ויקיפדיה:ספר אורחים/ארכיונים/ארכיון 28

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


כוריאוגרפים ישראלים חיה הלפרין[עריכת קוד מקור]

מבקש להוסיף את השם חיה הלפרין לדף הכוריאוגרפים הישראלים

קודם יש לכתוב ערך עליה. Nachum - שיחה 18:47, 2 במאי 2014 (IDT)

פאר מקדושים[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ

בלש אמיתי, הרחבה[עריכת קוד מקור]

שלום רב, שמתי לב שהסדרה בלש אמיתי אינה מופיעה בויקיפידיה הנה מה שהצלחתי למצוא בכל מה שקשור למידע שני בלשים בלואיזיאנה שרודפים אחר רוצח סדרתי במשך 17 שנה. העלילה תקפוץ בין פלאשבקים לימים בהם תיק החקירה רק נפתח בשנת 1995 לבין ההווה, בו שני הבלשים מעידים בבית המשפט לאחר שהוחלט לפתוח את התיק מחדש ב-2012


מי שמעוניין להוסיף מידע נוסף או הרחבה כלשהי זה יהיה מבורך יום טוב

שלום לך,
הינך מוזמן לכתוב טיוטה לערך בדף טיוטה שלך. משתושלם הכנת הערך, נוכל לשקול את העברתו, כך שיהווה ערך באנציקלופדיה. לעזרה והסברים, ראה "ויקיפדיה צעד אחר צעד". Ldorfmanשיחה 16:19, 21 במאי 2014 (IDT)

האם יש אפשרות לדאוג לעדכן את קובץ ה ZIM ל-2014?[עריכת קוד מקור]

http://www.kiwix.org/wiki/Wikipedia/he
תודה

התכתבות שנעשתה לאחרונה בנושא יצירת קבצי zim (ועם תמונות!) לויקיפדיה, עם הסבר איך ליצור. אפשר לשאול גם את Emmanuel Engelhart שמוביל את הפרויקט kelson-at-kiwix.org ואני בטוח שהוא ישמח לעזור. בברכה, ערן - שיחה 07:26, 27 במאי 2014 (IDT)
למי שמעוניין הנה הלינקים ש-Emmanuel Engelhart נתן לי. תודה רבה.

http://download.kiwix.org/zim/wikipedia/wikipedia_he_all_06_2014.zim.torrent.

To be used wit oncoming version of kiwix: http://download.kiwix.org/bin/0.9/

עדכונים הקשורים לקולנוע[עריכת קוד מקור]

קפטן פיליפס , עדכון, עריכה[עריכת קוד מקור]

בדף של הסרט קפטן פיליפס אין מידע לגבי כמה אוסקרים הוא זכה לפי מה שנרשם לאחרונה הוא עדיין בהמתנה לתוצאות ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

יסמין הכחולה , עריכה, עדכון, הרחבה[עריכת קוד מקור]

שלום רב, שכחתם לעדכן לגבי הזכייה של קייט בלאנשט באוסקר שהיא זכתה עבור שחקנית הראשית בדף של הסרט יסמין הכחולה -- ההודעה הושארה על-ידי אותו אלמוני מההודעה הקודמת

שלום לך ותודה על ההערות. איני יודע אם ידוע לך זאת, אולם יש ביכולתך להוסיף מידע זה גם בעצמך. אשמח לעזור לך לעשות זאת. אני מזמין אותך להצטרף אלינו לכתיבת האנציקלופדיה והכנסת שיפורים בה. פנה/י אלי (באמצעות דף השיחה) אם תתקל/י בשאלה או בבעייה. ויקיפדיה צריכה אותך! Ldorfmanשיחה 14:15, 29 במאי 2014 (IDT)

פתיחת הרשמה לתלמידים מIP של ביה"ס[עריכת קוד מקור]

שלום, הנני מורה למחשבים באורט כרמים - כרמיאל.

