מועדון החנונים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מועדון החנונים
שיר הנושא מועדון החנונים:
ביצוע: עמית פרקש
מילים: דפנה ממן
לחן: דורון מדלי
עיבוד והפקה מוזיקלית: עידו ריבלין
סוגה סדרת ילדים, קומדיה
יוצרים ירון ארזי
כותבים אסף שליטא, דפנה ממן
בימוי עדי סופר (עונה 1)
יוסי קרן (עונה 2)
שחקנים יואב רוטמן
עמית פרקש
נוה צור
אורי בלופרב
לני כהן
יון תומרקין
שיר מורנו
עומר דרור (עונות 1-2)
שירה נאור
אורי זמיר
ענת מגן-שבו
דורין קריו
יוסי מרשק (עונה 1)
אסף פריינטא
אליאנה תדהר (עונה 2)
עידו מוסרי (עונה 2)
דניאל ליטמן (עונה 2)
ארץ מקור ישראל
שפות עברית
מספר עונות 2
מספר פרקים 37
הפקה
מפיק ירון ליכטנשטיין (מפיק אחראי), יואב חיון (מפיק ראשי ADD, רז טוכבנד (מפיק ראשי), יריב שליט (מפיק פוסט, עונה 2)
מפיקים בפועל דנה הכהן-נאור
חברת הפקה סוכנות ADD
עורכים דורי טפר, בועז רוזנפלד (עונה 1), אורן נבות (עונה 2)
אתר צילומים אולפני הרצליה, אולפני מימד
צלמים אילן ברדה (עונה 1), דוד סידר (עונה 2)
בעלי תפקידים נוספים ליהוק: מורן מרציאנו
מוזיקה דורון מדלי, עידו ריבלין
אורך פרק 23 דקות
שידור
רשת שידור HOT, זום
תקופת שידור מקורית 16 בפברואר 20144 בינואר 2016 (23 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb

מוֹעֲדוֹן הַחְנוּנִים היא סדרת נוער ישראלית קומית שמשודרת בערוץ זום ב־HOT. העונה הראשונה צולמה בתחילת נובמבר 2013, עלתה לשידור ב־16 בפברואר 2014 והסתיימה ב־17 במרץ 2014. העונה השנייה החלה ב־6 בדצמבר 2015 ולצוות השחקנים הצטרפו אליאנה תדהר, דניאל ליטמן ועידו מוסרי.

בדצמבר 2015 יצא לאור, בהוצאת ידיעות אחרונות, הספר "מועדון החנונים – העולם על פי יותם" מאת מורן זלמה, המבוסס על דמויות הסדרה, אולם כולל עלילות חדשות. בדצמבר 2015 יצאה אפליקציית "מועדון החנונים", הכוללת הצצה לפרקים, מאחורי הקלעים ושיחות עם שחקני הסדרה. בנוסף התקיים מפגש מעריצים עם כוכבי העונה השנייה לקראת סיום העונה השנייה.

ב־3 באוגוסט 2017 יצא סרט המבוסס על הסדרה ושמו "מועדון החנונים: הסרט". בסרט השתתפו כוכבי הסדרה ושחקנים נוספים כמו שירן סנדל, רוני הדר, מיכאל הנגבי, גאיה גור אריה ויובל סגל.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העלילה מתמקדת ביותם, חנון מלידה והדמות הראשית בסדרה, המקים יחד עם חבריו מועדון בשם "מועדון החנונים". במועדון החנונים פועלים לפי ספר חוקים אותו כותב יותם בכל סוף פרק. בסדרה בני האדם משתייכים למעמדות שונים: בריונים, חנונים ומקובלים. המקובלים והחנונים חווים יחד אהבות, מזימות, אכזבות, בלגנים ודברים אחרים. בנוסף כל פרק נקרא על שם החוק שבעקבותיו תתבסס חלק מן העלילה (בדרך כלל העלילה הראשית).

