המשרד (סדרת טלוויזיה אמריקאית)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
המשרד
The Office
לוגו הסדרה
לוגו הסדרה
מבוסס על "המשרד"
שיצרו ריקי ג'רוויס וסטיבן מרצ'נט
סוגה מוקומנטריה
קומדיה
קומדיית קרינג'
יוצרים גרג דניאלס
בימוי רנדל איינהורן, הרולד ראמיס, ג'ייסון רייטמן, מארק וב, ג'ון פאברו, ג'יי ג'יי אברהמס, ג'וס וידון, קן קוואפיס עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים סטיב קארל
ריין וילסון
ג'ון קרסינסקי
ג'נה פישר
בי ג'יי נובאק
אד הלמס
מלורה הארדין
לזלי דייוויד בייקר
אנג'לה קינסי
בריאן באומגרטנר
אוסקר נונייז
אלי קמפר
קייט פלאנרי
קריד ברטון
פיליס סמית'
קרייג רובינסון
מינדי קלינג
פול ליברשטיין
פרסים פרס אמי לבידור בפריים טיים לסדרת הקומדיה הטובה ביותר בשנת 2006
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 9
מספר פרקים 201
הפקה
מפיקים בפועל גרג דניאלס, מייקל שור, בי ג'יי נובאק, בן סילברמן, פול ליברשטיין
חברת הפקה Deedle-Dee Productions
הפצה NBCUniversal
טכניקת צילום מצלמה יחידה
מוזיקה ג'יי פרגוסון
אורך פרק 22 דק'
שידור
רשת שידור NBC
תקופת שידור מקורית 24 במרץ 2005 – 16 במאי 2013 (8 שנים ו־7 שבועות)
קישורים חיצוניים
www.nbc.com/the-office
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המשרדאנגלית: The Office) היא סדרת קומדיה מוקומנטרית אמריקאית ששודרה ב-NBC החל מ-24 במרץ 2005 ועד ל-16 במאי 2013, למשך 9 עונות ו-201 פרקים[1]. הסדרה עוקבת באמצעות צוות צילום אחרי ההתרחשויות היום-יומיות של העובדים במשרד של חברה פיקטיבית להפצת נייר - "דאנדר מיפלין" בסקרנטון, פנסילבניה. הסדרה מבוססת על סדרה בריטית בעלת אותו השם שיצרו ריקי ג'רוויס וסטיבן מרצ'נט, ופותחה לקהל אמריקאי על ידי גרג דניאלס.

כמו במקבילה הבריטית, על מנת לדמות סרט דוקומנטרי, הסדרה צולמה בטכניקת צילום של מצלמה יחידה, וללא קהל חי או צחוק מוקלט. בסדרה מככבים סטיב קארל, ריין וילסון, ג'ון קרסינסקי, ג'נה פישר, בי. ג'יי. נובאק ואד הלמס.

הסדרה קיבלה ביקורות חלוקות במהלך שידורי העונה הראשונה, אך בעונות הבאות, ובמיוחד באלה בכיכובו של סטיב קארל, היא זכתה לשבחים רבים ממבקרי הטלוויזיה, הודות לכך שהדמויות, התוכן והמבנה קיבלו תפנית שונה מאשר במקבילה הבריטית.

בשנת 2006 זכתה הסדרה בפרס אמי לקומדיה הטובה ביותר.

בישראל הסדרה שודרה בערוץ HOT3[2], והחל מהעונה השמינית שודרה בערוץ הוט קומדי סנטרל.

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ארצות הברית)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
1624 במרץ 200526 באפריל 2005
22220 בספטמבר 200511 במאי 2006
32521 בספטמבר 200617 במאי 2007
41927 בספטמבר 200715 במאי 2008
52828 בספטמבר 200814 במאי 2009
62617 בספטמבר 200920 במאי 2010
72623 בספטמבר 201019 במאי 2011
82422 בספטמבר 201110 במאי 2012
92520 בספטמבר 201216 במאי 2013

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מוצגת כ"כאילו אם זה היה דוקומנטרי אמיתי" - צוות צילום החמוש במצלמות מכל עבר מצלם את חיי היום-יום של עובדים במשרד טיפוסי של חברה לאספקת נייר - "דאנדר מיפלין" בפורמט מוקומנטרי. הדמויות לעיתים גם נותנות מבט חטוף למצלמה ברגעים מסוימים, וגם מתראיינות בנפרד מול המפיקים.

