הרפתקאות פין וג'ייק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
הרפתקאות פין וג'ייק
Adventure Time
מסך הפתיחה של הסדרה
מסך הפתיחה של הסדרה
סוגה אנימציה, פנטזיה, הרפתקאות,קומדיה.
יוצרים פנדלטון וורד עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים פנדלטון וורד, Cole Sanchez, רבקה שוגר, קנט אוסבורן, Adam Muto, Tom Herpich עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי Larry Leichliter, פטריק מק'הייל, Adam Muto, Cole Sanchez, קנט אוסבורן, נייט קש עריכת הנתון בוויקינתונים
מדבבים ג'רמי שאדה, ג'ון דימאג'יו, הינדן וולצ', ניקי יאנג
מדבבים בעברית יהונתן מגון, אמנון וולף, לירון ברנס, אלעד סמוכה, יובל סגל, שמחה ברבירו, סער בדישי, גיא רושיניאק, אלי לולאי
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, קוריאנית, שוודית, גרמנית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 10 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 278 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק פנדלטון וורד, תורופ ואן אורמן עריכת הנתון בוויקינתונים
מפיקים בפועל פנדלטון וורד, דרק דריימון, Adam Muto, פרד סייברט עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה אולפני ההנפשה של קרטון נטוורק, אולפני פרדרטור עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה האחים וורנר טלוויזיה, נטפליקס, הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק כ-11 דקות בממוצע
שידור
רשת שידור קרטון נטוורק
רשת שידור בישראל ערוץ הילדים (מדובב)
yesVOD, STINGTV (מדובב)
תקופת שידור מקורית 11 בינואר 2007 (פיילוט)
5 באפריל 20103 בספטמבר 2018 (11 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור בישראל 20112013
קישורים חיצוניים
אתר אינטרנט
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הרפתקאות פין וג'ייקאנגלית: Adventure Time, "שעת הרפתקה" או "זמן להרפתקה") היא סדרת אנימציה אמריקאית הומוריסטית, שנוצרה על ידי פנדלטון וורד עבור ערוץ הילדים הבינלאומי קרטון נטוורק. עלילת הסדרה עוקבת אחר פין בן האנוש (Finn the Human) וג'ייק הכלב, שמבלים יחדיו בהרפתקאות שונות ונלחמים ברשע במקום להשתעמם. הסדרה מתרחשת בארץ אוּ (Land Of Ooo), עולם פוסט-אפוקליפטי המחולק לממלכות שונות כמו מלכת הסוכריות וממלכת הקרח.

הסדרה נוצרה בהשפעת משחקי וידאו ומבוכים ודרקונים וצוירה באנימציה מסורתית[1] על בסיס סטוריבורדים של יוצרים שונים. היא זכתה להצלחה רבה ברייטינג עם פרקים שמשכו בשידורם הראשוני מעל 3 מיליון צופים.[2][3][4] למרות שהיא הוגדרה כמיועדת בעיקר לילדים, היא פופולרית מאוד גם בקרב נוער ומבוגרים[5] והולידה סדרות מרצ'נדייז של בובות, ספרים, משחקי וידאו, בגדים ועוד. היא נהנתה משבחי המבקרים על המקוריות ובניית העולם שלה, וזכתה בפרסים רבים בהם שמונה פרסי פריים טיים אמי[6][7][8][9][10], פרס פיבודי[11] ושלושה פרסי אנני[12][13].

הסדרה נמשכה 10 עונות וב-3 בספטמבר 2018 שודר הפרק האחרון שלה. ב-2020 יצאה לה מיני סדרת המשך של 4 פרקים בשם Adventure Time: Distant Lands וב-2023 החל שידורה של סדרת ספין-אוף בשם Adventure Time: Fionna and Cake - שתיהן ברשת HBO Max.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גיבורי הסדרה הם ילד בשם פין (בקולו של ג'רמי שאדה) וחברו הטוב שהוא גם אחיו המאמץ ג'ייק (ג'ון דימאג'יו), כלב עם כוחות קסם שמאפשרים לו לשנות צורה וגודל כרצונו. יוצר הסדרה פנדלטון וורד מתאר את פין כ"ילד קטן ותוסס עם מוסר איתן", בעוד דמותו של ג'ייק מבוססת על דמותו של ביל מארי בסרט כדורי בשר (1979).[14] השניים חיים בארץ אוּ הפוסט-אפוקליפטית, שהוחרבה באסון המכונה "מלחמת הפטריות" שהתרחש אלף שנים לפני אירועי הסדרה. לאורך הפרקים השונים פין וג'ייק מתקשרים עם שורה של דמויות משנה קבועות כמו הנסיכה באבלגאם (מסטיק), מלך הקרח, מרסלין מלכת הערפדים ואחרים.