כיצד אני מאפשר לקבוצת תלמידים להירשם ללא מגבלת IP? תודה אורן מיץ יוזר: juiceman74

צריך לספק את פרטי הIP החסום וגם כדאי שתספר במה בדיוק מדובר. כתובות IP לא נחסמות ללא סיבה. גילגמש שיחה 11:02, 1 ביוני 2014 (IDT)
גילגמש, נדשמה לי שהוא מדבר על מגבלת פתיחת החשבונות מIP מסויים - החשבון כרגע לא חסום. juiceman74, יש לשם כך הרשאת יוצר חשבונות אך כדאי לבקש ביקור של משתמש ותיק ולו נעניק זמנית את ההרשאה. מעבר לכך בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. ומומלץ לכתוב מהחשבון, בברכה, Nurick - שיחה 13:06, 1 ביוני 2014 (IDT)
אנחנו נוהגים לחסום בתי ספר באופן גורף כי מבוצעות משם השחתות רבות מאוד. גילגמש שיחה 13:30, 1 ביוני 2014 (IDT)

תרגום ספר בכתב רש"י[עריכת קוד מקור]

יש ברשותי ספר שסבא רבא שלי כתב על הקבלה הספר כתוב בכתב רש"י אני שואל איך אפשר לתרגם את הספר לכתב רגיל והאם יש תוכנה שאופחת את כתב רש"י לכתב רגיל

השמח לקבל תשובה

לכותב לעיל שכתב על ספר של סבא רבא שלו הכתוב בכתב רש"י:
אתה יכול לפנות לעזרה בענין הזה באתר של ישיבת כסא רחמים.
הבעיה היא להפוך ספר לקובץ טקסט דיגיטלי, ניתן בקלות לסרוק ולהפוך את הספר לתמונות דיגיטליות אך המעבר לטקסט בעייתי בכל כתב ובפרט בעברית. יש תוכנות שעושות את זה, אפילו עבור כתב רש"י, אבל יעילותן נמוכה. לדעתי עדיף ללמוד את כתב רש"י, זה די דומה לכתב המקובל, ניתן להתרגל מהר. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 15:38, 22 ביוני 2014 (IDT)
למי שיודע עברית, אפשר פשוט לקרוא כתב רש"י! זה לא דורש תרגום - זו לא שפה אחרת אלא גופן של אותיות האלפבית העברי אשר בו 5 מתוך 22 האותיות נכתב באופן קצת שונה.
בברכה, Tshuva - שיחה 18:26, 7 ביולי 2014 (IDT)

היכן יוצרים ערך חדש?[עריכת קוד מקור]

היי, בשום מקום לא מצאתי אפשרות לכתוב ערך חדש? האם רק משתמשים שהורשו יכולים לכתוב ערכים, או כל אחד יכול. קצת מוזר שבשום מקום אין כפתור ליצירת ערכים חדשים… ידידותיות הרי היא שם המשחק לא?

ראה ויקיפדיה:אשף הערכים. ערן - שיחה 21:40, 7 ביוני 2014 (IDT)
ידידותיות לקורא היא שם המשחק. ידידותיות ליצירת ערכים, פחות. עדיף שיצירת ערכים חדשים לא תהיה נגישה וקלה, גם ככה יש הרבה ערכי הבל שנוצרים עקב הקלות הרבה של יצירת ערך בוויקיפדיה. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 15:38, 22 ביוני 2014 (IDT)

ציטוט היומי[עריכת קוד מקור]

שלום!

הציטוט היומי (18.6) משירו של ר' שלום שבזי זצ"ל "אשאל אלהי יגאל שבויים" וכו' כ"כ מתאים עכשיו ומרגש

כל הכבוד!

