Suits

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Suits
סוגה סדרת דרמה המשכית
דרמה משפטית קומית
יוצרים אהרון קורש
שחקנים פטריק ג'יי אדמס
גבריאל מאכט
מייגן מרקל
ריק הופמן
שרה רפרטי
ג'ינה טורס
ונדל פירס
קתרין הייגל
דולה היל
אמנדה שול
דיאן ניל
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 9
מספר פרקים 134
תוכנית המשך פירסון
הפקה
מפיק ג'ין קליין
גבריאל מאכט
פטריק ג'יי אדמס
ג'יי. אם. דנגילן
מפיקים בפועל דאג לימן, דייב בארטיס עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Universal Content Productions, יוניברסל טלוויז'ן עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה NBCUniversal הפקות, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
טכניקת צילום מצלמה יחידה
מוזיקה Christopher Tyng עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 42 דקות
שידור
רשת שידור USA
רשת שידור בישראל yes Drama HD
HOT VOD
נטפליקס
תקופת שידור מקורית 23 ביוני 201125 בספטמבר 2019
קישורים חיצוניים
אתר רשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Suits (בתרגום חופשי מאנגלית: חליפות/תביעות) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית מסוגת דרמה משפטית קומית, שנוצרה על ידי אהרון קורש ומככבים בה פטריק ג'יי אדמס כמייק רוס וגבריאל מאכט כהארווי ספקטר.

העונה הראשונה בת 12 פרקים הועלתה ב-23 ביוני 2011. הסדרה חודשה לעונה שנייה בת 16 פרקים ב-11 באוגוסט 2011. העונה השנייה עלתה לשידור ב-14 ביוני 2012. ב-12 באוקטובר 2012 חודשה העונה לעונה שלישית בת 16 פרקים. עונה זו הועלתה לשידור ב-16 ביולי 2013. ב-24 באוקטובר 2013 חודשה הסדרה לעונה רביעית בת 16 פרקים. ב-24 ביוני 2015 חודשה הסדרה לעונה חמישית. באוגוסט 2016 חודשה הסדרה לעונה שישית עם 16 פרקים. ב-12 ביולי 2017 חזרה הסדרה עם עונה שביעית בת 16 פרקים. בינואר 2018 חודשה הסדרה לעונה שמינית וב-18 ביולי 2018 החל שידורה של עונה זו. הסדרה נגמרה ב-27 בפברואר 2019. ב-23 בינואר 2019 רשת USA חידשה את הסדרה לעונה תשיעית ואחרונה בת 10 פרקים.

בישראל, הסדרה שודרה בערוץ yes Drama וב-HOT VOD, ושם הסדרה לא תורגם לעברית בשל[דרוש מקור] כפל המשמעויות שלו (חליפות/תביעות). הסדרה ניתנת לצפייה בנטפליקס.

לסדרה ישנה סדרת ספין אוף בשם "פירסון", העוסקת בדרכה של ג'סיקה פירסון לאחר שעזבה את משרדה המקורי.

סקירה כללית[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ארצות הברית)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
11223 ביוני 20118 בספטמבר 2011
21614 ביוני 201221 בפברואר 2013
31616 ביולי 201310 באפריל 2014
41611 ביוני 20144 במרץ 2015
51624 ביוני 20152 במרץ 2016
61613 ביולי 20162 במרץ 2017
71613 ביולי 201725 באפריל 2018
81618 ביולי 201827 בפברואר 2019
91017 ביולי 201925 בספטמבר 2019