שידור[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה מספר פרקים תקופת שידור מקורית
שידור ראשון שידור אחרון
פיילוט 11 בינואר 2007
1 26 5 באפריל 2010 27 בספטמבר 2010
2 26 11 באוקטובר 2010 9 במאי 2011
3 26 11 ביולי 2011 13 בפברואר 2012
4 26 2 באפריל 2012 22 באוקטובר 2012
5 52 12 בנובמבר 2012 17 במרץ 2014
6 43 21 באפריל 2014 5 ביוני 2015
7 26 2 בנובמבר 2015[15] 19 במרץ 2016
8 27 26 במרץ 2016 2 בפברואר 2017
9 14 21 באפריל 2017 21 ביולי 2017
10 16 17 בספטמבר 2017 3 בספטמבר 2018

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • פין בן האנוש - פין מרטנס (Finn Mertens), נער אנושי שמתחיל את הסדרה בגיל 12 ומתבגר לאורך העונות. אומץ כתינוק על ידי מרגרט וג'ושוע, הוריו של ג'ייק הכלב, שמצאו אותו ביער. תעלומת זהות הוריו הביולוגיים של פין והשאלה האם הוא בן האנוש היחיד שנותר בעולם הן חלק מהותי בהתפתחות הדמות שלו לאורך העונות.
  • ג'ייק הכלב - כלב עם כוחות קסם המאפשרים לו לשנות את ממדי וצורת גופו כרצונו. אחיו הגדול המאמץ של פין ולוקח חלק ברוב הרפתקאותיו. בן זוגה של ליידי רייניקורן ואבא לחמישה ילדים איתה. מנגן בויולה.
  • הנסיכה מסטיק (Bubblegum) - נראית כמו אדם אך עשויה ממסטיק, בדומה לשאר תושבי ממלכת הממתקים שבשליטתה. אשת מדע, עוסקת לעיתים קרובות בניסויים שונים שנועדו לסייע לממלכה שלה. חברה טובה של פין וג'ייק, משמשת כמושא אהבתו של פין בעונות מוקדמות על אף פער הגילים ביניהם. בעונות מאוחרות נרקם קשר רומנטי בינה ובין מרסלין.
  • מלך הקרח - שליט ממלכת הקרח, תחביבו העיקרי הוא לחטוף נסיכות בשאיפה להתחתן עם אחת מהן. הכתר לראשו נותן לו כוחות קסם המאפשרים לו ליצור ולירות קרח. למרות מעשיו הרעים, הוא לא לגמרי רשע ורצונותיו האמיתיים הם להיות חבר של פין וג'ייק ולמצוא מישהי שתאהב אותו. בהמשך הסדרה מתגלה שמלך הקרח היה בעבר בן אנוש בשם סיימון פטריקוב, שהכתר המסתורי שמצא גרם לו לאבד את שפיותו ולקבל את כוחותיו.
  • מרסלין מלכת הערפדים - ערפדית שלפעמים מפחידה אך לרוב חברה קרובה של פין וג'ייק. היא יכולה לעוף, ניזונה מהצבע האדום (במקום דם) שהיא שואבת מחפצים ומאכלים אדומים. יש לה גיטרה עשויה גרזן. לאורך העונות מתגלה קשר מיוחד שהיה לה בילדותה עם סיימון לפני שהפך למלך הקרח. מנהלת קשר רומנטי עם הנסיכה מסטיק.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ליידי רייניקורן - חד קרן עם גוף ארוך בצבעי הקשת, בת זוגו של ג'ייק הכלב ואם חמשת ילדיו. דוברת קוריאנית בלבד. יכולה לעוף, לעבור דרך קירות ולצבוע כל דבר בצבעים שונים כרצונה בעזרת הקרן שלה.
  • בימו (BMO) - דמות א-בינארית דמוית גיים בוי. בימו גר.ה עם פין וג'ייק ומעבר לחברות קרובה איתם משמש.ת גם כקונסולת משחקים, טלוויזיה, נגן מוזיקה, טוסטר ועוד.
  • נסיכת הלהבות - השליטה של ממלכת האש ומושא אהבה נוסף של פין. יש לה מזג קצר, בעיות אמון, ולב חם שיכול להרוס את העולם אם היא מרגישה יותר מדי. 
  • למונגראב (Lemongrab) - לימון אנושי פרנואיד שנוצר על ידי הנסיכה מסטיק. מקים ממלכה משלו עם לימונים כנתינים וידוע בקולו הצורם ומשפט המפתח "Unacceptable".
  • נסיכת החלל הגבשושית (Lumpy Space Princess) - דמות קומית מרחפת, סגולה וגבשושית. מאופיינת כפקצה דרמטית, אגוצנטרית ונרקיסיסטית. מדובבת על ידי יוצר הסדרה פנדלטון וורד.
  • הליץ' (the lich) - ישות שמטרתה להרוג את כל היצורים החיים בעולם. נוצר מהפצצה שהשמידה את הארץ אלף שנה לפני אירועי הסדרה.
  • גונתר - פינגווין המחמד של מלך הקרח שבהמשך מתגלה שהוא בעצם חייזר מרושע בשם אורגלור (orgalor).
  • איש הקסם - איש ממאדים שהשתגע לאחר שגולב אכל את אשתו. גורש לכדור הארץ על ידי אח שלו ומלך מאדים. מקבל הנאה מלהציק לאנשים ולהפוך אותם לדברים. הפך ל"איש נורמאלי" כשהעביר לבטי את כוחותיו ובסוף הסדרה הפך למלך מאדים החדש.
  • בטי גרוף - האקסית של סיימון שברחה ממנו בגלל שהשתגע מהכתר שמצא אך כשסיימון דיבר אליה מהעתיד היא קפצה לשער שלו וחיה בזמן של הסדרה תוך כדי שהיא מנסה למצוא דרכים להחזיר את סיימון לקדמותו. הופכת לשוליה של איש הקסם.
  • בילי - הגיבור של פין. הביס את הליץ' וכלא אותו בצמרת של עץ בממלכת הממתקים. הליץ' השתלט על הגוף שלו מה שהרג את בילי אך בתור הרוח שלו עזר לפין בסוף עונה 5 למצוא את אביו.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • פיונה וקייק - דמויות מקבילות של נערה וחתולה, היפוך מגדרי של פין וג'ייק. מתקיימות ביקום דמיוני אלטרנטיבי שבו כל הדמויות הפוכות מגדרית.