תודה!שמזןשיחההופה גנגאם סטייל! • כ' בסיוון ה'תשע"ד • 16:26, 18 ביוני 2014 (IDT)

שכחתי סיסמא[עריכת קוד מקור]

אני, אליעזר רחמים זמיר מבקר לעיתים קרובות באתר ויקיפדיה. לא מכבר פרסמתי באתר עריכת ערך (סוציולוגיה) (פיסקה) בכותרת "ערך מול אידיאל ונורמה" אולם איבדתי או יותר נכון התברברתי בין שם המשתמש והסיסמא: אנא נסו לעזור לי על פי הפרטים הבאים: אליעזר זמיר מספר סלולרי 052-7929575

בכבוד רב!

אין אפשרות לעזור לך. אם הגדרת אי מייל אתה יכול לבקש שחזור ססמה אוטומטי. אם לא הגדרת אז אין אפשרות לעזור לך. הרשם מחדש. גילגמש שיחה 11:38, 19 ביוני 2014 (IDT)

ויקיפדיה שלום, איך אני הופך את הדף שלי לדף שמוגן מעריכות של משתמשים בעלי ותק של פחות מ-4 ימים? ייהליזיושמר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך ייהלי,
איננו נוהגים להגן על דפים ללא סיבה מצדקת לכך. מפעילי מערכת יכולים להחליט להגן על דפים לתקופה קצובה, אם מתגלות בהם השחתות רבות ונראה שההגנה תקל על תפעול הדף. ממה שראיתי, דף המשתמש שלך אינו חשוף להשחתות כלשהן, ולכן דומני כי אין סיבה מוצדקת להפעלת ההגנה. Ldorfmanשיחה 01:41, 7 ביולי 2014 (IDT)

שייטת ספינות הטילים

לדעתי כל מבנה הפלגה של ספינות הטילים זה סוג של הדלפת מידע.

ציון מבנה הספינות, איזה ספינות באיזו פלגה, מכמות הספינות המדויקת.. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שאלה - למה מסירים את העריכה שלי?[עריכת קוד מקור]

אני לא ממש יודעת איך לפנות כאן בפנייה קצרה באופן אישי שלא דרך קרן ויקימדיה (כי זו שאלה קטנה מאוד), אז אני כותבת זאת כאן- אני עורכת ערכים שונים בויקיפדיה ומתקנת בהם בעיקר טעויות באחידות הכתיב (למשל כששם מסויים מוזכר והוא כתוב בצורות שונות תחת אותו הערך) ושגיאות כתיב נוספות, וכל הזמן מסירים את העריכה שלי למרות שאני לא טועה דקדוקית בשום דבר. למה? Ronoel (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך,
לא הבנתי למה התכוונת כשכתבת "שלא דרך קרן ויקימדיה". איזו דרך נוספת לפנייה את מכירה?
לגבי שאלתך עצמה, ממה שראיתי בהיסטוריית העריכות שלך, ביצעת עריכה בודדת היום וכל האחרות היו מלפני חודשיים לפחות. לפיכך, לא ברור לי לגבי אלו עריכות את שואלת כעת. באופן כללי, כאשר מבוצעת פעולת עריכה כלשהי, העורכים נוהגים לכתוב תקציר עריכה. היה והִבַּטְת בדף הגרסאות הקודמות, מצאת שלא נכתב תקציר ואינך מבינה את פשר הביטול של עריכתך או הכנסת שינויים בדברים שכתבת, תוכלי לפנות אל אותו עורך בדף השיחה שלו ולשאול אותו באופן פרטני לגבי אותה עריכה. בכל מקרה, אני מקווה שתישארי עמנו ותמשיכי לתרום לוויקיפדיה ככל שתוכלי. ויקיפדיה צריכה אותך! Ldorfmanשיחה 23:14, 10 ביולי 2014 (IDT)

היה עוד אדם בשם שמעיה אנג'ל[עריכת קוד מקור]

צר לי מאוד שהיה שמעיה אנג'ל עבריין ובאותו שם היה פעם גביר נדבן ושמו אינו מופיע בויקיפדיה.. \ראו שער בניימין אתר מורשת יהדות דמשק.. מחר "נס תושה" הגביר הזה הציל בכספו המון יהודים שהואשמו לשוא בעלילות דם וגם את העניים שלא יכלו לשלם מסים..

