ויקיפדיה:ספר אורחים/ארכיונים/ארכיון 5

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


דוד ובת שבע[עריכת קוד מקור]

שלום עליכם!

במקרה הגעתי לסיכום על דוד ובת שבע, והבנתי למה לא הייתי באתר הזה עד עכשיו...

כשמדברים על "סיפור" יהודי, על התנ"ך- הקדוש לנו, צריך להתייחס לכך בהתאם, ולא לשים תמונות שלא קשורות אלא רק מוזילות, והופכות את הכתוב בתנ"ך למשהו שהוא לא...

זוהי תמונה לא ראויה, שאינה בעלת אופי יהודי, ומשום כך גם לא קשורה לכתוב בתנ"ך, וזוהי בושה גדולה להכניס אותה לסיכום שכזה...

מה גם שהסיכום עצמו נכתב בניתוק גמור מהתנ"ך וממה שהתנ"ך מנסה להביע...

חבל..

זוהי אנציקלופדיה, ולפיכך הערך כתוב בסגנון אנציקלופדי, נייטראלי ככל האפשר – ראה נקודת מבט נייטראלית. אם מה שכתוב בערך לוקה בחוסר נייטראליות, אתה מוזמן להעיר על כך ונתקן.
ואגב, ערכים לא צריכים להיכתב מתוך נקודת מבט של "התנ"ך קדוש לנו", אלא בנייטראליות, כאמור.
נשמח אם תישאר איתנו ותתרום לנו ערכים מתחומי ידיעותיך. האנציקלופדיה לעולם אינה מושלמת, ופיתרון הבעיות הוא הערה עליהן, לא פרישה. ‏– rotemlissשיחה 21:32, 2 בספטמבר 2006 (IDT)
לגבי התמונה - לדעתי האלמוני צודק. הסרתי את התמונה (היא מוויקישיתוף), היא הייתה פוגענית ולא לעניין. את הטענות לגבי הניטראליות לא בדקתי, אבל אני סומך על הכותבים שראיתי ברשימת הגרסאות הקודמות. אחיה פ. 21:36, 2 בספטמבר 2006 (IDT)

לעשות גשר בזבלון וניקוי ונקוי שיניים

לכו מחיל אל חיל[עריכת קוד מקור]

--85.130.140.71 21:10, 2 בספטמבר 2006 (IDT) כל הכבוד על האתר הנפלא שעשיתם התורם רבות לערכים,אני נעזרת בו רבות כולי תקווה שתוסיפו גם סירטוני וידאו בנושאים השונים. לכו מחיל אל חיל!!!

                       רבקה שלמה

[1]== קישור שבור ==

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%95%D7%96%D7%94_%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A1

משחת אורן בי= טקסט הכותרת ===
===

אני גולש באדיקות באתרכם וחייב לציין שאני מאד נילהב מימכם. זהו האתר הטוב ברשת , אני צובר פה ידע רב וכל נושא שמעניין אותי אני פונה לויקיפדיה על מנת ללמוד אותו. אני רוצה להודות לכם מקימי האתר , עורכי האתר , וכל מי שידו באתר זה. אני סמוך ובטוח שעוד רבים כמוני נהנים מאתר הזה תודה לכם ויקיפדיה

תודה לך על העידוד, אתה מוזמן להצטרף אלינו. דורית 22:58, 4 בספטמבר 2006 (IDT)

עברית כשפה בינלאומית[עריכת קוד מקור]

אני מציע לפעול כדי שהעברית תהפוך לשפה בינלאומית ביחד עם האנגלית. רב העולם יודע שהעברית שפת הקודש. כיון שהעברית נחשבת לשפת קודש, נשמר כל כתב עתיק הכתוב בעברית. לעברית תכונות נעלות המצדיקות את היותה שפת קודש. יש בה שורשיות חזקה, תמצות, ישירות ואמתיות. בשום מקום בעולם לא נכתב ספר טוב כמו התנ"ך. אמנם לא הרבה מדברים בעברית, אבל אם נתאמץ אני מאמין שבהחלט נוכל להפכה לבינלאומית.