  • פרן - יצור דשא אשר נוצר בעקבות התמזגות של שתי חרבות שהיו לפין: חרב הדשא, וחרב הפין (חרב שנמצא בה פין שיש לו את מרבית הזיכרונות של פין) בתחילה חושב שהוא פין האמיתי אבל אחר כך מגלה שזה לא נכון. בהמשך הוא מנסה להיות גם גיבור אך אחרי שנכשל פעמים רבות. הוא התחיל לרצות להיות ה"פין" היחד. הוא מנסה להרוג את פין אך מפוצץ לגזרים אחרי שהיד הרובוטית של פין גוזמת אותו, הוחזר לחיים בצורה של "האביר הירוק" הודות לדודה של בוניבל ורצה לנקום בפין על מה שעשה לו. בסוף הסדרה משלים עם פין והורג את שד הדשא שהיה בתוכו וגרם לו סבל, אך כתוצאה מכך הוא מאבד את גופו ומתפורר. פין וג'ייק נוטעים את הדבר היחיד שנותר מפרן - זרע, שבתוך שניות גדל לעץ. בעתיד העץ עדיין נמצא ואף נהפך לגדול במיוחד.
  • מר שועל - שועל מדוכא ושקט. בעל תת-הכרה מתקדמת שיכולה לתקשר באמצעות כתיבת דברים, צייר לו מפת אוצר אך לחמניית קינמון שרף אותה בטעות. מאוהב בבובפינה האווזה. הופך להיות המוות החדש לאחר שהביס את המוות הקודם ב"Together again".
  • המשרת מנטה - המשרת הנאמן של הנסיכה מסטיק. מיומן בכשפים אפלים כגון דיבוק, שינוי צורה ועוד. בסוף הסדרה חזר להיות ילד שוב לאחר שנשפך עליו מיץ השטותיות אך ב"Wizard city" מתחיל ללמוד באקדמיה למכשפים והופך להיות חבר של הבת של אברה קדניאל תוך כדי שהוא נאבק במצפון האפל שלו לפני שנשך עליו מיץ השטותיות.
  • אברה קדניאל - מכשף חסר ניסיון המתמחה בכשפי קשתות בענן. החבר הכי טוב של מלך הקרח.
  • מוות - שליט אחרי המוות (The Afterlife) ושומר כל שכבות המוות והגלגולים. נהרג על ידי בנו שנשלט על ידי הליץ' שלקח לו את התפקיד לאחר מכן והובס על ידי מר שועל.
  • פריזמו - ישות שחיה בחדר הזמן באמצע החלל. יכול להגשים משאלה אחת לכל בן אדם שבא אליו חוץ מלהחיות בן אדם שמת. התגלה שפריזמו הוא חלום של איש זקן שישן בצריף סמוך לחדר הזמן אך נהרג על ידי הליץ'. הוחזר לחיים על ידי ג'ייק מהעבר שישן וחלם עליו והפך לאותו איש זקן.
  • הינשוף הקוסמי - ינשוף ששולט על חלומות של אנשים והחבר הטוב ביותר של פריזמו חוץ מג'ייק. ידוע שאם הוא מופיע לך בחלום זה אומר שאתה הולך למות באותה דרך שחלמת עליה.
  • הערפדים (מלך הערפדים. הטיפש, הקיסרית, הצייד, הירח) - חבורת ערפדים שנתנו למרסלין את הכוחות שלה על ידי ששאבה את הנשמות שלהם לתוכה אך שביקשה להיות בת אדם שוב כל הכוחות שלה סולקו והפכו להיות בחזרה הערפדים מעברה של מרסלין.
  • המלך של או - מלך שחצן ואגואיסט שיעשה הכול כדי לזכות בפרסום ובממלכת הממתקים. חלק משבט יצורים בשם המלכים של או שדומים לו באישיות אך בצבעים שונים. הפך לנסיכה החדשה של ממלכת הממתקים לאחר שניצח בבחירות בזמן שהנסיכה מסטיק חקרה שביט סגול שהתקרב לעבר או. החבר הכי טוב שלו הוא טורונטו הסנאי שאיתו הוא מבצע את המעשי ביזה שלו.
  • הסנאי האדום - סנאי אדום שאובססיבי לג'ייק כיוון שלא פרסם את הסיפורים שלו בעיתון המקומי ולכן פיתח תועבה אליו ותמיד מנסה לפגוע בו בדרכים כושלות.
  • גאמבולד - הדוד של הנסיכה מסטיק שנוצר על ידיה שיהיה לה למשפחה אך בגד בה עם שאר המשפחה שיצרה ובסוף הסדרה ניסו להשתלט על ממלכת הממתקים אך עשו הפסקת אש איתם כדי לעצור את גולב.
  • ג'רמיין - אחיו של ג'ייק שדומה לו מלבד שתי גבות עבות מעל העיניים. מתקשר עם ג'ייק דרך חלומות.
  • מרגרט וג'ושוע - הוריהם של ג'ייק וג'רמיין. עבדו כבלשים בצעירותם.
  • מרטין מרטנז - אביו הביולוגי של פין שנטש אותו בשביל חיי פשע. ביקש לחיות חיים חדשים מהשביט הסגול בסוף עונה 6.
  • מו (Moe) - מנהל חברת "moe co." והיוצר של כל ה"mo's". בימו הוא החביב עליו ביותר. נפטר בעונה 7 וביקש להטיס את כרטיס הזיכרון שלו לחלל. הפך לסייברוג בגלל השפעת מלחמת הפטריות על בני אדם.
  • הילדים של ג'ייק (צ'רלי, ג'ייק ג'וניור, טיוי, ויולה וקים קיל וואן) - הילדים של ג'ייק שהוצגו לראשונה בעונה 5 בפרק "Jake the dad". צ'רלי מתמחת בקסם קלפים ורוצה להיות טובה בקרבות קלפים בעתיד, ג'ייק ג'וניור רוצה להיות פושעת כמו ג'ייק בצעירותו אך זנחה את הרעיון, טיוי מרבה להיות בבית הוריו משחק במשחקי וידאו אך מתעניין בבלשות ואף הופך להיות המנהל החדש של חברת החקירות של ההורים של ג'ייק, ויולה רוצה להיות שחקנית מפורסמת וקים קיל וואן רוצה לעבוד קשה כדי להצליח בחיים ולפרנס את משפחתו ולגרום לג'ייק להתבגר אך מזניח את הרעיון.
  • טרי טראנקס (Tree trunks) - פילה צהובה וקטנה המדברת במבטא כפרי. אמו של סוויט פי ואשתו של מר חזיר. מפקפקת באהבה שלה ואף הציעה גירושים פעם אחת אך נקטעה באמצע המשפט. נחשבת כמלכת החייזרים והקריסטלים. אף על פי הפיקפוקים שלה אליו היא עדיין אוהבת את מר חזיר בתור בעל.
  • מר חזיר - חזיר זקן, בעלה של טרי טראנקס ואביו של סוויט פי. בשונה מטרי טראנקס לו אכפת מהאהבה שלהם ואף מקנא ומתעצבן בכל פעם שטרי טראנקס מפלרטטת עם בחורים אחרים.
  • פיישנט סיינט פים (Patient saint pim) - האחראית על יסוד הקרח. קפאה את עצמה לפני מלחמת הפטריות כדי לא להיפגע אך לאחר כמה שנים פין שבר את הקרחון שלה ששחרר אותה לחופשי והפכה את או לארבעה חצאים של היסודות (ממתקים, סליים, אש וקרח) אך זה נהרס על ידי נסיכת החלל הגבשושי שהיא בעצם האנטי-יסוד שיכול להרוס את שאר היסודות. פיישנט סיינט פים הקפיאה את עצמה שוב לאחר שתוכניתה סוכלה.

