשל): חוקרת נחשבת בתחום הפוריות. לפני הגעתה לאי, ג'ולייט חיה במיאמי, ארצות הברית. במסגרת עבודתה, הצליחה להשיג תגלית משמעותית כשהצליחה לעבר את אחותה העקרה בהפריה מלאכותית. ג'ולייט גויסה על ידי האחרים בשל כישרונה, במטרה לנסות ולפתור את הבעיות הרפואיות הפוקדות נשים אשר נכנסות להיריון על האי. גרה עם סויר שלוש שנים ב-1977 לאחר שניסו לפוצץ פצצת מימן היא נהרגה בתקרית.
דניאל פאראדיי
מגולם על ידי ג'רמי דייוויס
עונות 4-5
דרך הגעה לאי אחד מנוסעי אוניית התובלה

סכום פרקים 23
  • דניאל פארדיי: דניאל הוא אחד מצוות האנשים שמגיעים לאי בעונה הרביעית בבטנה של אוניית תובלה, כביכול על מנת לחלץ את ניצולי טיסת אושיאניק. דניאל הוא פיזיקאי, ככל הנראה מעורער בנפשו. סיבת גיוסו לצוות האנשים שהגיע לאי אינה ידועה. שמו מבוסס ככל הנראה על שם הפיזיקאי מייקל פאראדיי. ניסה לפוצץ פצצת מימן אבל נהרג בידי האחרים בשנת 1977.
שארלוט סטייפלס לואיס
מגולמת על ידי רבקה מדר
עונות 4-5
עונות אורח 6
דרך הגעה לאי אחת מנוסעי אוניית התובלה

סכום פרקים 20
מיילס סטורם
מגולם על ידי קן ליונג
עונות 4-6
דרך הגעה לאי אחד מנוסעי אוניית התובלה

סכום פרקים 35
  • מיילס סטרום: מגרש רוחות ובעל יכולת לתקשר עם המתים. אחד מחברי הצוות שמגיע לאי בעונה הרביעית. עוזב את האי בתום העונה השישית.

נהרגו או נעלמו[עריכת קוד מקור | עריכה]

בון קארלייל
מגולם על ידי איאן סומרהולדר
עונות 1
עונות אורח 2,3,6
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 28
  • בון קארלייל: מנהל חברת בת של העסק המשפחתי. בון מגיע ממשפחה עשירה. הוא טס לאוסטרליה במטרה להשיב את אחותו החורגת שאנון ועולה איתה על טיסת אושיאניק בחזרה לארצות הברית. על האי מנסה בון להוכיח את יעילותו להישרדות הניצולים ולתרום בכל דרך שהוא יכול. הוא מתחבר עם ג'ון לוק ועוזר לו במסעות הציד בג'ונגל. בון נהרג לקראת סוף העונה הראשונה כאשר הוא וג'ון מוצאים אווירון-מים שתלוי מקצה של צוק, בון מטפס לתוכו ומוצא מכשיר-קשר אבל אחרי שהצליח ליצור קשר (עם הניצולים מזנב המטוס) המטוס נופל מהצוק. בון שורד למספר שעות ונפטר עם המילים האחרונות שלא סיים לומר לג'ק "תאמר לשאנון שאני...". הוא נקבר על האי.
שאנון רתרפורד
מגולמת על ידי מגי גרייס
עונות 1,2
עונות אורח 3
דרך הגעה לאי ניצולת טיסת אושיאניק

סכום פרקים 32
  • שאנון רתרפורד: אחותו החורגת של בון, בעבר מורה לריקוד. רימתה את בון וגרמה לו לחשוב שהיא במצוקה באוסטרליה ושהיא זקוקה לו שיבוא לחלץ אותה. על האי שאנון מפתחת יחסים רומנטיים עם סעיד. היא נורית בטעות על ידי אנה לוסיה בג'ונגל ומתה במקום בפרק 7 של העונה השנייה.
וולט לויד
מגולם על ידי מלקולם דייוויד קלי
עונות 1
עונות אורח 2,3,4
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 33
  • וולט לויד: ילד בן 10, בנו של מייקל. וולט חי את כל חייו עם אימו סוזן ואביו החורג, בריאן באוסטרליה. עם מייקל, לא היה וולט בקשר מאז היותו תינוק. כשהוא בן 10, אימו סוזן נפטרה במוות פתאומי. בריאן לא רצה במשמורת על הילד ופנה למייקל שיבוא לארצות הברית וייקח אליו את המשמורת על וולט בעצמו. מייקל הגיע לאוסטרליה ועלה עם וולט על טיסת אושיאניק בדרך חזור לארצות הברית. לוולט יש כלב מזן לברדור בשם וינסנט אשר גם הועלה על המטוס. על האי התהדקו היחסים בין וולט לאביו הביולוגי. בסוף העונה הראשונה, נחטף וולט על ידי האחרים אשר הביעו בו ככל הנראה עניין מיוחד. מייקל הצליח לשחרר את וולט מהשבי ולברוח איתו מהאי בסוף העונה השנייה. מספר פעמים בסדרה הוגדר וולט על ידי אנשים שונים כ"מיוחד" ונרמז כי יש לו כוחות על טבעיים. במהלך הסדרה נראית דמותו של וולט על ידי חלק מהשורדים וביניהם, שאנון, סעיד וג'ון לוק, אך לא ברור אם הוא באמת היה שם.
אנה לוסיה קורטז
מגולמת על ידי מישל רודריגז
עונות 1-2
עונות אורח 5, 4
דרך הגעה לאי ניצולת טיסת אושיאניק

