ויקיפדיה:ספר אורחים/ארכיונים/ארכיון 10

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


האתר הזה נהדר[עריכת קוד מקור]

תודה למי שעשה אותו.

אחלה אתר![עריכת קוד מקור]

אתר מעולה. תודה רבה על כל המידע שאני מוצאת בו, וכמעט כל דבר שאני מחפשת. אשמח אם גם ויקימילון יתרחב ויגיע לממדים של ויקיפדיה (לפחות), כי יש לו פוטנציאל לא רע בכלל..

ילדים קטנים[עריכת קוד מקור]

למנהלי ויקיפדיה שלום רב! אנו המורים בארץ,רוצים לבקש ניקוד לכל האתר, אני מקווים כי תענו בחיוב לבקשתנו מפני שילדי כיתה א' וב' מתקשים לקרוא בלי ניקוד, והרי אתם בטח יודעים שזהו אתר מאוד מפותח ומאוד מקובל להוציא ממנו חומר.


בתודה מראש, המורות ברחבי הארץ

לחוד מהבעייה הקיימת בהצגת ניקוד בדפדפנים שונים ובמערכות הפעלה שונות, ויקיפדיה איננה כתובה (ולא תיכתב) ברמה של ילדים בכיתה ב', וניקוד לא ישנה זאת. ‏odedee שיחה 00:03, 6 באוגוסט 2007 (IDT)

לויקיפדיה שלום!![עריכת קוד מקור]

ויקיפדיה שלום רב! אני רוצה להעיר כי הערך איטליה אינו עולה על כל בקשות החיפוש ויש בו מעט חומר לא מפורט או מורחב בכלל! אני התבקשתי לעשות עבודה מסכמת על איטליה ונכנסתי לויקיפדיה לערך "איטליה" וגיליתי שהחומר לא מספק וצריך להרחיבו במהירות רבה! מקווה שתזכרו זאת לתשומת לבכם!

שלום לך ותודה על הערתך. הערך על איטליה, כמו כל הוויקיפדיה, נכתב ברגעים אלה ממש, מתרומות של אנשים שיש להם ידע, בהתנדבות. אם במהלך העבודה המסכמת שלך על איטליה יהיה לך חומר שאינו כתוב בוויקיפדיה, נודה לך אם תוכלי לתרום לנו מידיעותייך ולהכניסו לערך. אגב, שימי לב - שבעניין איטליה לא קיים רק הערך איטליה אלא יש קטגוריה שלמה: קטגוריה:איטליה שאולי תוכל לסייע לך. בהצלחה בעבודה המסכמת! דני. ‏Danny-w10:27, 22 בספטמבר 2007 (IST)

ב"ה אינציקלופדיה ממוסדת חייבת לגזור הדף מתי שהוא ולשחרר לבית דפוס, יש משכורות לשלם ופיות להאכיל.

נכון, אינציקלופדיה ממוסדת צריכה לגזור מתי שהוא, לכאן או לכאן. היא לא יכולה להתחיל בשיחה ולהעמיק בחקירה כפי שויקיפדיה בדין ובצדק יכולה וחייבת.

תוך כדי הדיון המעמיק בערך, צפה ועולה האמת מעל לפני השטח.

הזמן הוא מרכיב חשוב ביותר לבירור האמת כשהמטרה העליונה היא לחשוף את האמת.

ויקיפדיה, חמצן נשימה לדעת ובינה למען הדורות הבאים.


ישר כוח למירם ויקיפדיה, יברכם השם וישמרכם יאר ה' פניו אליכם ויחנכם ישא ה' פניו אליכם וישים לכם שלום,

לכל אחד/ת מכם, הויקיפדים.

