מחולה (בית ספר למחול)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מחולה
סמליל הרשת
סמליל הרשת
מייסדים שוקי ושלומי הופמן
תאריך הקמה 1988
www.mehola.co.il
להקת מחולה מתוך המופע "על קו המים"

מחולה היא רשת של בתי ספר למחול בישראל, שנוסדה בירושלים בשנת 1988. מאז הקמתה למדו בה אלפי רקדנים, והעלתה הפקות רבות. בין תלמידיה עשרות מורים למחול וכוריאוגרפים.

ל"מחולה" מספר שלוחות ברחבי הארץ, בין היתר בתל אביב, רמת השרון, ובירושלים[1].

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"מחולה" נוסדה על ידי בני הזוג שוקי ושלומי הופמן. שוקי הייתה האחראית על הניהול האמנותי ושלומי על הפן האדמיניסטרטיבי. בהמשך הדרך הצטרפו כל הילדים לבית משפחת הופמן (יניב ודורית אשתו, יעל ונועה הופמן) למיזם המשפחת. בהתחלה פעלו בבתי הספר כרקדנים-סולנים ובהמשך כמורים בכירים, כוריאוגרפים ומנהלים אמנותיים. יניב ודורית אף משמשים כמנהלי שלוחות גדולות של מחולה ברחבי הארץ.

"מחולה" פועלת ב-4 מוקדים עיקריים: בירושלים (מ-1988), בתל אביב (מ-2003), ברמת השרון (מ-2008) ובבקעת אונו (מ-2010). בחלק מהמוקדים, מתנהל בית הספר בשיתוף ותחת חסותו של גוף עירוני גדול ומרכזי, ובחלק מתנהל כגוף עצמאי.

מבנה בית הספר[עריכת קוד מקור | עריכה]

מבנה בתי הספר זהה בכל השלוחות בערים השונות. הוא בנוי לפי רמות: להקות ייצוגיות, להקות עתודה ולהקות מתחילים (לעיתים בחלוקה ל-5–6 רמות), ובנוסף על פי שכבות גיל: פצפוצים, צעירים, חטיבה, תיכון, בוגרת (כל להקה מורכבת ממספר שכבות גיל)[2].

בלהקות מקבלים התלמידים טכניקה של מחול מודרני, ג'אז ומחול ישראלי – מפולקלור ועד ישראלי עכשווי. בנוסף ישנן מגמות בלט קלאסי ומגמות היפהופ. לגילאים הצעירים יותר יש מגמת הגיל הרך הנקראת "מחוליקים" ללימוד הבסיס של עולם המחול בגילאי 4–6. תלמידים רבים לומדים ב"מחולה" חבילת מחול שכוללת להקה (מודרני, ג'אז וישראלי) ותיגבור מגמות בסגנונות הבלט וההיפהופ.

תלמידי בית הספר רוקדים במסגרת מסלול ייחודי המותאם לצורכיהם וכישרונם הכולל תוכנית שנתית של שיעורים פתוחים, לימוד רפרטואר, מופעים, אירועים קהילתיים, כנסי מחול ועוד. התלמידים הטובים ביותר מגיעים לרקוד בלהקות היצוגיות של כל שלוחה.

כל רקדני להקות "מחולה" בכל הרמות והגילאים זוכים להופיע מדי שנה במספר הפקות מחול מבית היוצר של "מחולה" ועולים להופיע בתיאטראות בארץ במיטב הרפרטואר של מורי מחולה, חלקם רקדנים שצמחו בבית הספר והפכו לכוריאוגרפים.

ב"פרמיירה" (בחודשים ינואר-פברואר) ובמופעי הסיום (בחודש יוני), עולים חומרים מתוך הרפרטואר הוותיק לצד חומרים חדשים. מופעים אלה נמכרים לקהל הפתוח בקופות התיאטרון. ב"מחולה" ישנן גם להקות בוגרות (לרקדנים בוגרים ומקצועיים מעל גילאי 20) אשר מוכרות בארת ברמתן הגבוהה. "הלהקה הבוגרת" מעלה מדי שנה מספר הפקות בתיאטרות השונים בארץ במסגרת הלהקות הייצוגיות של רשת "מחולה" ובנפרד.

בנוסף מתקיים ב"מחולה" מסלול תחרותי שאליו מתנקזים טובי התלמידים ומקבלים תכנים ייחודיים להם ומשתתפים בתחרויות מחול.