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
11816 בפברואר 201417 במרץ 2014
2186 בדצמבר 20154 בינואר 2016
סרט3 באוגוסט 2017

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

החנונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יותם (יואב רוטמן) – גיבור הסדרה. מקים המועדון, המנהיג של החבורה. חכם, בעל דמיון מפותח וקצת מבולבל, אלרגי לאשכוליות, מאוהב בשקד, ומסכן את האלרגיה שלו רק כדי להתנשק איתה בהצגה הבית־ספרית. בשלב מסוים נהיה חבר שלה. בסוף כל פרק כותב חוק חדש בספר החוקים של החנונים, בסוף העונה הראשונה מתאהב בדנה והופך לחבר שלה, אך לבסוף הם נפרדים. בעונה בנוסף הוא מגלה שהוא ואולגה קרובי משפחה. בעקבות מאבקים בסדרה קנאה וכעס על זה שלדנה יש מעריץ באינטרנט, היא נפרדת ממנו. בסוף העונה השנייה הוא ודנה חוזרים.
  • דנה (עמית פרקש) – חנונית אמיתית. חברותית ותחרותית. צינית, שנונה ומכורה לקומיקס "ערפדים בחלל", היא מאוהבת ביותם בסתר, והחברה הטובה ביותר של הגר. נוהגת לחשוב שכל תוכנית שלה "בטוח תעבוד". הופכת לחברה של יותם בסוף העונה, אך לבסוף הם נפרדים. בעונה השנייה היא ויותם מתחילים לצלם סדרת רשת בדיונית. בעקבות מאבקים בסדרה וקנאה מצד יותם על כך שיש לדנה מעריץ בשם "ג'ונאס", היא נפרדת ממנו. אלרגית לפרחים. בסוף העונה השנייה היא ויותם חוזרים.
  • שוסטק (נוה צור) – נגן טובה, חברו הטוב ביותר של צחי. הולך עם סנדלים וגרביים, ואובססיבי לגבי גרביים. הרקדן הכי גרוע בבית הספר. הוא לא חכם כמו שאר החנונים. הוא וצחי מנסים להתחיל עם בנות רוב הזמן, אך ללא הצלחה. מאוהב בלילי ובעונה השנייה הופך לחבר שלה, מה שגורם לו להזניח את צחי.
  • צחי (אורי בלופרב) – תלמיד מצטיין. בלרינה לשעבר. חברו הטוב ביותר של שוסטק. חי באשליה שהוא מקובל ומושך, בכל פעם מביא רעיונות גרועים ולא מעשיים להכיר בנות. חושב שהוא "מלך הדיסקו". ברוב הפרקים רב עם שוסטק, דבר המשפיע על כל המועדון. מכור לריקודי עם.
  • הגר (לני כהן) – פרנואידית, רואה שחורות, היפוכונדרית, חולת ניקיון, בטוחה שסוף העולם עומד להגיע ועסוקה בדרכי התגוננות, קוראת הרבה ספרים שעוסקים בדרכי התגוננות. חברתה הטובה ביותר של דנה. חתואל מאוהב בה, אולם היא מסרבת לקיים עמו קשר רומנטי. מכורה לריקודי עם. חלומה להתקבל לתוכנית חלל בנאס"א, דבר שהיא כמעט מצליחה להגשימו בעונה השנייה, אך לבסוף היא לא מתקבלת. בסרט הגר לא משתתפת כי היא בקייטנה.
  • חתואל (אורי זמיר) – תלמיד בבית הספר. עורך דין מאולתר. מתנשא ושוויצר. חושב שהוא הכי חכם ושכולם טובים פחות ממנו. מאוהב בהגר, לא נמצא במועדון.

המקובלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • תות שיבלי (שיר מורנו) – מלכת הכיתה והחברה של תום. פקאצה, יפה וסנובית. מודעת לכוחה ומעמדה ומשתמשת בהם כדי לרדת לחייהם של החנונים. בעונה השנייה תום נפרד ממנה כי עבר לזימבבואה. בהמשך מודחת מתואר מלכת הכיתה בעקבות מעשה שלילי שעשתה, אך בסוף משיבה אליה את התואר והופכת אף להיות קיסרית הכיתה, בעקבות החרטה של לילי על המעשה. שבה לתום בסוף העונה השנייה. ( לפי צחי שפגש אותה ביום הראשון ללימודים היא עשתה בדיקת עיניים ולכן היא צריכה משקפיים ומסתירה את זה)
  • אורן "טונה" (יון תומרקין) – שונא חנונים. שונא שקוראים לו אורן "טונה" (כי נודף ממנו ריח אדיר ומסריח של טונה). הבריון שמאיים והטיפש של בית הספר שנשאר כיתה 5 פעמים. מדבר באופן מוזר ופולט מלא שטויות תוך כדי דיבור. נהיה בן זוגה של שקד בעונה השנייה וכך נהיה גם יותר נחמד. מתקבל בסוף העונה השנייה לתוכנית החלל של נאס"א.
  • תום מלך הכיתה (עומר דרור) (עונה 1, אורח בעונה 2) – מלך הכיתה וחבר של תות. אוהב את עצמו ובטוח בעצמו, ומשוכנע שכולם צריכים לאהוב אותו באותה המידה. משתמש בחנונים לצרכיו. בעונה השנייה נפרד מתות ועבר לזימבבואה מתוך כוונה להיות מלך הכיתה שם. בסוף העונה השנייה הוא ותות חוזרים.
  • חורחיטו חינמון (דניאל ליטמן) (עונה 2) – תלמיד חדש שמגיע מארגנטינה. לא זז לשום מקום בלי הגלשן שלו (שנתן לו את השם רודריגו). תות רוצה שיהיה מלך הכיתה החדש אך אינו מודע לכך. דובר רק מילה אחת בעברית: ״בכיף״. למרות שהוא לא דובר עברית כולם מבינים אותו. באחד מהפרקים לומד עברית מהגר ומדבר כרגיל (פרט לכך שהוא הוגה "ח'" במקום "ג'").

תלמידים נוספים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לילי (אליאנה תדהר) (עונה 2) – תלמידה חדשה בבית הספר, חולמת להיות עיתונאית עם כתבות מפתיעות במיוחד מוכנה ללכלך ולסכסך רק כדי שתהיה לה כתבה מפתיעה. יצאה עם שוסטק פעמיים כדי להוציא ממנו ידיעות עיתונאיות לקראת סוף העונה הופכת לנחמדה ולא פוגעת שוב באיש לאחר ששוסטק נעלב ממנה. נהיית בת זוגו של שוסטק לקראת סוף העונה השנייה.
  • שקד (שירה נאור) – תלמידה בבית הספר בעלת שיער אדום שאינו אופייני.אלרגית לפומלות, אוהבת מאוד בעלי חיים והתחביב הכי גדול שלה הוא לאלף. מנסה למשוך את יותם ואת אורן לתחום בעלי החיים. חברה של יותם באמצע העונה הראשונה ובעונה השנייה חברה של אורן.