אני מבקש שתוסיפו ערך חדש לויקפדיה[עריכת קוד מקור]

כמעט על על דבר שאני רואה קעקועים ממתקין ואפילו מצלמות! יש את שתי האותיות CE הייתי רוצה לדעת מה זה אומר תודה

נכון לעכשיו אין ערך אבל בינתיים אתה יכול לקרוא מהאנגלית [[[:en:CE mark|CE mark]]], וכשתגמור כתוב את הערך בעברית למתעניינים אחריך --שמוליק 01:10, 13 באוגוסט 2007 (IDT)

סתם מרגיש צורך להודות לכם על העבודה הנפלאה. אז תודה

תודה על התודה, ואנחנו מזמינים גם אותך להצטרף. בברכה, דורית 20:56, 7 באוגוסט 2007 (IDT)

ערכים שצריך להוסיף בקולנוע[עריכת קוד מקור]

אני די חדש אז תסלחו לי על כל הבלאגן והקשקושים שאתם חושבים אני מפיק. יש המון ערכים (שאני לא זוכר את שמותיהם כרגע) שתוך כדי עבודה וקריאה של ערכים שמעניינים אותי אני שם לב שחסרים. איך אני יכול לדווח מידית (לא חייב תגובה מידית) במקום הקישורים הפתלתלים האלה לפני שאני שוכח? . כמו לכתוב בחיפוש שהסתיים ב - 'ערך זה חסר אנא כתוב אותו' - "ערך זה חסר ואין לי שום מושג לגביו חוץ מזה שאני רוצה לקרוא משהו בנושא, בבקשה תכתבו אותו אתם ?


ודרך אגב, כותבי הערך מבוכים ודרקונים עשו עבודה לא משהו ואני אתקן את זה למרות שמרוב גיבובי הבלים, טרולי אינטרנט, מהרסי ומחריבי ערכים אני שוקל את זה מליון פעם.

הדף שאתה מחפש הוא ויקיפדיה:בקשת ערך. דניאל צבי 22:08, 7 באוגוסט 2007 (IDT)

רעיון מעניין -Geekipedia[עריכת קוד מקור]

לעורכי האתר, 

מה דעתכם לבנות אינציקלופדיה חלופית שתיקרא Geekipedia (מילון לחננות)והתכנים שבה יוקדשו כליל לעולמם של החננות: מושגים במחשבים, ספרי פנטזיה ומד"ב וכו'...

אתה יכול להשתמש במדיה-ויקי על שרת שלך או להרשם לwikia ולסול את הפרסומות של גוגל

דבר שני, אין פה "עורכי האתר" כל אחד יכול לערוך לשנות למחוק וליצור ערכים (אפילו בלי להרשם אך רצוי להרשם) --שמוליק 01:07, 13 באוגוסט 2007 (IDT)

טעות בערך בנושא קרטין[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:קרטין. מגיסטרשיחה 08:08, 13 באוגוסט 2007 (IDT)

איך מכניסים ערך חדש?[עריכת קוד מקור]

ערך חדש: מאורות המגילה ביאור על תרגומי המגילות שעל חמש המגילות, בתרגומים אלו שמקורן בארמית יש נם פירושים מעניינים מאוד שאינם מופיעים בפרשנים אחרים, הספר יצא לראשונה על מגילת אסתר, בשנת תשנ"ה, לאחר מכן במהדורה חדשה על כל חמש המגילות, ובמהדורה נוספת עם הערות. הספר זכה להיות רב מכר בכל העולם.

מאורות ההגדה ביאור פשטני ותמציתי להגדה של פסח, בו ישנה הרחבה לכל הציטוטים של ההגדה עם ביאור פשוט ונעים. שני ספרים אלו התחברו על ידי איש החינוך הרב מאיר רוז בן רבה של מינכן שבגרמניה, המחבר גר בעיר מודיעין עילית ונודע כמחנך דגול, הוא עומד בראש בית הספר עמל התורה, מותיקי המוסדות במקום, במוסד מתחנכים מאות תלמידים.

תחשוב אם אתה בטוח שמגיע לזה ערך בויקיפדיה, אם כן אז תקרא את זה: ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד, שמח לעזור שמוליק 12:45, 14 באוגוסט 2007 (IDT).
לא מקובל להכניס ערכים על ספרים כאלה. את הספר הראשון אפשר לציין אולי בקריאה נוספת בערך תרגומים, ואת השני בקריאה נוספת בערך הגדה של פסח. נרו יאיר 01:22, 5 בספטמבר 2007 (IDT)

שמות ומקומות - גם בלועזית![עריכת קוד מקור]