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

בפורמט מוקומנטרי מוצגות לנו הדמויות העיקריות במשרד: מייקל סקוט (סטיב קארל), הבוס הילדותי שמנסה להוכיח לצוות הדוקומנטרי שהוא מצליח לנהל בצורה טובה משרד פרודוקטיבי ושמח; עובד המכירות ג'ים הלפרט (ג'ון קרסינסקי), שמרבה להסיט מבט אל המצלמה ברגעים מסוימים, וגם להתמודד עם העובד האקסצנטרי שיושב לידו, דווייט שרוט (ריין וילסון); המזכירה פאם ביזלי (ג'נה פישר) שמנסה להתמודד עם הדרישות חסרות הטאקט של מייקל וההתנהגויות שלו, והעובד הזמני ריאן (בי ג'יי נובאק), המתנהג בעיקר כמתבונן בטירוף שמתרחש סביבו. ג'ים מאוהב בפאם, איתה הוא מבלה רבות מזמנו במשרד - אך זו מאורסת לרוי, עובד במחסן. לקראת סוף העונה הראשונה ג'ים מתחיל לצאת עם קייטי (איימי אדמס), לקנאתה של פאם.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

למייקל יש סטוץ שלא יכול להתגבר עליו עם ג'ן, הבוסית שלו. ריאן מתחיל מערכת יחסים עם קלי, למורת רוחו, ואנג'לה ודווייט מתאהבים אחד בשני אך שומרים על כך בסודיות משאר עובדי המשרד. בהפלגת האלכוהול של המשרד, ג'ים, שעדיין לא התגבר על אהבתו לפאם, מגלה בטעות למייקל שהוא מאוהב בה ונפרד מקייטי. פאם, שמאורסת לרוי כבר 3 שנים, קובעת תאריך לחתונה ומתחילה לתכנן אותה. ג׳ים שמתקשה להתמודד עם החתונה המתקרבת של פאם מדבר עם ג'ן, ומחליט לעבור לסניף אחר של החברה, בסטמפורד. בזמן ערב קזינו שמתרחש במחסן, ג׳ים מתוודה על אהבתו לפאם ומנשק אותה.

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ים מועבר לסטמפורד, ופוגש שם את אנדי ברנרד (אד הלמס) וקארן פיליפלי (ראשידה ג'ונס). קארן נדלקת עליו והם מתחילים לצאת. בינתיים, מייקל מתחיל לצאת עם קרול, סוכנת נדל"ן, לקנאתה הרבה של ג'ן. בחברה מחליטים להתחיל לסגור סניפים, והסניף שנבחר לסגירה הוא סטמפורד, ולכן אנדי, קארן וג'ים מועברים לסניף בסקרנטון.

בסניף בסקרנטון מתגלה שפאם חטפה רגליים קרות לפני החתונה והיא ורוי נפרדו, והרגשות הבלתי פתורים של ג'ים עם פאם ומערכת היחסים החדשה שלו עם קארן מובילה למתחים בין השלושה. מייקל מזמין את קרול לסוף שבוע בג'מייקה איתו אך היא מסרבת ונפרדת ממנו, וכאשר הוא פונה לג'ן היא מסכימה לצאת איתו לחופשה. ג'ן ומייקל יוצאים, למרות שג'ן מנצלת אותו רק לצרכים מיניים. בסופו של דבר הוא נפרד ממנה, אך הם חוזרים להיות ביחד בסוף העונה. ביום בילוי בחוף הים של עובדי המשרד, פאם מתוודה בפני כל העובדים על געגועיה לג'ים ועל הצער שלה בעקבות ההתרחקות ביניהם.

למייקל מוצעת הצעת עבודה בהנהלה של החברה, והוא מתלבט האם לעזוב את הסניף ולעבור להנהלה. גם קארן וג'ים מתחרים שניהם על אותה משרה. דייוויד, מנהל החברה, מגלה למייקל שהמשרה עליה הם מתחרים היא למעשה המשרה של ג'ן, והם מתכוונים לפטר אותה. מייקל מסרב להצעה. בסוף העונה ג'ים נפרד מקארן, מוותר על הצעת העבודה על מנת לחזור למשרד, ומזמין את פאם לצאת איתו לדייט. בסופו של דבר מתגלה כי את המשרה בהנהלה קיבל ריאן, והוא נפרד מקלי.