להקות בית הספר מחולה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עיקר רקדני בית הספר רוקדים במבנה של "להקות" עם צוות מורים אישי, רפרטואר ריקודים ייחודי וקצב ההתקדמות מותאם. הרקדנים משובצים בהתאם לגילם, רמות הידע, הכישרון והיכולות, כך שכל רקדן/ית יוכלו לרקוד בקבוצה המתאימה להם ביותר ולמצות את פוטנציאל הלימוד. שיטות הלימוד והשפה התנועתית נוצרה בתוך "מחולה" וייחודית לבית הספר. העבודה משלבת טכניקות של מחול ישראלי, ג'אז מחול מודרני ועכשווי. תלמידים רבים לוקחים חלק גם במגמות הבלט וההיפ-הופ, מקבלים מגוון רחב מאוד של סגנונות וגדלים להיות רקדנים ורסטיליים ורב גוניים.אם להנאה ואם באופן רציני ומקצועי כל הרקדנים זוכים ללמוד מצוות המורים המקצועי ביותר. טובי הרקדנים גם משתתפים במסלול התחרותי על תכניו.

להקת מחולה - הלהקה הבוגרת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 1989 - הקמת הלהקה הבוגרת "מחולה ירושלים"
  • 1989-2004 - מנהלת אמנותית: שוקי הופמן, ולצידה מנהלי חזרות (אורן מנצורה, שמעון מנצורה, חגית זרגרי, שירה גנור) ומנהל אמנותי שותף יורם כרמי.
  • 2004 - הקמת הלהקה הבוגרת "מחולה תל אביב" במקביל לקאסט הירושלמי המוכר.
  • 2004-2010 - מנהל אמנותי: יניב הופמן, בירושלים ותל אביב.
  • 2010 - רשת "מגוונים" העירונית רמת השרון מאמצת את הלהקה הבוגרת של מחולה תל אביב, שתיקרא מהיום להקת "מחולה רמת השרון". במקביל, ב"מחולה- ירושלים" מקבל תומר יפרח את ניהול הלהקה.
  • 2010-2020 - להקת "מחולה רמת השרון" בתמיכת רשת "מגוונים" בניהולו האמנותי של יניב הופמן
  • 2013-2017 - הלהקה הבוגרת של "מחולה ירושלים" עוברת לניהולה האמנותי של אביב שם טוב
  • 2017-2020- הלהקה הבוגרת של "מחולה ירושלים" עוברת לניהולו האמנותי של אלמוג דוד
  • 2014 ואילך - מוקמת ברמת השרון להקת בוגרת 2 לצד הלהקה הבוגרת הנתמכת של מגוונים, בניהולו של יניב הופמן.
  • 2020 ואילך- גל ליברפרוינד מץמנה למנהלת אומנותית של 'בוגרת ירושלים' ובמהשך פותחת גם את 'אנסמבל בוגרת 2' בעיר.
  • 2021-2024 - שרון פיינרו מקבלת את ניהול להקת 'בוגרת 2'
  • 2020 ואילך- יניב הופמן מסיים את תפקידו עם להקת מחולה ההיסטורית ופתוח להקה עצמאית 'להקת המחול יניב הופמן'

להקת מחולה ירושלים - ארכיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלהקה הבוגרת הוקמה בירושלים בשנת 1989 בניהולה האמנותי של שוקי הופמן שפרשה אז מניהול הלהקה העירונית "הורה ירושלים". להקת "מחולה ירושלים" בניהולה, זכתה מהר להכרה והישגים, ביניהם מדליית כסף בתחרות הבינלאומית בדיז'ון (צרפת) בשנת 1992 מתוך 40 מדינות. כל הרפרטואר של הלהקה היה בנוי מכוריאוגרפיות של שוקי. בתקופת ניהולה, עבדו עם הלהקה מנהלים אמנותיים שותפים ומנהלי חזרות מוכרים בעולם המחול, ביניהם האחים שמעון ואורן מנצורה, יורם כרמי ושירה גנור. שוקי יצרה ללהקת "מחולה" רפרטואר פולקלורי ומודרני, המוכר ונרקד עד היום. מן המוכרים: לא תפגע בי עין הרע, דואו, סובבוני, לירושלים. לצד ריקודיה של שוקי, רקדה הלהקה הבוגרת "מחולה ירושלים" גם יצירות של טובי הכוריאוגרפים בישראל וביניהם היו יונתן כרמון, סילביה דוראן וד"ר מיכה ספירא.