יש הרבה אנשים בעלי אותו שם. עיין בספרי טלפונים "משה כהן". אין לזה משמעות. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 02:58, 17 ביולי 2014 (IDT)
יש לזה משמעות. אדם מסתובב עם שם. מי שמכיר אותו יכול לחפש את שמו בוויקיפדיה, ושם יהיה כתוב שהשם הזה שייך אך ורק למישהו אחר. צריך להיות דף פירושונים במקרה כזה, בפרט כשהאדם אינו נקרא נפוליאון בונפארטה אלא בשם שכיח יותר, ובפרט כשלאדם יש חשיבות אנציקלופדית גם אם גבולית. עוזי ו. - שיחה 09:50, 17 ביולי 2014 (IDT)

מוזיאון "יהודים בלטביה"[עריכת קוד מקור]

המוזיאון "יהודים בלטביה" – אחד ממוזיאונים בריגה, בירת לטביה. משימותיו העיקריות של המוזיאון – חקר ושימור של כל עדויות האפשריות, אשר מספרות על קהילת יהודי לטביה מתחילת קיומה ועד ימינו. המוזיאון נמצא בבנין ההיסטורי של הקהילה היהודית של ריגה, שבעבר התמקם בו התאטרון והמועדון היהודי. היסטוריית המוזאיון

המוזאיון נוסד בשנת ה-1989 עי קבוצת יהודי לטביה ניצולי השואה, שבראשה היה ההיסטוריון הידוע מָרְגֶר וסטרמן. תחילה המוזאיון פעל כמרכז התיעוד; התצוגה הראשונה הקטנה הקבועה, שגרמה לעיניין הגדול של הציבור, הופיעה בשנת ה-1996. כעת המוזאיון מתמקם בשלושת האולמות ומיצג תולדות יהדות לטביה מהמאה הטז ועד ימינו. במוזאיון מתקיימים קונצרטים, הרצאות, תוכניות הלימוד וכו'

הבניין

בניין הקהילה היהודית, שבו מתמקם המוזאיון, נמצא ברח' סְקוֹלָס 6. הוא הוקם בשנות 1913-1914 לפי תכנית האדריכלים אדמונד טרוֹמפּוֹבסקי ופּאול מנדלשטם. בשנת ה-1926 כאן החל את פעילותו התאטרון היהודי, לצרכיו הבניין נבנה מחדש. גם נמצאו כאן אירגוני הציבור היהודים השונים והספריה, התקיימו חתונות, הרצאות, קונצרטים וטקסים. בזמן הכיבוש הגרמני היה כאן מועדון קציני ורמכט. בתקופת שלטון ברית המועצות פה היה בית ההשכלה הפוליטית, שבו התקיימו כל מיני ארועים אידאולוגים, כולל כנסי המפלגה הקומוניסטית של לטביה, שהיתה חלקת המפלגה הקומוניסטית של ברית המועצות. אחרי נפילת ברית המועצות והקמת הרפובליקה הלטבית הוחזר הבניין לקהילה היהודית. הוא קיבל מעמד אתר היסטורי.

אוסף המוזיאון

אוסף המוזיאון הוא הבסיס לארגון התצוגות ועבודת מחקר ופיתוח. אוצר המוזיאון כולל בערך 14.000 יחידות, יותר מ-5.000 מהן מהוות את האוצר היסודי, אשר נכלל לאוצר המוזיאונים הלאומי הלטבי. באוצר נמצאים מסמכים, צילומים, ספרים וחפצים. במיוחד כדאי לשים לב לאוסף הזכרונות מהמאות היט והכ', האוסף הגדול של התמונות המשפחתיות וחומרי הארגונים היהודים השונים.