רשימת פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה ראשונה (2010)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך יציאה
1 1 "Slumber Party Panic" 5 באפריל 2010
2 2 "Trouble in Lumpy Space" 5 באפריל 2010
3 3 "Prisoners of Love" 12 באפריל 2010
4 4 "Tree Trunks" 12 באפריל 2010
5 5 "!The Enchiridion" 19 באפריל 2010
6 6 "The Jiggler" 19 באפריל 2010
7 7 "Ricardio the Heart Guy" 26 באפריל 2010
8 8 "Business Time" 26 באפריל 2010
9 9 "My Two Favorite People" 3 במאי 2010
10 10 "Memories of Boom Boom Mountain" 3 במאי 2010
11 11 "Wizard" 10 במאי 2010
12 12 "!Evicted" 17 במאי 2010
13 13 "City of Thieves" 24 במאי 2010
14 14 "The Witch's Garden" 7 ביוני 2010
15 15 "What Is Life?" 14 ביוני 2010
16 16 "Ocean of Fear" 21 ביוני 2010
17 17 "When Wedding Bells Thaw" 28 ביוני 2010
18 18 "Dungeon" 12 ביולי 2010
19 19 "The Duke" 19 ביולי 2010
20 20 "Freak City" 26 ביולי 2010
21 21 "Donny" 9 באוגוסט 2010
22 22 "Henchman" 23 באוגוסט 2010
23 23 "Rainy Day Daydream" 6 בספטמבר 2010
24 24 "What Have You Done?" 13 בספטמבר 2010
25 25 "His Hero" 20 בספטמבר 2010
26 26 "Gut Grinder" 27 בספטמבר 2010