שלום רב, אני נהנית מאד להשתמש בויקיפדיה והיא משמשת לי כלי עבודה כמעט יומיומי. לכן חשוב לי לציין כי מן הראוי היה לכתוב את שמות האנשים שאינם ישראלים גם בלועזית (באנגלית, או בצרפתית, או בגרמנית וכו') - אם לא את כל השמות בתוך הערך, אז בוודאי את הערך הראשי. לדוגמה: אדמונד הוסרל. איך מבטאים את שמו? איך מאייתים אותו בלועזית, כדי שאפשר יהיה להמשיך את החיפוש באתרים לועזיים? הכתיב והכתב העבריים, שהם בבחינת צופן כשמדובר במילים שאינן בעברית במקור, מציבים אתגר מגוחך בפני המשתמש. כלי מחקר רציני ראוי שיציג שמות גם בשפת המקור.

עורכים רבים משתדלים להכניס לפחות את השם של האישיות נשוא הערך בשפת המקור. במרבית המקרים מופיעה בצד ימין של הערך רשימת שפות בהם ניתן לקרוא על הערך ושם תוכלי למצוא את השם באותיות לטיניות. המשך הנאה, אולי תצרפי עצמך לתורמים כבעריכה? שנילישיחה 19:26, 14 באוגוסט 2007 (IDT)

משוב לערך "בודהה"[עריכת קוד מקור]

שלום תיקון קטן: "בודהה" בסנסקריט פירושו "זה שהתעורר" ולא "המואר" כמו שנכתב בטעות בערך. מדובר בטעות נפוצה שכדאי לתקן. בברכה איציק עובדיה jimip100@yahoo.com

צודק. דניאל ב. 19:25, 19 באוגוסט 2007 (IDT)

שלום, אני חושב שבתי מלון בישראל זה ערך מאוד קטן. יש את מלונות ישרוטל שמהווים את רוב מוקדי המלונאות באילת ואין הם מופיעים בשום ערך. אני מבקש ליצור ערך כזה או לפחות לאפשר ליצור כי ישרוטל היא החברה המובילה בתחום התיירות בישראל. מאוד חבל שאין את הערך הזה בויקיפדיה.


בסרט "הטוב הרע והמכוער" מפוצצים בלונדי וטוקו את הגשר בעזרת מקלות דינמיט. הדינמיט פוּתח כמה עשרות שנים מאוחר יותר.

ירוק הוא לא צבע יסוד[עריכת קוד מקור]

אנא תקנו את מושג צבעי יסוד שבאמתחתכם, צבעי היסוד הינם: אדום, כחול וצהוב. עירבובם של צהוב וכחול יוצר ירוק ולא להפך. אדום וצהוב יוצרים כתום ואילו אדום וירוק יוצרים חום. ירוק הינו צבע משלים לצבע היסוד אדום.

אינך צודק. קרא את הערך צבע יסוד קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 05:55, 26 באוגוסט 2007 (IDT)
צודקים חלקית. שימו לב לפסקה השלישית בפתיח של הערך המתייחסת לשתי הגדרות שונות של צבעי יסוד. שנילישיחה 06:00, 26 באוגוסט 2007 (IDT)
יש הבדל בין צבעי יסוד בדפוס או בציור לבין צבעי אור. איתןשיחה 22:51, 5 בספטמבר 2007 (IDT)

הדר' יעקב פייטלוביץ' ז"ל[עריכת קוד מקור]

לדר' יעקב פייטלוביץ' ז"ל לא היה יורש יוצא חלציו במותו לא הוריש את ביתו ככתוב ולא לאף גורם אחר. רעיתו הגב' שרה פייטלוביץ' בעת זיקנה עשתה הסכם עם ערית ת"א יפו שזו תדעג למחסוריה תמורת חלקה בנכס. וכך היה.

                   בכבוד רב
                           אפרים י. 
                                  ה"ה.

תרגום חשוב לעברית של הספר "האחים קרמזוב"[עריכת קוד מקור]

למערכת ויקיפדיה שלום רב, ברשימת התרגומים לעברית של כתבי הסופר פיודור מיכאלוביץ' דוסטויבסקי, השמטתם תרגום חשוב של יצירתו "האחים קרמזוב". זהו התרגום של מ. ז. ולפובסקי שהופיע בשנת 1971 בהוצאת הקיבוץ המאוחד. אנא הוסיפו אותו לרשימת התרגומים. בתודה ובברכה, יוסי בוגין, חיפה.

