מחר ולתמיד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מחר ולתמיד
מחר ולתמיד
מחר ולתמיד
מחר ולתמיד
סוגה טלנובלה
יוצרים טלוויסה
שחקנים סילביה נבארו
פרננדו קולונגה
לוסרו
סרחיו סנדל
גיז'רמו קאפטיז'ו
דומיניקה פלטה
ארץ מקור מקסיקו
שפות ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 1
מספר פרקים 160
הפקה
הפצה טלוויסה עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 50 דקות
שידור
רשת שידור טלוויסה
רשת שידור בישראל ויוה
תקופת שידור מקורית 20 באוקטובר 200814 ביוני 2009 (50 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מחר ולתמידספרדית: Mañana Es Para Siempre; באנגלית: Tomorrow Is Everlasting) היא טלנובלה מקסיקנית אשר נוצרה על ידי חברת "טלוויסה", והופקה בשנת 2008. כוכבי הטלנובלה הם: פרננדו קולונגה וסילביה נבארו. הסדרה היא גרסה מחודשת לטלנובלה משנת 1994, "Pura Sangre". הטלנובלה שודרה בערוץ הישראלי "ויוה" בשנת 2009.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העלילה מספרת את סיפור אהבתם של פרננדה אליסלדה, בתו של גונסלו אליסלדה, בעליה של חווה חקלאית רחבת ידיים ושל מפעל "לאקטוס" לייצור ושיווק תוצרת חלב, ושל אדוארדו קרוס, בנה של אומנת וטבחית המשפחה, סולדד קרוס. על אף הבדלי המעמדות החברתיים ביניהם, אדוארדו ופרננדה המשיכו להיפגש ולאהוב אחד את השני, אך אהבתם נקטעת, כאשר מגיעה לאחוזה אישה מרשעת בשם ברברה גרקו, שנשלחה על ידי איש מסתורי בשם ארטמיו בראבו, אשר ברצונו להרוס את משפחת אליסלדה.

בפקודותו של ארטמיו בראבו, ברברה מחבלת ביחסיהם של פרננדה ואדוארדו, ובעזרת כישרון שכנועיה, היא מצליחה לגרום לאמה של פרננדה, מונסראט, להאמין שאדוארדו מסכן את פרננדה ומשכנעת אותה לשלוח את אדוארדו לפנימייה מרוחקת. מטרתה הבאה של ברברה, על פי פקודתו של ארטמיו, היא להרוג את מונסראט. לאחר שעשתה זאת, היא מצליחה להפיל את האשמה על בתם הבכורה של מונסראט וגונסלו, ליליאנה, ובכך גורמת לשליחתה לבית משוגעים. היחידה שמצליחה לגלות את האמת מאחורי מעשיה המרושעים של ברברה, היא סולדד, אך לאחר שברברה מאיימת על בנה אדוארדו, היא נאלצת לשתוק.

חולפות 15 שנים, וברברה מתחתנת עם גונזלו אליסלדה. לאחר שסיים את לימודיו, אדוארדו חוזר לארצו, ומגלה שפרננדה שכחה אותו ושהיא מאורסת לאיש בשם דמיאן גאיארדו, המנהל הפיננסי של חברת "לאקטוס". דמיאן הוא למעשה מאהבה של ברברה, שהביאה אותו לחברה ולחייה של פרננדה כדי להרוס את משפחת אליסלדה. כאשר מגיע לבית אימו, הוא מגלה מפיה את האמת על מעשיה של ברברה, אך לא מצליח לגלות על ידי מי היא נשלחה, שכן סולדד נפטרה ביום שלמחרת. לאחר שקבר את אמו, אדוארדו נשבע לנקום בברברה גרקו, ולגרום לה לשלם על המעשים הנוראיים שעשתה לו, לאמו, ולמשפחת אליסלדה.

צוות שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]