ליאל דניר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ליאל דניר
ליאל דניר (מימין) ב"רומיאו ויוליה" גרסת המועדונים, האנגר "גשר" עם הילה סעדה
ליאל דניר (מימין) ב"רומיאו ויוליה" גרסת המועדונים, האנגר "גשר" עם הילה סעדה
ליאל דניר (מימין) ב"רומיאו ויוליה" גרסת המועדונים, האנגר "גשר" עם הילה סעדה
לידה 25 בינואר 1985 (בת 39)
תל אביב
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים סטודיו למשחק ניסן נתיב עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ליאל דניר (נולדה ב-25 בינואר 1985) היא דוגמנית ושחקנית ישראלית.

קורות חייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דניר נולדה וגדלה בתל אביב והיא בת זקונים למשפחה בת שלושה ילדים. הוריה התגרשו כשהייתה בת חמש ומאז נותק הקשר עם אביה. מוטי רייף היה זה שגילה אותה במפגש מקרי כשהייתה בת 17 והביא אותה לתחרות "תגלית השנה", בה זכתה במקום הראשון. זמן קצר לאחר הזכייה, השתתפה בקמפיין של מעצב האופנה ג'אנפרנקו פרה בפריז ובהפקות אופנה למגזינים מובילים. ב-2007 השתתפה בקליפ לשיר "מותק את אצלי בראש" שביצע ותרגם שלומי שבן לשיר "Mama, you have been on my mind" של בוב דילן.

בשנת 2006 הייתה מנחה של תוכנית הטלוויזיה "אקזיט", לצד איתי תורג'מן. ב-2008 גילמה את גאיה בסדרה "לאהוב את אנה". בשנת 2009 דניר דגמנה לקולקציית בגדי החורף של חברת "קאלה".

בשנים 2007 - 2010 למדה דניר בסטודיו למשחק ניסן נתיב בתל אביב. בכיתתה למדו בין השאר יעל איתן, ג'ייסון דנינו הולט, אריאל וולף, גל לב, מגי אזרזר, יערה פלציג ואיתי זבולון.

בשנת 2010 שיחקה בסרט הקולנוע "לך יום אף לך לילה" של הבמאי אייל ציון וב"התגנבות יחידים" של הבמאי דובר קוסאשווילי. ב-2011 שיחקה בקומדיה "בובי ואני", והתארחה בסדרה הקומית "החברים של נאור".

בשנת 2011 שיחקה בסדרה האינטרנטית של ynet "במעגל סגור" בתפקיד מאיה ושיחקה לצד הנרי דוד. כמו כן השתתפה בתפקיד אורח בסדרה "סברי מרנן" ובסדרה החברים של נאור בתפקיד אורח בפרק "ויפאסנה".

בשנת 2012 גילמה דניר את דמותה של נחמה בסרט החרדי "מלאכיות בלבן". דניר הופיעה בסרט, שבויים על ידי טלי אברהמי, לצידן של ליאת אזר ואליענה שכטר.

בשנת 2013 כיכבה בקליפ לשיר "להציל אותי" של גיא ויהל[1]. באותה שנה התארחה בסדרה "בית המשאלות" של הבמאי חיים בוזגלו לערוץ הראשון, ושיחקה בכמה פרקים בסדרת הנוער "יומני החופש הגדול" בתפקיד אביגיל.

בעבר דניר ניהלה מערכת יחסים מתוקשרת עם השחקן רן דנקר. אחיה רעואל הוא זמר ובעבר התפרסם כחבר בלהקת הפאנק "דפקט החממה". דניר נשואה לגילי בראל ואם לשלושה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ להציל אותי, בביצוע גיא ויהל, וידאו קליפ של השיר באתר יוטיוב