בשנת 2004, עבר שרביט ניהול הלהקה הבוגרת לבנה יניב הופמן. יניב המשיך את הישגיה של אימו, חיזק את הלהקה מבחינה טכנית והוסיף רפרטואר מודרני ברמה טכנית גבוהה.

בין יצירותיו ללהקה: "שלל שרב", "ארץ אחרת", "טנגוס", "ריקוד סוף המאה" וכן "חד גדיא", שזיכתה את הלהקה במקום הראשון בתחרות הארצית ע"ש לאה פורת גור לשנת 2011.

להקת מחולה בהופעה

במקביל פעלה בכל אותן שנים להקת "נעורי מחולה ירושלים", ששימשה כמקור גידול וטיפוח של רקדנים מצטיינים בעיר ירושלים. רקדניה הופיעו ברחבי הארץ והעולם.

לאורך השנים נוצר ללהקת הנעורים רפרטואר ייחודי וליווה אותה צוות אמנותי נפרד מהלהקה הבוגרת.

החל משנת 2002 ניהלה אותה אמנותית דורית הופמן עד לשנת 2010. בשנים אלה יצרה דורית עבור הלהקה את יצירותיה הבולטות עד היום: קול תפילותיי, שיר ארץ, רוקסן, מעגל מתופפים, ילדותי השנייה ועוד. לצידה של דורית עבדו מנהלים אמנותיים שותפים, המורים הבכירים יורם כרמי ויוני סוטחי. לצד יצירותיהם ולצד השחזורים לריקודיה של שוקי, דאגו יניב ודורית לקדם טכנית את רקדני הלהקות עם חומרים ושחזורים גם של יוצרים בעלי שם ארצי ועולמי, ובין היתר שיחזרו יצירות של עידו תדמור,יורם כרמי, רמי באר וג'רום רובינס, איתם הופיעה הלהקה בהפקות ומופעים שונים.

במהשך הדרך התחלפו המנהלים האמנותיים והיו: תומר יפרח, נועה הופמן, נטע קל, אביב שם טוב, אלמוג דוד. כיום מפקדת על ניהול הלהקה בירושלים הכוריאוגרפית גל ליברפרוינד.

להקת מחולה רמת השרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2004 הקימו שוקי ויניב את הלהקה הבוגרת של "מחולה תל אביב". בלהקה נבנה צוות רקדנים חדש וכעבור זמן מה, החלו להצטרף אליו רקדנים שצמחו בעברם ב'מחולה ירושלים'ועזבו בבגרותם את הבירה לכיוון המרכז. בשנת 2010 אומצה הלהקה הבוגרת של תל אביב על ידי רשת 'מגוונים רמת השרון'של המרכזים הקהילתיים. מאז עברה הלהקה להתאמן ברמת השרון והיא זוכה לתמיכה תקציבית של העיר.

הלהקה מתאמנת ברמת השרון ומהווה להקת הדגל של העיר. הלהקה מופיעה באירועי העיר ובמקביל הופיעה מאז ועד היום ברחבי הארץ וכן בחו"ל. משנת הקמתה ב-2004 ועד 2020 ניהל אותה אומנותית יניב הופמן, ובמהלך השנים הללו המשיך יניב בשחזור יצירות שלו, של שוקי אימו, של דורית אשתו וכן יצירות של רקדניו המוכשרים, ביניהם גם שתי אחיותיו שהפכו גם הם והן ליוצרים מצליחים.

לאור ההצלחה, גדלה הלקה הבוגרת ומ-2013 היא כוללת שני צוותים של רקדנים בוגרים: "הלהקה הבוגרת מחולה רמת השרון" וכן להקת "בוגרת2" המשמשת כאנסמבל לרקדנים בוגרים. בשנים האלה הוסיף יניב ללהקה הבוגרת את היצירות: "שקרים קטנים", "רגשות בבת אחת", "Marry you", "מחוברים" ו"יפה כלבנה".

הלהקה הבוגרת לוקחת חלק במיזמי מצוינות והופיעה ביצירות של להקת המחול הקיבוצית, של להקת ורטיגו, של עידו תדמור ועוד, כל זאת בחסות המוסד התומך - 'מגוונים-אלון'. הלהקה מופיעה מדי שנה בהפקות מחול גדולות, באירועים מוזמנים בישראל ומחוצה לה, באירועים קהילתיים של העיר רמת השרון ובאירועים ארציים גדולים. הלהקה הוזמנה פעמיים לחגיגות העצמאות של ישראל בקרואטיה לצד להקות מקצועיות ישראליות נוספות.

