ההרפתקה המדהימה של שארפיי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
ההרפתקה המדהימה של שארפיי
Sharpay's Fabulous Adventure
כרזת הסרט באנגלית
כרזת הסרט באנגלית
בימוי מייקל לאמבק עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי אשלי טיסדייל עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט Robert Horn עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה דייוויד פינפר עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים אשלי טיסדייל (Sharpay Evans)
Kyle Buchanan (Tim)
Jorge Molina (Mr. Gonzalez)
Tammy Isbell (Judith / Nell)
Tracey Ferencz (Marjorie)
Sarah Joy Bennett (Kelly)
Mya Michaels (Mrs. Gonzalez)
Amish Patel (Butchy)
Shawn Byfield (Trevor)
Christian Potenza (Sound Engineer)
Sarah Slywchuk (Girl 2)
Michelle Bugay (Girl 1)
Johnie Chase (Card Player)
Shadia Ali (Dena)
Alessandra Cannito (Lupe)
בראדלי סטיב פרי (Roger Elliston)
Alec Mapa (Gill)
Cameron Goodman (Amber Lee Adams)
אוסטין באטלר (Peyton Leverett)
לורן קולינס (Tiffani)
ג'ק פלוטניק (Neal)
ג'סיקה טאק (Mrs. Evans)
רוברט קרטיס בראון (Mr. Evans)
Mike "Nug" Nahrgang (Stage Manager)
פאט מסטרויאני (Jerry Taylor)
לוקאס גרביל עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה ג'ורג' סטנלי קלינטון עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום Ousama Rawi עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה ערוץ דיסני עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה Walt Disney Studios Home Entertainment, נטפליקס, דיסני+ עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה, direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 2011 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 89 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט נעורים, קומדיה רומנטית, סרט מוזיקלי עריכת הנתון בוויקינתונים
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ההרפתקה המדהימה של שארפייאנגלית: Sharpay's Fabulous Adventure) הוא סרט ספין אוף לסרט המצליח "היי סקול מיוזיקל" בכיכובה של אשלי טיסדייל. הסרט מתחיל כששארפיי מסיימת את לימודיה.

הסרט יצא לאור ב-19 באפריל 2011 כ-Blu-ray ו-DVD חבילת שילוב. הסרט המקורי של ערוץ דיסני בבכורה בערוץ דיסני ב -22 במאי 2011. זה הוא סרט לנוער של חברת וולט דיסני, בכיכובם של אשלי טיסדייל, אוסטין בטלר, בראדלי סטיבן פרי, לורן קולינס(אנ') וקמרון גודמן)(אנ').

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת הסרט עוסקת כששארפיי (אשלי טיסדייל) סיימה את לימודיה בתיכון "איסט היי", ומנסה לייצר לעצמה קריירה של כוכבת. היא מקבלת הזדמנות חד פעמית להופיע במחזה בברודוויי עם אמבר לי אדמס, הכוכבת האהובה עליה. שארפיי מנסה לשכנע את אביה שתצליח להסתדר בניו יורק לבדה, בסופו של דבר הוא מסכים אך יש תנאי, אם שארפיי לא תצליח להסתדר במחזה ובעיר תוך חודש היא תצטרך לחזור לביתה, הנמצא באלבקרקי ולעבוד בקאנטרי קלאב של הוריה. שארפיי מסכימה ויוצאת לדרך התהילה. היא נוסעת אל העיר בלימוזינה מפוארת יחד עם כלבה הנאמן, "בוי". כשהם מגיעים אל בית המלון שבו שארפיי אמורה לשכון היא מגלה שיש מדיניות בבניין, אסור להכניס כלבים. שארפיי לא מסכימה לעזוב את בוי ובגלל זה עוזבת את הבניין ומחפשת מקום לגור בו במקום. באמצע הרחוב היא פוגשת את פייטון לבארט (אוסטין בטלר), שהוא בנה של חברה קרובה של אמה של שארפיי. לפי הוראת אמה של שארפיי הוא אמור להשגיח עליה ולדאוג שלא תיקלע לצרה, ולכן הוא לוקח אותה לדירת סטודיו הנמצאת בבניין שבו הוא גר ושם שארפיי גרה.