שלום רב, התעסקתי עם ההיסטוריה של 3 מושבים בעמק יזרעאל והעליתי את החומר לאתרים באינטרנט.ותיקים מספרים על כפר ברוך, ותיקים מספרים על בית לחם הגלילית, וותיקים מספרים על שדה יעקב. איני מתכוונת להיות ויקיפדית , ולכן אני מציעה את הידע שצברתי לרשות ויקיפדים ותיקים. כן יש לי מה לתרום לגבי ההיסטוריה של כפר גדעון. אשמח להיות בקשר עם ויקיפד, אולי עם לירון דורפמן שכתב את הערך על כפר ברוך ? מקוה לשיתוף פעולה חנה קליין

תודה. יהיה יעיל אם תפתחי אי מייל מיוחד לצורך קשר. אל תכתבי כאן את האי מייל שלך. Nachum - שיחה 19:16, 21 ביולי 2014 (IDT)

הוספת כיתוב לועזי לשם הערך[עריכת קוד מקור]

שלום רב

אני משתמש מדי פעם בוויקיפדיה, ונעזר בה מאד. מה שחסר לי, ולדעתי גם למשתמשים אחרים, הוא העדר של כיתוב לועזי לשם הערך (שמות אנשים, מקומות וכו') שיאפשר חיפוש נוסף של הערך באתרים זרים, מבלי להעזר בניחושים לגבי צורת הכתיבה, במיוחד כשאינו מופיע קישור לוויקיפדיה בשפה נוספת.

השאלה היא כמה ערכים הם ללא קישור לאנגלית ונקראים רבות. תודה. Nachum - שיחה 12:08, 26 ביולי 2014 (IDT)
מקובל לציין שם בשפת המקור בערכים על אישים ששמם לועזי. פעמים רבות ניתן למצוא בגוף הערך או בקישורים שם לועזי. למשל, בערך אורית חזן יש קישור לדף הבית שלה בו היא מופיעה גם כ-ORIT HAZZAN מה שיכול לסייע באיתור מאמרים שלה, למשל. כיוון שאנחנו בוויקיפדיה העברית יש שאיפה שהערכים יכילו מעט לועזית. זה נכון שלעתים אנגלית יכולה לסייע לקוראים, אבל גם ערך שלם באנגלית היה יכול לסייע לקוראים. המטרה היא לא להציף בכל המידע האפשרי שעלול לסייע אלא לסנן את המידע הנחוץ לערך אנציקלופדי עברי. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:36, 30 ביולי 2014 (IDT)

בערך בית ספר להגנה אוירית[עריכת קוד מקור]

לעורכי ויקיפדיה שלום רב רציתי לתקן טעות שלכם בערך בית ספר להגנה אוירית בפיסקה:מהרצליה למשאבים כתבתם שבית הספר עבר בשנת 1993 בעוד שאני שרתת...

בפיסקה :מהרצליה למשאבים כתבתם שהבסיס עבר בשנת 1993 בעוד שאני שרתתי שם לפחות עד 2/94 והוא נשאר שם לפחות עד 8/94 ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST), 00:28, 4 באוגוסט 2014

בוצע תוקן. תודה על ההערה. איני יודע אם ידוע לך זאת, אולם יש ביכולתך לבצע, לפחות חלק מהשינויים, גם בעצמך. נשמח אם תצטרף אלינו לכתיבת האנציקלופדיה והכנסת שיפורים בה. ויקיפדיה צריכה אותך! Ldorfmanשיחה 01:27, 4 באוגוסט 2014 (IDT)

הוספת ערך 'סרט עם קתרין דנב'[עריכת קוד מקור]

לעורכי הויקיפדיה שלום, ניסיתי להוסיף ערך של סרט ישראלי חדש שהוקרן לאחרונה במסגרת הקרנות האקדמיה לקולנוע, אך הוא הוסר בשל חשד לפגיעה בזכויות יוצרים. אשמח אם הערך יאושר. בברכה, עמרי יבין - תסריטאי ובימאי הסרט.