באמצע העשור השני של המאה ה-21, בכל שולחות מחולה פועלות להקות תיכוניות, כהכנה ללהקה הבוגרת. הלהקות זכו וזוכות לליווי של מספר מורים מרכזיים של "מחולה": דורית ויניב הופמן(2010-2014), יעל הופמן(2008-2014), טלי ווהל(2004-2013), איציק עמר( 2010-2014), אבי מצליח(2011-2015), חן ריינשטיין(2013-2018), אביב שם טוב(2011-2014) ונועה הופמן(2013 ועד היום), וכן מורי ההווה - אלכס סקקון ומאיה שאול.

הלהקה הבוגרת של מחולה ירושלים ומחולה רמת השרון פועלות במקביל, כאשר כל אותם שנים מלווה שוקי הופמן את כלל העשייה באופן שוטף וצמוד- בכל הפקה ובכל יצירה ושחזור שנעשים.

אירועים והופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאורך השנים השתתפו רקדני "מחולה" במאות פרויקטים ומופעים ברחבי הארץ והעולם וכן העלו עשרות הפקות מקוריות[3]:

הלהקה הבוגרת של מחולה, מתוך הריקוד "זן נדיר"
  • מופעים מפורסמים: נתראה בשמחות, פפרינו מאדרה, ארים ראשי - תפילתי, רק בישראל, אבק כוכבים, מנהרת הזמן, מכל האהבות, זן נדיר, תלת מימד, יציאות, ה-חתונה, חלונות, ספורטיאדה.
  • טקסי הדלקת המשואות בהר הרצל בהשתתפות מאות רקדני "מחולה"-צעירים ובוגרים, בכוריאוגרפיות ייחודיות בשנים: 1996, 1999, 2002, 2005, 2007, 2008 (60 שנה לישראל), 2012.
  • טקסי פתיחת אירועי המכביה ונעילתם
  • אירועים מרכזיים של הסוכנות היהודית והשתתפות במופעי מגה "תגלית" ואירועי "מסע".
  • תוכניות טלוויזיה בישראל ומחוצה לה ביניהם: מיס יוניברס, 30 למותה של שושנה דמארי, תוכניות אירוח ותוכניות בוקר רבות, עיר ערוץ הילדים, החדר של חני, נולד לרקוד[4], צופית גרנט, האח הגדול (המשימה הסודית), פרסומות, תוכניות יום ירושלים ותוכניות יום העצמאות.
  • טקס פתיחת המכביה בברלין, לזכר ניצחון 70 שנה על הנאצים, 2015.
  • השתתפות בפסטיבלי מחול ופולקלור בדנמרק, הולנד, בלגיה, קפריסין, צרפת, ספרד, קנדה ועוד.

