לגו מלחמת הכוכבים (סדרת משחקים)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף לגו מלחמת הכוכבים)

לגו מלחמת הכוכביםאנגלית: Lego Star Wars) היא סדרה של שישה משחקי מחשב אשר יצאה לשווקים בשנים 2005, 2006, 2007, 2011, 2016 ו-2022 על ידי חברת TT Games, ומגוללת את עלילות סרטי מלחמת הכוכבים. המשחקים בולטים בכך שהם מציגים את כל הדמויות וסביבתן כבנויים מקוביות לגו. המשחקים זכו להצלחה רבה ושניהם אף הוכתרו כ"משחק השנה" על ידי המגזין Wired[1].

המשחקים בסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

Lego Star Wars: The Video Game[עריכת קוד מקור | עריכה]

ניתן לשחק במשחקים כשחקן יחיד או כזוג, כאשר מתאפשרת בחירה בין עשרות דמויות שונות הבנויות מלגו. לכל אחת מן הדמויות ישנן יכולות מיוחדות אשר מאפיינות אותה אך הן מחולקות לשלושה סוגים עיקריים. כך למשל, אבירי הג'די מצוידים בחרב אור וניחנים בכוחות על טבעיים המסייעים להם להתגבר על אתגרים במהלך המשחק ולהדוף את אויביהם. לעומת זאת, לוחמים שאינם אבירי ג'די מצוידים ברובים ואקדחים מלגו (ובמשחק השני גם ביכולת לסטור) ורובוטכנים (כמו R2D2) מסוגלים לרחף בגובה קבוע ולשתק את האויבים העיקריים (דרואידי קרב במשחק הראשון וחיילי סער בשני). המשחק מאפשר התקדמות בעלילה הראשית, או לחזור על שלבים עם מגוון רחב יותר של דמויות (מה שהכרחי כדי לסיים את המשחק ב-100%). במהלך המשחק השחקן צובר ממון איתו הוא יכול לקנות צ'יטים, עצות ודמויות (לרוב מקבל השחקן בסוף שלב את הדמויות הטובות הקשורות בו ואת האפשרות לקנות בחנות את הדמויות הרעות שקשורות בו). כמו כן מפוזרים בכל שלב 10 חלקי ספינה שהשלמתה תיתן לו כסף רב.

יצא ב-2005.

Lego Star Wars: The Original Trilogy[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחק זה מהווה המשך ללגו מלחמת הכוכבים משחק הווידאו, וממשיך את עלילת המשחק של פרקים 4, 5 ו-6. במשחק זה יש יותר דמויות ובנוסף, אפשר להרכיב בו דמויות - מה שלא היה אפשרי לעשות במשחק הראשון. כמו כן, שופרה הגרפיקה במשחק ההמשך. יצא ב-2006.

Lego Star Wars: The Complete Saga[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחק זה מהווה את כל הפרקים במלחמת הכוכבים, שהשלבים בה והדמויות בה לקוחים משני המשחקים הראשונים בסדרה. בנוסף יש שם דמויות שלא הופיעו בשני המשחקים הקודמים, כולל שלבים מיוחדים. באופן מוזר, אחת הדמויות של המשחק היא אינדיאנה ג'ונס, שנראה כמו שהוא הופיע במשחק lego Indiana Jones. אבל כנראה זה פשוט מחווה לאחד המשחקים לשחקן האריסון פורד שמגלם גם את דמותו של אינדיאנה ג'ונס, וגם את דמותו של האן סולו.

יצא ב-2007.

Lego Star Wars III: The Clone Wars[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחק זה מתמקד בעונות 1 ו-2 של סדרת הטלוויזיה "מלחמת המשובטים" עם דמויות חדשות וקרבות ענקיים בין הרפובליקה לבדלנים. יש שני שלבים שמתרחשים בתקופת הסרט "מתקפת המשובטים", ואחד מהסרט המצויר "מלחמת המשובטים". ישנה אפשרות לקנות חלליות רפובליקניות ולטוס מ"משחתת הכוכבים" של הרפובליקה ל-"INVISIBLE HAND" של הבדלנים, לקנות דמויות בדלניות ואפילו להיכנס למשימות של הבדלנים ושל ציידי הראשים. ישנה גם אפשרות לקנות דמויות מהטרילוגיה המקורית, אימפריאליות או מצבא המורדים. יצא ב-2011.

Lego Star Wars: The Force Awakens[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחק זה מתרחש בשלבו הראשון של הסרט השישי, שם צריך להביס את דארת' סידיוס ולפוצץ את כוכב המוות. משם המשחק ממשיך לסרט השביעי בסדרה ומתרחש על פי הסצנות בסרט השביעי. המשחק יצא בשנת 2016.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – לגו מלחמת הכוכבים: סאגת הסקייווקר

משחק זה נותן לך לשחק בכל 9 הסרטים המרכזיים. השחקן יכול לבקר בלפחות 20 כוכבים ולשחק בכל המאורעות המרכזיים במלחמת הכוכבים. מלנחות בטאטווין כאובי וואן עד להילחם בקיילו רן כריי. עם מעל ל-300 דמויות, המשחק הוא משחק הלגו הכי גדול שיצא.

ייצא ב-5 באפריל 2022.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ [1]