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוסקת בפירמת עורכי דין בשם "פירסון הארדמן" שנמצאת בעיר ניו יורק. מייק, תלמיד קולג' המתכנן להיות סטודנט למשפטים באוניברסיטת הרווארד, נזרק מהלימודים לאחר שמכר תשובות למבחן במתמטיקה, ובכך הורס את סיכויו להתקבל לבית ספר למשפטים. לאחר שסולק מהלימודים הוא מרוויח כסף בכך שהוא נבחן במקום אנשים אחרים תמורת תשלום, על ידי ניצול הזיכרון הפנומנלי שלו. טרבור, חברו, משכנע אותו לקחת חלק בעסקת מריחואנה. מייק מגלה שהעסקה היא תרגיל עוקץ של המשטרה, ותוך כדי בריחתו הוא נכנס לחדר במלון בו מקיים הארווי, עורך דין ב"פירסון הארדמן" שנחשב ל"סוגר העסקאות הטוב ביותר בניו יורק", ראיונות עבודה. הארווי, שלאחרונה הפך לשותף בכיר בפירמה, תר אחר עורך דין בוגר הרווארד שיעבוד איתו, כחלק ממדיניות הפירמה. מייק משתמש בזיכרון הצילומי שלו ובידע המשפטי שיש לו, ומוכיח להארווי שהוא המועמד הטוב ביותר שהוא יכול להעסיק, למרות שאין לו תואר במשפטים והוא מעולם לא למד בהרווארד.

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

מייק רוס (פטריק ג'יי אדמס) הוא בחור מבריק שגר בניו יורק. הוא מתפרנס מעבודתו כשליח, כמו גם מהיבחנות במבחני הכניסה של בית הספר למשפטים של הרווארד עבור אחרים. לאחר שנאלץ להשיג סכום גדול של כסף כדי לשלם עבור בית אבות לסבתו, הוא מסכים למסור מזוודה מלאה במריחואנה עבור חברו הטוב טרבור (טום ליפינסקי). לאחר שהוא מגלה שמסירת המזוודה הייתה תרגיל עוקץ של המשטרה, הוא נקלע במהלך בריחתו לראיונות עבודה שעורך הארווי ספקטר (גבריאל מאכט), אחד מעורכי הדין הטובים ביותר בניו יורק. הארווי שוכר את מייק ועוזר לו להעמיד פנים שהוא בוגר אוניברסיטת הרווארד. רק המזכירה של הארווי, דונה פולסן (שרה רפרטי) יודעת את הסוד בתחילה.

לואיס ליט (ריק הופמן), יריבו הקנאי של הארווי, שותף זוטר בפירמה והממונה הישיר של מתמחי השנה הראשונה, חושד במייק. בינתיים, מייק מפסיק את חברותו עם טרבור, אף על פי שהפסיק לסחור בסמים. לאחר שטרבור עוזב את המדינה, מייק מתחיל לצאת עם האקסית שלו, ג'ני. במקביל, מייק מתיידד עם העוזרת המשפטית רייצ'ל זיין (מייגן מרקל), ויש ביניהם מתח מיני שמסבך את מערכת היחסים שלו עם ג'ני. טרבור חוזר לניו יורק ומגלה שמייק יוצא עם ג'ני. כנקמה, הוא מגלה לג'סיקה פירסון (ג'ינה טורס), שותפה מנהלת בפירמה, את האמת על המייק.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

דניאל הארדמן, השותף המייסד לשעבר של הפירמה חוזר אליה. ג'סיקה והארווי חוששים שהוא יבקש לחזור לתפקידו הקודם כשותף מנהל. ג'סיקה מאפשרת למייק להמשיך לעבוד, למרות שהיא גילתה את סודו. הארווי מואשם בקבירת ראיות, דבר המסכן את רישיונו. דונה מוצאת ומשמידה את המסמך, ומפוטרת על ידי ג'סיקה. בהמשך אכן חוזר הארדמן לתפקידו כשותף מנהל, אך הוא משמש בתפקיד זה זמן קצר לאחר שמייק והארווי מגלים שהוא שתל את המסמך שהארווי ודונה הואשמו בהעלמתו אך מעולם לא התקבל. בהצבעת השותפים הוא מוצא את עצמו מחוץ לפירמה, וג'סיקה חוזרת לעמדת שותפה מנהלת.

סבתו של מייק מתה, והוא מוצא את עצמו מסתבך בפרשיה רומנטית עם האהבה הראשונה שלו מהעבר, ידידת ילדות שכעת נשואה. רייצ'ל מגלה שהם יחד, מה שמוביל לקרע ביחסים ביניהם. ג'סיקה מסכימה למיזוג עם החברה הבריטית בה עובדת המתחרה של הארווי, סקוטי, שבראשה עומד אדוארד דארבי. הארווי מנסה לעצור את המיזוג, אך לא מצליח. בסוף העונה מגלה מייק את סודו לרייצ'ל, לאחר שהיא לא התקבלה להרווארד.