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 1992 - "עת קציר" + "סחרחורת"/שוקי הופמן - זכייה במדליית כסף בתחרות הפולקלור הגדולה בעולם - דיז'ון (צרפת) בשנת 1992 מתוך כ-42 מדינות.
  • 1999 - מופע השנה/ שוקי הופמן - בחירת ריקודי הלהקה הבוגרת על ידי משרד החוץ וע"י ועדת מומחי מחול (ד"ר דן רונן, דיקאן האקדמיה בתיה כהן ועוד) לביתן הישראלי באורלנדו במילניום.
  • 2000 - ג'אז מאניה / אורן מנצורה - מקום שני בתחרות הג'אז בפסטיבל כרמיאל.
  • 2001 - שייק / חגית זרגרי - מקום ראשון בתחרות הארצית לג'אז בבנייני האומה בירושלים.
  • 2002- "אל עיר אבנים" /יניב הופמן - 4 פרסי מחול בפסטיבל כרמיאל 2002 (היצירה שזכתה במספר הרב ביותר של פרסים בתחרות זו אי פעם) - פרס ראשון בביצוע, בתלבושות, במוזיקה, ומקום שני בכוריאוגרפיה.
  • 2002 - "טוחן ת'קפה" / אורן מנצורה - מקום ראשון בתחרות הג'אז בכרמיאל
  • 2003 - "מאמין בך" /יניב הופמן - פרס הכוריאוגרפיה ופרס השלום בפסטיבל בקפריסין הטורקית.
  • 2003 - "דבקה" /יניב הופמן - מקום שני בתחרות במודיעין.
  • 2004 - "הורה יין"/ קים גורדון - מקום ראשון בתחרות הכוריאוגרפיה בפסטיבל כרמיאל.
  • 2005 - "אדון הסליחות" / קים גורדון - מקום שלישי בתחרות הג'אז בפסטיבל כרמיאל.
  • 2006 - "שיר ארץ" /דורית הופמן - מקום שלישי בתחרות תות שדה ברמת השרון ללהקות מכל הארץ.
  • 2006 - "נוואר" / אורית ונטורה - מקום ראשון בתחרות הג'אז בכרמיאל.
  • 2006 - "דואו" / שוקי הופמן - פרס ריקוד השנה מאמנות לעם 2006.
  • 2008 - פרס יקיר ירושלים לשוקי הופמן.
  • 2009 - "חומות חימר" / יוני סוטחי - מקום שני בתחרות הכוריאוגרפיה בפסטיבל כרמיאל.
  • 2010 - רוקסן" / דורית הופמן - מקום שני בתחרות הג'אז בפסטיבל כרמיאל.
  • 2011 - "חג גדיא" /יניב הופמן - מקום ראשון בתחרות ע"ש לאה פורת גור ל-40 להקות מכל הארץ. תחרות "להב"ה.
  • 2013 - "אוצרות שמיים" / נועה הופמן - מקום שלישי בתחרות הכוריאוגרפיה בפסטיבל כרמיאל.
  • 2014-"יאוו'לי" /שוקי הופמן - מקום ראשון בתחרות הג'אז בפסטיבל כרמיאל.
  • 2016-"סרגינו" / לי יפרח סגן - מקום שלישי בתחרות הג'אז בפסטיבל כרמיאל.
  • 2016 - "משיח" / נועה הופמן - עליה לגמר תחרות המחול על שם לאה פורת.
  • 2016 - "יפה כלבנה" / יניב הופמן - עליה לגמר תחרות המחול על שם לאה פורת.
  • 2017 - "שלדים" / חן ריינשטיין - מקום שני בתחרות מחול עכשווי בפסטיבל כרמיאל.
  • 2018 - "מטאדור" / דורית הופמן - מקום ראשון בקטגוריית בוגרים ומקום ראשון ב overall בתחרות המחול הארצית באשקלון.
  • 2018 - "MESS" / גל ליברפרוינד - מקום ראשון בקטגוריית צעירים ומקום שני ב overall בתחרות המחול הארצית באשקלון.
  • 2018 - "עת קציר" / שוקי הופמן - מקום ראשון בתחרות כוריאוגרפיה לבמה - פסטיבל "אשדודאנס".
  • 2018 - "אליזבת' - ספור חיים" / נועה הופמן - עלה לגמר תחרות פרס פרינג' למחול מתוך 42 יצירות שהועמדו.
  • 2019 - ״Relationship” / דורית הופמן - זכה במקום ראשון בקטגוריית הצעירים ומקום ראשון ב overall בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2019 - ״Inside Out” / דורית הופמן - זכה במקום השלישי בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2019 - ״אין מחיר לחופש” / דורית הופמן - זכה במקום ראשון בקטגוריית הבוגרים בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2019 - ״אין מחיר לחופש” / דורית הופמן - זכה במקום ראשון בקטגוריית הבוגרים ובגביע הoverall למקום הראשון בתחרות המחול הארצית באשקלון.
  • 2019 - ״Relationship” / דורית הופמן - זכה במקום ראשון בקטגוריית הצעירים ובגביע הoverall למקום השני בתחרות המחול הארצית באשקלון.
  • 2019 - ״Inside Out” / דורית הופמן - זכה במקום הראשון ובפרס הגראנד פרי בתחרות מחול- אולימפיאדת הילדים ה-12, וינגייט.
  • 2019 - "ימי תשובה" / יניב הופמן ונועה הופמן - מקום שני בתחרות הכוריאוגרפיה הארצית לבמה - פסטיבל "אשדודאנס".
  • 2020 - ״במצולות הים” / דורית הופמן - זכה במקום שני בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2020 - ״הנסיך הקטן” / דורית הופמן - זכה במקום שני בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2020 - ״שברי זכרונות” / דורית הופמן - זכה במקום שני ברמת עלית בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2020 - ״במצולות הים” / דורית הופמן - זכה במקום הראשון + פרס הOverall בגמר תחרות וירטועוז