סכום פרקים 23
  • אנה לוסיה: שוטרת במשטרת לוס אנג'לס. לאחר שהתפטרה מהמשטרה בעקבות תקרית אישית, נשכרה על ידי כריסטיאן שפרד כשומרת ראש, ונסעה עמו לאוסטרליה. בדרך חזרה לארצות הברית, עלתה על טיסת אושיאניק. אנה לוסיה התרסקה על האי עם קבוצת הניצולים מזנב המטוס שנחשפה רק בעונה השנייה. היא הפכה למנהיגת הקבוצה עד שהקבוצה התאחדה עם קבוצת הניצולים הראשית של הסדרה. אנה לוסיה נורתה למוות על ידי מייקל.
ליבי
מגולמת על ידי סינתיה וואטרוס
עונות 2
עונות אורח 4,5
דרך הגעה לאי ניצולת טיסת אושיאניק

סכום פרקים 23
  • ליבי: לפני הגעתה לאי, התאשפזה באותו בית המשוגעים בו התאשפז הרלי. ליבי פגשה את דזמונד כשהוא השתחרר מהכלא, ונתנה לו את הספינה "אליזבת" שאיתה הוא הגיע אל האי. על האי, טענה ליבי כי היא פסיכיאטרית אף על פי שמעולם לא הוכחה טענה זאת. היא נמנתה עם קבוצת ניצולי החלק האחורי של מטוס אושיאניק ונורתה למוות על ידי מייקל לאחר שהייתה עדה מקרית לרציחתה של אנה לוסיה. ליבי גם מופיעה הרבה פעמים בסיוטים של מייקל.
מר אקו
מגולם על ידי אדווייל אקינו-אגבה
עונות 2-3
עונות אורח -
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 20
  • מר אקו: סוחר סמים ניגרי, אשר חזר בתשובה והפך לכומר. נשלח לארצות הברית מטעם הכנסייה ועלה על טיסת אושיאניק. מר אקו נמנה עם קבוצת זנב המטוס, ונהרג על ידי המפלצת המסתורית של האי בתחילת העונה השלישית.
ניקי פרננדז
מגולמת על ידי קייל סנצ'ז
עונות 3
עונות אורח -
דרך הגעה לאי ניצולת טיסת אושיאניק

סכום פרקים 7
  • ניקי פרננדז: נחשפה רק בעונה השלישית אף על פי שהייתה חלק מקבוצת הניצולים עוד מהיום הראשון (לפי העלילה). לפני ההתרסקות הייתה ניקי שחקנית בסדרה מוכרת באוסטרליה ובמקביל שדדה עם בן זוגה פאולו יהלומים בשווי 8 מיליון דולר. ניקי עלתה על טיסת אושיאניק ביחד עם פאולו והיהלומים. לאחר ההתרסקות, ניקי ופאולו הסתכסכו על בעלות היהלומים היקרים שבידיהם. בעקבות הריב, הם מצאו את מותם בדרך טרגית כשנקברו על ידי שאר הניצולים אשר החשיבו אותם למתים, אף על פי שהיו רק משותקים.
פאולו
מגולם על ידי רודריגו סנתורו
עונות 3
עונות אורח -
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 7
  • פאולו: נחשף ביחד עם ניקי בעונה השלישית. בן זוגה של ניקי ושותפה לשוד היהלומים. מת ביחד עם ניקי במהלך העונה השלישית.
צ'ארלי פייס
מגולם על ידי דומיניק מונאהן
עונות 1-3
עונות אורח 4, 6
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 65
  • צ'ארלי פייס : כוכב רוק בלהקת רוק בריטית בשם "דרייבשאפט" ביחד עם אחיו, ליאם. הלהקה של צ'ארלי התפרקה לאחר שחברי הלהקה ובראשם ליאם, הידרדרו לשימוש בסמים. צ'ארלי הגיע לאוסטרליה במטרה לנסות לגייס את ליאם (שכבר נגמל מהסמים והקים משפחה) לחזור לסיבוב הופעות בארצות הברית. לאחר שלא הצליח לשכנעו, עלה לבדו על טיסת אושיאניק. על האי, הצליח צ'ארלי להיגמל מהסמים אף על פי שבהמשך הסדרה כמעט והתפתה מספר פעמים לחזור ולהשתמש בהם. בעונה השלישית, סיפר לו דזמונד כי ראה חיזיון ובו צ'ארלי הולך למות. בסוף העונה השלישית הנבואה התגשמה, כשצ'ארלי הקריב את עצמו במסגרת הניסיון ליצור קשר עם משלחת אונית התובלה.
מייקל דוסון
מגולם על ידי הארולד פרינו ג'וניור
עונות 1-2,4
דרך הגעה לאי ניצול טיסת אושיאניק

