מאט הארדי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מת'יו מור הארדי
מאט הארדי בנובמבר 2018
מאט הארדי בנובמבר 2018
לידה 23 בספטמבר 1974 (בן 49)
קמרון שבצפון קרוליינה
שם במה מאט הארדי
ברוקן מאט
משקל 107 ק"ג
גובה 1.88 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 15 באוקטובר 1992 – הווה (31 שנים)
מאמנים דורי פאנק ג'וניור
ליגות AEW
תרגילי סיום Twist of Fate
מידע אישי
בן או בת זוג
מספר צאצאים 4 עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מת'יו מור הארדיאנגלית: Matthew Moore Hardy; נולד ב-23 בספטמבר 1974 בקמרון, צפון קרוליינה) הוא מתאבק אמריקאי, המופיע בארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW). הוא מוכר לרוב בעקבות הופעותיו בארגון ההיאבקות ה-WWE. אח של המתאבק ג'ף הארדי.

קריירה מקצוענית[עריכת קוד מקור | עריכה]

בראשית הקריירה המקצוענית שלו הופיע הארדי בארגוני היאבקות קטנים בצפון קרוליינה, והפך אחד הבדרנים הבולטים בארגון ההיאבקות WNCE, ששימש כאחד מארגוני הבת של ארגון ההיאבקות העולמי, ה-WWE. הארדי צד את עיני ה"סקאוטים" של ה-WWE וזומן למבחן קבלה מיוחד של הארגון בשנת 2000, בו נבחר כאחד משמונה מתאבקים שיצטרפו ל-WWE.

לאחר הצטרפותו לא זכה הארדי לתפקיד ולדמות מוגדרת, ונטש את WWE לטובת הארגון השני בחשיבותו בארצות הברית, ה-ECW, בו היה לכוכב. בשנת 2005 שב הארדי ל-WWE והפך לאחד המתאבקים הבולטים והאהודים. הארדי השתלב לאורך השנים במספר מופעים בהם גילם את תפקיד הזוכה באליפות הבין יבשתית (לימים אליפות אירופה), לאחר שניצח את כוכב ה-WWE קיין.

באירוע רסלמניה 25 ניצח מאט את אחיו, ג'ף הארדי, אך באפריל 2009 גילם את תפקיד המפסיד, מול ג'ף, ושנה מאוחר יותר עזב את ה-WWE. ב-9 בינואר 2011 ערך את הופעת הבכורה בארגון ההיאבקות TNA נגד רוב ואן דאם באירוע ג'נסיס. ב-20 ביוני מאט הושעה מהארגון וב-20 באוגוסט מאט שוחרר מהחוזה שלו. ב-1 בספטמבר מאט יצא לחופשה ארוכה מהיאבקות עקב פציעה ממושכת. ברסלמניה 33 נכנסו הוא ואחיו בהפתעה לקרב הסולמות של אליפות הזוגות של Raw וזכו בחגורות האליפות.

הארדי הודיע על פרישה ב-15 בספטמבר 2018 דרך סרטון בחשבון היוטיוב הרשמי שלו,[1] אך חזר להתאבק זמן מה לאחר מכן.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מאט הארדי בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]


ערך זה הוא קצרמר בנושא אישים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.