שלום! הקטע בויקיפדיה הוא שלא המערכת כותבת, אלא כל מי שמעוניין בכך, בתנאים מסוימים. לכן אתה מוזמן להוסיף את המידע. נרו יאיר 01:19, 5 בספטמבר 2007 (IDT)

משתמש מושבע בויקיפדיה.. אנא קראו וטפלו בהקדם האפשרי[עריכת קוד מקור]

הועבר מהכה את המומחה:

אני אהיה מעט קצר ולעניין מכיוון שאני צריך לצאת בהקדם, אך חשכו עיני כאשר ראיתי במידע על בעלי חיים, כי בעל חיים חייב להיות רב תאי. ועוד הרבה שטויות על ההתחלה, בנקודות הראשונות. אני בוגר בית ספר שרק למד 5 יחידות ביולוגיה. אולי אני באמת טועה, אבל לדעתי זה ממש לא ההגדרה לבעלי חיים יש לבדוק זאת שוב (יצורים חד תאיים גם הם בעלי חיים). ולכן יש לבדוק את כל המידע על בעלי חיים כי אולי הכותב לא בידיוק ידע מה הוא רושם.. ובדרך כלל ילדים צריכים לבדוק מה זה בעלי חיים במחשב, ולכן הם ידעו דברים לא נכונים שכאלה אנא ענו לי בהקדם מה קורה עם זה לאי מייל: yayoooosh@walla.co.il יקיר ג 01:15, 5 בספטמבר 2007 (IDT)01:15, 5 בספטמבר 2007 (IDT)~

שלום יקיר. אני אישית לא מבין גדול בביולוגיה. אך הערותיך נראות לי חשובות. אם אתה רואה שגיאה בערך כלשהו בוויקיפדיה - אנא תקן אותה. הוויקיפדיה נכתבת, ברגעים אלה ממש, על ידי כל הגולשים. אתה בהחלט מוזמן להצטרף. תודה, דני. ‏Danny-w11:54, 13 בספטמבר 2007 (IDT)
אתה צודק, זו באמת לא ההגדרה. אבל זה לא מוצג כהגדרה בערך, אלה כתכונה המאפיינת את כלל בעלי החיים, והיא בהחלט כזו. דניאל ב. 14:13, 13 בספטמבר 2007 (IDT)

to whom ever is responsible for google earth.

you have got some nurve to change the border lines for israel! the golan mountaeins are a part of israel for 40 years now and you shouldn't make a political opinion like that in such a case. i'm prety sure that israel is the only place that you drew other border line colours. this will go to the press.

an angry israely.

גוגל ארת' זה לא פה, נסה ממול. אביעד המקורישיחהבואו להתפעל 15:16, 5 בספטמבר 2007 (IDT)

היה לי חשוב להגיד פשוט תודה על אתר מושקע מעניין שניתן למצוא בו הכל למעט ערכים בודדים ונדירים! אתר כמעין זה הוא נחוץ והכרחי ויפה לראות שהגישה אליו חופשית ונגישה תודה לכל העוסקים במלאכה ולכל אלה אלה שלוקחים בו חלק.

בדף של הקבוצה ברצלונה כתבתם שאתם לא יודעים לאן עבר תיאגו מוטה אז הוא עבר לאתלתיקו מדריד. תכתבו.[עריכת קוד מקור]

פפפפפ

אני חדש בוויקיפדיה ואני רוצה להתחיל לכתוב ערכים

אני לא מוצא באתר קישור לכתיבת ערך.