סכום פרקים 48
  • מייקל דוסון: עובד בניין ואביו של וולט. וולט עזב את מייקל בעודו תינוק ביחד עם אימו, סוזן, לאחר שזאת זכתה במשמורת עליו מפני שלא היו נשואים. סוזן התחתנה עם עורך דין בכיר בשם בריאן והשלושה עברו לסידני בעוד מייקל נשאר בארצות הברית. עשר שנים לאחר מכן סוזן נפטרה ובריאן, האב המאמץ, פנה למייקל שייקח איתו את וולט והסביר לו שהוא אינו מעוניין במשמורת עליו. מייקל טס לאוסטרליה כדי לקחת את וולט והתרסק בטיסת אושיאניק ביחד איתו, בדרך חזור לארצות הברית. לאחר ההתרסקות זכו וולט ומייקל להכיר אחד את השני והיחסים בין השניים התהדקו. במהלך העונה השנייה הרג מייקל את אנה לוסיה וליבי כדי להשיג את בנו וולט. אחרי שמייקל ווולט חזרו מהאי יחסם התערער מפני שמייקל סיפר לו על אנה לוסיה וליבי. מייקל חוזר לאי במטרה לעזור לחבריו על האי, אך הוא נהרג כאשר הקריב את עצמו כשהתפוצצה הספינה של צ'ארלס ווידמור.

האחרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

"האחרים" (ידועים גם בשמות "הם", "המקומיים" ו"העוינים") הם קבוצת אנשים שהייתה על האי ושימשו כיריבי הדמויות הראשיות, ניצולי הטיסה, בשלוש העונות הראשונות. על פי היוצרים, הקבוצה הכילה בין 30 ל-40 אנשים כשטיסת אושיאניק התרסקה על האי. המונח "אחרים" נטבע על ידי דניאל רוסו וניצולי טיסת אושיאניק אימצו אותו. נראה כי לאחרים אין שם לקבוצה של עצמם אולם מנהיגם, בן ליינוס, תיאר אותם כ"החבר'ה הטובים".

היסטוריה על האי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסביבותשנות ה-70 הוקמה "יוזמת דארמה" - גוף מסתורי בעל משאבים ניכרים. היוזמה עסקה בפעילויות מחקר שמטרתן קידום האנושות. היא גילתה את האי והחלה לחקור אותו ואת התופעות הייחודיות המתרחשות בו. האנשים שגויסו לצוות הובאו אל האי בצוללת. על האי הוקמו תחנות מחקר ובתי מגורים לעובדי היוזמה והתפחתה קהילת אנשים בעלת אורח חיים מודרני.

עם הזמן גילו אנשי דארמה כי באי מתגוררים אנשים שחיו עליו עוד לפני הגעתם. הם כינו אותם "המקומיים" ו"העוינים" ובין שני הצדדים התפתחו יחסי מלחמה. נראה היה כי אנשי דארמה אינם יודעים דבר על המקומיים ומקורם. יום אחד הגיע העימות בין הצדדים לשיא: המקומיים הרגו את רוב אנשי היוזמה בהתקפת פתע שכונתה "הטיהור". מיעוט מאנשי היוזמה חבר למקומיים לפני הטיהור ובכך ניצל. בן ליינוס, אחד מאותם אנשים, היה למנהיג הקבוצה, שדניאל רוסו כינתה "האחרים".

לאחר הטיהור השתלטו "האחרים" על מתקני המגורים שאיישו אנשי דארמה ועל אמצעים טכנולוגיים של היוזמה כגון תחנות המחקר, הצוללת, וקשרי חוץ בין האי לעולם החיצון. לפני הגעת דארמה לא ידוע על "האחרים" כמעט דבר ומוצאם המקורי הוא תעלומה.