כתוב במקומו קצרמר. Nachum - שיחה 10:32, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

הוספת ערך 'סרט עם קתרין דנב'[עריכת קוד מקור]

בהמשך לפנייה הקודמת - אני מצהיר בזאת כי כל הזכויות על הסרט נמצאות בבעלותי ואני הסמכתי את כותב הערך לעשות זאת עבורי. עמרי יבין - בימאי הסרט. Yavin5 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תתחילו עם ערך קצר. אז יוחלט אם יש מקום לערך, ואז תוסיפו עוד חומר. Nachum - שיחה 17:23, 5 באוגוסט 2014 (IDT)
הפרת זכויות יוצרים הייתה בהעתקת טקסט המופיע במקור חיצוני. ניתן לנסח טקסט חדש ואז לא תהיה בעיה של זכויות יוצרים. אין צורך באישור של הבמאי לצורך כך. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:57, 5 באוגוסט 2014 (IDT)
נוצר קצרמר בדף השיח של 'סרט עם קתרין דנב', אנו עזרו אם זאת לא הפעולה שהייתה צריכה להעשות.
יצרתם קצרמר במקום הנכון אך הבעיה עודנה בעינה. למשל המשפט "בכנופייה של מבריחים בדואים שמבקשים למכור את נטלי לבית המלוכה הסעודי, כדי שתינשא לאמיר פהד שהתאהב בתמונתה." מופיע בלשון הזו בקצרמר ובדף הפייסבוק. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:03, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

המלצת הוספה[עריכת קוד מקור]

היי, בקשר לערכים כמו מדינות יש לי רעיון. לאחרונה התחילו בהרבה אתרי אינטרנט לערוך השוואות של מוצרים בטבלאות. בוחרים עד 4 מוצרים ולאחר מכן הם מופיעים בטבלה עם כל הקריטריונים ממולאים אוטומטית. חשבתי שיהיה נחמד אם גם יהיה דבר כזה בויקיפדיה להוסיף להשוואת מדינות. זה ישפר את האתר ובטח ובטח את הערכים ויעזור לקוראים ולחוקרים.

בכל ערך של מדינה בצד ימין (בויקיפדיה ישראלית) יש את כל המאפיניים של מדינה זו כגון: יבשת, משטר, נשיא, הקמה, שטח, אוכלוסייה, תמ"ג, מדד פיתוח האנושי, מטבע ועוד..

ולכן אם יהיה אפשרי לקחת מדינה אחת ונגיד להוסיף לה עוד מדינה ואז ויקיפדיה תערוך בצורה אוטומטית את ההשוואה בטבלה, זה יהיה מעולה.

תודה, בר

דבר כזה מקובל בערכים על יחסים בין מדינות. ראה למשל: יחסי ישראל-מצרים‎. גילגמש שיחה 19:34, 5 באוגוסט 2014 (IDT)
אתה יכול בשתי דקות לרשום על דף את הנתונים שמעניינים אותך מהמדינות שמעניינות אותך, אני לא רואה פה צורך ממשי לציבור. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:04, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

הקמת רשת הום סנטר[עריכת קוד מקור]

הקמת רשת הום סנטר בישראל


הקמת רשת הום סנטר, רשת ה DIY הראשונה בארץ היא פרי יוזמה של איש עסקים שעשה עליה לארץ בשם לוי קושניר שרתם אליו את ספי שלגי ממליבו אהרון היה המנכל הראשון ומי שהקים את הרשת מהסניף הראשון בראשון לציון. אליעזר פישמן רכש את הרשת מידי לוי קושניר וספי שלגי והוא הבעלים עד היום הזה. אייל פישמן הוא יור החברה.