אשמח אם תעזרו לי

שלום רב. ישנן מספר שיטות, ראשית המסורבלת: כדי לכתוב ערך כל שצריך הוא להקליד את שם הערך בתיבת החיפוש שמימין וללחוץ על "לך". אם הערך קיים, הרי שיעלה הוא (וכמובן ניתן לשפרו אם צריך ונשמחה לעזרתך). אם הערך לא קיים, אז לרוב יופיע מסך החיפוש, אך בראשו ובקטן יופיע קישור אדום לערך אותו כתבת. לחץ על הקישור הזה ותגיע לדף חדש.
עתה הפשוטה: במידה וישנם כבר ערכים או דפים אחרים שמקשרים לערך ניתן ללחוץ על הקישור. אם צבעו כחול סימן שהערך קיים (שוב, נשמח אם ישופר), אם אדום - אז הקישור יוביל לדף שניתן לכתוב בו את הערך החדש. הדרך השלישית היא ליצור קישור שכזה בעצמך. בפינה השמאלית של חלון הדפדפן, בזמן שהחשבון שלך מחובר לוויקיפדיה, מופיע קישור (כרגע אדום) לדף המשתמש שלך. כל שצריך לעשות הוא להכנס לשם וליצור את דף המשתמש עם הקישור לערך שברצונך לכתוב. את הקישור יש לכתוב באופן הבא [[שם הערך]]. אני ממליץ גם לפנות למדריכי העזרה הרבים שיש לנו. המדריך המומלץ ביותר לדעתי הוא ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד, שמסביר היטב את כל התכונות הבסיסיות של ויקיפדיה. אם יש לך עוד שאלות, ניתן לפנות אלי בדף השיחה שלי או לעשרות המשתמשים האחרים כאן שאוהבים לעזור. ניתן גם לשאול בויקיפדיה:דלפק הייעוץ. זהר דרוקמן - I♥Wiki22:45, 8 בספטמבר 2007 (IDT)

תיקון לערך "נעמי שמר"[עריכת קוד מקור]

"אין אהבות שמחות" - מופע של יוסי בנאי - היה בנוי על שיריו של ז'ורז' ברסאנס, ולא של ז'אק ברל כפי שמופיע בערך.
רבים משיריה של נעמי שמר קרובים בסגנונם לסגנונו של ברסאנס, בעיקר בלחנים אך גם במילים (במידת האפשר, שכן הצרפתית והעברית שונות מאוד זו מזו)
אנא, בידקו, אמתו ותקנו

ישיבת חורב[עריכת קוד מקור]

למה סגרו את הדף של ישיבת חורב והפנו אותו לדף של מוסדות חורב?

תכתבו דחוף ערך על אלד ביהדות!!![עריכת קוד מקור]

כיצד ניתן לגייר מישהי שגרה ברומניה ?[עריכת קוד מקור]

הועבר לויקיפדיה:הכה את המומחה

כותבים עליכם[עריכת קוד מקור]

היי,

אולי יעניין אתכם לראות את הצד השני של המטבע: http://linmagazine.co.il/node/view/46242

בברכה,

ליאור קפלן.

הי זה עומר אשר[עריכת קוד מקור]

הי זה עומר אשר אתם בעים לויקיפדיה הרבה ? זה אתר טוב

ערך חדש-שותפויות בעסקים בימי קדם[עריכת קוד מקור]

שלום לכם

אני נעזר רבות באציקלופדיה.

אני נמצא בעיצומו של פרוייקט כתיבת ספר "שותפויות בעסקים"-המדריך המקיף לבעלי עסקים ושותפים.

חסר לי לבוא הפתיחה את הנושאים הבאים:

א.שותפויות בימי קדם. או בקדמוניות

ב.ותפויות בתקופת המקרא התנ"ך

אולי ביכולתכם לעזור לי או להפנות למקורות??

בתודה

גרשון אקשטיין

gershone@zahav.net.il

מחסום חווארה[עריכת קוד מקור]

בדף זה קיים צילום של הילד המתאבד שנעצר. לצערנו יש גרסה של דף זה רק באנגלית וגם זה ללא תמונה. כדאי להוסיף את התמונה גם בגרסה זו למען התעמולה הישראלית.