היו נסיונות כאלו בעבר. קרתגו הייתה אימפריה עולמית שדיברה בניב מאוד דומה לעברית. לו הייתה מנצחת את רומא, היה העולם כולו דובר שפה שמית דומה לעברית. האבות המייסדים של ארצות הברית העלו רעיון לפיו שפת הדיבור בארה"ב תהיה עברית, אך הרעיון נזנח כבלתי ישים. ולאחרונה הושמע השיר "Speak the Language of the Hebrew Man" של אהוד בנאי המטיף להקמת עולם עתידי בו מדברים כולם עברית. נראה לי שאהוד זוכה ליותר פופולריות מספר האורחים של הוויקיפדיה, עם כל הכבוד, ולכן אם הוא לא הצליח, אז מי אנחנו? אלמוג 19:40, 5 בספטמבר 2006 (IDT)

את הבוקר אני פותחת בצגצוג (כמו עלעול או דפדוף) בויקיפדיה. זה הזמן ללמוד משהו חדש או להעמיק בידוע. אני פותחת בערך שרציתי לדעת ומשם קצרה הדרך להגיע למקומות שלעולם לא הייתי מגיעה, אלא כעבור שנים, לולא ויקיפדיה. מענין, מרתק וסוחף... קצת מטורף אפילו... כל הידע נמצא כאן קרוב, רק מחכה שנציץ בו. איזה דבר נפלא. תודה לכל התורמים והעורכים.

מעונינת לדעת מי מבקר את התכנים.

תודה, קדמה

כולם מבקרים את התכנים. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית שכולם יכולים לערוך. את מוזמנת להירשם. מקווה לראותך בקרוב דניאלשיחה 22:15, 9 בספטמבר 2006 (IDT)

מאוד אהבתי[עריכת קוד מקור]

פשוטו כמשמעו...

אך יש להוסיף לערך "נינט טייב " לצד האלבום יחפה : - מעמד תקליט זהב (מעל 24,000 עותקים ותוך 24 שעות בלבד ) . מדובר בשיא שנשבר , חשוב לציין את העניין הזה .

שאלה דחופה[עריכת קוד מקור]

מי יודע איפה אני יכול להשיג אתר שבו יש מחשבון לבדיקת שווי מטבעות בלי להוריד כלום, בלי לחייג ובלי להירשם מחשבון חופשי

תודה

בנק ישראל בסג 14:10, 15 בספטמבר 2006 (IDT)

אני מאוד אשמח אם תשרמו את תאריך הלידה של נינט

בדיוק בשביל זה הומצא דוד גוגל. אחיה פ. 16:25, 11 בספטמבר 2006 (IDT)
גוגל? מה עם ויקיפדיה? אין לנו ערך על נינט טייב שבו מצויין במפורש תאריך הלידה? גדי אלכסנדרוביץ' 16:40, 11 בספטמבר 2006 (IDT)
הדוד גוגל נועד כדי לשואל את הדודה ויקיפדיה. 192.115.100.11 16:42, 11 בספטמבר 2006 (IDT)
ויקיפדיה מופיעה ראשונה בגוגל, מה אתה מתלונן. הנחתי מראש שמי שמקש דבר כזה כבר בדק בערך, ולא מצא. (ובסוגריים: הא לך הוכחה, שאין צורך בתרבות פופולרית בוויקיפדיה - מה שנצרך נמצא באתרי מעריצים, ומה שלא לא אמור להיות כאן; אבל לא נתווכח). אחיה פ. 16:56, 11 בספטמבר 2006 (IDT)
לא הבנתי את ההוכחה. בטיעון הרגיל שלי: גם החומר המתמטי שנצרך כבר נמצא ב-mathworld. נו, אז? אני מעדיף לסמוך על ויקיפדיה ולא לחפש אתרי מעריצים שנכתבים ונערכים על ידי - נו, מעריצים. גדי אלכסנדרוביץ' 17:18, 11 בספטמבר 2006 (IDT)
(ויקיפדיה היא בעברית). אחיה פ. 20:03, 11 בספטמבר 2006 (IDT)
האתר [1] הוא בעברית. אפשר לוותר על כל הערכים במתמתטיים בוויקיפדיה ;-) ‏Yonidebest Ω Talk 20:43, 11 בספטמבר 2006 (IDT)
מצחיק אחד, האתר הזה לא נוגע במתמטיקה שמעבר לתיכונית. אי אפשר למצוא בו כמעט שום דבר שיש כאן. אחיה פ. 18:41, 12 בספטמבר 2006 (IDT)
ויקיפדיה האנגלית היא באנגלית, והיא טובה בהרבה מויקיפדיה העברית ברוב ערכיה (עדיין). מצד שני, כפי שכבר נאמר כאן בחוכמה בדיון אחר: ככל הנראה נקודת המחלוקת הבסיסית בויכוחים על ויקיפדיה לאן היא שיש אנשים שחושבים שויקיפדיה האנגלית איומה ונוראה. גדי אלכסנדרוביץ' 21:59, 11 בספטמבר 2006 (IDT)
טוב, בסדר, תבנית:הויכוח הקבוע בין מחקנים וכוללנים. אחיה פ. 18:41, 12 בספטמבר 2006 (IDT)