צוות בית הספר "סרפדים"[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בלהה חלץ פעמון (ענת מגן-שבו) – המורה בבית הספר "סרפדים" ומחנכת את הכיתה של החנונונים. לא חכמה במיוחד, חולמת להיות מנהלת בית הספר. מאוהבת במשה משה.
  • אולגה טקצ'נקו (דורין קריו) – המורה לספורט בבית הספר "סרפדים". קשוחה ואכזרית, גודלה על ידי כלבי דינגו ביערות הקרח של קמצ'טקה. שונאת חנונים וחולמת לשים את כל החנונים בצינוק חשוך ומפחיד. אוהבת את חביב פרץ. במהלך העונה השנייה מגלה שהיא ויותם קרובי משפחה. מפחידה את כולם בכך שמאיימת עליהם שתשלח אותם לריצת אלפיים מסביב לכל בית הספר.
  • חביב פרץ (אסף פריינטא) – זמר חתונות מזרחי, האהבה של אולגה. הדמות היא פרודיה על משה פרץ. בעונה השנייה התחיל ללמד מוזיקה ושירה בבית הספר "סרפדים" בעקבות העלמת מס שבגללה הוא התנדב לקהילה (הוא קיבל הזדמנות לבחור בין תרומה לקהילה לבין ריצוי מאסר בבית הכלא, הוא רצה להיכנס לבית כלא ולא היה שם מקום פנוי). שם משפחתו המקורי הוא זיגלווקס.
  • משה משה (יוסי מרשק) (עונה 1) – בעל הקיוסק של בית הספר שמוכר דברים ישנים במחיר מופקע, עזב על מנת להגשים את חלומו להכין מקושקשות בחו"ל.
  • אבי אבי (עידו מוסרי) (עונה 2) – אחיו של משה משה ובעל הקיוסק במקומו בגלל שמשה משה עזב. נוהג להכין מאכלים משונים ובלתי אכילים שבעיניו הם למעשה גורמה.
  • כרמון כלנית (רודי סעדה) (עונה 2) – מפקח בית הספר, בלהה רצתה להרשים אותו, לאחר שבביקורו הקודם אולגה שרקה במשרוקית שלה חזק לאחר שהעיר לה על עוצמת המשרוקית, הופיע בפרק 2.

שחקנים אורחים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שמרית (לני חסין) (עונה 2) – יצאה עם צחי לדייט, וצחי חשש שהיא תריח את גרבי המזל המסריחים שלו, מכיוון שהגר אמרה לו לא להוריד אותם. בסוף, היא נפרדה ממנו לאחר שראתה אותו לובש מגפיים מכוערים, שנעל נגד ריח הגרביים, הופיעה בפרק 9.
  • סקאלי (קארין סרויה) (עונה 2) – הבוחנת של הגר לתוכנית החלל של נאס"א, הגיעה מוושינגטון די. סי, בדקה אם הגר יכולה להשחיל שרוכים של נעליים ולקשור אותם בתוך "הבועה", בה רמת החמצן מאוד נמוכה (כמו בחללית), לבסוף אחרי שהגר לא הצליחה, אורן לקח את הנעל שהגר החזיקה, והצליח לקשור את השרוכים, ולכן הוא נבחר להיות התלמיד הראשון בחלל. הופיעה בפרק האחרון.
  • אביטל (שירה לוי) (עונה 1) – בלונדינית, חברתה הטובה של תות. התחרה ביחד עם תות בתואר הרקדניות הכי טובות.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק

(בסדרה)

מספר הפרק

(בעונה)

