יו גאבה גאבה!

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יו גאבה גאבה!
!Yo Gabba Gabba
לוגו הסדרה בעברית
לוגו הסדרה בעברית
לוגו הסדרה בעברית
סוגה ילדים
שחקנים לאנס רוברטסון
מדבבים בעברית ג'ינו קמבוס, אורי אומנותי, אפרת גוש, שירה קניספל, אלי לולאי, שירלי לילו, גלעד ויטל, דן קיזלר, אמנון וולף, מיכל רשף, לירון לב, נועה פלדמן, קובי ליקורמן, איתי תורן, רועי ניב, מאי יעקובסון, גלעד קלטר, גילן שחף, אפי בן ישראל, יהלי עזרא, עדי ביטי, ניר פרץ, עדי בר לב, שוהם אדיר
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 4 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 66 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
חברת הפקה The Magic Store
WildBrain
הפצה DHX מדיה עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 23 דקות
שידור
רשת שידור ניק ג'וניור (ארצות הברית)
רשת שידור בישראל ערוץ הופ!
ערוץ לולי
תקופת שידור מקורית 20 באוגוסט 200712 בנובמבר 2015
קישורים חיצוניים
yogabbagabba.com
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

יו גאבה גאבה!אנגלית: !Yo Gabba Gabba) היא תוכנית טלוויזיה אמריקאית המשודרת בערוץ ניקלודאון האמריקאי, בערוץ לולי הישראלי ובערוצים נוספים ברחבי העולם. התוכנית מתאפיינת בשימוש בצבעים עזים, מוזיקה עכשווית וגישה קלילה. בזכות אופייה הוויזואלי זוכה התוכנית לאהדה בקרב בני נוער ומבוגרים.

יוצרי הסדרה הם כריסטיאן ג'ייקוב וסקוט שולץ. הדמו פיילוט של הסדרה עלה ב-2004 (שרק הופיעו הסדרה הדמויות מונו, ברובי ופלקס). הפיילוט הרגיל עלה ב-2006 והסדרה עצמה עלתה לשידור ב-20 באוגוסט 2007 ושנה לאחר מכן שודרה עונה השנייה. ב-2008 זכתה הסדרה בפרס אמי לסדרות המשודרות בשעות היום בקטגוריית עיצוב תלבושות. השם "גאבה גאבה" לקוח משורה בשיר של להקת הראמונס.

מנחה התוכנית היא דמות בשם DJ לאנס רוק, אותה מגלם לאנס רוברטסון, ולצדו מופיעות חמש בובות בצורות שונות: מונו, ציקלופ אדום, פופה, פרח ורוד, ברובי, מפלצת ירוקה, טודי, חתולת דרקון כחולה, פלקס, רובוט צהוב וידען ודמות נוספת שלא חיה בארץ גאבה ששמו הוא גובל, שהוא רוח רפאים שבוכה כל הזמן.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כל הפרקים מסדרים במבנה קבוע. כל פרק מתחיל במנחה לאנס רוק במקור דיי ג'יי בן הולך לארץ גאבה עם בומבוקס ובתוכו הדמויות ואז שיר הפתיחה מתנגן. אחריו מתחילים הילדים מתחילים להגיד את שם הפרק לדוגמה "כיף" או "ישנים" או "פחד" או "יום הולדת" או "להקה" או "אומנות" הפרק כולל ב-4 סצנות שבהם הדמיות מדברות ושרות ואחרי הראשון יש שיר אנימציה שמתאר את נושא הפרק ואז עוד אחד ואז שיר בבומבוקס. בסוף הפרק רק בחלק מהפרקים יש שעת סיפור שהוא גם אנימציה כמו השיר על נושא הפרק ואז לאנס רוק במקור דיי ג'יי בן מסכם את הפרק בריקוד עם השירים שהיו ואז הוא הופך את הדמיות לפסלים ולוקח אותם המעבורנים הם בנושא הפרק יש בניהם מתקן משחק וידאו כישרונות צעירים מעברון צביעה עם שי, הקצב של ביז ובדיחת טוק טוק.

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שידור[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ארצות הברית)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
12020 באוגוסט 200723 במאי 2008
22022 בספטמבר 200816 באוקטובר 2011
3138 במרץ 201018 בספטמבר 2011
41318 בדצמבר 201112 בנובמבר 2015

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא יו גאבה גאבה! בוויקישיתוף
ערך זה הוא קצרמר בנושא טלוויזיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.