יוצרי הסדרה אמרו כי יוזמת דארמה אינה קבוצת האנשים הראשונה שהגיעה לאי ו"טוהרה" על ידי "האחרים" וכי "האחרים" מורכבים כיום משאריות של קבוצות רבות שהגיעו לאי וטוהרו בעבר. יוצר הסדרה, דיימון לינדלוף, השווה את "האחרים" לארצות הברית, שבמהלך השנים קלטה קבוצות שונות של מהגרים שהפכו להיות חלק מהרכב האוכלוסייה הטבעי שלה.

הופעות ומניעים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בהיתקלויות המוקדמות שלהם עם הניצולים בסדרה עטו "האחרים" מסווה של דמויות פרימיטיביות ופראיות. במציאות, מאז ניצחונם על יוזמת דארמה, הייתה הקבוצה למתקדמת מאוד מבחינה טכנולוגית ובעלת משאבים וכוח רב. "האחרים" קשים לאיתור ונמנעים מלהשאיר אחריהם עקבות. מניעי "האחרים" אינם ברורים. הניצולים תופסים את פעולותיהם והתנהגותם כמניפולטיביות וזדוניות: הם חטפו ילדים שהגיעו לאי או נולדו בו, כמו בתה של דניאל רוסו, אלכס, שאותה אימץ בן כבתו, או אהרון, תינוקה של קלייר. נראה כי האחרים חוטפים ילדים בשל קושי להוליד ילדים על האי. מסיבה לא ידועה, כל אישה הרה על האי מתה לפני הלידה, בשליש האחרון של ההיריון, יש טענות כי אחוז הפוריות על האי גדול פי 5.

הקבוצה הראתה עניין באנשים שהגיעו לאי ונחשבים ל"מיוחדים" כמו ג'ון לוק, שהחל ללכת עם הגעתו לאי אף על פי שקודם לכן היה משותק בכל פלג גופו התחתון.

הרכב הקבוצה בהווה שונה מאוד מכפי שהיה בזמן "הטיהור". רוב חבריה גויסו מחוץ לאי (כמו למשל ג'ולייט בורק) או צורפו לאחר שהיו כבר על האי (בהסכמה או באמצעות חטיפה).

במהלך ההיתקלויות שלהם עם ניצולי טיסת אושיאניק, הרגו "האחרים" (או תכננו להרוג) מספר ניצולים. רבים מקבוצת ניצולי החלק האחורי של המטוס נחטפו על ידי האחרים כמה ימים לאחר ההתרסקות. היריבות בין שתי הקבוצות הגיעה לשיא בקרב שהתרחש ביניהן במחנה החוף של הניצולים, ובו הייתה ידם של הניצולים על העליונה ומספר גדול מ"האחרים" נהרגו.

האחרים גרים במעין כפר פרברים מודרני. מתחם המגורים מוקף בגדר סונארית המגינה עליו מכל פלישה של גורם זר על האי (כמו למשל העשן השחור המסתורי המשוטט באי). המתחם נבנה במקור על ידי יוזמת דארמה והאחרים השתלטו עליו לאחר הטיהור.