שם הפרק תאריך שידור מקורי
1 1 לעולם אל תשקר בקשר לאלרגיות שלך 16 בפברואר 2014
תקציר הפרק: יותם מקבל תפקיד בהצגת בית הספר אבל מגלה שהוא אלרגי לאשכוליות וזה עלול למנוע ממנו לנשק את שקד על הבמה. דנה מאבדת את אביתר, עכביש גדול ומפחיד, וצחי ושוסטק נכנסים למערבולת מטורפת של סחיטות. ומה בדיוק שוסטק עושה עם תאנים?
2 2 גם אם כותבים עליכם שאתם חתן וכלה – עדיף להתעלם 17 בפברואר 2014
תקציר הפרק: יותם חייב להוכיח לבלהה שהוא מסוגל לגדל בצל, דנה מחליטה שאורן טונה גאון והופכת אותו למנטור שלה וצחי ושוסטק מוכרחים לשחזר תמונה של אולגה שהם שרפו בטעות כדי שהיא לא תשלח אותם לריצת "הלוך חזור" בלי חזור.
3 3 אם מבקשים ממך לדחוף ידיים לנעצים, זו לא באמת אהבה 18 בפברואר 2014
תקציר הפרק: צחי ושוסטק משתתפים בתחרות המצאות בינלאומית ומנסים לחשוב על המצאה שתשנה את העולם, או לפחות תשיג להם בנות; יותם מקבל מכתב אהבה מסתורי שמציב בפניו אתגרים מסוכנים; הגר ודנה צריכות להסתיר תינוק עד סוף היום, אבל אז הוא נופל לידיים של אולגה.
4 4 אם יש לכם בית ריק, עדיף לשחק מונופול מלארגן מסיבה 19 בפברואר 2014
תקציר הפרק: ההורים של שוסטק משאירים אותו לבד בבית וצחי קופץ על ההזדמנות לארגן את המסיבה הגרועה בכל הזמנים; אולגה מאשימה את יותם בגנבת הגביע של ג'עבר היחמור ומאיימת להעניש אותו בחומרה; והאם חצ'קון אימתני יעמוד בדרכה של דנה לאהבת אמת.
5 5 אם גילית שאתה נצר למשפחת מלוכה, תבדוק שוב 23 בפברואר 2014
תקציר הפרק: יותם נדהם לגלות שהוא נצר לשושלת המלוכה של בלגיה ונדהם אפילו יותר כשתות נופלת לרגליו האציליות; צחי משוכנע שהוא אמן דגול אחרי שגנב לדנה ציור והיא זוממת לנקום; שוסטק והטובה בדרך להפוך ללהיט בתעשיית החתונות.
6 6 לעולם אל תחתום על נייר של המורה לספורט 24 בפברואר 2014
תקציר הפרק: אולגה מצליחה להערים על יותם ולגייס אותו לתפקיד השוער של נבחרת הכדורגל; צחי ושוסטק רוקמים תוכנית מצחינה במיוחד לכבוש את בנות בית הספר; דנה מוכנה לעשות הכל כדי להגיע למפגש עם יוצר "ערפדים בחלל", אפילו להבריז מהלימודים.
7 7 לעולם אל תהפנט את החברים שלך 25 בפברואר 2014
תקציר הפרק: יותם מתמודד מול תום, מלך הכיתה, על הבחירות לנשיאות הכיתה, ובעזרתן של דנה והגר, הופך לפוליטיקאי ממולח מדי; שוסטק מהפנט את צחי וגורם לו לחשוב שהוא חתול, אבל מהר מאוד מבין שלא הכל כיף וגרגורים.
8 8 לעולם אל תנסה לשדך בין המורים שלך 26 בפברואר 2014
תקציר הפרק: צרות של מורים: צחי ושוסטק נדהמים לגלות שאולגה נעשתה פתאום מאוד נחמדה אליהם וחושדים שמשהו קרה לה; יותם המום מהיחס הזועם של בלהה, עד שמסתבר שהיא מאוהבת במשה משה והחבורה מחליטה לעזור לה.
9 9 בשביל אהבה עושים הכל – חוץ מלאמץ חיות טורפות 2 במרץ 2014
תקציר הפרק: שוסטק מתחזה לאבא שלו כדי למנוע מאולגה לשגר אותו למדבר סהרה, אבל גורם לה בטעות להתאהב בו; דנה מצליחה לשכנע את תות להפוך לחנונית; יותם מאבד את המסלול המהיר ללב של שקד, כלומר, את הצפרדע שלה.
