ויקיפדיה:הומור/ארכיון 9

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ויקיפדיה:הומור - מאמרים שנכתבו על כוס גרוג

רגעיו האחרונים של טרומפלדור[עריכת קוד מקור]

הערת אלמוני בשיחה:יוסף טרומפלדור: לקראת סוף "מאורעות תל חי" מופיע: "האנשים סביבו חששו לחבוש את פצעיו, כיון שלא היו מומחים; הוא ציוה להביא לו מים, רחץ את ידיו, הכניס את מעיו לתוך בטנו ונחבש" ובכן, אינני יודע מה המקור לסיפור זה, אך ברור כי את "ידיו" הוא לא רחץ.. רק אחת עמדה לרשותו בשלב זה... כדאי לתקן. 28.8.06 צביקה (Zvika.Leybovich ב- mail.com).

אלביס פרסטלי והתמכרויות[עריכת קוד מקור]

מתוך הערך על אלביס פרסטלי: "לאחר הופעה זו שב אלביס אל דעת הקהל כ"מלך הרוק'נ'רול", אך התמכרויותיו הקשות לא הצליחו לקדם את הקרירייה שלו. ובשנת 1977 פרש אלביס סופית."

יוטקה טניאמה עולה מהקבר[עריכת קוד מקור]

"מסיבות שהוא עצמו לא יכול להסביר, התאבד טניאמה."

לאחר בערך עשר דחיות בשיגור, עודכן הערך עם הערת העריכה הבאה:
(נוכ) (אחרון) 23:47, 8 בספטמבר 2006 Avibliz (שיחה | תרומות) (יאללה שיטוסו כבר. נאחס.)

אני רוצה לקשור קשר עם אלמה בן זאב, ואלמה אני הייתי במופע ראש גדול ונתת לי חתימה ,את זוכרת אותי? הייתי שם עם עוד חברה ואמרת לנו שאת מזיעה בטירוף מקווה שאת זוכרת אותי ואני רוצה שתעני לי עכשיו כי אני ממהרת לחוג, בבקשה פליז.

אילוסטרציה[עריכת קוד מקור]

הופיע בערך שניים סינים עם כינור גדול:

שניים סינים
קונטרבס, או "כינור גדול"
הסרתי את תמונת הסינים, עד שתימצא תמונה של שני סינים עם קונטרבס...
יובל י. § שיחה § 11:13, 24 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

איתמר ק. שייך את בית ספר לקטגוריה דחיסת נתונים

להלן המידע שהוסיף עוזי כהן עצמו לערך אודותיו. התוספת נשארה בערך במשך 5 שעות, עד ששוחזרה בידי דוד שי (תקציר עריכה: "שחזור מתוספת לא מוצלחת").

הציל חיי אשה ממחלת סרטן בזה שתרם תרופה למחלה באמצאות חברו הטוב מארצות הברית בעקבות התרופה החלימה הגברת דליה צארום לאחר שהם פנו לכל מערכות הרפואיות מבמדינה ולא עזרו. החדר של עוזי כהן בלשכת העיר קוראים לו חדר אברהם אבינו למה אברהם אבינו היה הדלת פתוח לכל אדם ואדם. אוהב את האנשים. המקצוע שלי איש ציבור נטו. אופי נתינה בעל חוש הומור יודע לנתח מערכות חשיבתית קורא שפת הפנים של האדם. אוהב מוסיקה מזרחית: יואב יצחר חיים משה מרגלית צנעני אייל גולן, אבי סינאווני ליאור פרחי, ציון גולן, מייק ברנט, טריפונאס גם מוסיקה יוונית. אוהב להיות בז'אקוזי. אוהב חדשות אוהב לקרוא עיתונות. מאכלים: אוהב מרק חילבה ולחוח. בעלי חיים, אוהב כלבים ארנבות לא למאכל, רק תחביב.אוכל כשר. אוהב סרטי מתח, 007. אוהב את העירייה. אלרגי ללכלוך, חולה ניקיון. ואוהב פרחים ונוף. אלרגי למי שנכנס לא מסורק ולא מגולח. אני מתגלח שלוש פעמים ביום, מסתפר פעם בשבוע, ויש לי ארון תמרוקים מכל הסוגים. יש לי חמישה ילדים שי הגדגול ועוד עשרה נכדים.

בחזרה לעתיד II - מתוך הערך שוואן קי-מון[עריכת קוד מקור]

מזכ"ל האו"ם
שוואן קי-מון
תמונה:

שוואן קי-מון

תאריך לידה 13 ביוני 1944
תאריך פטירה
ארץ מוצא קוריאה הדרומית
תאריך כניסה לכהונה 31 בדצמבר 2006
תאריך סיום הכהונה
החליף את קופי אנאן
הוחלף על ידי עדיין מכהן
אירועים בולטים בתקופתו

אגב, על פי הערך הנ"ל, מונה שוואן קי-מון לתפקיד שר החוץ והמסחר של קוריאה הדרומית, באותה שנה בה נולד.