עזרה כנסו דחוף[עריכת קוד מקור]

אתה בבקשה יכולים לעזור לי אני צריך פירוש ליצירה של יוסף חיים ברנר: סביב הנקודה אני צריך הסבר על זה בבקשה תעזו חי מהר תודה זה האמייל שלי mu1002-at-walla.com תודה מראש!!!!!

לויקפדיה[עריכת קוד מקור]

תשמעו דיפדפתי באתר ורציתי רק להגיד לכם שיש איזה להקה אחת שאני מעריצה ולא הכנסתם קוראים לה גיים בויז GAMEBOYS הם שרים אשרמור את ליבי, שמחה, כמה אהבה ועוד מלא שירים יפים אז כדאי לכם שיהיה לכם את הלהקה הזאת פה השארתי לכם גם תמונה שלהם

שאלה חשובה לכול מי שיכול לענות לי הכי מהר שיכול[עריכת קוד מקור]

שאלה: מה ישפיע יותר על הרכב האויר תוספות של 1% חנקן או 1% co2 ומדוע??????????????????????????



תודה רבה לכול מי שיענה לי על זה

הומיוסטזיוס

האם קיים כזה דבר? או שהמורה שלי לביולוגיה מנסה לשגע אותי?=\

תעזרו לי אני מיואשת...

נסי הומאוסטזה. נדב 22:21, 15 בספטמבר 2006 (IDT)
תוספת של פחמן דו חמצני תשפיע יותר, מכיוון שפחמן דו-חמצני הוא גז חממה, בעוד חנקן איננו גורם לאפקט חממה. Carny 13:00, 20 בספטמבר 2006 (IDT)
שינוי ההרכב היחסי של חנקן הוא זניח גם כמותית ביחס לפד"ח. (פי 70?)

שמות ראשונים של מעוזי קו בר לב בשנים 69-70[עריכת קוד מקור]

שלום רב 

האתר מדהים ומשמש כלי עזר נהדר לכל המעוניין להחכים . בערך מלחמת ההתשה .שבה השתתפתי בין 10/69 ל1/70 במשך שלשה חודשים רצופים לא ראינו את העורף .וכו וכו . ברשימת המעוזים איני מוצא את מעוז "אורגון" בו הייתי באותה תקופה העניין ששם המעוז בו נלחמתי היה באותה תקופה "אורגון" המעוז השלישי מהמעוז הצפוני ביותר , כנראה מה שנקרא אח"כ אורקל  ???? לא ברור לי . אשמח לדעת אם יש למישהו את רשימת המעוזים הקודמת לזו של מלחמת יום הכיפורים. תודה אלידע כהן ירושלים

המייל שלי לתשובה   elyada6@012.net.il

תיקון טעות בערך-לימון[עריכת קוד מקור]

במונחים לימון ואתרוג מופיעה אותה התמונה של הלימון

את/ה צודק/ת. בנתיים מחקתי את התמונה. אך ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית שבא כל אחד יכול לערוך ואת/ה יכול לשנות דברים כאלה בעצמך. דניאלשיחה 16:02, 17 בספטמבר 2006 (IDT)

אתר ענק וגדול

קיימת טעות בערך "נועם חומסקי" בהפניה ל"שפות פורמליות"[עריכת קוד מקור]

ההפניה מעבירה לערך מתחום המחשוב והתכנות, ואילו חומסקי (עפ"י הכתוב) הוא בלשן.