חברים בקבוצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בן (בנג'מין) ליינוס: מנהיג "האחרים". הגיע לאי עם אביו שגויס ליוזמת דארמה. כשהתבגר חבר לאחרים, והיה מהמעטים שעשו זאת מחברי דארמה, ובכך ניצלו מהטיהור. מיד לאחר מכן, הפך למנהיגם. האחרים נתנו אמון בבן כי סברו שבינו ובין האי קיים קשר מיוחד. בן הוא אדם ערמומי היודע לשטות ולתמרן אנשים בקלות לניצול רצונותיו. כאשר הניצולים מתרסקים על האי, נראה כי מתחילים להיווצר סדקים באמונם של "האחרים" בבן. על אף שהוא מנהיג "האחרים" בפועל, ג'ייקוב, הנמצא בראש ההיררכיה של "האחרים", מעביר לו את פקודותיו.
  • ג'ייקוב (קולו של קרלטון קוז' בעונה 3, מארק פלגרינו בעונה 6): נחשב לגבוה ביותר בהיררכיה של האחרים. "האחרים" מאמינים בג'ייקוב אמונה מוחלטת ומתייחסים אליו כאל אישיות גדולה ודגולה, אך גם כמאיימת. הם כינו אותו מספר פעמים בסדרה בשם "הוא" ולא בשמו המפורש. דמותו של ג'ייקוב עוטה מעטה מסתורין. הוא גר בבקתה מעץ באזור מבודד על האי. בעונה 3 נגלתה דמותו לראשונה לרגעים בודדים. באותו הפרק ניתן היה לראות כי לא כל אחד יכול לראות או לשמוע את ג'ייקוב. בעונה 6 רואים כי ג'ייקוב נולד על האי, חי בו במשך אלפי שנים ותפקידו הוא להגן על האי, עד שימצא מישהו שיחליף אותו בכך. נרצח בסוף העונה החמישית על ידי בן. מופיע בחזיונותיו של הוגו מדי פעם.
  • ג'ולייט בורק: גויסה לאחרים והובאה לאי על ידי בן. לפני כן חיה במיאמי שבפלורידה . ג'ולייט היא חוקרת מובילה בתחום הפוריות. היא הובאה לאי במטרה לנסות ולמצוא פתרון לקושי להוליד ילדים על האי ולמות האימהות שהרות על האי לפני הלידה. נהרגה בתקרית ב-1977.
  • ריצ'רד אלפרט (נסטור קרבונל): אדם בכיר בהנהגת האחרים. נראה פעמים רבות שותף עם בן בקבלת ההחלטות. למרות זאת, הוא נמנה בין אלו שמאסו בהנהגתו של בן ופעל מאחורי גבו להדחתו. ריצ'רד הוא אחד מהמעטים שחיו בקרב האחרים עוד מלפני הטיהור. הוא הגיע לאי כעבד על סיפונה של הספינה "הסלע השחור". לבקשתו, ג'ייקוב העניק לו מעין "חיי נצח", ולפיכך ריצ'רד אינו מזדקן כלל. עזב את האי בסוף העונה השישית.
  • אלכס רוסו (טניה ריימונד): בתה של דניאל רוסו. האחרים חטפו את אלכס מדניאל שלושה ימים לאחר שנולדה. בן אימץ אותה לביתו ושיקר לה ואמר כי אמהּ מתה. כשהניצולים מתרסקים על האי, אלכס היא בת 16. אלכס אינה מרגישה חלק מהאחרים וסולדת פעמים רבות מפעולותיהם הלא מוסריות ומאביה החורג בפרט. אלכס מנהלת קשר רומנטי עם אדם אחר מהאחרים בשם קארל. היא ביצעה מספר פעמים פעולות מרדנות נגד האחרים שהגיעה לשיא בכך שהזהירה את הניצולים דרך קארל, על התקפת פתע שהאחרים מתכננים לבצע נגדם. אזהרה זאת עלתה לאחרים בחיים רבים שכן גורם ההפתעה שלהם בוטל. לאחר שבן גילה את מעשיה של אלכס הוא מסר אותה בחזרה לדניאל, אמהּ. בעונה הרביעית קימי - אחד מאנשי ספינת התובלה - רצח את אלכס לאחר שאיים על בן.
  • קארל (בלייק באשוף): נער בן גילה של אלכס וחברה. קארל נראה כמי שחולק דעות דומות לשל אלכס בנוגע לאחרים והיה שותף לחלק מפעולות המרדנות שלה נגדם. בן כלא את קארל בכלוב ועשה לו שטיפת מוח בחדר מבודד. אלכס גילתה היכן קארל נמצא, שחררה אותו והבריחה אותו. מאז, הסתירה אלכס את קארל מפני בן במחבוא, תוך כדי שהיא דואגת לו ומביאה לו מזון. בן טען בפני אלכס שהוא עשה את כל מה שעשה לקארל כי לא רצה שיכניס אותה להיריון (דבר אשר היה מוביל למותה של אלכס). בעונה הרביעית קימי ואנשיו רצחו את קארל ודניאל רוסו.
  • טום פרנדלי (מ.ס. גאייני): טום הופיע רבות במפגשים בין הניצולים והניצולים חשבו בהתחלה כי הוא למעשה המנהיג של האחרים. טום נהרג על ידי סויר בקרב על החוף בין האחרים לניצולים.
  • מיקאיל באקונין (אנדרו דיווף): מיקאיל מתגורר באחת מהתחנות של יוזמת דארמה הנקראת בשם "הלהבה" - תחנה האחראית על הקשר עם העולם החיצון. מיקאיל אמר על עצמו שהוא אוהב להתבודד ולכן בחר בתפקיד זה. בסוף העונה השלישית, מיקאיל הקריב את עצמו במסגרת מילוי פקודות שנתן לו בן, והרג את צ'ארלי.
  • אית'ן רום (ויליאם מאפות'ר): ה'אחר' הראשון שנגלה לניצולים ולצופי הסדרה. אית'ן היה הרופא של האחרים. כשניצולי הטיסה התרסקו, הוא נשלח בפקודת בן להסתנן אליהם. קצת יותר משבוע לאחר ההתרסקות, אית'ן חטף את קלייר ההרה במטרה ליילד את התינוק שייוולד לה ולהשאיר אותו אצל האחרים. לאחר שבועיים אצל האחרים, קלייר הצליחה להימלט. כשאית'ן שב למחנה הניצולים כדי לחטוף אותה בשנית, הניצולים ארבו לו וצ'ארלי הרג אותו.
  • גודווין (בראט קולן): כמו אית'ן, גם גודווין נשלח להסתנן לקבוצת הניצולים השנייה מטיסת אושיאניק שהתרסקה על האי. קבוצה זו הגיעה מזנב המטוס שהתרסק בצידו השני של האי. כמו אית'ן, גם גודווין נחשף על ידי קבוצת הניצולים השנייה ונרצח על ידי אנה לוסיה. אף שהיה נשוי להארפר, גודווין ניהל רומן עם ג'ולייט. דבר זה העלה עליו את חמתו של בן ליינוס, שחשק בג'ולייט, ולכן בן שלח אותו למשימת התאבדות בקרב ניצולי טיסת אושיאניק, במטרה להרחיקו מג'ולייט.
  • איזבלה: אישה בכירה מאוד בשורות האחרים. בן כינה אותה "השריף" ותפקידה הוא לשמור על הסדר בתוך הקהילה של האחרים.
  • בוני וגרטה: צמד אשר עבד ביחד בתחנה תת-ימית של דארמה בשם "המראה". בן שלח את בוני וגרטה בסודיות מוחלטת מכל שאר האחרים לעבוד בתחנה ולחסום באמצעותה כל שדר בין האי לעולם החיצון. בוני וגרטה נהרגו על ידי מיקאיל בפקודתו של בן.
  • דני פיקט (מייקל באוון): 'אחר' שהופיע במספר היתקלויות עם הניצולים. דני פיתח רגשות שנאה לניצולים לאחר שהניצולים הרגו את אשתו, קולין. דני נרצח על ידי ג'ולייט.
  • קולין: אשתו של דני. נרצחה על ידי סון.
  • פרייס: המפקד הראשי של הפעולות המבצעיות של האחרים. נהרג על ידי הרלי בקרב על החוף בין האחרים לניצולים.
  • בי קלו (אפריל גרייס): 'אחרת' שלקחה חלק במספר עימותים בין האחרים לניצולים. נרצחה על ידי מיקאיל לאחר שאמרה לו להרוג אותה.
  • הארפר: אשתו של גודווין. הייתה הפסיכולוגית של ג'ולייט בורק כשהיא הגיעה לאי. לא ידוע אם היא מתה או חיה.
  • גרטה: מגולמת על ידי לאנה פרייה, חלק מיוזמת דארמה ועובדת בצוללת.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ניצולי טיסת אושיאניק[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • רוז הנדרסון (ל. סקוט קאלדוול) וברנארד נדלר (סאם אנדרסון): זוג נשוי בשנות ה-50 לחייהם. במהלך הטיסה ישבו יחד בחלקו הקדמי של המטוס. מעט לפני ההתרסקות, הלך ברנארד לשירותים שבחלקו האחורי של המטוס וכך נפרדו השניים לשתי קבוצות הניצולים. הם פגשו אחד את השני רק כאשר הקבוצות התאחדו. לפני ההתרסקות הייתה רוז חולה סופנית במחלת הסרטן אך נראה שלאחר ההתרסקות הבריאה מן המחלה. ברנארד היה רופא שיניים. לאחר מעברי הזמן במהלך העונה החמישית, רוז וברנארד נעלמים. לאחר מכן מתגלה שהם עזבו את שאר הניצולים בשביל לחיות בשקט ושלווה על האי במקום מבודד.
  • אדוארד מארס (פרדריק ליין): אדוארד הוא מרשל אמריקאי בתפקידו. מארס ניהל אחר קייט מצוד ממושך והצליח לתפוס אותה באוסטרליה. הוא העלה אותה על טיסת אושיאניק במטרה להשיבה לגבולות ארצות הברית. כתוצאה מההתרסקות, נפצע ונהרג כמה ימים מאוחר יותר על האי.
  • סינדי צ'נדלר (קימברלי ג'וסף): דיילת טיסת אושיאניק. נכחה בחלק האחורי של המטוס בעת ההתרסקות. נחטפה על ידי האחרים ביום ה-48 לשהותה על האי. הופיעה שוב בחיק האחרים ונראתה מרוצה ממקומה החדש. נהרגה על ידי אנשיו של צארלס ווידמור עם כל האחרים.
  • ד"ר לסלי ארזט (דניאל רובאק): מורה בחטיבת ביניים. גידל עכבישים וחרקים נוספים על האי בצנצנות, שאחר כך גרמו לשיתוקם של ניקי ופאולו. נהרג מפיצוץ דינמיט בסוף העונה הראשונה.
  • סת' נוריס (גרג גרונברג): טייס המטוס. נפצע בהתרסקות וקיבל זעזוע מוח. נהרג בסיום הפרק הראשון של הסדרה על ידי מפלצת העשן של האי.
  • אהרון: תינוקה של קלייר, נולד על האי. האחרים הביעו לא פעם עניין באהרון וניסו לחטוף אותו. בנוסף, לפני ההתרסקות, הלכה קלייר למדיום אשר אמר לה שאם התינוק שיוולד לה יגדל בידיים אחרות מאשר שלה, גורלו יהיה רע ומר.
  • וינסנט: כלבו של וולט מזן לברדור רטריבר. בראיין, אביו החורג של וולט, נתן לו את וינסנט במתנה כאשר וולט עבר לגור עם מייקל, אביו הביולוגי.