עונה 4[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ן עברה לגור עם מייקל, קארן עזבה את סקרנטון ופאם וג'ים התחילו לצאת במהלך הקיץ. דווייט ואנג'לה נפרדים כשאנג'לה מגלה שדווייט עשה המתת חסד לחתולה שלה, ואנג'לה מתחילה לצאת עם אנדי, למרות שעדיין יש לה רגשות כלפי דווייט. מייקל שדורס בטעות את מרדית' בתחילת העונה מארגן לכבודה מרתון ריצה למודעות מחלת הכלבת. ריאן, עכשיו הבוס של מייקל, מארגן מיזם חדש של יצירת אתר אינטרנט עבור דאנדר מיפלין, "Dunder Mifflin Infinity", דבר שמייקל מתקשה להתמודד איתו. קלי מתחילה לצאת עם דריל.

ג'ן, שעכשיו מובטלת, תובעת את דאנדר מיפלין על פיטוריה בגין "התנהגויות בלתי הולמות" בעבודה, ומייקל נמצא בצומת דרכים, כיוון ששני הצדדים - ההנהלה וג'ן משתמשים בו כעד במשפט. בסופו של דבר ג'ן מפסידה במשפט. המתחים ביחסים בין מייקל לג'ן מתפרצים בארוחת ערב חגיגית שאליה הזמינו את ג'ים, פאם, אנג'לה ואנדי, ובסופה הם נפרדים. דווייט ומייקל מבקרים את ריאן בניו-יורק, שם מרומז כי הוא התמכר לסמים לאחר שהפרויקט שלו בחברה - אתר האינטרנט - נדון לכישלון. בסוף העונה טובי מודיע שיעזוב את הסניף ויעבור לגור בקוסטה ריקה. הולי פלקס (איימי ראיין), בה מייקל מתאהב מיד, מחליפה אותו. בערב הפרידה מטובי, ג'ים מתכוון להציע נישואים לפאם, אך אנדי מקדים אותו ומציע נישואים לאנג'לה. היא מסכימה בעל כורחה - למורת רוחו של דווייט. בסוף העונה מתגלה כי ריאן, שניסה לקדם את פרויקט אתר האינטרנט, ביצע הונאה בנתוני המכירות באתר ונשלח לעבודות שירות. עם סיום מסיבת הפרידה לטובי, פיליס מוצאת את אנג'לה ודווייט שוכבים במשרד.

עונה 5[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת העונה החמישית מתגלה כי פאם התחילה ללמוד בקיץ בבית ספר לאמנות גרפית בניו-יורק, דבר המשפיע על היחסים של ג'ים ופאם, וכשהם מתראים לביקור ג'ים מציע לה נישואים. מייקל מתחבר להולי ובסופו של דבר הם מתחילים לצאת. ההנהלה מגלה על כך ומעבירה את הולי לסניף החברה בנשואה, והשניים נפרדים. פאם מחליטה לפרוש מלימודי האמנות וחוזרת לסקרנטון, והיא וג'ים עוברים לגור יחד בבית ילדותו של ג'ים. כאשר אנדי מגלה שדווייט ואנג'לה המשיכו את הרומן החשאי שלהם, שניהם עוזבים אותה. ריאן, אחרי שסיים את עבודות השירות שלו, חימצן את שערו והתחיל לעבוד במגרש כדורת. תרגיל אש שמביים דווייט במשרד גורם לסטנלי לחוות התקף לב. טובי חוזר לסניף אחרי עזיבתה של הולי.

כאשר הבוס החדש של מייקל, צ'ארלס מיינר (אידריס אלבה) מתנגש עם הגישות הניהוליות של מייקל, מייקל מתפטר במחאה מהחברה ומגייס את ריאן ופאם להקים חברת נייר משלו: The Michael Scott Paper Company. פקידת הקבלה החדשה שמחליפה את פאם היא ארין (אלי קמפר), ואנדי נדלק עליה. אחרי שהחברה של מייקל גונבת הרבה מהלקוחות העיקריים של דאנדר מיפלין עקב המחירים הנמוכים שלהם - דאנדר מיפלין קונה אותם, בתמורה שתהיה לכל אחד מהם משרה בחברה. בסוף העונה מתגלה שפאם בהריון לא מתוכנן מג'ים.