פייטון הלומד בקולג', אמור לצלם סרט תיעודי על חייו של בן אדם ובחר לעשות את הסרט על שארפיי מכיוון שהיא האדם הצבעוני ביותר שפגש אי פעם, הוא עוקב אחרי כל צעד שלה בעזרת מצלמה. כששארפיי מגיעה אל האודישנים היא מגלה שהם לא רצו אותה לליהוק התפקיד אלא את כלבה, בוי. היא יוצאת מהאולם בעצבים ומספרת על כך לפייטון. פייטון מציע שתתחשב בכלבה הנאמן, בוי כדי שגם לו יהיה קריירה של כוכב. שארפיי חושבת על דברי פייטון וחושבת לעצמה: מכיוון שבוי הוא כלבה היא זאת שאמורה להופיע איתו בזמן האודישנים והסיקה שכך הקריירה שלה יכולה להתקדם רבות. היא נבחנת לאודישנים עם בוי, ובוי מקבל את התפקיד. אך לאחר זאת נבחן עוד זוג, רוג'ר אליסטון (בראדלי סטיבן פרי) עם כלבתו, "רוזנת". אך גם רוזנת קיבלה את התפקיד, כדי לדעת מי יופיע בהצגה הם עורכים תחרות, עם איזה כלב נוח יותר לעבוד. בינתיים שני הכלבים מאוהבים אחד בשני בלי ששארפיי ורוג'ר שמים לב. שארפיי ורוג'ר מתחרים ביניהם באופן תחרותי ביותר ומנסים לגרום לכך שכל כלב יראה רע. בינתיים כדי להבטיח את מקומו של בוי בהצגה, שארפיי מנסה להפוך לחברתה הטובה של אמבר, אך אמבר מנצלת את תמימותה של שארפיי כדי ששארפיי תשרת אותה. בינתיים שארפיי באמת מאמינה שהיא באמת חברה של אמבר ומתייחסת לפייטון בזלזול רב כך שנוצר ביניהם ויכוח ופייטון מפסיק לצלם את סרטו על שארפיי. לאחר ששארפיי מאזינה בטעות לשיחתם של שארפיי והבמאים היא מגלה שאמבר היא לא מי שהיא חשבה אלא שחצנית החושבת רק על עצמה ולא אכפת לה מהסביבה הסובבת אותה. שארפיי נפגעת מכך שאמבר ניצלה אותה ומספרת לרוג'ר את האמת. שארפיי מספרת לרוג'ר על התוכנית שלה, איך להראות למעריצים של אמבר שהיא לא מי שהיא מול המסך. שארפיי "שותלת" על שמלתה של אמבר רמקול קטן, שארפיי שחררה את כלבה, בוי אל מאחורי הקלעים, ליד אמבר ואמבר מתחילה לצעוק על כלבה של שארפיי בלי לדעת שקהל המעריצים הנמצא בחזרה הגנרלית שומע את הכל. כולם מגלים מי זאת אמבר אך היא פורשת מההצגה בכעס ומסרבת לחזור לתפקיד. עכשיו להצגה אין כוכבת ראשית והבמאים מסלקים את שארפיי מהאולם בניסיון למצוא שחקנית חדשה. פייטון בא אל האולם ומראה צילום של שארפיי עושה חזרה על התפקיד של אמבר, הבמאים אוהבים את המשחק של שארפיי והופכים אותה לשחקנית הראשית. כך שארפיי ופייטון מתפייסים. שארפיי מסכימה בתנאי אחד והתנאי הוא שבוי ורוזנת יתחלקו בתפקיד הכלב. שארפיי משחקת את התפקיד והופכת לכוכבת גדולה.

פסקול[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – Sharpay's Fabulous Adventure

האלבום שוחרר על ידי וולט דיסני רקורדס ב-19 באפריל 2011 בארצות הברית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]