אנשי אוניית התובלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • נעמי דוריט: מגולמת על ידי מרשה תומאסון. אישה ממוצא בריטי שצנחה על האי בסוף העונה השלישית. נעמי היא ראש צוות משלחת ה"לוחמים" ומפקדת המבצע שאליו הם נשלחו. נרצחה על ידי ג'ון לוק.
  • פרנק לפידוס: מגולם על ידי ג'ף פאהי. טייס. אחד מחברי הצוות המגיע לאי בעונה הרביעית. פרנק היה הטייס של המסוק בו הגיעו חברי הצוות אל האי. הוא היה אמור להיות במקור הטייס של טיסת אושיאניק שהתרסקה. בא לאי בעונה החמישית שוב בטיסה מתוכננת שמתרסקת. בסוף העונה השישית עוזב את האי.
  • רג'ינה: מגולמת על ידי זואי בל. אישה הנמצאת בספינה של משלחת הלוחמים בלב האוקיינוס השקט. התאבדה לאחר שהשתגעה, ככל הנראה מקלסטרופוביה שנגרמה בעקבות מיקום הספינה באמצע שום מקום בלב האוקיינוס.
  • ג'ורג' מינקובסקי: מגולם על ידי פישר סטיבנס. איש הנמצא בספינה של משלחת הלוחמים בלב האוקיינוס השקט. ג'ורג' הוא איש הקשר בין הניצולים על אי לבין הספינה. נהרג בעקבות התופעה המסתורית שפוקדת אנשים מסוימים בקרבה אל האי.
  • מרטין קימי: מגולם על ידי קווין דורנד. מוביל את צוות אנשי התובלה. קימי שרת במארינס. הוא הרג את דניאל רוסו, אלכס רוסו וקארל. בסוף העונה הרביעית הוא נהרג על ידי בן.

