חתול בצמרת פוגש את חתולי בוורלי הילס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חתול בצמרת פוגש את חתולי בוורלי הילס
Top Cat and the Beverly Hills Cats
עטיפת הקלטת
עטיפת הקלטת
בימוי ויליאם האנה, ואן פרטיבל עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי ברנרד וולף
ג'ף הול
ויליאם האנה
ג'וזף ברברה
תסריט ברי בליצר עריכת הנתון בוויקינתונים
מדבבים ארנולד סטנג עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה Sven Libaek עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה האנה-ברברה
חברה מפיצה נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה, direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 1987
משך הקרנה 92 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה קומדיה, אנימציה
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חתול בצמרת פוגש את חתולי בוורלי הילסאנגלית: Top Cat and the Beverly Hills Cats) הוא סרט טלוויזיה משנת 1987. עלילת הסרט היא למעשה גרסה מחודשת ומורחבת של הפרק "The Missing Heir" מהסדרה המקורית "חתול בצמרת".

הסרט הוא חלק מסדרת "Hanna-Barbera Superstars 10" - עשרה סרטי אנימציה אשר הופקו על ידי האנה ברברה בשנים 1987 עד 1988.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט מתחיל במה שנראה כמו עוד יום שיגרתי בסמטת Hoagie (אשר למטרת הסיפור הזה, היא כנראה עברה להיות בסמיכות לבוורלי הילס) עבור טי.סי. וכנופייתו, אשר היום מתחזים לצופים ועושים מעשים טובים בתקווה לקבל גמול. במהלך זה, בני מציל את חייה של חסרת בית. בני מגלה לאחר מכן שלמעשה היא בעצם אשה עשירה בשם גרטרוד וונדרגלט, אשר מתכננת להוריש את כל הונה לאחיינית הנעדרת שלה, איימי. בינתיים, קצין דיבל מחליט לשים קץ לכל התעלולים של טי.סי. לאחר ניסיון כושל של מוח לשטוף את שמשת ניידת המשטרה שלו. רק כאשר דיבל עומד לעצור את הכנופיה הוא מקבל שיחת טלפון ומתבשר כי בקשתו אושרה והוא יכול עכשיו לפרוש מן המשטרה, ובכך הוא שומט את ההאשמות נגד טי.סי. והחבורה.

כעבור כמה ימים בבית הסיפור הצועני, בני מקבל חדשות מעורך הדין סיד באקמן שהגברת גרטרוד וונדרגלט מתה וכי היא הכניסה את שמו לצוואתה. למשמע זאת, טי.סי. ושאר החבורה מלווים את בני לאחוזת וונדרגלט, שם עובד עכשיו דיבל כמאבטח. באחוזה, הם נפגשים עם המשרת התככן סנרדלי ועם כלב הזאב שלו, רספוטין. סיד באקמן קורא את ירושתה אשר קובעת כי בני יירש את הונה (כל עוד היורשת האמיתית, איימי, היא לא בנמצא), ובלבד ששום דבר רע לא יקרה לו ביומיים הקרובים. הדבר מרגיז את סנרדלי, כי הוא קיווה להשיג את הונה לעצמו ולכן הוא ורספוטין מחליטים לחסל את בני. טי.סי. והכנופיה עוברים לאחוזתה של וונדרגלט עם בני.

לאחר כמה ניסיונות כושלים לרצוח את בני, סנרדלי מבין כי כדי להגיע אל בני, הוא יצטרך להיפטר מטי.סי. שמגן עליו בחירוף נפש. כדי לעשות זאת, סנרדלי מגייס חתולת פאם פאטאל בשם קיטי גליטר ואומר לה שהוא סידר לה פגישה עם חתול עשיר ונאה, כפי שהוא מתאר את טי.סי. קיטי משתוקקת לחתול עשיר שיהיה לה לבעל (עד כדי כך שהיא לובשת שמלת כלה לקראת הפגישה), אבל התוכנית הזאת מסוכלת כשהיא מתבלבלת בין טי.סי. למוח. רק כאשר סנרדלי מתקשר אלייה שוב, ודורש לדעת היכן היא נמצאת, היא מבינה שהיא עשתה טעות.

באותו לילה, סנרדלי עורך מסיבת תחפושות וגורם לבני לחבוש מסיכת בולדוג ואז מתקשר לפקח המקומי ולחיית המחמד שלו, דובי דוברמן בשביל לדווח להם שיש כלב משוטט באחוזת וונדרגלט. ואכן, לוכד הכלבים מגיע ולוכד את בני. לא לוקח הרבה זמן עד שטי.סי. ושאר הכנופיה מבינים כי בני חסר והם הולכים לחפש אותו. הודות לרמזים שנתן להם דיבל, טי.סי. מגלה כי בני נלקח למכלאה, כך שהם לוקחים את הלימוזינה והם פורצים לבני את הדרך החוצה. בדיוק כשהם בורחים לוכד הכלבים יוצא במרדף אחריהם.

כפי שמתברר, איימי, היורשת הנעדרת (שדמותה היא פרודיה של אנני היתומה הקטנה) עובדת ברחיצת מכוניות כחלק מהמזימה המרושעת של סנרדלי. בעוד הם במנוסה מן לוכד הכלבים, טי.סי. והחבורה מגיעים לרחבת שטיפת המכוניות ומזהים את איימי מהדיוקן התלוי באחוזה ולכן הם מחליטים להחזיר אותה הביתה כך שהירושה תוכל להינתן לה. הם מגיעים מאוחר מדי, השעה עכשיו חצות וסנרדלי ירש את הונה של וונדרגלט, אבל אז סיד באקמן חושף כי "הוא" למעשה, גרטרוד וונדרגלט, אשר זייפה את מותה על מנת לחשוף את מעשי הנוכלות של סנרדלי. בניסיונם לברוח, סנרדלי (שמנסה להסוות את עצמו באמצעות מסכת הבולדוג) ורספוטין נתפסים על ידי לוכד הכלבים.

בסופו של דבר, טי.סי. והכנופיה חוזרים לאורח החיים הישן שלהם בסמטת Hoagie, ודיבל שב לכוחות המשטרה. קיטי גליטר מופיעה שוב ועדיין רוצה להתחתן עם חתול עשיר והיא באמת מאמינה שטי.סי. כזה אבל היא זורקת אותו כאשר מוח מועד בלשונו ומספר לה שהוא מרושש. לאחר מכן, איימי מבקרת בשביל לעשות פיקניק עם הכנופיה של טי.סי. ודיבל.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]