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

מייק מפנים שנוצרה לו תקרת זכוכית בעבודה משום שתהילה ופרסום עלולים להוביל לחקירה נגדו, ולסכן את עתידו. לאחר לבטים ועל אף שבעזרת לולה ג'נסן (שפרצה בעבר להרווארד ויצרה לו תעודת גמר מזויפת) פרץ לרשת לשכת עורכי הדין והוסיף עצמו כעורך דין מן המניין הוא הופך ליועץ השקעות וללקוח של המשרד. רייצ'ל מתקבלת לאוניברסיטת קולומביה היוקרתית בעיר ניו-יורק והמשרד מממן את לימודיה. לואיס ממנה מתמחה בשם קתרינה בעלת 5 שנות ניסיון. כמעט חושף את עברו של מייק אך לבסוף מייק והארווי מצליחים לשכנע אותו שמייק זייף ציון בודד ולא את כלל תעודת ההסמכה כעורך דין. בנוסף, לואיס מתאהב ואף מתארס לשילה (שהכיר בעונה 2) אך הקשר נפסק על רקע הרצון שלו להביא ילדים. הארווי החל לצאת עם סקוטי, שלהם רקע רומנטי שהופיע עוד בעונות הקודמות, שהחלה לעבוד כשותפה במשרד ששינה את שמו ל"פירסון ספקטר". בסיום העונה השניים נפרדים והיא מתפטרת. בעונה אף נחשף שבעבר להארווי ומזכירתו דונה היה קשר מיני חד-פעמי.

עונה 4[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה זו מתחילה כאשר מייק והארווי נלחמים זה בזה על קניית חברה. הארווי נלחם בקניית החברה בשביל לקוח בשם לוגאן שהייתה לו מערכת יחסים עם רייצ'ל. קניית החברה בשביל מייק זה הרעיון הגדול הראשון שלו כבנקאי השקעות. בהמשך העונה מתנהלת חקירה נגד פירסון ספקטר. לואיס מתפטר ולאחר מכן חוזר כשותף שם שאותו השיג דרך סחיטת ג'סיקה והארווי על נושא מייק רוס, שלא למד לימודי משפטים. מייק ורייצ'ל מתארסים ודונה מודיעה להארווי שהיא עוזבת אותו והולכת לעבוד כמזכירה אצל לואיס.

עונה 5[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוגוסט 2014 חודשה הסדרה לעונה חמישית. העונה החלה ב-24 ביוני 2015.

באותה עונה מתנהלת חקירה ולבסוף תביעה אחר מייק בגלל היותו מתחזה. הארווי מתחיל לקבל התקפי חרדה מהסיבה שדונה עוזבת אותו ועוברת ללואיס, בעקבות זאת הארווי נפגש עם פסיכיאטרית. לקראת סוף העונה דונה חוזרת להארווי.

עונה 6[עריכת קוד מקור | עריכה]

בחלק הראשון של העונה:

במשרד מנסים למצוא דרכים לשקם את המשרד לאחר שכל המתמחים בו עזבו. כמו כן, המשרד נקלע לקשיים כלכלים עקב עזיבת לקוחות ותביעות בגין נזיקין אודות תיקים שמייק רוס לקח בהם חלק. מייק מתחיל לרצות שנתיים מאסר בכלא. שותפו לתא מנסה להתיידד עמו, ואסיר אחר רודף אותו כנקמה לכך שהארווי הכניסו לכלא. להארווי נודע על כך והחל במגעים לעסקה במטרה שתוציא את מייק מהכלא.

רייצ'ל עוסקת בפרויקט התנדבותי אודות לאונרד ביילי, אסיר חף מפשע שמרצה כבר 12 שנים ונידון למוות.