תושבי אי נוספים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דניאל רוסו: מגולמת על ידי מירה פורלן כאישה צרפתייה אשר הגיעה לאי עם משלחת מדענים 16 שנים לפני התרסקות טיסת אושיאניק. לטענתה כל חברי המשלחת מלבדה חלו במחלה קטלנית ומדבקת ומתו. רוסו הגיעה לאי בהיריון מתקדם, ילדה את בתה על האי וקראה לה אלכס. שבועיים בלבד לאחר הלידה לפי דבריה, חטפו האחרים את אלכס מידיה. רוסו היא זו שהזהירה את הניצולים לראשונה מפני נוכחות אנשים נוספים על האי. נהרגה ביחד עם בתה על ידי כוחותיו של צ'ארלס ווידמור.
  • קלווין ג'ו אינמאן: מגולם על ידי קלנסי בראון. קלווין היה מפקד בצבא ארצות הברית בזמן מלחמת המפרץ בעיראק. לאחר מכן, עזב את הצבא והצטרף ל"יוזמת דארמה" אשר שלחה אותו למשימה מיוחדת בתוך האי בצוהר תת-קרקעי, נהרג על ידי דזמונד ביום בו התרסקה טיסת אושיאניק 815.
  • מפלצת העשן: מפלצת עשן/האיש בשחור היא בעצם האנטגוניסט הראשי של הסדרה. במקור האיש בשחור הוא אחיו של ג'ייקוב, שתמיד חלם לעזוב את האי. לאחר שאמו מנעה ממנו את האפשרות הזו הוא רוצח אותה, וג'ייקוב הופך את האיש בשחור למפלצת העשן. היא יכולה להיראות כמו המתים, למשל היא נראתה כמו אביו של ג'ק שמת או כמו ג'ון לוק לאחר שבן הרג אותו. לבסוף מפלצת העשן מתה לאחר שרצתה להשמיד את האי.