  • 2020 - ״שבעת החטאים” / נועה הופמן - זכה במקום הראשון + גביע הOverall ברמת מתקדמים בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2020 - ״בית הבובות” / נועה הופמן - זכה במקום הראשון + פרס הגראנד פרי ב בגמר הארצי בתחרות JUST DANCE
  • 2021 - ״מטהמורפוזה” / נועה הופמן - זכה במקום הראשון בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2021 - ״Transform Yourself” / נועה הופמן - זכה במקום השלישי ברמת מתקדמים בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2021 - ״חיות או לא להיות” / דורית הופמן - זכה במקום הראשון בגמר הארצי + פרס הOverall הכללי של תחרות I Believe
  • 2021 - ״אפקט הפרפר” / מעיין ברגר - זכה במקום הראשון בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2022 - ״תן בליבנו” / דורית הופמן, נועה הופמן - זכה במקום הראשון בתחרות המחול העכשווי בפסטיבל כרמיאל
  • 2022 - ״צ'ארלי” / עינת בלנובסקי - זכה במקום הראשון עם הציון הכי גבוה במקצה + גביע הOverall בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2022 - ״Chess” / עינת בלנובסקי - זכה במקום השני בסגנון מודרני + פרס ציון לשבח משופטי התחרות בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2022 - ״Talking To The Moon” / עינת בלנובסקי - זכה במקום השלישי ברמת מתקדמים בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2022 - ״Sweet Dreams” / עינת בלנובסקי - זכה במקום הראשון + פרס ציון לשבח משופטי התחרות בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2022 - ״מאסטר שף” / דורית הופמן - זכה במקום השני ברמת מתקדמים בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2022 - ״נשל הנחש” / דורית הופמן, מעיין ברגר - זכה במקום השלישי ברמת מתקדמים בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2022 - ״Sweet Dreams” / עינת בלנובסקי - זכה במקום הראשון בגמר הארצי בתחרות DWC
  • 2022 - ״צ'ארלי” / עינת בלנובסקי - זכה במקום רביעי בגמר תחרות DWC
  • 2022 - ״Talking To The Moon” / עינת בלנובסקי - זכה במקום השני בגמר תחרות DWC
  • 2022 - ״מאסטר שף” / דורית הופמן - זכה במקום השני ברמת עלית בגמר תחרות וירטועוז
  • 2023 - ״פואבלו” / אלמוג דוד - זכה במקום הראשון עם הציון הכי גבוה + פרס הOverall הכללי בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2023 - ״The Farmer's Revenge” / דניאל בן אברהם, דור אלדר - זכה במקום הראשון בקטגוריית היפהופ + מקום שני כללי בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2023 - ״Love is Love” / עינת בלנובסקי - זכה במקום השני בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2023 - ״The Bridge” / אלמוג דוד - זכה במקום השלישי ברמת עלית בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2023 - ״Timeout” / דניאל בן אברהם, דור אלדר - זכה במקום השלישי ברמת עלית בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2023 - ״Love is Love” / עינת בלנובסקי - זכה במקום הראשון בגמר הארצי בתחרות GDO
  • 2023 - ״פואבלו” / אלמוג דוד - זכה במקום הראשון בגמר הארצי בתחרות GDO
  • 2023 - ״The Bridge” / אלמוג דוד - זכה במקום השני בגמר הארצי בתחרות GDO
  • 2023 - ״ריקוד אינפרנום קרו” / דניאל בן דוד - זכה במקום הראשון בגמר הארצי בתחרות B*HHI
  • 2023 - ״לא פשוט להיות פשוט” / נועה הופמן, טל מלמן - זכה במקום הראשון בגמר תחרות DWC
  • 2023 - ״תפסו אותו גונב” / נועה הופמן - זכה במקום הראשון בסגנון מודרני + מקום שלישי בקטגוריה בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2023 - ״כבשת הרש” / נועה הופמן - זכה במקום הראשון ברמת מתקדמים בגמר הארצי בתחרות I Believe
  • 2023 - ״לא פשוט להיות פשוט” / נועה הופמן, טל מלמן - זכה במקום השני ברמת אינטרמידייט בגמר הארצי בתחרות I Believe

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • רונית הראל, "עסק משפחתי - מחולה", דה-מרקר, נובמבר 2007, עמ' 142–143
  • תמר אלפיה, "האשליה הגדולה" - על עולם הריקוד אצל ילדים, מגזין הורים וילדים, פברואר 2008, עמ' 126–130

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ פרופיל, מתוך אתר האינטרנט של מחולה
  2. ^ בי"ס ולהקות מתוך אתר הבית של מחולה
  3. ^ אירועים והופעות מתוך אתר הבית של מחולה
  4. ^ רביד אורן, מחול האוהבים, באתר nrg‏, 28 בינואר 2008