לואיס מתאהב במעצבת פנים שבאה למשרדו לפרויקט קטן, ומחפש דרכים יצירתיות כדי להיות במחיצתה. לבסוף לואיס מגלה לה את אהבתו אליה והיא מציעה לו קשר פתוח מאחר שיש עוד גבר בתמונה שאיתו היא נכנסת להיריון. לואיס מראה שאהבה חזקה מנשוא ואף מציע לה נישואים בסוף עונת הקיץ של הסדרה. הארווי מוצא למייק עסקה שתוציא אותו מהכלא בה הוא צריך להלשין על שותפו לתא אך יכולה גם לסכן את הארווי. מייק בהתחלה לא מסכים ואחרי שהארווי משיג לו אישור יציאה לכמה שעות מהכלא והוא מבלה אותן עם רייצ'ל, מייק משתכנע וחותם על העסקה. מסתבר, שהעסקה מסכנת לא רק את מייק אלא גם את הארווי שעשה עסקה עם לקוח שלו שבאה כנגד הלקוח לטובת שחרורו של מייק מהכלא. הארווי לוקח את הסיכון שיעלה לו במחיר כבד בהמשך. בינתיים, בפרויקט של ביילי מייק ורייצ'ל מוצאים דרך כדי להראות שלאונרד ביילי אכן חף מפשע, בעזרת תפנית חדשה של עדות קיימת ואף מצליחים. ג'סיקה הבינה אחרי המקרה הזה למה בעצם התחילה לעבוד כעורכת דין ומחליטה לפרוש מהחברה.

בחלק השני של העונה:

לאחר שהארווי מציע למייק עבודה בתור יועץ משפטי והוא מסרב בטענה שהוא רוצה לעזור לאנשים, מייק מנסה למצוא עבודות שונות שקשורות לעריכת דין אבל לא מצריכות רישיון מהלשכה, לאחר עבודה בתור מורה שנכשלה הוא מתקבל לעבודה בקליניקה משפטית אשר מספקת לו משכורת נמוכה בהרבה ממה שהוא ורייצ׳ל זקוקים. רייצ׳ל מבינה שאם היא תמשיך לעבוד ב ״פירסון-ספקטור-ליט״ היא לא תעבור את בחינות האופי של הלשכה ולאחר שהארווי ולואיס מתעמתים עם האחראי רייצ׳ל עוברת את הבחינה בלי בכלל להתראיין כדרוש בזמן. בסוף העונה מייק עובר את מבחן האופי של הלשכה ונהפך לחבר רשמי בלשכה ויכול לעסוק בעריכת דין חוזר מייק ל"פירסון ספקטר ליט" אחרי שסוגר הסכם עם הארווי שנהפך לשותף המנהל של הפירמה. בהסכם הארווי מסכים שעל כל תיק שמייק עובד בשביל המשרד הוא יעבוד על אחד פרו בונו.

עונה 7[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שמייק עבר את מבחן האופי של הלשכה ונהפך לחבר רשמי בלשכה תיק פרו בונו שמייק מקבל קשור לקוח בחברה ולכן הארווי מחייב את מייק לרדת מהתיק לאחר שזה לא מסכים, הארווי ומייק רבים. לואיס מתמודד עם חזרתה של שילה לניו יורק לאחר שהתארסה ולא מוכן לותר עליה. לאחר שהיא מבקשת לשכב איתו, לואיס מגיש תביעה נגד ארוסה של שילה שנגמרת בוויתורו של לואיס למרות ניצחונו בתיק בעקבות בקשתה של שילה. שילה מבינה כי לואיס הוא גבר חייה, נפרדת מארוסה וחוזרת להיות בת הזוג של לואיס. הארווי ולואיס מתמודדים עם שלילת הרישיון של ג'סיקה על ידי ראש העיר של שיקגו, שולחים את הארווי לעזור לג'סיקה ולואיס נשאר לבד עם דונה ומייק להציל את המשרד מהמתקפה של השותף לשעבר של ג׳סיקה, גורדון . הם מחליטים להוריד את שמה של ג׳סיקה מהמשרד ונקראים "ספקטר ליט" כדי להתמודד עם התביעה שמגישים השותפים לשעבר במשרד בעזרת גורדון, שרוצים לחזור למשרד ולהשתלט עליו בשביל למזגו עם משרדו של רוברט זיין, אביה של רייצל, ולגרום לסילוקם של הארווי, לואיס ודונה. אביה של רייצ'ל, רוברט זיין, מגלה ששותפיו בוגדים בו בעיניין המיזוג ולא מיידעים אותו על המהלך. לבסוף, בעזרתו של מייק, רוברט מצטרף כשותף שם ל"ספקטר ליט". בפרק האחרון רייצ'ל ומייק מתחתנים ואחרי החתונה, כאשר הארווי מציע למייק להיות שותף בכיר, מספר מייק להארווי שהוא ורייצ'ל עוזבים על מנת לנהל משרד עורכי דין שכל עיסוקו יהיה תביעות ייצוגיות נגד חברות גדולות שנמצא בסיאטל. וכך עוזבים מייק ורייצ'ל את הסדרה.