בבקשה אם תוכלו לעזור לי...[עריכת קוד מקור]

שלום נכון בדף של "מאיה בוסקילה" הייתי שמח אם האיתם יכולים ליכתוב ב"קישורים חיצוניים" את האתר הזה http://boskila.goop.co.il זה האתר הרשמי החדש של מאיה בוסקילה בבקשה תשימו אותו שמה בברכה אלדר

זה לא האתר הרשמי שלה, ואין לו מקום באנציקלופדיה. בברכה, גלעד (שיחה) 18:14, 22 בספטמבר 2007 (IST)

טעות בערך[עריכת קוד מקור]

רציתי להפנות את תשומת לבכם לטעות שחלה בערך מסוים. כתוב בערך 20 לספטמבר שביל מוריי נולד ביום זה, ובנוסף רשום את אותו הדבר גם ב21 לספטמבר. אנא תקנו זאת. בתודה דניאל

תוקן, אבל הייתה יכול לתקן בעצמך. ויקיפדיה פתוחה לעריכה וכולם יכולם לשנות את הערכים. תודה על הערנות. דניאל ב. 20:55, 20 בספטמבר 2007 (IST)

"שואה" בערבית ופרסית.[עריכת קוד מקור]

בשתי השפות הנ"ל הערך "שואה" הנו קצרצר וראוי להאריכו ע"י דוברי שפות אלו. כנ"ל בנוגע לערך יהודים בגרמנית. תודה.

הערך על השואה בוויקיפדיה הערבית הוא ערך ארוך, ואף זכה בתואר "ערך ממולץ". הערך על היהודים בגרמנית ארוך מן הערך המקביל בעברית. בכל אופן, אין לנו השפעה על הוויקיפדיות האלה. דניאל ב. 20:46, 21 בספטמבר 2007 (IST)

הוספת ערך חדש שאיננו קיים ב'ויקיפדיה'[עריכת קוד מקור]

למערכת שלום

ניסיתי לכתוב ערך חדש ולא הצלחתי, כנראה מפני שלא הצלחתי לפעול לפי ההנחיות. להלן אני מוסיף את הערך שניסחתי בשולחן החול והעתקתיו לכאן. אנא הוסיפו את הערך ל'ויקי' והסבירו לי איך כותבים ערכים חדשים. שלכם, ראובן אדיבי

חיו"ך - רבעון לספרות ואמנות בהוצאת חוג יוצרים כפר-סבא והשרון

הגיליון הראשון של רבעון 'חיו"ך' יצא לאור לקראת ראש השנה תשס"ח. הגיליון הוא מקוון ומסופק לכל דורש ללא תשלום באמצעות הדואר האלקטרוני. בגיליון הראשון משתתפים 15 יוצרים, חלקם בשירים, חלקם בסיפורים וחלקם ביצירות של אמנות פלסטית. כדי לקבל את הרבעון יש לפנות ל-דוא'ל: adivir@gmail.com ולהזמין את הרבעון.