עונה 6[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ים ופאם מקדימים את החתונה שלהם ומתחתנים במפלי הניאגרה, ביחד עם כל החברים מהמשרד. מייקל מתחיל לצאת עם אמא של פאם, אך נפרד ממנה זמן קצר לאחר מכן. אנדי וארין מתחילים לצאת. ג'ים מקודם לתפקיד מנהל שותף של הסניף ביחד עם מייקל, למורת רוחו של דווייט. לאורך העונה מתואר הקושי הרב של דאנדר מיפלין לשרוד במשבר הכלכלי, ובשנייה האחרונה החברה נקנית על ידי חברת המדפסות "סייבר" שבפלורידה, אותה מנהלת ג'ו בנט (קאתי בייטס) ומייצג אותה בסניף סקרנטון גייב לואיס (זאק וודס). כיוון שכל הנהלת החברה מפוטרת, וסניף סקרנטון הוא היחיד בחברה שהצליח לשרוד את הקשיים, מייקל הופך לבכיר ביותר בדאנדר מיפלין. לפאם וג'ים נולדה בת, סיסי הלפרט. בסוף העונה דווייט קונה את הבניין של החברה.

עונה 7[עריכת קוד מקור | עריכה]

פאם הופכת למנהלת האדמיניסטרטיבית של המשרד. במהלך הקיץ, ארין התחילה לצאת עם גייב, לקנאתו של אנדי. דווייט ואנג'לה מבטלים את החוזה שלהם לאחר שאנג'לה נפגשת עם סנטור אלמן חד-הורי ומתחילה לצאת איתו. ריאן מייסד חברת הזנק בשם "WUPHF.com" ומשכנע חלק מהעובדים במשרד להשקיע בו, אבל ריאן לוקח את החברה לכיוון כושל ובסוף מחליט למכור את החברה. בגלל שטובי הופך לחבר מושבעים במשפט חשוב בסקרנטון, הולי מחליפה אותו וחוזרת לסקרנטון, לשמחתו של מייקל, ומנסה להרשים אותה בשנית, למרות שהולי כבר בזוגיות. החברות מהמשרד ממליצות להולי להציב אולטימטום לבן זוגה, שאם הוא לא יציע לה נישואים עד תחילת השנה החדשה, הם ייפרדו. בסופו של דבר הולי נפרדת ממנו, ומתחילה לצאת עם מייקל. הולי צריכה לעזוב את סקרנטון ולעבור לקולורדו כדי לטפל בהורים שלה. מייקל מציע נישואים להולי ומתכונן לעזוב את המשרד. הוא מכשיר מחליף לתפקיד שלו, איש מכירות כושל בשם דיאנג'לו (ויל פארל). ארין נפרדת מגייב. מייקל עוזב את המשרד ועובר לקולורדו עם הולי.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן/ית שם הדמות עונות
1 2 3 4 5 6 7 8 9
סטיב קארל מייקל סקוט ראשי אורח
ריין וילסון דווייט שרוט ראשי
ג'ון קרסינסקי ג'ים הלפרט ראשי
ג'נה פישר פאם ביזלי ראשי
בי ג'יי נובאק ריאן האוורד ראשי אורח
אד הלמס אנדי ברנרד קבוע ראשי

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מייקל סקוט (סטיב קארל; עונות 1–7): המנהל האזורי של סניף סקרנטון, המרבה לא לעבוד ומנסה להתחבב על העובדים לצידו, ורואה בעובדים במשרד כמשפחה בשבילו.
  • דווייט שרוט (ריין וילסון): עוזר למנהל האזורי ואיש המכירות המוביל בסניף סקרנטון, הידוע באקסצנטריות שלו ועם מעט כישורים חברתיים. בעל חוות סלק ביחד עם בן דודו מוז. הוא הבעלים של בניין המשרדים (בו נמצאים גם משרדי החברה), וכן מפעיל מלונית בחוות הסלק שלו.
  • ג'ים הלפרט (ג'ון קרסינסקי): איש מכירות בסניף סקרנטון המרבה למתוח את שותפו לשולחן, דווייט. מאוהב בפאם. בסוף העונה השנייה ג׳ים מתוודה בפני פאם. בין סוף העונה השלישית לתחילת הרביעית, מתחיל ג׳ים לצאת עם פאם ובהמשך הם מתחתנים. נשוי לפאם ביזלי הלפרט ואב לסיסיליה ופיליפ.
  • פאם ביזלי (ג'נה פישר): פקידת הקבלה במשרד והמזכירה של מייקל בעונות הראשונות, שאיפתה להיות אמנית. מאורסת לרוי בעונות הראשונות, וחברתו הטובה של ג'ים. בין סוף העונה השלישית לתחילת הרביעית, מתחילה פאם לצאת עם ג׳ים ובהמשך הם מתחתנים. נשואה לג'ים הלפרט ואם לסיסיליה ופיליפ.

עובדים נוספים בסקרנטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ריאן הווארד (בי ג'יי נובאק): עובד זמני בסניף ומאוחר יותר גם הבוס של מייקל לזמן קצר, המילניאל הטיפוסי והציני במשרד, ויש לו מערכת יחסים הלוך-ושוב עם קלי.
  • אנדי ברנרד (אד הלמס; עונות 3–9): עובד שעובר לסניף סקרנטון בעונה השלישית, בוגר אוניברסיטת קורנל ונוטה להתחנף למייקל. הופך למנהל הסניף בעונות המאוחרות.
  • אנג'לה מרטין (אנג'לה קינסי): רואת חשבון מנוכרת וקשוחה ונוטה לא לקחת חלק בהרבה מפעילויות המשרד. לה ולדווייט יש מערכת יחסים הלוך-ושוב לאורך הסדרה.
  • סטנלי הדסון (לזלי דייוויד בייקר): איש מכירות בגיל העמידה. לא אוהב את מייקל. בדרך כלל אוהב לפתור את התשבץ היומי ולאכול פרעצלים בעגלת האוכל של המשרד.
  • קווין מאלון (בריאן באומגרטנר): רואה חשבון מעופף שנוטה להתערב בשיחות של העובדים, וחבר טוב של רוב האנשים במשרד.
  • אוסקר מרטינז (אוסקר נונייז): רואה חשבון בסניף סקרנטון והוא ממוצא לטיני והומו. ידוע בסרקזם שלו וברציונליות שלו לעומת העובדים האחרים במשרד.
  • קלי ארין האנון (אלי קמפר; עונות 5–9): פקידת הקבלה החדשה במשרד, חייכנית ואופטימית מאוד. יש לה מספר מערכות יחסים עם עובדים במשרד, כגון אנדי גייב ופיט (השם האמיתי שלה הוא קלי אבל משום שכבר יש מישהי במשרד עם השם הזה כולם קוראים לה בשם השני שלה ״ארין״).
  • פיליס לפין ואנס (פיליס סמית'): אשת מכירות אמהית בסניף סקרנטון. היא אמנם שקטה באופייה אך ידועה ברכילויות שלה על אחרים. בעלה הוא בוב ואנס.
  • מרדית' פאלמר (קייט פלאנרי): אחראית ניהול ספקים בסניף סקרנטון. אם חד הורית, הידועה בהיותה אלכוהוליסטית ועם עבר מיני מפוקפק.
  • קריד ברטון (קריד ברטון): אחראי הבטחת איכות בסניף סקרנטון. איש מבוגר במשרד ויש לו עבר ארוך של הרבה פשעים.
  • קלי קאפור (מינדי קאלינג): נציגת שירות לקוחות של דאנדר מיפלין. יש לה מערכת יחסים הלוך ושוב עם ריאן, העובד הזמני, ועם דריל, עובד מחסן.
  • דריל פילבין (קרייג רובינסון): מנהל המחסן של דאנדר מיפלין, בדרך כלל עובד הרבה על מייקל. חבר טוב של רוי.
  • טובי פלנדרסון (פול ליברשטיין): נציג משאבי אנוש בסניף סקרנטון, ויריבו הגדול של מייקל. לטובי יש בת אחת מנישואים שנגמרו, והוא דלוק על פאם.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

עובדים נוספים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ג'ן לוינסון (מלורה הארדין; עונות 1–5, 7, 9): עובדת הנהלה ב"דאנדר מיפלין" והממונה על מייקל, ומתחילה איתו מערכת יחסים מפוקפקת שנגמרת בעונה הרביעית.
  • רוי אנדרסון (דייוויד דנמן; עונות 1–3; 5, 7 ו-9): עובד מחסן בסניף סקרנטון והארוס של פאם בתחילת הסדרה. פאם נפרדת ממנו לפני החתונה שלהם.
  • דייוויד וואלאס (אנדי באקלי; עונות 2–6, 8–9): מנהל כספים ראשי בהנהלה ונמצא בקשר הדוק עם הסניף בסקרנטון. הוא מקודם לתפקיד מנכ"ל החברה בעונות המאוחרות.
  • גייב לואיס (זאק וודס; עונות 6–9): עובד המייצג את חברת "סייבר" לאחר שזו קונה את דאנדר מיפלין. הוא היה חבר של ארין לתקופה קצרה.
  • הולי פלקס (איימי ריאן; עונות 4–7): נציגת משאבי אנוש חדשה בסקרנטון, ובת זוגו של מייקל לזמן קצר. לאחר שהועברה לסניף אחר, הם נפרדים אך חוזרים מאוחר יותר.
  • קארן פיליפלי (ראשידה ג'ונס; עונות 3–5, 7): אשת מכירות בסטמפורד שמועברת לסניף בסקרנטון לאחר שהסניף נסגר. היא נהיית בת זוגו של ג'ים אך הוא נפרד ממנה בסוף.
  • צ'ארלס מיינר (אידריס אלבה; עונה 5): הבוס החדש של מייקל שמנסה להשרות סדר ופרודוקטיביות במשרד, וגם אחת הסיבות שמייקל מתפטר מהחברה מאוחר יותר בעונה.
  • ג'ו בנט (קאתי בייטס; עונות 6–7): מנכ"לית חברת סייבר בעונות 6 ו-7 שנוטה להתעמת תכופות עם מייקל על הדרישות של "סייבר". היא מוחלפת על ידי רוברט קליפורניה.
  • רוברט קליפורניה (ג'יימס ספיידר; עונות 7–8): המנכ"ל החדש של חברת סייבר שממונה על סניף סקרנטון. הוא עוזב את החברה אחרי שדייוויד וואלס קונה את דאנדר מיפלין.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שהגרסה הבריטית המקורית זכתה בשני פרסי גלובוס הזהב, החליטה רשת NBC להשיק גרסה אמריקנית לסדרה. השם "המשרד" נשמר וכך גם עלילת העונה הראשונה, אך צוות השחקנים ואזורי הצילומים הוחלפו. העונה הראשונה כללה שישה פרקים בלבד וצולמה ברחבי משרד אמיתי. בתחילה המפיק, גרג דניאלס, שכר ארבעה תסריטאים לכתיבת הסדרה: מייקל שור, בי ג'יי נובאק, פול ליברשטיין ומינדי קלינג[3]. קן קוופיס, שבנה לו מוניטין בז'אנר הקומי ב"המופע של לארי סנדרס" וב"מלקולם באמצע", ביים את פרק הפיילוט וכן הפיק מספר פרקים. ריקי ג'רווייס וסטיבן מרצ'נט, שיצרו את סדרת המקור, לא משתתפים בהפקת הסדרה אך שמותיהם מופיעים ברשימת הקרדיטים.

בעונה השנייה הצטרפו לצוות התסריטאים שלושה כותבים חדשים: ג'ניפר סלוטה, ג'ין סטופינסקי ולי אייזנברג. הצילומים בעונה השנייה עברו לאולפן אקוסטי שנבנה כהעתק של סביבת העבודה בעונה הראשונה.

סטיב קארל כיכב בתפקיד הראשי בסדרה בתפקיד המנהל האזורי מייקל סקוט, עד שפרש מן הסדרה לקראת סוף עונתה השביעית[4]. למרות זאת הסדרה המשיכה לשתי עונות נוספות. ב-2012 פורסם כי הסדרה צפויה לרדת מהמרקע בתום עונתה התשיעית[5]. ב-16 במאי 2013 שודר פרק הסיום של הסדרה.

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בטקס פרסי האמי ב-2006, הסדרה זכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר. כמו כן, סטיב קארל (מייקל סקוט) היה מועמד בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית. סטיב קארל זכה בפרס גלובוס הזהב ב-2006 על תפקידו בסדרה, בעוד שריקי ג'רווייס, שגילם את הדמות המקבילה בסדרת המקור, קיבל את אותו הפרס שנתיים קודם לכן, ב-2004.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ רותה קופפר, "המשרד" תרד מהמסך בתום העונה התשיעית, באתר הארץ, 22 באוגוסט 2012
  2. ^ חדש על המסך, באתר הארץ, 31 בינואר 2006
  3. ^ אדוארד ויאט ניו יורק טיימס, עובד מתשע עד חמש, באתר הארץ, 16 באוקטובר 2008
  4. ^ רותה קופפר, מיני בוס, באתר הארץ, 26 ביוני 2012
  5. ^ עידו ישעיהו, עכבר העיר, העונה האחרונה של "המשרד": יש למה לצפות?, באתר הארץ, 21 בספטמבר 2012
פרסים בהם זכתה הסדרה