עונה 8[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר המיזוג עם רוברט זיין, מתחילים הוויכוחים בין הארווי לרוברט על השליטה בחברה. קטרינה הופכת לשותפה בכירה ולוקחת לה את בריאן כעורך דין זוטר, היא ובריאן מתחילים להתקרב, ובריאן מחליט לעזוב את החברה. לואיס ושילה מנסים להביא ילדים, אך לואיס צריך לוותר בשביל זה על אמבטיית הבוץ שלו. שילה מצליחה להיכנס להיריון. סמנתה ואלכס מתמודדים ראש בראש על הזכות להיות שותף השם הבא, והסכסוך ביניהם מאיים לפרק את החברה. דונה מתחילה לצאת עם תומאס קסלר, לקוח של החברה, אבל הקשר ביניהם יוצר בעיות להארווי ולאלכס. הקריירה של הארווי נמצאת בסכנה אך בסופו של דבר הוא מצליח לצאת ממנה בזכות רוברט, שלוקח אחריות ומביא לשלילת רישיונו. בפרק האחרון לעונה, בעקבות שיחה עם סמנתה, הארווי מבין כמה הוא אוהב את דונה, מגיע אליה הביתה והם מתחילים לחיות ביחד.

עונה 9[עריכת קוד מקור | עריכה]

כיוון שרוברט נפסל כעת, פיי ריצ'רדסון, מומחית מיוחדת מהלשכה, נשלחה לפקח על המשרד משום שהלשכה החלה לחשוד בשימוש בטקטיקות פסולות מבחינה אתית במשך שנים. פיי מגלה מוטיבציה לפרק ולהרוס את החברה אבל יש לה כמה שלדים משלה שאפשר להשתמש בהם כדי לסלק אותה. בסוף העונה: לואיס מתחתן עם שילה, שילה יולדת את תינוקם, הארווי מתחתן עם דונה, והם עוברים להיות עם מייק ורייצ'ל בסיאטל. לואיס הופך את קתרינה לשותפת-שם ונשאר להוביל את החברה, הידועה כיום בשם ליט וילר וויליאמס בנט.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקנ/ית דמות תיאור

גבריאל מאכט
הארווי רג'ינלד ספקטר עורך דין, שותף בכיר ב"פירסון ספקטר" (ובכל גלגולי החברה בעבר: "פירסון הארדמן", "פירסון", "פירסון דארבי", "פירסון דארבי ספקטר" ו"פירסון ספקטר ליט"). הוא נמצא בחמישייה הפותחת של מצטייני הרווארד, ונחשב לסוגר העסקאות הטוב ביותר בניו יורק. הוא משמש כחונכו האישי והאדיש לכאורה של מייק. הוא נשאר מרוחק רגשית מהלקוחות, ומוכן לעשות הכול כדי לנצח, פרט מלשקר. יוצא עם סקוטי, חברתו מימי הרווארד בעונה 3.

פטריק ג'יי אדמס
מייקל (מייק) ג'יימס רוס עורך דין שמעולם לא למד בבית ספר למשפטים, אבל עבר את בחינת הלשכה ויש לו ידע אנציקלופדי של החוק והוא נעזר בזיכרון הצילומי שלו. הוא הרשים את הארווי עם הידע שלו, והתקבל לעבודה כעורך דין שותף בפיילוט. תמימותו ואהדתו ללקוחות (לעיתים מהצד הנגדי) עומדים בסתירה עם השקפתו של הארווי, המנסה להישאר מנותק רגשית מהמקרים שלו.