רכז המערכת של הרבעון הוא ראובן אדיבי מרמת השרון, שגם כתב ערך זה. להלן תוכן העניינים של גיליון מס' 1: יוצאים עם חיוך 3 ציור – אורי בית אור 6 דבר המערכת 7 ציור – אורי בית אור 8 שרה אדר / ...וְעוֹד טֶרֶם אָמַרְתִּי קַדִּישׁ 9 דני נוימן / שעת הזאבים 10 'שעת הזאבים' / פרץ 13 שרה אדר / שירים 14 וַאֲנִי כְּמוֹתוֹ 14 חוֹנִי 14 תְּפִלּוֹת מוֹרִיקוֹת 15 חוֹנִי עָיֵף 15 אביבה אפרתי / הסוד 16 הפסל שבסוד.. / איור: פרץ 19 רינה בשן / שירים 21 החומר שממנו עשויים החלומות* 21 פזמון ושיר-זמר 22 דליה* או מעשה במשקפים 23 השפיץ של הנעל 24 מול המראה... 24 עָלֶה נוֹבֵל 24 אורי בית-אור / מחבואה מוצאת לאורג 25 ציור – מאת אורי בית אור 26 טובה נווה / שירים 28 בובת סמרטוטים 28 בגנו של אבי 28 דיוקן 28 לב אחר 29 נחיתה 30 רגע אימפרסיוניסטי 31 אמיתות 31 שברירי אביב 32 סייסמוגראף / אקווארל / ע. שוקי 32 ישראל יהי-שלום / סיפור ושירים 33 השעון הראשון שלי 33 כָּל עוֹד נֵרִי דּוֹלֵק 36 בַּת יִפְתָּח 37 אָחִי הַתְּאוֹם יַעֲקב 38 פנינה מלך / ארובה קטנה ושחורה 39 שוויון נפש / שמן על בד / ע. שוקי 41 דוד בן אשר / שירים 42 געגועים 42 שתיקה 42 עפיפונים כמו בני אדם 43 אורי בית אור – ציור 43 וחוה נתנה לאדם 44 אורי בית-אור / הגיגונים ופכפכים 45 ציעורים ושות' 45 א.שעון של קודש ושל חול 45 ג. קורה של רוח 46 ציור / אורי בית אור 46 דני נוימן / ועכשיו תשתקפי לך 47 א יידישע סולדאט ווארפט נישט.. / ראובן אדיבי 49 לב אם / מאת ? (מיידיש: ראובן אדיבי). 51 עזרא שוקי – מנחה, אקריליק על בד 52 זיוה אפטר / זמן בית 53 מס' 2 / גרפיט על נייר – עזרא שוקי 54 עזרא שוקי / שירים 55 הִשְׁתַּקְּפִי וְהִכָּשְׁפִי 55 הַסְּתָו בַּחֲצָבוֹ 56 השחור והלבנה – אטיוד / ר'א 56 קַוִּים לָרֹחַב וּלְאוֹרֵךְ 57 הַקּוֹל רֵיאָלִי 58 גְלִימַת אַשְׁלָיָה לָבַשְּתִּי, 58 בּימוֹת הַקַּיִץ 59 אֶל נִפְלְאוֹת 60 מס' 12 - שוקי עזרא 60 אוֹרִי בֵּית-אוֹר / שׁוּבְנָע וַנַּחַת 61 אורי בית אור – ציור 62 רן פרידור / שירים וסיפור 63 אני, אני והראי ( או השתקפות במראה) 63 שוקי עזרא / מס' 41 63 אומרים 64 נעורים 65 שכירות 65 נשמה שלי 65 מיניאטורה , חייל ישֵן / ר'א 68 אורנה ריבלין / שירים 69 שום ברוטב נענע 69 ריגשה סיסמוגרפית 70 שוקי עזרא / 51 70 מילתי דבדיחותא רשם: ראובן א' 71 תרנגולת תלת רגלית, ראש באדמה.. 71 מפתח מסווג לנושאים (חומר מילולי בלבד) 72 נספח הציורים המוגדלים ............73

מר אדיבי הנכבד, המידע המעניין שצירפת איננו בגדר ערך אנציקלופדי, אלא, לכל היותר, ידיעה עיתונאית על "רבעון" שנולד לפני 10 ימים במזל טוב. על כן, בשלב זה, איננו מתאים לויקיפדיה. אני מאחל לך שה"רבעון" אכן יהיה ראוי לשמו, ולאחר שאכן יתפרסמו 4 גיליונות לאורך השנה והפרסום יצבור קוראים ותהודה, אשמח אם תשוב ותציע מידע על פרסום זה.--‏Golf Bravo09:09, 22 בספטמבר 2007 (IST)

כיצד מוחקים שם ממנוע החיפוש של גוגל בערך אינטרנט ודפים בעיברית[עריכת קוד מקור]

או דפים מישראל שמי מופיע שם אורלי ה. נא מיחקו את כל הדפים שבהם שמי מופיע שם נפגעתי מאוד במיוחד בפורום סקסולוגיה ונומורולוגיה ממש כניסה לאינטימיות שלי. אבקש את עזרתכם.

אורלי יקרה :
(א) שמך אינו נדיר כל כך. מאין לך שהכוונה אליך ולא לאורלי ה. אחרת?
(ב) גוגל הינו רק מנוע חיפוש, והוא רק מראה תוצאות שמופיעות באתרים אחרים. לפכיך, אין טעם בפנייה לגוגל.
(ג) אם מדובר בהוצאת דיבה או בלשון הרע עליך, אני ממליצה לך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום. עיינתי בתוצאות הראשונות הקשורות עם שמך. אם תצליחי להוכיח שמישהו ממתחריך מתחום הקוסמטיקה הזכיר את השם על מנת להכפישך (ולא שמדובר באורלי ה. אחרת), תוכלי לנסות לתבוע את האתר שפרסם זאת כמו גם לנסות לגלות מי עומד מאחורי זה. לדעתי, אחרי מכתב מעו"ד, האתרים יסירו חיש קל את המידע, בלי שיהיה באמת צורך ללכת לבימ"ש.
(ד) בכל מקרה, אם ביכולתך לקרוא אנגלית, מידע רב על האפשרויות להסיר מידע פוגע מן האינטרנט כאן.
Karpada (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

