משפחת פוסטר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף המאומצים)
משפחת פוסטר
The Fosters
סוגה דרמה משפחתית
דרמת נעורים
יוצרים פיטר פייג', ברדלי ברדבג עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים פיטר פייג' עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי טימותי באספילד, פיטר פייג', דני נוסי, Millicent Shelton, ג'ף מלמן, טייט דונובן עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים טרי פולו
שרי סאום
מאיה מיטשל
דייוויד למברט
ג'ייק ט. אוסטין
דני נוסי
סיירה רמירז
היידן ביירלי
נואה סנטינאו
לואיס האנטר
קלאמה אפסטין
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 5 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 104
תוכנית המשך צרות טובות
הפקה
מפיק כריסטין א. סקני
פול סיירוטה
דייוויד הארטל
מפיקים בפועל ג'ניפר לופז
פיטר פייג'
בני מדינה
חברת הפקה Nuyorican Productions
ProdCo Original
הפצה ניויוריקן פרודקטיונס, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה Alec Puro עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 42 דקות
שידור
רשת שידור Freeform עריכת הנתון בוויקינתונים
רשת שידור בישראל yes Drama סלקום tv
תקופת שידור מקורית 3 ביוני 2013 – 6 ביוני 2018 (45 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

משפחת פוסטר (באנגלית: The Fosters) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית מסוג דרמה משפחתית, ששודרה בערוץ ABC Family בארצות הברית ובערוץ ABC Spark בקנדה. הסדרה עוסקת בחיי בני משפחת פוסטר, משפחה רב אתנית המורכבת מזוג לסביות המגדלות ילדים ביולוגיים, מאומצים ובאומנה.

הסדרה נוצרה על ידי פיטר פייג' וברדלי ברדבג, המשמשים גם כמפיקים לצד ג'ניפר לופז וחברת ההפקה Nuyorican Productions שבבעלותה. העונה הראשונה עלתה ב-3 ביוני 2013, והסתיימה ב-24 במרץ 2014. העונה השנייה עלתה ב-16 ביוני 2014.

בעונתה הראשונה זכתה הסדרה לביקורות חיוביות באופן כללי, ולשבחים מיוחדים על גילום הדמויות של קהילת הלהט"ב. וכתוצאה מכך היא זכתה בשני פרסי תקשורת מטעם הליגה ההומו-לסבית נגד השמצה: אחד בקטגוריית "סדרת דרמה יוצאת מן הכלל", ואילו ג'ניפר לופז זכתה בפרס Vanguard (אנ'). הסדרה זכתה גם בפרס בחירת הנוער בקטגוריית "סדרת טלוויזיה פורצת דרך".

בישראל הסדרה שודרה בערוץ yes Drama.

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ארצות הברית)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
1213 ביוני 201324 במרץ 2014
22116 ביוני 201423 במרץ 2015
3208 ביוני 201528 במרץ 2016
42020 ביוני 201611 באפריל 2017
52211 ביולי 20176 ביוני 2018

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

לינה אדמס פוסטר (שרי סאום) וסטפאני "סטף" מרי אדמס פוסטר (טרי פולו) הן זוג המתגורר בסן דייגו, קליפורניה. לינה, סגנית מנהלת בית ספר, וסטף, שוטרת, מגדלות שלושה ילדים: ברנדון (דייוויד למברט), הבן הביולוגי של סטף מנישואים קודמים, וזוג תאומים מאומצים, חסוס (ג'ייק ט. אוסטין, נואה סנטיניאו) ומריאנה (סיירה רמירז). בפרק הבכורה, הסכימו לינה וסטף גם לקחת ילדה אומנת בעייתית, קאלי (מאיה מיטשל), ובעקבות כך לקחו גם את אחיה הקטן, ג'וד (היידן ביירלי). חייהם הופכים למסובכים יותר כשבני המשפחה יצטרכו להתמודד עם השותפות בין סטף לבעלה לשעבר, מייק (דני נוסי), בעבודה, ועם עוד בעיות משפחתיות שעולות.