מייגן מרקל
רייצ'ל אליזבת' זיין עוזרת משפטית בפירמה שמתיידדת עם מייק ומאוחר יותר הופכת להיות החברה שלו. היא רוצה להיות עורכת דין, אבל חרדת המבחנים שלה מונעת ממנה מלקבל ציון טוב מספיק במבחני הכניסה לבית הספר למשפטים של הרווארד. חברה טובה של דונה.

ג'ינה טורס
ג'סיקה לורדס פירסון שותפה מנהלת של הפירמה, בעלת מעמד נכבד. יש לה מערכת יחסים קרובה עם הארווי, והיא שילמה לו עבור לימודיו בבית הספר למשפטים של הרווארד. הייתה נשואה בעבר.

ריק הופמן
לואיס מרלו ליט היריב של הארווי. יהודי, שותף בכיר בפירמה, והאחראי על מתמחי שנה ראשונה. הוא טוען שהוא לא מקבל את הכבוד הראוי לו משום שהוא עובד קשה יותר מהארווי אך למרות זאת ג'סיקה תמיד מעדיפה את הארווי על פניו.

שרה רפרטי
דונה רוברטה פולסן המזכירה האישית של הארווי, מזכירה משפטית, חברה קרובה ואשת הסוד שלו. היא עבדה עם הארווי מאז השנה הראשונה שלו כסגן תובע מחוזי במשרד התובע המחוזי של מנהטן, והיא נאמנה לו מאוד. בהמשך הופכת למזכירתו האישית של לואיס אך חוזרת להארווי.
קתרין הייגל סמנתה וילר עושה דברו של רוברט זיין ונאמנה לו. מצטרפת איתו למשרד לאחר המיזוג בין הארווי לרוברט, אך פועלת באופן עצמאי ואינה כפופה להארווי.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פיתוח הסדרה החל ברשת USA תחת השם "A Legal Mind", באפריל 2010. במאי הרשת נתנה אישור לפיילוט עבור תסריט שנכתב על ידי אהרון קורש. פטריק ג'יי אדמס לוהק לתפקיד הראשי של מייק רוס ביולי 2010. בסוף יוני, גבריאל מאכט הצטרף לקאסט כהארווי ספקטר, עורך הדין ששוכר את מייק. ריק הופמן הצטרף לצוות השחקנים באמצע אוגוסט, כמתחרהו של הארווי בפירמת עורכי הדין. מייגן מרקל וג'ינה טורס לוהקו בסוף אוגוסט. טורס לוהקה כג'סיקה פירסון, השותפה המנהלת של הפירמה ומרקל לוהקה כרייצ'ל זיין, העוזרת המשפטית וחברתו בעתיד של מייק. שרה רפרטי השלימה את צוות השחקנים הראשי כשלוהקה כדונה, המזכירה של הארווי וחברתו הטובה. הפיילוט צולם בניו יורק בסתיו 2010.

הרשת נתנה אור ירוק לסדרה בת 12 פרקים ב-10 בינואר 2011. צילומי הסדרה החלו בטורונטו ב-25 באפריל 2011, והושלמו באוגוסט של אותה שנה.

"Greenback Boogie" של "Ima Robot" הוא שיר הנושא של הסדרה. הוא יצא כסינגל ב-18 בספטמבר 2010, ונכלל באלבום השלישי של הלהקה, "Another Man's Treasure".

באוקטובר 2023, פורסם שסדרה חדשה המתרחשת ביקום של "Suits" נמצאת כרגע בפיתוח מוקדם מאוד. את הסדרה החדשה מפתח אהרון קורש, יוצר הסדרה המקורית. שלא כמו ספין-אוף, פריקוול או המשכון, הסדרה החדשה הזו תציג דמויות חדשות לגמרי בסביבה חדשה. למרות שטרם סוכמו הפרטים, הפרויקט נחשב בעדיפות גבוהה עבור NBCUniversal בשל ההצלחה של "Suits" בפלטפורמות הסטרימינג במהלך שנות ה-2020.[1]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Joe Otterson, New ‘Suits’ Series From Original Creator Aaron Korsh in Early Development at NBCUniversal, Variety, ‏2023-10-12 (באנגלית אמריקאית)