קטונתי מלהבין את פועלו של חומסקי, אך למיטב הבנתי קיים קשר בינו ובין מדעי המחשב. למעשה, קיים תחום שלם הנקרא בלשנות חישובית. גדי אלכסנדרוביץ' 17:13, 19 בספטמבר 2006 (IDT)

רותם המדבר[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:רותם המדבר. ‏Yonidebest Ω Talk 19:35, 19 בספטמבר 2006 (IDT)

אישיים שכיהנו בתפקיד[עריכת קוד מקור]

אנו מבקשים להסב את תשומת ליבכם: המזכ"ל שכיהן כמספר 2 ( דאג המרשלד ) בעמודת ההערה נכתב כי מת בהתרסקות מטוס בצפון רודזיה (כיום זמביה..... טעות רודזיה בשמה החדש הינה: זימבבואה. )

טופל ע"י מישהו. בסג 11:38, 20 בספטמבר 2006 (IDT)
זה לא נכון. רודזיה הצפונית (Northern Rhodesia) הפכה לזמביה, ורודזיה הדרומית הפכה לזימבבואה. ראה פירוט בערך רודזיה. המרשלד נהרג ליד העיר נדולה, שהיא בזמביה של היום. מה שכן צריך לתקן, זה "רודזיה הצפונית" ולא "צפון רודזיה", היות והכוונה אינה לצפון מדינת רודזיה אלא לצפונית שבין שתי הרודזיות. מגיסטר 13:49, 20 בספטמבר 2006 (IDT)

שימוש בתמונות[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

שמי שגיב, מנכ"ל חברת אלפא מג'יק.

אני מוציאים לאור ספר קסמים בשפה העבברית, ומעוניינים להשתמש בתמונה של הודיני המופיעה באתר שלכם.

אשמח לדעת מי בעל הזכויות של התמונות לשם רכישה או אישור שימוש.

תודה, שגיב.

www.alphamagicint.com

sagiv@sagivlevy.com

050-5452187

קשה לדעת המידע על זכויות היוצרים רק אומר שהתמונה ניתנת לשימוש בארה"ב (היכן שיושבים השרתים של ויקיפדיה). Carny 12:55, 20 בספטמבר 2006 (IDT)

מידע על מפורסמים בויקפדיה[עריכת קוד מקור]

אני ממש גאה באתר הזה כי הם שמו גם מידע על מפורסמים כמו הילארי דאף, הארי פוטר.... וזה טוב מאוד כי גם אפשר למצוא באתר מידע על מפורסמים וגם חומר לשיעורים

משפחה מאוד מאוד חשובה

כל הכבוד![עריכת קוד מקור]

אהבתי מאוד את האתר שיראלי והוא נהדר, כבר השקעתי וכתבתי והוספתי לכמה ערכים!

גיל

אני ממליץ לך להירשם זה בחינם ויש לזה יתרונות רבים. דניאלשיחה 13:32, 23 בספטמבר 2006 (IDT)

בעייה בכתיבת ערכים[עריכת קוד מקור]

כאשר נכתבים ערכים שמייצגים גודל מסויים או כמות, יש לרשום לצד אותו ערך את יחידת המידה. לדוגמה: כשכותבים " L = אורך" יש לציין אם מדובר במטרים או בקילומטרים או שמא במילימטרים. ניתן להבחין בליקוי זה בערך " בריטני גליואן ", בו מובאת נוסחה אשר אותיות מייצגות ערכים שונים (גודל ועובי) אך יחידת המידה אינה מצויינת כלל. מכך שאי אפשר לדעת אם מדובר בעובי במ"מ או בס"מ. בתודה מראש גל ע..