דמויות ושחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • סטפני "סטף" מארי אדמס פוסטר (טרי פולו): סטף היא שוטרת. היא ומייק פוסטר, שותפה לעבודה, הם הוריו הביולוגיים של ברנדון, שהתגרשו זמן קצר אחרי שסטף פגשה את לינה. סטף ידעה מאז ומתמיד שהיא לסבית, אבל ניסתה להיות "רגילה", כשפגשה את לינה, הבינה שהיא לא יכולה להסתיר את זה יותר. בפרק 10 של העונה הראשונה, סטף ולינה התחתנו באופן רשמי, לאחר זוגיות של עשר שנים. סטף היא טיפוס חזק וקשוח, אך יש לה גם צד מצחיק ואוהב. אביה של סטף מעולם לא תמך בעצם היותה לסבית, הוא נפטר בעונה הראשונה. בעונה הרביעית סטף הופכת להיות בלשית עקב בעיות כלכליות של המשפחה, ובסוף העונה היא מגלה שקאלי צדקה לגבי קייל (אח האומנה הראשון אי פעם של קאלי וג'וד). בעונה הרביעית יש חשש שסטף תחלה בסרטן השד, ולכן היא עוברת כריתת שד כפולה, כדי להימנע מהמחלה.
  • לינה אליזבת' אדמס פוסטר (שרי סאום): לינה היא בת זוגה של סטף, אמו החורגת של ברנדון, ואמם המאמצת/אומנת של הילדים האחרים. בין שתיהן לינה היא האימהית יותר. היא טובה עם ילדים ומנסה לעיתים קרובות לבוא לקראתם יותר מאשר להעניש אותם, בשונה מסטף. היא סגנית המנהלת המעורבת של בית ספר אמנה בו לומדים הילדים. היא לקחה את קאלי לראשונה אחרי שיצאה מבית המעצר לנוער. לינה מאוד מודעת לאנשים סביבה ולוקחת על עצמה את התפקיד של האמא הדואגת. במהלך העונות לינה מגלה לסטף על רצונה להיות בהריון, וכאשר היא נכנסת להריון, התינוקת נולדת פגה, ומתה מספר שעות לאחר הלידה. בעונה הרביעית היא לקחה חופשה ללא תשלום מהעבודה בשביל לעזור לחסוס לאחר התאונה שעבר, מה שמוביל את המשפחה לחוסר כלכלי יותר גדול ממה שהיה להם עם שתי עבודות. לינה היא דמות אופטימית סבלנית ונחשבת כאמא טובה לילדיה.
  • קאלי אדמס פוסטר (מאיה מיטשל): קאלי בת ה-16 היא אחת הילדים האומנים של המשפחה. טיפוס עקשן וקשוח. היא אוהבת מאוד את אחיה הקטן, ג'וד, ונשלחה לבית מעצר לנוער על השמדת רכב על מנת להגן על ג'וד מאביו האומן המתעלל. לאחר שהיא משתחררת מבית המעצר ועוברת לגור עם המשפחה, קאלי וברנדון מחלצים את ג'וד, שלאחר מכן גם אומן על ידי המשפחה. בתחילה היא מתקשה להיפתח בפני המשפחה החדשה, אך עם הזמן היא לומדת לאהוב ולקבל אותם. במהלך העונה הראשונה קאלי מפתחת מערכת יחסים אסורה על פי המערכת עם ברנדון. בנוסף, במהלך העונה, קאלי מפתחת מערכת יחסים עם נער מבית הספר שלה- ווייאט, ובהמשך בורחת איתו, לאחר שהיא וברנדון נמצאו מתנשקים על ידי ג'וד. בסיום העונה הראשונה, מגלים כי לא ניתן לאמץ את קאלי ביחד עם ג'וד, מכיוון שאביו של ג'וד הוא לא אביה הביולוגי. בעונה השנייה והשלישית, היא מכירה את אביה הביולוגי - רוברט קווין, ואת משפחתו העשירה, שכוללת את בתו - סופיה, שדומה באופן מפתיע לקאלי. כאשר רוברט מסכים בסופו של דבר לחתום על המסמכים של קאלי על מנת שיוכלו לאמץ אותה, סופיה קורעת אותם ובכך הורסת את הסיכויים של קאלי להיות מאומצת כדי להיות איתה, מכיוון שרוברט לא מסכים לחתום על המסמכים שוב. סטף סוחטת אותו על מנת לקבל עוד זמן עם קאלי, עד שיבינו מה לעשות כדי שיוכלו לאמץ את קאלי. במהלך פזיז, באחד הלילות שקאלי מבלה עם ברנדון ומריאנה בבקתה באידלוויד, היא וברנדון שוכבים. יום לאחר