עונה שנייה (2010–2011)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך יציאה
27 1 "It Came from the Nightosphere" 11 באוקטובר 2010
28 2 "The Eyes" 18 באוקטובר 2010
29 3 "Loyalty to the King" 25 באוקטובר 2010
30 4 "Blood Under the Skin" 1 בנובמבר 2010
31 5 "Storytelling" 8 בנובמבר 2010
32 6 "Slow Love" 15 בנובמבר 2010
33 7 "Power Animal" 22 בנובמבר 2010
34 8 "Crystals Have Power" 29 בנובמבר 2010
35 9 "The Other Tarts" 3 בינואר 2011
36 10 "To Cut a Woman's Hair" 10 בינואר 2011
37 11 "The Chamber of Frozen Blades" 17 בינואר 2011
38 12 "Her Parents" 24 בינואר 2011
39 13 "The Pods" 31 בינואר 2011
40 14 "The Silent King" 7 בפברואר 2011
41 15 "The Real You" 14 בפברואר 2011
42 16 "Guardians of Sunshine" 21 בפברואר 2011
43 17 "Death in Bloom" 28 בפברואר 2011
44 18 "Susan Strong" 7 במרץ 2011
45 19 "Mystery Train" 14 במרץ 2011
46 20 "Go with Me" 28 במרץ 2011
47 21 "Belly of the Beast" 4 באפריל 2011
48 22 "The Limit" 11 באפריל 2011
49 23 "Video Makers" 18 באפריל 2011
50 24 "Mortal Folly" 2 במאי 2011
51 25 "Mortal Recoil" 2 במאי 2011
52 26 "Heat Signature" 9 במאי 2011

עונה שלישית (2011–2012)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך יציאה
53 1 "Conquest of Cuteness" 11 ביולי 2011
54 2 "Morituri Te Salutamus" 18 ביולי 2011
55 3 "Memory of a Memory" 25 ביולי 2011
56 4 "Hitman" 1 באוגוסט 2011
57 5 "Too Young" 8 באוגוסט 2011
58 6 "The Monster" 15 באוגוסט 2011
59 7 "Still" 22 באוגוסט 2011
60 8 "Wizard Battle" 29 באוגוסט 2011
61 9 "Fionna and Cake" 5 בספטמבר 2011
62 10 "what was missing" 26 בספטמבר 2011
63 11 "Apple Thief" 3 באוקטובר 2011
64 12 "The Creeps" 17 באוקטובר 2011
65 13 "From Bad to Worse" 24 באוקטובר 2011
66 14 "Beautopia" 7 בנובמבר 2011
67 15 "No One Can Hear You" 14 בנובמבר 2011
68 16 "Jake vs. Me-Mow" 21 בנובמבר 2011
69 17 "Thank You" 23 בנובמבר 2011
70 18 "The New Frontier" 28 בנובמבר 2011
72 20 "Holly Jolly Secrets" 5 בדצמבר 2011
71 19
73 21 "Marceline's Closet" 12 בדצמבר 2011
74 22 "Paper Pete" 16 בינואר 2012
75 23 "Another Way" 23 בינואר 2012
76 24 "Ghost Princess" 30 בינואר 2012
77 25 "Dad's Dungeon" 6 בפברואר 2012
78 26 "Incendium" 13 בפברואר 2012

עונה רביעית (2012)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך יציאה
79 1 "Hot to the Touch" 2 באפריל 2012
80 2 "Five Short Graybles" 9 באפריל 2012
81 3 "Web Weirdos" 16 באפריל 2012
82 4 "Dream of Love" 23 באפריל 2012
83 5 "Return to the Nightosphere" 30 באפריל 2012
84 6 "Daddy's Little Monster" 30 באפריל 2012
85 7 "In Your Footsteps" 7 במאי 2012
86 8 "Hug Wolf" 14 במאי 2012
87 9 "Princess Monster Wife" 28 במאי 2012
88 10 "Goliad" 4 ביוני 2012
89 11 "Beyond This Earthly Realm" 11 ביוני 2012
90 12 "!Gotcha" 18 ביוני 2012
91 13 "Princess Cookie" 25 ביוני 2012
92 14 "Card Wars" 16 ביולי 2012
93 15 "Sons of Mars" 23 ביולי 2012
94 16 "Burning Low" 30 ביולי 2012
95 17 "BMO Noire" 6 באוגוסט 2012
96 18 "King Worm" 13 באוגוסט 2012
97 19 "Lady & Peebles" 20 באוגוסט 2012
98 20 "You Made Me" 27 באוגוסט 2012
99 21 "Who Would Win" 3 בספטמבר 2012
100 22 "Ignition Point" 17 בספטמבר 2012
101 23 "The Hard Easy" 1 באוקטובר 2012
102 24 "Reign of Gunters" 8 באוקטובר 2012
103 25 "I Remember You" 15 באוקטובר 2012
104 26 "The Lich" 22 באוקטובר 2012