אדיבה גפן

תודה. Nachum - שיחה 10:12, 13 באוגוסט 2014 (IDT)
תודה, עדכנתי • איקס איקס - שיחה 13:01, 29 בספטמבר 2014 (IDT)

אשדוד היא לא במחוז הדרום ותשנו את האוכלוסייה של הערים בישראל[עריכת קוד מקור]

אמא שלי אמרה שאשדוד היא במחוז המרכז והאוכלוסייה של הערים בישראל לא נכונה

אשדוד שייכת למחוז דרום, ראה באתר משרד הפנים עמוד 13. ואתה יכול לעלות כל טענה אחרת בנושא בדף השיחה של הערך אשדוד. אדם מה - שיחה 18:39, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
ביחס לארץ ישראל גיאוגרפית ברור שאשדוד נמצאת במרכז. עיין במפה. וכך זה לכאורה אמור להיות גם במשרד הפנים וברשויות המדינה. לא ברור למה מבחינת משרד הפנים החשיבו את אשדוד כמחוז דרום, אלא אם כן אתה מסתכל בהשקפה העקומה של תושבי מדינת תל אביב... :-) ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אין מה לעשות. כשרוצים להיבדל ממקום מסויים הגיאוגרפיה לא משנה. קרית יובלל - שיחה 00:39, 24 באוקטובר 2014 (IDT)

חשיבות אנציקלופדית לערך[עריכת קוד מקור]

הי,

ישנה ציירת שאני מכירה ואני רוצה לדעת האם היא מתאימה כערך בוויקיפדיה, היתה לה תערוכת יחיד בצוותא בנושא השואה. היא הציגה גם בתערוכה בפלרמו, איטליה, MIDDLE YEAST, ששם היה לה גוף עבודות גדול. וכנ"ל בתערוכה "אדם ועמלו" במוזיאון השפלה.

מי יכול לומר לי האם היא מתאימה לוויקיפדיה?

המון תודה, רביד

זה דף המדיניות שצריך לעיין בו: ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/ציירים ופסלים. גילגמש שיחה 14:00, 13 באוגוסט 2014 (IDT)

אביטל שרנסקי[עריכת קוד מקור]

למה נפקד שמה של אביטל שרנסקי מוויקיפדיה? אישה ישראלית שאינה נושאת בשום תפקיד רשמי ונפגשה עם יותר סנאטורים, נשיאים וראשי ממשלות מרוב שרי הכנסת ראויה לדעתי לערך משלה, ולא רק לאזכור צדדי בערך על בעלה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הפגישות שלה נעשו בגלל המצב של בעלה, לא סתם נפגשה איתם בזכות עצמה. לכן המקום המתאים הוא בערך על בעלה. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 21:39, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
יש לה חשיבות בפני עצמה. פעולתה ייחודית. בנוסף כתבה לפחות שני ספרים (דף בגוגל בוקס), כך שהיא עוברת מבחן חשיבות כסופרת. את/ה מוזמנ/ת לכתוב ערך אודותיה.אודי - שיחה 23:43, 29 באוגוסט 2014 (IDT)

שינוי "הידעת?" 25.8.14[עריכת קוד מקור]

ב"הידעת?" של היום, על החיילים היהודים בצבאות הלוחמים במלה"ע השניה יש קישורים לערכים סתמיים במקום לערכים מהותיים. למשל, "חיילי הגדודים היהודים בצבא הונגריה לא צוידו בנשק אישי, ושירתו רק ביחידות בינוי." הקישורים הפנימיים מובילים ל"גדוד" ול"בינוי", כשיש אפשרות להרחבה ספציפית ומדויקת בנושא. עדיף היה לכתוב "חיילי הגדודים היהודים בצבא הונגריה לא צוידו בנשק אישי", עם קישור לשירות העבודה (הונגריה) - שהוא הערך המהותי בנושא. אני ויקיפד די ותיק אבל לזה עוד לא הגעתי, מבחינה טכנית. איך אני עושה את השינוי בעצמי? תודה! אהוד אמיר - שיחה 12:49, 25 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה. טכנית ככה. מתניה שיחה 12:53, 25 באוגוסט 2014 (IDT)
תודה רבה על המענה. עזרת לי מאד. אהוד אמיר - שיחה 16:00, 25 באוגוסט 2014 (IDT)