10 10 אל תזמין חברים לישון אם אין לך אטמי אוזניים 3 במרץ 2014
תקציר הפרק: דנה והגר מוצאות מפת אוצר מסתורית אבל נאלצות לבקש עזרה מאולגה כדי לפענח אותה; יותם מזמין את שוסטק לגור אצלו ומשלם על זה בשעות שינה; צחי מסתבך עם משה משה אבל מרוויח שיעור בעסקים.
11 11 לעולם אל תנסו להתחמק מריצת 2000 4 במרץ 2014
תקציר הפרק: דנה, שלא מוכנה להפסיד בשום דבר, מאתגרת את תות בתחרות ריקודים וצחי, הבלרינה לשעבר, נחלץ לעזרתה; יותם ושוסטק מנסים להידבק מאורן טונה החולה כדי להתחמק מריצת 2000; חתואל מתאהב בהגר המבועתת.
12 12 אל תאמין לאגדות מפחידות על רוחות רפאים 5 במרץ 2014
תקציר הפרק: הכיתה יוצאת לטיול שנתי בזמן שהחנונים ננעלים בטעות בבית הספר ומוצאים את עצמם במלחמה חזיתית עם רוח רפאים מפחידה שאוהבת לחטוף תלמידים.
13 13 לפני שתתוודה על אהבתך, בדוק עם מי אתה מדבר 9 במרץ 2014
תקציר הפרק: תחרות הנוקנוקיות השנתית של משה משה משתלטת על בית הספר ואחרי שמתגלה כישרון הבליסה המסתורי של הגר, דנה מכריחה אותה להתמודד נגד אורן טונה. יותם מגלה שמשקפיים מכוערים הופכים אותו לחתיך בעיניי שקד.
14 14 בשביל אהבה צריך לפעמים להתחפש לרבע פודל 10 במרץ 2014
תקציר הפרק: איך חיבור תמים על הסכנות הפזורות בבית הספר הפך את הגר לאחראית על ביקור ראש הממשלה? האם דנה תנצח בתחרות התחפושות הטרנס־גלקטית של "ערפדים בחלל"? ולמה צחי לא יכול להפסיק לאכול ליקריש?
15 15 לעולם אל תפרוץ למחשבים של סוכנויות ריגול 11 במרץ 2014
תקציר הפרק: הגר מסתבכת עם ארגון הריגול האמריקאי וצריכה להצמיח אישיות חדשה; שוסטק מקבל משימות מסובכות מבלהה כדי להפוך למתופף החדש של הנבחרת; יותם צריך לבחור את איש השנה של בית הספר ומגלה שעם הג'וב מגיעים כל מיני יתרונות.
16 16 אם מבקשים ממך עצות בזוגיות, תגיד שאתה ממהר לשיעור 12 במרץ 2014
תקציר הפרק: צחי מזמין מיפן בושם לפיתוי בנות ונתקע עם ניחוח קרוב של חומר להרחקת יונים (וכנראה גם בנות); בלהה מטילה על הגר לעזור לאורן טונה במתמטיקה והוא בתמורה הופך לשומר הראש שלה; יותם מגלה שיש לו כישורי ייעוץ זוגי, אבל אז הכל מסתבך.
17 17 גם אם בחרתם מתנה לעצמכם, קחו פתק החלפה 16 במרץ 2014
תקציר הפרק: משחק "גמדים וענקים" משתלט על בית הספר ודנה מקבלת הפתעה יוצאת דופן מהגמד שלה. שקד מכריחה את יותם לייצר מתנות דביקות במיוחד לענק שלו; שוסטק משוכנע שצחי הוא הגמד שלו ויוצר שרשר של טעויות והגר עלולה למצוא את עצמה מורחקת מהספרייה לחודש.
18 18 מסיבת סיום 17 במרץ 2014
תקציר הפרק: מסיבת הסיום מתקרבת ואיתה תחרות "הזוג המלכותי", שמכניסה את כולם לסטרס. שוסטק וצחי מנסים להרשים את תות כדי שתבוא עם אחד מהם למסיבה ותום, מלך הכיתה, מכתיר את דנה לבת הזוג שלו.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק

(בסדרה)

מספר הפרק

(בעונה)

שם הפרק תאריך שידור מקורי
19 1 לעולם אל תנסו להגשים חלומות מטופשים 6 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: ביום הראשון ללימודים מתבשרים התלמידים שמשה משה ותום מלך הכיתה עזבו את בית הספר, ובלהה מטילה על הכיתה משימה – כל תלמיד ינסה להגשים חלום שמעולם לא העז להפוך למציאות.
20 2 לעולם אל תחזיקו ידיים יותר מעשר שעות רצוף 7 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: דנה ויותם דביקים מתמיד ועולים לכולם על העצבים, אבל כשהשניים מחליטים להפיק סדרת אינטרנט בכיכובם, חילוקי דעות יצירתיים מאיימים על האידיליה הזוגית. במקביל, בלהה מתכוננת לביקורו של המפקח על בתי הספר.
21 3 גם בפיאה ותחפושת חנון נשאר חנון 8 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: ההכנות לצילומי סדרת האינטרנט בעיצומן, ודנה מנסה להתגנב לשירותים של המקובלות כדי להשיג את ערכת האיפור של תות. צחי נרשם לחוג פינג פונג בניסיון למשוך בחורות, ובלהה מטילה על הכיתה פרויקט חדש – לטפל בביצה במשך שבוע שלם.
22 4 עדיף שיראו לך את הטוסיק מאשר דובון באף 9 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: דנה מוצאת תמונה של יותם התינוק בטוסיק חשוף ושולחת אותה בטעות לחתואל, שמפרסם את התמונה בדף הקשר של הכיתה. הגר מנסה להשיג מבלהה מכתב המלצה לנאס"א. חביב פרץ, המורה החדש למוזיקה, עורך תחרות למציאת "החביב הבא" של ישראל.
23 5 גם לחנונים יש קווים אדומים 13 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: הגר וצחי מבריזים מהקרנת הבכורה של "אבירי הזמן" ומעוררים את חשדם של שאר חברי המועדון, שמחליטים לעקוב אחריהם ולגלות את פשר התעלומה. שוסטק מרגיש זנוח ומוצא חבר חדש – חורחיטו, הגולש הארגנטינאי. שקד מתאכזבת כשאורן מסרב לאלף איתה צמד חשופיות.
24 6 גם חנונים צריכים לישון לפחות שבע שעות 14 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: הגר לא ישנה בלילות כי היא ממתינה לתשובה מנאס"א, והמחסור בשינה גורם לה להזיות. תלמידה חדשה (אליאנה תדהר) מצטרפת לכיתה ומנסה להשיג סקופ לעיתון בית הספר. אולגה ויותם מגלים שהם קרובי משפחה.
25 7 לא קול להיות חנון 15 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: יותם קונה לדנה צמיד מכוער במיוחד, והיא מנסה להיפטר ממנו בכל דרך אפשרית. צחי ושוסטק רבים על כובע שזכו בו בתחרות רדיו. תות והגר מתיידדות כשהן מגלות ששתיהן פוחדות מחיסונים.
26 8 אם כבר לחלום, אז רק על קוף שזורק בוטנים 16 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: יותם חולם שדנה נפרדת ממנו, ועושה הכול כדי למנוע מהחלום להתגשם. במסגרת פרויקט בהיסטוריה, צחי מחקה את נפוליאון ומנסה לכבוש את בית הספר. לילי מנסה לגלות מהו שם משפחתו המקורי של חביב פרץ.
27 9 גרביים ותחתונים חייבים להחליף פעם ביום 20 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: כש"אבירי הזמן" נקטלת על ידי הביקורת, דנה ויותם ממהרים להפיק פרק חדש בניסיון לשנות את דעתו של המבקר. אורן שובר לשוסטק את הרגל ונאלץ לשרת אותו עד שיחלים. הגר אוסרת על צחי להחליף את גרבי המזל שלו, כדי שיגנו עליה מפני עין הרע.