כאשר מודבר בנוסחא מדעית, אין צורך לתת את היחידות. ישנן מספר שיטות מידה שונות כשהמוכרת מביניהן עובדת עם קילוגרם, מטר ושנייה (שיטת SI), אך כל נוסחא יכולת להיות שימושית עם כל מערכת מידה שהיא, בתנאי שיודעים לעבוד איתה נכון. bramilan 21:02, 28 בספטמבר 2006 (IDT)

שלום וחג שמח

אין ספק כי ויקיפדיה מהווה את אחד הכלים החשובים, ממש נעים ואף מעניין להכנס לאתר. אין ספק שיש מה ללמוד והרבה

ברכותי מכל הלב, המשיכו כך

בברכה יוסי

אתה יכול להצטרף אילנו. חג שמח. בברכה דניאלשיחה 11:29, 24 בספטמבר 2006 (IDT)

החומר ענייני ופשוט ... ספציפית יש לצרף מידע לגבי שעת תחילת הצום וסיומו והמנהגים הקשורים בו ..

כל הכבוד ![עריכת קוד מקור]

האתר ויקפגיה אתר ממש מדהים ! אני הוספתי אותו למעודפים ואני משתמש בו הרבה אוד זמן ! כל הכבוד ליוצרים ! אקרר

תודה, תודה, ושוב תודה!!!![עריכת קוד מקור]

לכל מערכת ויקיפדיה שלום! אני תלמידה בבית ספר תיכון בחיפה וכמות העבודות שנותנים בו עצומה!!! לא תמיד יש לי זמן וכח ללכת ולחפש את המידע בערכים באנציקלופדיה לקרוא ולסכם, אני ניכנסת לאתר המושקע הזה לוקחת ומסכמת את כל המידע שאני צריכה! אמנם זהו לא אתר משחקים אבל לדעתי זהו באמת אחד האתרים החשובים ביותר לנו התיכוניסטים וחשוב לנו שהוא לא יסגר!!! אני מודה לכולכם על ההשקעה ולכל התורמים אשר תורמים למאגר המידע הענק הזה!!!

אם אי פעם תכתבי עבודה על נושא שלא מופיע בויקיפדיה או שלא ברמה מספיק גבוהה כאן, את מוזמנת להצטרף למשפחת ויקיפדיה ולערוך ערך שכזה. נשמח לראותך כאן! בהצלחה בלימודים. bramilan 17:09, 25 בספטמבר 2006 (IDT)

יוו צוות ויקיפדיה אני יכול להעניק לכם תרומה ענקית אם תתנו לי את הצ'אנס! D:[עריכת קוד מקור]

שמעו, אני כותב ואני מאוד מעריך את הפורום ויודע עד כמה שהוא רשמי. אני מרגיש צורך להתחיל לעסוק בכיתבה ולפתח את האזור של ההאבקות בויקיפדיה.

אני יכול להגיד לכם שיש קהילות היאבקות רבות במדינה, וכמובן שמאגר המידע של ויקיפדיה יכול לספק להם את המידע הרצוי בשבילהם. אני בטוח כי אני יכול לעזור ולפתח חלק גדול מהפינה של ה-WWE וההאבקות המקצוענית.

הייתי שמח אם הייתם פונים אלי ויוצרים איתי קשר. בברכה, דין.

אני מחכה לתשובה עדיין, אשמח אם תענו לי בהקדם.

אתה מוזמן, כמו כל אדם, לשפר את ערכי ויקיפדיה, יהיו אלו ערכי ההאבקות או ערכים אחרים. בברכה, --איש המרק 17:45, 26 בספטמבר 2006 (IDT)

וואל- מארט[עריכת קוד מקור]

אין ערך על תאגיד הקמעונאות הגדול ביותר בעולם, זה שמעסיק 1.6 מיליון עובדים? לא יתכן. אני לא מבין בכלכלה, אבל כל מי שכן, חייבים לכתוב ערך על וואל- מארט. האמלין 04:29, 26 בספטמבר 2006 (IDT)

לווין בשידור חי[עריכת קוד מקור]

מחפש את האתר בו ניתן לצפות בשידור חי ע"י לווין (משהו הקשור ללוין עמוס או ל-GOOGLE)

תודה לכל מקימי ויקיפדיה ולכל כותבי ויקיפדיה, ישר כוח! הויקיפדיה עוזרת מאוד!

ויקיפידיה הכי טובה[עריכת קוד מקור]

ויקיפדיה כל הזמן עוזרת לי בעבודות בית-הספר ויקיפידיה הכי טובה!!!

אני בכיתה ו...

למה אתצם לא עושים שלח לחבר?

מה אתה רוצה לשלוח בדיוק? אם אתה רוצה לשלוח קישור לערך מסוים, בדרך כלל אפשר לעשות את זה מהדפדפן (או שאולי זה רק FF?) בתפריט "Send link" - "File". ‏odedee שיחה 10:05, 29 בספטמבר 2006 (IDT)
בס"ד תומכת בדעת האלמוני, ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה 10:12, 29 בספטמבר 2006 (IDT)

צוות ויקיפדיה שלום.[עריכת קוד מקור]

שלום לצוות ויקיפדיה, ברצוני לדעת, האם ניתן בבקשה ליצור ערך על שמו של תומר בוהדנה(החייל שסימן V כאשר הובל לביה"ח, התמונה המופרסמת ממלחמת לבנון השנייה)?
כמובן, שבמידה וכן, צריכים לפנות אליו לקבלת אישור, נכון?
אני יודע עליו ממש קצת, הוא הרצה לנו היום בבית הספר. אז בבקשה, אם תוכלו לעדכנני בהמשך, אודה לכם מאוד.
שמי: בר קדוש. איי מייל: b_kadosh walla.co.il נ.ב.: האתר שלכם מעולה ושימושי בצורה מדהימה! המשיכו כך ויישר כוח!

)
תומר בוהדנה הוא חייל עז רוח, אבל לדעתי אין הצדקה לכתוב עליו ערך בוויקיפדיה. אני שמח לשמוע שהחלים מפציעתו במידה שמאפשרת לו להרצות בבתי ספר.
ברמה העקרונית, כתיבת ערך על אדם חי איננה מצריכה את אישורו. דוד שי 15:50, 29 בספטמבר 2006 (IDT)

האתר נהדר וגם הרעיון שמאחוריו (נרשמתי)[עריכת קוד מקור]

שלום לחברי קהילת ויקיפדיה

אני נהנה לקרוא באתר כבר זמן מה ... אז קודם כל תודה,ומכיוון שהרעיון של חופש המידע המתבטא בפועל בקיום פרויקט זה יקר לליבי ואני מבין שככל שירבו המשתמשים ותרומותיהם, החלטתי להרשם ולראות אם יהיה בכוחי לתרום משהוא,בשלב ראשוני אני רוצה ללמוד עוד לפני שאנסה ממש לכתוב,אשמח למצוא איזה צ'ט שבו אוכל להתיעץ און ליין עם ויקיפדים מנוסים וללמוד על הנוהג ודרכי הפעולות הטכניות של הכתיבה בויקיפדיה.

תודה --אש 21:05, 29 בספטמבר 2006 (IDT)

קרא את הקישורים השונים בהודעת "ברוך הבא" שקיבלת. בתיבת הניווט מצד ימין של המסך תמצא קישורים מועילים נוספים. אתה מוזמן לפנות בדלפק ייעוץ במקרה של שאלות טכניות. ‏odedee שיחה 21:14, 29 בספטמבר 2006 (IDT)

מהנדס ברק קרבל -היחיד והראשון במדינת ישראל בהיותו מהנדס בגיל 45 עמד במבחן הבגרות בעברית בציון 91 .[עריכת קוד מקור]

שלום! כיצד ניתן לפרסם את המידע שבכותרת בויקיפדיה בהרחבה? ברק קרבל UGY1D@IEC.CO.IL

זה לא פרט שראוי להיכלל באנציקלופדיה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:34, 29 בספטמבר 2006 (IDT)