עונה חמישית (2012–2014)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך יציאה
105 1 "Finn the Human" 12 בנובמבר 2012
106 2 "Jake the Dog" 12 בנובמבר 2012
107 3 "Five More Short Graybles" 19 בנובמבר 2012
108 4 "Up a Tree" 26 בנובמבר 2012
109 5 "All the Little People" 3 בדצמבר 2012
110 6 "Jake the Dad" 7 בינואר 2013
111 7 "Davey" 14 בינואר 2013
112 8 "Mystery Dungeon" 21 בינואר 2013
113 9 "All Your Fault" 28 בינואר 2013
114 10 "Little Dude" 4 בפברואר 2013
115 11 "Bad Little Boy" 18 בפברואר 2013
116 12 "Vault of Bones" 25 בפברואר 2013
117 13 "The Great Bird Man" 4 במרץ 2013
118 14 "Simon & Marcy" 25 במרץ 2013
119 15 "A Glitch Is a Glitch" 1 באפריל 2013
120 16 "Puhoy" 8 באפריל 2013
121 17 "BMO Lost" 15 באפריל 2013
122 18 "Princess Potluck" 22 באפריל 2013
123 19 "James Baxter the Horse" 6 במאי 2013
124 20 "!Shh" 13 במאי 2013
125 21 "The Suitor" 20 במאי 2013
126 22 "The Party's Over, Isla de Señorita" 27 במאי 2013
127 23 "One Last Job" 10 ביוני 2013
128 24 "Another Five More Short Graybles" 17 ביוני 2013
129 25 "Candy Streets" 24 ביוני 2013
130 26 "Wizards Only, Fools" 1 ביולי 2013
131 27 "Jake Suit" 15 ביולי 2013
132 28 "Be More" 22 ביולי 2013
133 29 "Sky Witch" 29 ביולי 2013
134 30 "Frost & Fire" 5 באוגוסט 2013
135 31 "Too Old" 12 באוגוסט 2013
136 32 "Earth & Water" 2 בספטמבר 2013
137 33 "Time Sandwich" 9 בספטמבר 2013
138 34 "The Vault" 16 בספטמבר 2013
139 35 "Love Games" 23 בספטמבר 2013
140 36 "Dungeon Train" 30 בספטמבר 2013
141 37 "Box Prince" 7 באוקטובר 2013
142 38 "Red Starved" 14 באוקטובר 2013
143 39 "We Fixed a Truck" 21 באוקטובר 2013
144 40 "Play Date" 4 בנובמבר 2013
145 41 "The Pit" 18 בנובמבר 2013
146 42 "James" 25 בנובמבר 2013
147 43 "Root Beer Guy" 2 בדצמבר 2013
148 44 "Apple Wedding" 13 בינואר 2014
149 45 "Blade of Grass" 20 בינואר 2014
150 46 "Rattleballs" 27 בינואר 2014
151 47 "The Red Throne" 10 בפברואר 2014
152 48 "Betty" 24 בפברואר 2014
153 49 "Bad Timing" 3 במרץ 2014
154 50 "Lemonhope" 10 במרץ 2014
155 51
156 52 "Billy's Bucket List" 17 במרץ 2014

עונה שישית (2014-2015)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך הוצאה
157 1 "Wake Up" 21 באפריל 2014
158 2 "Escape from the Citadel" 21 באפריל 2014
159 3 "James II" 28 באפריל 2014
160 4 "The Tower" 5 במאי 2014
161 5 "Sad Face" 12 במאי 2014
162 6 "Breezy" 5 ביוני 2014
163 7 "Food Chain" 12 ביוני 2014
164 8 "Furniture & Meat" 19 ביוני 2014
165 9 "The Prince Who Wanted Everything" 26 ביוני 2014
166 10 "Something Big" 3 ביולי 2014
167 11 "Little Brother" 10 ביולי 2014
168 12 "Ocarina" 17 ביולי 2014
169 13 "!Thanks for the Crabapples, Giuseppe" 24 ביולי 2014
170 14 "Princess Day" 31 ביולי 2014
171 15 "Nemesis" 7 באוגוסט 2014
172 16 "Joshua & Margaret Investigations" 14 באוגוסט 2014
173 17 "Ghost Fly" 28 באוקטובר 2014
174 18 "Everything's Jake" 24 בנובמבר 2014
175 19 "?Is That You" 25 בנובמבר 2014
176 20 "Jake the Brick" 26 בנובמבר 2014
177 21 "Dentist" 28 בנובמבר 2014
178 22 "The Cooler" 4 בדצמבר 2014
179 23 "The Pajama War" 8 בינואר 2015
180 24 "Evergreen" 15 בינואר 2015
181 25 "Astral Plane" 22 בינואר 2015
182 26 "Gold Stars" 29 בינואר 2015
183 27 "The Visitor" 5 בפברואר 2015
184 28 "The Mountain" 12 בפברואר 2015
185 29 "Dark Purple" 19 בפברואר 2015
186 30 "The Diary" 26 בפברואר 2015
187 31 "Walnuts & Rain" 5 במרץ 2015
188 32 "Friends Forever" 16 באפריל 2015
189 33 "Jermaine" 23 באפריל 2015
190 34 "Chips & Ice Cream" 30 באפריל 2015
191 35 "+Graybles 1000" 7 במאי 2015
192 36 "Hoots" 14 במאי 2015
193 37 "Water Park Prank" 21 במאי 2015
194 38 "You Forgot Your Floaties" 1 ביוני 2015
195 39 "Be Sweet" 2 ביוני 2015
196 40 "Orgalorg" 3 ביוני 2015
197 41 "On the Lam" 4 ביוני 2015
198 42 "Hot Diggity Doom" 5 ביוני 2015
199 43 "The Comet" 5 ביוני 2015

