משתמשת:Tovag1953/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מרחב פתוח ידועה גם בשם"טכנולוגית המרחב הפתוח"אנגלית: Open Space Technology ,OST ) טכנולוגית המרחב הפתוח הנה גישה ושיטה לניהול מפגשים ושיחות פוריות ויעילות בכל מספר משתתפים. גישה זו נוצרה על ידי הריסון אוון .

תיאור השיטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

על פי גישה זו מזמינים אנשים סביב סוגיה

סיפור הלידה של השיטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מפגש במרחב פתוח בנאסא.

הריסון אוון מספר שבמשך עשרים שנה התקיים מפגש קיץ בן ארבעה ימים של קהילת אנשי מקצוע שהתעניינו בטרנספורמציה ארגונית (OT). באחת השנים הריסון לקח על עצמו לבנות את הכנס. עם תומו כשהתעניין בקרב חבריו למד שהזמן שהיה הכי פורה עבורם היה...הפסקות הקפה! כך נולדה טכנולוגית המרחב הפתוח שמדמה מפגש שכולו הפסקת קפה אחת גדולה, התארגנות עצמית, חופש תנועה ובחירה אישית על מה לשוחח והיכן להיות בכל רגע ורגע.

תנאים מתאימים לשימוש בשיטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשיש בעיה בוערת, צריך פתרון לאתמול, כשיש הרבה בעלי עניין בעלי תשוקה לנושא שאינם מסכימים ביניהם

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה