ויקיפדיה:הודעה לעיתונות/ידיעות אתי אברמוב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כאן יש ציטוטים מאת הכתבה של אתי אברמוב

כתבה מאת אתי אברמוב[עריכת קוד מקור]

הכותרת של הכתבה היא "כל גולש פרופסור"
"זה התחיל כאחד מהמוסדות היפים של האינטרנט: אינציקלופדיה אינטרנטית עממית, שבה כל אחד תורם מחכמתו ומהשכלתו. אבל כאן בישראל, כמה מפתיע, הצליחה ה"ויקיפדיה" להפוך לזירת איגרוף. השבוע חגגו בכירי הסניף הישראלי של סערות, ולרגע המאורע העלו חוויות מאייטמים בעייתיים (ע"ע יגאל עמיר) ודנו שוב בשאלה הקשה מכל: האם נינט שווה ערך?"

טרול האינטרנט, DAVID[עריכת קוד מקור]

"יש הרבה אנשים שרוצים להשתמש בוויקיפדיה כמנוף לרעיונות האישיים שלהם, מסבירה ורד המזדהה באתר כ'חשמלית'. הבחור הזה נכנס לכל הערכים הקשורים ברבין והצמיד להם את הקישור לאתר של יגאל עמיר".

'מוכרי פלאפל'[עריכת קוד מקור]

"באותה מידה היו גם כמה מוכרי פלאפל, שהזינו כביכול את הערך 'פלאפל', אבל בפועל שמו פרסומות לפלפלייה שלהם".

"תחת דוד שי, עובדים 30 מפעילים, שתפקידם לסנן טקטסטים פגיעים או לא אמינים"

"חן, (25) מפעיל מערכת באתר, סטודנט שנה שנייה לרפואה הלומד בבודפשט, וכותב באתר בעיקר על היסטוריה צבאית (תחת הכינוי גילגמש): בכל פעם שיש פוליטיקה, אני יודע שזה מועד לפורענות. יש מלחמות כבדות על ערכים של ביבי נתניהו או אריאל שרון. לפעמים מגיעים אלינו ימנים קיצוניים או שמאלים קיצוניים, ומתפתחות מלחמות ארוכות. המלחמה מסתיימת בכך שאני חוסם אותם"

צעיר הוויקיפדים[עריכת קוד מקור]

" לכנס הוויקיפדיה, הגיעו, בין היתר, אב ובנו, זוגות נשואים וילדים בני 12 כמו ואפק יעקב מרמת השרון, שכותב על מוזיקה והגיע לאחר שחיפש מידע על צ'לו"

"הרבה מהנשים שבאתר, 10 אחוז מכלל הכותבים, הגיעו בעקבות בני זוגן"

"כנס הכותבים, נחתם בקבלת תעודת הוקרה מיוחדת, שעלייה נכתב "וזאת לתעודה כי הוויקיפד, הידוע בכינויו..., תרם להצלחת המיזם". לאחר מכן התפזרו כל הוויקיפדים אל ביתיהם, וחזרו לעיסוקם העיקרי - מציאת ערכים משונים שאפשר להכניס לאתר. את התוצאות תראו בקרוב על המסך שכלם."