עונה שביעית (2015–2016)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך יציאה
200 1 "Bonnie & Neddy" 2 בנובמבר 2015
201 2 "Varmints" 3 בנובמבר 2015
202 3 "Cherry Cream Soda" 4 בנובמבר 2015
203 4 "Mama Said" 5 בנובמבר 2015
204 5 "Football" 6 בנובמבר 2015
205 6 "Stakes Part 1: Marceline the Vampire Queen" 16 בנובמבר 2015
206 7 "Stakes Part 2: Everything Stays" 16 בנובמבר 2015
207 8 "Stakes Part 3: Vamps About" 17 בנובמבר 2015
208 9 "Stakes Part 4: The Empress Eyes" 17 בנובמבר 2015
209 10 "Stakes Part 5: May I Come In?" 18 בנובמבר 2015
210 11 "Stakes Part 6: Take Her Back" 18 בנובמבר 2015
211 12 "Stakes Part 7: Checkmate" 19 בנובמבר 2015
212 13 "Stakes Part 8: The Dark Cloud" 19 בנובמבר 2015
213 14 "The More You Moe, the Moe You Know" 3 בדצמבר 2015
214 15
215 16 "Summer Showers" 7 בינואר 2016
216 17 "Angel Face" 11 בינואר 2016
217 18 "!President Porpoise Is Missing" 12 בינואר 2016
218 19 "Blank-Eyed Girl" 13 בינואר 2016
219 20 "Bad Jubies" 14 בינואר 2016
220 21 "King's Ransom" 15 בינואר 2016
221 22 "Scamps" 21 בינואר 2016
222 23 "Crossover" 28 בינואר 2016
223 24 "The Hall of Egress" 5 במרץ 2016
224 25 "Flute Spell" 12 במרץ 2016
225 26 "The Thin Yellow Line" 19 במרץ 2016

עונה שמינית (2016–2017)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך יציאה
226 1 "Broke His Crown" 26 במרץ 2016
227 2 "Don't Look" 2 באפריל 2016
228 3 "Beyond the Grotto" 9 באפריל 2016
229 4 "Lady Rainicorn of the Crystal Dimension" 16 באפריל 2016
230 5 "I Am a Sword" 23 באפריל 2016
231 6 "Bun Bun" 5 במאי 2016
232 7 "Normal Man" 12 במאי 2016
233 8 "Elemental" 19 במאי 2016
234 9 "Five Short Tables" 26 במאי 2016
235 10 "The Music Hole" 23 ביוני 2016
236 11 "Daddy-Daughter Card Wars" 7 ביולי 2016
237 12 "Preboot" 19 בנובמבר 2016
238 13 "Reboot" 19 בנובמבר 2016
239 14 "Two Swords" 23 בינואר 2017
240 15 "Do No Harm" 23 בינואר 2017
241 16 "Wheels" 24 בינואר 2017
242 17 "High Strangeness" 25 בינואר 2017
243 18 "Horse and Ball" 26 בינואר 2017
244 19 "Jelly Beans Have Power" 27 בינואר 2017
245 20 "Islands Part 1: The Invitation" 30 בינואר 2017
246 21 "Islands Part 2: Whipple the Happy Dragon" 30 בינואר 2017
247 22 "Islands Part 3: Mysterious Island" 31 בינואר 2017
248 23 "Islands Part 4: Imaginary Resources" 31 בינואר 2017
249 24 "Islands Part 5: Hide and Seek" 1 בפברואר 2017
250 25 "Islands Part 6: Min & Marty" 1 בפברואר 2017
251 26 "Islands Part 7: Helpers" 2 בפברואר 2017
252 27 "Islands Part 8: The Light Cloud" 2 בפברואר 2017

עונה תשיעית (2017)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך יציאה
253 1 "Orb" 21 באפריל 2017
254 2 "Elements Part 1: Skyhooks" 24 באפריל 2017
255 3 "Elements Part 2: Bespoken For" 24 באפריל 2017
256 4 "Elements Part 3: Winter Light" 25 באפריל 2017
257 5 "Elements Part 4: Cloudy" 25 באפריל 2017
258 6 "Elements Part 5: Slime Central" 26 באפריל 2017
259 7 "Elements Part 6: Happy Warrior" 26 באפריל 2017
260 8 "Elements Part 7: Hero Heart" 27 באפריל 2017
261 9 "Elements Part 8: Skyhooks II" 27 באפריל 2017
262 10 "Abstract" 17 ביולי 2017
263 11 "Ketchup" 18 ביולי 2017
264 12 "Fionna and Cake and Fionna" 19 באפריל 2017
265 13 "Whispers" 20 באפריל 2017
266 14 "Three Buckets" 21 באפריל 2017