מכן, סטף ולינה מספרות לה שהמליצו על האימוץ שלה באופן רשמי, והיא מאומצת. בעונה הרביעית, היא מתחברת לאיי-ג'יי, ילד אומנה כמוה שהגיע למרכז התמיכה שבו היא עושה את הפרויקט שלה. הם מתחילים לצאת. בהמשך קאלי מסתבכת עם פוליטיקאית שמשכנעת אותה לחתום על חוק אומנה מסובך, והיא מגלה שהיא בעצם מנסה שהיא תאשר את החוק הזה כדי שהחברה שלה תרוויח יותר, ולאחר מכן, הפוליטקאית נעצרת. במהלך העונה הרביעית, קאלי חוקרת רצח של נער אומנה, ביחד עם ארון, בחור טרנסג'נדר שהיא התיידדה איתו, ואיי-ג'יי לא מרוצה בכל מהמצב. באמצע העונה הרביעית, קאלי נוסעת עם הרוצח באוטו, היא מנסה לצאת אבל הוא לא נותן לה-בסופו של דבר נגרמת תאונה והיא בורחת. היא מודיעה בתחנת המשטרה על התאונה, ונעצרת בטענה שהיא גרמה את התאונה ונלקחת לבית מעצר לנוער. בסוף העונה הרביעית קאלי רוצה לעזור לסטף לתפוס הסרסור של דיימונד-נערה שסטף עוזרת לה במסגרת תפקידה החדש, היא הולכת אליו בתור ילדה אחרת שדיימונד רצתה להביא לו בשם כריסטינה, וקאלי מוסרת עם כריסטינה האמיתית לסטף שתעקוב אחרי הפלאפון שלה, ולאחר שראסל הסרסור זורק את התיק שהפלאפון היה בו אי אפשר היה למצוא אותן ואותו. קאלי מבינה שהיא כנראה תצטרך עכשיו לעבוד בשבילו ושאין לה ברירות, היא מאותרת בסוף. במהלך העונות קאלי עוברת לגור ב"בנות מאוחדות", לאחר שיצאה מבית המעצר לנוער, וכשסטף ולינה מרגישות שהיא צריכה קצת מרחק מהמשפחה. בתחילה היא לא נקשרת, אך בסוף היא מתחברת לכל הבנות ונשארת חברה שלהן גם אחרי שחזרה לביתה. בסוף העונה החמישית קאלי עוזרת לחברתו הימנה שהוריה נלקחו למעצר מכיוון שאין להם מעמד חוקי, והם מועמדים לגירוש. בעזרתה של קאלי, ארון וחבריו ללימודי משפטים, המשפחה ניצלת ונשארת בארצות הברית. בעקבות המקרה, קאלי מחליטה ללכת ללמוד משפטים.
  • ברנדון פוסטר (דייוויד למברט): ברנדון בן ה-16 הוא בנם של סטף ובעלה לשעבר, מייק. בינו לבין קאלי מתפתח רומן. הוא מאוד מוכשר מבחינה מוזיקלית, בעיקר בנגינה על פסנתר. יש לו מערכת יחסים לא יציבה עם אביו, מייק, בשל העובדה שמייק הוא אלכוהוליסט נאבק ואכזב את ברנדון פעמים רבות לאורך שנות ילדותו ונעוריו. בתחילת העונה הראשונה, יש לברנדון חברה בשם טליה, אך הוא נפרד ממנה בגלל רגשותיו לקאלי וטרדתו והכעס על הקנאה שהיא מרגישה כלפי קאלי. לאורך העונה הראשונה, המשיך ברנדון לחזר אחרי קאלי, על אף שהיא הזהירה אותו שיכולים להעיף אותה מהבית אם יגלו על הרגשות שלהם. ברנדון ממשיך לעשות החלטות פזיזות, כולל הפרת צו הרחקה, כדי להיות עם קאלי. בסופו של דבר, הוא מקבל את העובדה שקאלי צריכה משפחה יותר מאשר מערכת יחסים, ומסכים לפרידה הדדית. ברנדון מצטרף ללהקה שנקראת "האחות הקטנה של מישהו", ומתאהב בזמרת הראשית-לו ומתחיל לצאת איתה. הלהקה יוצאת לסיבוב הופעות בקיץ, וברנדון מנסה את כל מאמציו על מנת שהאמהות של יאשרו את יציאתו. בזמן הזה הוא מקבל הזמנה מתוכנית מוזיקה שנקראת אידלוויד, להצטרף לתוכנית לקיץ. בסופו של דבר, ברנדון בוחר ללכת לאיידלוויד, שם הוא משתתף כמלחין ולא כנגן כמו שרצה להיות. הוא ושותפתו באיידלוויד לא מסתדרים, והם גורמים לכך שיעיפו את שניהם מהתוכנית. מספר ימים אחר כך, הוא מוחזר לתוכנית בעזרת חבר אחר. בלילה של גמר איידלוויד, הוא מנצח בתחרות, עם שיר שהוא הלחין וניגן. לאחר מכן בלילה הוא וקאלי שוכבים לאחר שנדמה לשניהם שאין לקאלי סיכויי להיות מאומצת. במהלך העונה הרביעית הוא מתחיל לצאת עם בחורה שפגש בעבודה בבר-קורטני, בצעד פזיז הוא עובר לגור איתה ועם בנה בן ה-3. האמהות שלו לא תומכות בקשר מכיוון שהיא גדולה ממנו ב-3 שנים, עובדת בבר וגרושה עם ילד. כשברנדון נוסע לניו יורק לבקר בג'וליארד, הוא נפרד ממנה באמצעות מכתב. הוא מתקבל לג'וליארד, אך מאוחר יותר, מתגלה שהוא לא יכול ללמוד שם כי הוא ניגש לבחינות פסיכומטרי בשם של מישהו אחר, כדי לקבל כסף, וג'וליארד גילו על זה. בעונה החמישית הוא מתחיל לצאת עם גרייס שגדולה ממנו בשנה, לאחר כמה זמן ביחד מתגלה כי גרייס חולה בסרטן, לאחר ניסיון לטיפול חדשני שלא הצליח, היא נפטרה ומשאירה את ברנדון שבור.
  • חסוס אדמס פוסטר (ג'ייק ט. אוסטין /נואה סנטינאו): חסוס הוא אחד מהתאומים שלינה וסטף אומנו ובסופו של דבר אימצו. הוא בן 15 והוא רגוע ונינוח יותר מאחותו התאומה. יש לו הפרעת קשב, שבעקבותה הוא לוקח תרופות. לאחר התעלפות שנגרמה מהכדורים שלו, הוא מחליט להקשיב לעצתו של מייק להצטרף לנבחרת ההיאבקות כדי להתמודד עם השפעות שליליות של הפרעת הקשב. הוא ואחותו קרובים מאוד מפני ששניהם נולדו לתוך מערכת האומנה והוא תמיד הגן עליה; עם זאת האישיות והערכים שלהם מתנגשים מדי פעם, מה שגורם לוויכוחים רבים. הוא אפילו הרחיק לכת ולקח על עצמו את האשמה של מריאנה שמכרה את הכדורים שלו כדי שיהיה לה כסף לתת לאמם הביולוגית, אנה, שהוא מרגיש תיעוב וטינה כלפייה מכיוון שהיא משתמשת בסמים וויתרה עליו ועל מריאנה בשביל הסמים. הוא מתחיל לצאת עם לקסי, חברתה הטובה ביותר של אחותו מריאנה, אותה הוא מכיר שנים רבות כי מריאנה ולקסי הן חברות מכיתה א'. הוא ואחותו נכנסים לוויכוח כשהיא מגלה שהוא יוצא בחשאי עם לקסי ומרגישה נבגדת על ידיו. בהמשך הם משלימים. מערכת היחסים שלו עם לקסי נמצאת בהמתנה כשהיא עוברת חזרה להונדורס מכיוון שסבתה חולה ומשפחתה לא יכולה למצוא דרך חזרה מכיוון שהם מהגרים בלתי חוקיים. הוא מתחיל לצאת עם חברתו לנבחרת ההתאבקות, אמה, והם נפרדים במהלך פזיז. אחרי הפרידה הוא מתחיל לצאת עם חברה לנבחרת הריקוד של מריאנה, היילי, ואפילו עושה קעקוע עם שמה אבל גם הם לבסוף נפרדים. חסוס מקבל הצעה ללכת ללמוד בפנימיית התאבקות, והוא חוזר בעונה הרביעית, לאחר שחבריו לפנימייה לוקחים ממריצים וחסוס מסרב. חסוס מחפש את אביו במהלך העונה הרביעית, ומוצא אותו, והם מתחברים. אביו - גבריאל, הוא עבריין מין רשום, מכיוון ששכב עם אימו של חסוס ומריאנה כשהייתה נערה, והוריה לא הסכימו למערכת היחסים ביניהם. בהמשך, הוא ומריאנה עוזרים לגייב להימחק מרשימת עברייני המין. חסוס נפצע כאשר הוא מנסה לחפות על גבריאל, שאמור לתקן את הבית של סטף ולינה. באמצע העונה הרביעית, הוא חוטף התקף, חווה פגיעה מוחית, ונמצא בסכנת חיים. לאחר מכן מגלים שאמה נכנסה להריון ממנו משום שהגלולות לא עובדות טוב ביחד עם התרופות נגד דיכאון שהיא נטלה, והיא עושה הפלה בלי לספר לו על זה. בסוף העונה הרביעית הוא מגלה על הכל ומכיוון שברנדון ידע אז הוא חושד שזה בכלל התינוק של ברנדון והוא לא ידע מזה. בסופו של דבר הוא מגלה שזה היה התינוק שלו והוא כועס על כך שאמה לא שיתפה אותו בהכל.
  • מריאנה אדמס פוסטר (סיירה רמירז): אחותו התאומה בת ה-15 של חסוס, מריאנה אומנה כשהייתה ילדה קטנה, ואומצה בסופו של דבר על ידי לינה וסטף היד עם אחיה חסוס. היא חכמה אינטליגנטית ומאוד אכפת לה מהמראה שלה. היא פופולרית וחברתית, אוהבת לרכל, ומדברת ספרדית שוטפת. היא נאיבית כשזה מגיע לנושאים מסוימים - במיוחד כשמדובר באמה הביולוגית, אבל היא מחכימה בהמשך הסדרה, ומבינה שהיא ניצלה אותה בשביל כסף. היא משנה את עצמה בשביל בנים כדי למצוא חן בעיניהם. היא פוגשת את מאט והם מתאהבים אך לאחר שהוא הולך לסיבוב הופעות עם אחיה ברנדון היא שוכבת עם ואייט ובוגדת במאט. בעונה 3 היא מכירה את ניק חבר של חסוס והם נהיים חברים אך בסוף עונה 3 רואים את אהבתה למאט במיוחד בפרק של ההצגה של יוליה ורומאיו שברנדון מציג. בסוף העונה השלישית, ניק מגיע לבית הספר עם אקדח, אך בורח ומתחבא בבית של משפחת פוסטר. לאחר מספר ימים שבהם הוא מתחבא, הוא מתגלה למריאנה, עם האקדח, ורוצה לפגוע בעצמו. מריאנה מצליחה להרגיע אותו, והוא נתפס על ידי סטף, והולך לבית חולים פסיכאטרי. מריאנה ממשיכה בקשר איתו, אף על פי שהיא במערכת יחסים עם מאט. בסופו של דבר מאט נפרד ממנה כיוון שאינו יכול לבטוח בה. במהלך העונה החמישית מתחילה לצאת עם השכן שלה לוגן, אך לא בטוחה לגבי זה ומחליטה לצאת במקביל גם עם וויאט ומאט. היא מבינה שמאט לא טוב עבורה וממשיכה לצאת עם לוגן וויאט במקביל.
  • ג'וד אדמס פוסטר (היידן ביירלי): ג'וד בן ה-13 הוא אחיה הביולוגי למחצה של קאלי דרך אימם, שנחלץ על ידי קאלי וברנדון ממשפחה אומנת מתעללת בעונה הראשונה. הוא ילד שקט עם נוף קצת יותר אופטימי על משפחות אומנה מאשר קאלי, על אף שהועבר מבית אומנה לבית אומנה יחד עם אחותו. ברגע שהוא עובר לגור בבית משפחת פוסטר, הוא מתחיל להתרגל במהירות לאורח החיים החדש והופך ליותר פטפטן ואנרגטי. בבית הספר לאחר שמציקים לו על זה שהוא שם לק, הוא מפתח חברות קרובה עם ילד טוב לב בשם קונור. מערכת היחסים אשר מתחילה להתפתח בין השניים גורמת לג'וד ללמוד ולקבל את נטייתו המינית. בהמשך הסדרה, ג'וד מאומץ על ידי לינה וסטף, אם כי בעיה טכנית בנוגע לתעודת הלידה של קאלי מונעת ממנה להיות מאומצת יחד אתו. לאחר שקונור עובר לגור עם אמו, ג'וד מפתח מערכת יחסים עם בן של כומר, נואה. השניים מעשנים ביחד חשיש, ולאחר מכן, ג'וד מתחיל לעשן חשיש לבד.
  • מייקל "מייק" פוסטר (דני נוסי): מייק הוא סמל משטרתי מסן דייגו, אביו של ברנדון, ובעלה לשעבר של סטף. בהמשך הסדרה, נודע כי למייק יש בעיית שתייה. הוא לעיתים קרובות מבקר בבית משפחת פוסטר, ומכיר את משפחתו של בנו. לקראת סוף העונה הראשונה, הוא התחיל לצאת עם דני, שעזרה לו לשמור על פיכחונו. לאחר שדני שכבה עם ברנדון בעונה הראשונה ונכנסת לכלא, הוא ממשיך בחייו. בעונה 3 מתאהב באנה ומתפתח קשר רומנטי. הוא מאמץ את אייג'יי ומטפח אותו.

דמיות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אנה: אימם הביולוגית של התאומים, חסוס ומריאנה. לאנה יש בעיות שתייה חמורות ובמהלך העונות מייק עוזר לה להיגמל ולטפל בתינוקת החדשה שלה איזבלה, עד שהיא לבסוף חוזרת לחיות עם הוריה. בעונה 3 בינה לבין מייק מפתח ביניהם קשר רומנטי, בעונה החמישית הוא מציע לה לעבור לגור איתה ובסוף בעונה גם מציע לה נישואין.
  • קונור (גאווין מקינטוש): חבר של ג'וד, במהלך העונות מתפתח בינם קשר וקונור יוצא מהארון. בעונה 3 הוא עובר לגור עם אמא שלו כי אבא שלו לא מקבל את זה שהוא בזוגיות עם בחור.
  • לקסי (ביאנקה סנטוס): חברתה הטובה ביותר של מריאנה מכיתה א', יוצאת עם חסוס בחשאי ובהמשך מגלה שהוריה מהגרים לא חוקיים ולכן היא והוריה עוברים להונדורס. בעונה 3 חוזרת ושוב מתפתח הקשר בינה לבין חסוס.
  • איי-גיי: חבר של קאלי בעונה הרביעית והחמישית. נמצא אצל מייק כבית אומנה. הוא ואחיו טיי הופרדו. סבתו, קרובת המשפחה היחידה שנשארה להם, נפטרת. איי גיי בוגד בקאלי והם נפרדים. מייק מודיע לאיי-ג'יי שהוא רוצה לאמץ אותו, אך איי-ג'יי לא רוצה כי הוא מקווה לגור עם טיי כשהוא ישתחרר מהכלא. הם מחליטים שאנה ואיזבלה יעברו לגור עם מייק ואיי-ג'יי יעבור לדירה באותה קומה, עד שטיי ישתחרר מהכלא.
  • אמה: בת הזוג של חסוס פעמיים והבת היחידה בנבחרת ההיאבקות וגם הייתה חברה בקבוצת המדע, מתמטיקה והמחשבים ביחד עם מריאנה וכך הפכה לחברתה הטובה ביותר. באמצע העונה הרביעית היא נכנסת להריון מחסוס והיא מבקשת מברנדון לקחת אותה לעשות הפלה מאחורי גבו של חסוס. חסוס מגלה על כך במקרה והם רבים. בעונה ה-5 חסוס מציע לאמה נישואים, היא מסכימה אך לאחר מעט זמן אומרת לו שהיא לא מוכנה וחסוס נפרד ממנה. הם חזרו בנשף בעקבות זה שחסוס התחרט על כך שנפרד ממנה.
  • טיילור שואו (איזבלה וידוביץ'): חברתו לכיתה של ג'וד (עונות 3–5)
  • וואיט (אלכס סקסון): החבר הראשון של קלי בעונות 1–3
  • ארון (אליוט פלטשר): החבר של קאלי בעונה החמישית המשתייך לקהילת הלהטב כטארנסג'נדר הם התנשקו כשקאלי הייתה איי-גיי וכשהיא ואיי-גיי נפרדו היאיצאה עם אארון ובסופו של דבר היא החליטה שהם צריכים להיפרד וכשקאלי רצתה לחזור כבר הייתה לו חברה אבל הם נשארו תמיד חברים טובים
  • ניק (לואיס האנטר): הוא חברו של חסוס והחבר הלא יציב של מריאנה. בעונה הרביעית, סטף ומייק מגלים שניק הצית את המחסן ואז הם מבינים שהוא ברח מבית הספר עם האקדח של אביו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא משפחת פוסטר בוויקישיתוף