28 10 תחשוב טוב לפני שאתה מחמיא למורה להתעמלות 21 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: הגר מקבלת משימה מנאס"א – לאכול סרדינים כל השבוע. היא מבקשת את תמיכתה של דנה, אבל זו מתקשה להתמיד במשימה. יותם מגלה את היתרונות שטמונים בגלשן צמוד. אולגה דורשת מצחי שיכין עבורה סרטון שופע מחמאות לתחרות "המורה של המדינה".
29 11 לעולם אל תחמיץ אירוע של פעם ב־1000 שנה 22 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: יותם רוצה לצפות עם דנה בליקוי מאדים, אבל מגלה שהטלסקופ שלו בידי שקד. הגר מקבלת עוד משימה מנאס"א – להרכיב פאזל של 10,000 חלקים. צחי הופך לסלב אחרי מפגש עם יון תומרקין ומאמץ גינונים של דיווה.
30 12 המירוץ לסרפד! 23 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: התלמידים מתחלקים לזוגות ומשתתפים בתחרות "המירוץ לסרפד". המשימות קשות והדרך ארוכה, אבל כולם נחושים לזכות בפרס הגדול – פטור לחודש שלם משיעורי ספורט.
31 13 תמיד תחשדו כשמציעים לכם התחלה חדשה 27 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: יותם מקנא בקשר של דנה וג'ונאס ובודה לעצמו מעריצה מזויפת בניסיון לעורר את קנאתה של דנה. הגר מבקשת מאורן שיעזור לה להתגבר על פחדיה. לילי דוחה שוב את חיזוריו של שוסטק, והוא מתקשר לכל הבחורות שדחו אותו בעבר כדי לקבל מהן עצה.
32 14 לעולם אל תתחרה נגד אהבת האמת שלך 28 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: דנה ויותם משיקים כל אחד סדרת אינטרנט חדשה, וזוכים בביקורות מעורבות. שוסטק הופך לספר האישי של המקובלים בבית הספר. הגר מתחרה מול אולגה בדו־קרב סטנד־אפ.
33 15 לפעמים צריך להיזהר גם מעצות טובות 29 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: יותם שבור לב בגלל הפרידה מדנה ומנסה להחזיר אותה אליו. בבית הספר נפתחת תחנת רדיו חדשה, וצחי מקבל תוכנית ייעוץ משלו. הגר מסתגרת בספרייה בניסיון להתגבר על הפחד ולשרוד שלושה ימים לבד. לילי מפרסמת בעיתון כתבה שערורייתית על אודות תות.
34 16 לפעמים החיים הם לא זר של כלניות 30 בדצמבר 2015
תקציר הפרק: צחי, שוסטק ויותם נמצאים בבעיה, כל אחד מסיבה אחרת – שוסטק לא התקבל לחוג סידור פרחים לבנות בלבד, יותם אכול געגועים לדנה וצחי חייב להסתתר מאורן טונה. שלושתם מוצאים אותו פתרון: להתחפש לבת.
35 17 אפילו סמוראים מתגעגעים לפעמים 3 בינואר 2016
תקציר הפרק: בניסיון לשכוח מדנה, יותם מתחיל לשחק במשחק תפקידים ברשת ועד מהרה מתמכר. הגר מגלה כישרון בישול חבוי. לילי מוליכה שולל את שוסטק כדי שיעזור לה להתנקם בתות. דנה מתחרטת על הפרידה מיותם.
36 18 אף פעם אל תשכחו שהאהבה תמיד מנצחת 4 בינואר 2016
תקציר הפרק: פרק הסיום של "דירדרי נסיכת האור" מתקרב, אבל דנה מתגעגעת ליותם ומתקשה להתרכז בצילומים. תום, מלך הכיתה, חוזר ומנסה לזכות שוב בליבה של תות. הבוחנת מנאס"א מגיעה למבחן האחרון של הגר. צחי מתבאס כששוסטק מקדיש את כל זמנו ללילי.

הסרט[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – מועדון החנונים: הסרט

ב-3 באוגוסט 2017 יצא סרט המבוסס על הסדרה, "מועדון החנונים: הסרט". בסרט ארבעת החנונים: דנה, יותם, צחי ושוסטק מתחילים את חופשת הקיץ ובהפתעה מגלים שהזמינו אותם למסיבת קיץ של מקובלים, כשהמסיבה מתחילה כולם מגלים שיהלום שהוצב בבית נגנב.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]