עונה עשירית (2017–2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר כללי של הפרק מספר הפרק שם הפרק תאריך יציאה
267 1 "The Wild Hunt" 17 בספטמבר 2017
268 2 "Always BMO Closing" 17 בספטמבר 2017
269 3 "Son of Rap Bear" 17 בספטמבר 2017
270 4 "Bonnibel Bubblegum" 17 בספטמבר 2017
271 5 "Seventeen" 17 בדצמבר 2017
272 6 "Ring of Fire" 17 בדצמבר 2017
273 7 "Marcy & Hunson" 17 בדצמבר 2017
274 8 "The First Investigation" 17 בדצמבר 2017
275 9 "Blenanas" 18 במרץ 2018
276 10 "Jake the Starchild" 18 במרץ 2018
277 11 "Temple of Mars" 18 במרץ 2018
278 12 "Gumbaldia" 18 במרץ 2018
279 13-17 "Diamonds and lemons" 20 ביולי 2018
280-283 14-17 "Come Along with Me" 3 בספטמבר

2018

"Distant lands"[עריכת קוד מקור | עריכה]

"adventure time distant lands" זה סדרה בעלת 4 פרקים (באורך 45 דקות) המראה מה קרה בארץ הקסומה של אווו לאחר הפרק האחרון של הסדרה המקורית.
מספר כותרת תאריך יציאה
1 "BMO" 25 ביוני 2020
2 "Obsidian" 19 בנובמבר 2020
3 "Together again" 20 במאי 2021
4 "Wizard city" 2 לספטמבר 2021

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא הרפתקאות פין וג'ייק בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ All the Magic, Brilliance, and Paper That Made ADVENTURE TIME, Nerdist (באנגלית אמריקאית)
  2. ^ Monday Cable Ratings: ‘Monday Night Football’ Wins Night, ‘WWE Raw’, ‘Teen Moms II’, ‘Pawn Stars’, ‘Catfish’, ‘Real Housewives’ & More - Ratings | TVbytheNumbers, web.archive.org, ‏2013-11-02
  3. ^ Monday Cable Ratings: College Football Dominates Night + ‘WWE Monday Night RAW’, ‘Catfish’, ‘Love & Hip Hop 3′, ‘Teen Mom II’ & More - Ratings | TVbytheNumbers, web.archive.org, ‏2013-10-20
  4. ^ Neil Patrick Harris Leads Cartoon Network’s ‘Adventure Time’ To Best Ratings In Its 3-Season History – TV By The Numbers by zap2it.com, web.archive.org, ‏2017-02-28
  5. ^ ‘Adventure Time’: Post-apocalyptic ‘candyland’ attracts adult fans | Hero Complex – movies, comics, pop culture – Los Angeles Times, web.archive.org, ‏2016-06-11
  6. ^ Jon Weisman, Emmy Wins Come Early for ‘Adventure Time,’ ‘Portlandia,’ ‘Simpsons’, Variety, ‏2013-08-14 (באנגלית אמריקאית)
  7. ^ Erik Pedersen, Emmys: ‘Broad City’, ‘The Simpsons’ & ‘Adventure Time’ Among Juried Winners, Deadline, ‏2018-08-28 (באנגלית אמריקאית)
  8. ^ Cynthia Littleton, Creative Arts Emmy Winners: ‘13th,’ ‘RuPaul’s Drag Race,’ ‘Saturday Night Live’ Among Top Winners, Variety, ‏2017-09-10 (באנגלית אמריקאית)
  9. ^ Emmys 2016: ‘Adventure Time,’ ‘Robot Chicken’ Among First Winners, Yahoo Entertainment, ‏2016-08-26 (באנגלית אמריקאית)
  10. ^ Juried Award Winners Announced for the 67th Emmy Awards, Television Academy (באנגלית)
  11. ^ Brian Steinberg, ‘Cosmos,’ ‘Adventure Time,’ ‘Doc McStuffins’ Among Peabody Winners, Variety, ‏2015-04-23 (באנגלית אמריקאית)
  12. ^ Dominic Patten, Annie Awards: ‘Frozen’ Wins Big Including Best Feature; Miyazaki Gets Best Writing; Spielberg Honored; ‘Futurama’ & ‘Sofia’ Top TV; ‘Get A Horse!’ Best Short, Deadline, ‏2014-02-02 (באנגלית אמריקאית)
  13. ^ Terry Flores, ‘Zootopia’ Wins Top Prize at Annie Awards (Winners List), Variety, ‏2017-02-05 (באנגלית אמריקאית)
  14. ^ Time for Some Adventure with Pendleton Ward, Animation World Network (באנגלית)
  15. ^ Adventure Time production staff (6 ביוני 2015). "[Post-#Finnale update]". KingOfOoo. Tumblr. נבדק ב-6 ביוני 2015. {{cite web}}: (עזרה)