דמויות מהבזקי עבר/עתיד[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דוקטור כריסטיאן שפרד: מגולם על ידי ג'ון טרי. אביו של ג'ק שפרד. כריסטיאן היה רופא, מנהל מחלקה כירורגית בבית החולים סבסטיאן הקדוש בלוס אנג'לס. הוא פוטר מתפקידו לאחר שבנו ג'ק, דיווח על רשלנותו הרפואית במהלך ניתוח כושל שביצע באישה וגרם למותה. כריסטיאן טס לאוסטרליה שם נפטר משתיית יתר. ג'ק בנו הגיע לאוסטרליה, מצא את גופתו ועלה איתה לטיסת אושיאניק בחזרה לארצות הברית. מאוחר יותר התגלה, כי כריסטיאן הוא גם אביה של קלייר - מה שהופך את ג'ק וקלייר לאחים למחצה.
  • פנלופי ווידמור: מגולמת על ידי סוניה וולגר. אהובת ליבו של דזמונד ובת למשפחה עשירה ובעלת עוצמה. לאחר שנתיים שחיו ביחד, דזמונד עזב את פנלופי בטענה שהוא לא ראוי לה. גם לאחר שנפרדו, לא הפסיקו השניים לאהוב אחד את השני. לאחר שדזמונד הגיע לאי, עושה פנלופי מאמצים גדולים לנסות לאתר אותו ואת האי עליו הוא אמור להיות.
  • צ'ארלס ווידמור: מגולם על ידי אלן דייל. איש בעל עוצמה רבה, אביה של פנלופי והבעלים של "תעשיות ווידמור". צ'ארלס ווידמור הוא האיש העומד בראש אנשי אונית התובלה שמגיעה לאי בעונה הרביעית. לטענת בן, צ'ארלס רוצה למצוא את האי ולנצל את תכונותיו המיוחדות למטרות כספיות. צ'ארלס טוען שהאי שייך לו, ושהוא שלח את ספינת התובלה כדי להשיב את האי לשליטתו. לאחר מכן מגלים שהוא היה פעם המנהיג של האחרים אבל בן גרם לו לוותר על התפקיד ומאז הוא היה מנודה מהאי. בא לאי בעונה השישית ונרצח על ידי בן ליינוס.
  • אנתוני קופר: מגולם על ידי קווין טיי. אביו של ג'ון לוק. קופר הוא רוצח ונוכל החי מהונאה של הסובבים אותו. הוא הונה את בנו, ג'ון לוק, לתרום לו כליה במרמה. מאוחר יותר, כשלוק חשף במקרה תרמית אחרת של קופר, קופר ניסה לרצוח את לוק ודחף אותו מבניין רב קומות. לוק לא נהרג אבל הפך בעקבות המקרה למשותק. בהמשך, הוא גם התגלה כ"סויר האמיתי" - הנוכל אשר גרם למות הוריו של ג'יימס פורד, אשר אימץ את שמו - "סויר", בעקבות האירוע. נרצח על ידי ג'יימס פורד בעונה 3.
  • מת'יו אבדון: מגולם על ידי לאנס רדיק. דמות מסתורית אשר מופיעה החל מהעונה הרביעית. מת'יו עובד עבור צ'אלרס ווידמור והקים עבורו את צוות החיפוש שהגיע לאי בעונה הרביעית. בעונה החמישית הוא נרצח על ידי בן ליינוס בזמן שהוא משמש כעוזר לג'ון לוק בשליחותו של צ'ארלס ווידמור.
  • שרה שפרד: מגולמת על ידי ג'ולי בואן. גרושתו של ג'ק שפרד.
  • דיאן ג'אנסן: מגולמת על ידי בת' ברודיק. אמא של קייט. ניסתה להסגיר את בתה. בעונה הרביעית היא מבקשת סליחה מקייט, אך קייט לא סולחת.
  • נדיה יזים: מגולמת על ידי אנדרה גבריאל. חברת הילדות של סעיד. נרצחת על ידי אנשי צ'ארלס ווידמור.
  • ז'י לי: מגולם על ידי טוני לי. ניהל רומן עם סון. הוא התאבד כשג'ין גילה על הרומן.
  • קאסידי פיליפס: מגולמת על ידי קים דיקנס. חברתו של סויר. סויר רימה אותה, והיא הסגירה אותו לכלא. נולדה להם בת בשם קלמנטיין.
  • יימי: מגולם על ידי אדטוקאבוו מק'קורמאק. אחיו הצעיר של מר אקו. הוא כומר. הגיע לאי באמצעות המטוס הקל שהתרסק עליו, עוד לפני שטיסת אושיאניק 815 הגיעה לאי.
  • איימי: מגולמת על ידי רייקו איילסוורת'. כתבת הוליוודית. שייכת ליוזמת דארמה.