<שם המשפחה נמחק, 23:34, 23 בדצמבר 2009 (IST)>

כאב מאוד גדול שנגרם מדף של ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:דוד. ‏Danny-w09:16, 26 בספטמבר 2007 (IST)

קישורים לערכים אחרים[עריכת קוד מקור]

לדעתי השימוש בקישורים בתוך הטקסט לוקה מאוד בחסר בגרסה העברית של וויקיפדיה, במיוחד כאשר משווים לגרסה האנגלית. הכוונה שלי היא שיש הרבה קישורים מיותרים או חסרי משמעות, ולעומתם חסרים קישורים משמעותיים יותר. דוגמא קטנה אך מייצגת שנתקלתי בה היום: בערך "אלוהי הדברים הקטנים" המילים "נסיבות משפחתיות" מפנות לערך "משפחה". אין בעיני שום חשיבות לקישור זה, והוא מכביד על הקריאה. לעומת זאת המילים "כתיבה לירית" אינן מקושרות - וחבל. דוגמא נוספת הן פיצול של קישור - אין לי ערך זמין אבל לצורך ההדגמה אם כותבים "מסך הברזל" אז מגוחך להפנות ל"מסך" ול"ברזל". נקודה אחרונה היא חוסר-שימוש בצירוף מילים. בערך "1984" המילים "סרט טלויזיה" מפנות לערך "טלויזיה".

אינני יודע איך עובד מנגנון הקישור בוויקיפידיה, אך לדעתי זו אחת הנקודות שכדאי להשקיע בהן יותר.

אין בוויקיפדיה מנגנוני קישור, ואין קישורים אוטומטיים. כותב הערך יוצר את הקישור לפי הבנתו. הוויקיפדיה בנויה על שיפור מתמיד ושיפוץ מתמיד של הערכים. נתקלת בקישור מכביד או לא קשור - הסר אותו. נתקלת בקישור חסר - הוסף אותו. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 14:58, 25 בספטמבר 2007 (IST)

אני אתרשמתי מויקיפדיה מאוד כמואילה ( למרות שמחקו לי הרבה כתיבות ) אך יש לי הצעה בקשר לספר אורחים היתי מציע שתחלקו את ספר אורחים לכמה קבוצות ושמדנדבים מהמשתתפים בויקיפדיה יראו כל 1 ואחד מהבקשות --ויול סר 16:38, 25 בספטמבר 2007 (IST)

אין צורך בשינוי ספר האורחים, למעשה אם יחולק סביר שנפספס הודעות. אם מחקו לך "כתיבות" שלך, אולי כדאי שתסיק מכך מסקנות. ‏Gridge ۩ שיחה 16:41, 25 בספטמבר 2007 (IST).

ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום לכם! קוראים לי ניב ואני בת 9,ואני ולומדת בכתה ד'. אני ממש אוהבת את האתר ויקיפדיה, שאני מקבלת עבודות מבית הספר ואני צריכה לחפש ממקורות מידע, אני ישר הולכת לאתר ויקיפדיה. זה אתר מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למשל: קיבלתי עבדוה באומנות על נחום גוטמן (צייר פסל וסופר) ולא ידעתי מי הוא, עד שנכנסתי לאתר וכתבתי הכל רק במילים שלי, ואני מקווה שהמורה תיתן לי טוב מאוד, אז ככה: כל הכבוד על האתר, תמשיכו כך! ואני מקווה שאף פעם לא יסגרו את האתר כי זה אתר לימודי ועוזר, בתודה: ניב.

אני שמח שמצאת את מבוקשך באתרנו. גילגמש שיחה 22:53, 29 בספטמבר 2007 (IST)