משתמש:אריאל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תיבות משתמש/ת
משתמש זה נמצא בוויקיפדיה במשך
17 שנים, 9 חודשים ו־10 ימים.
משתמש זה תומך בגישת לא אוכל לא שותה.
למשתמש זה ישנם קרובי משפחה פעילים בוויקיפדיה העברית

בתקופה שבין עבודות חיפשתי במה להעסיק את עצמי והגעתי לכאן, בהתחלה בתור קורא, אחר כך כאנונימי ואז החלטתי להרשם, הרעיון של הויקיפדיה לא היה לי חדש כי כבר קראתי בויקיפדיה האנגלית וכתבתי בלכל הרוחות.

מוצא חן בעיני הרעיון שאת מה שאני כותב קוראים הרבה אנשים, כבר בניתי לעצמי אתר אבל כמעט שלא היו לו כניסות (ובינתיים הספקתי למחוק אותו), כאן יש סיכוי שיראו יותר אנשים את מה שכתבתי.

עוד יתרון גדול - חוסר המחוייבות, אם יש לי זמן וחשק - אני נכנס וכותב, ואם יש לי משהו אחר לעשות, יהיה אולי מישהו אחר שימשיך את מה שהתחלתי לעשות.

מאז שהגעתי לכאן החלפתי מקום עבודה למקום תובעני יותר ועקב כך הורדתי את רמת הפעילות. כתבתי מספר מועט של ערכים כי כמעט כל נושא שחשבתי עליו כבר כתוב, לכן אני בעיקר משפר ערכים שכבר כתובים ועוסק בתחזוקה (בעיקר איחוד). אבל אם רוצים להאשים אותי על הכנסת ערכים לכאן, מודה באשמה בין היתר ב:קיצורים מקובלים ביהדות שהוחלט למחוק, הילדים משכונת חיים, היכל וארון קודש שהיה פעולת איחוד ומיזוג ערכים והועבר לארון קודש, ג'נגו (דמות קולנועית), כימיקלים לישראל, בילעין חביבתי שבעצם היה פיצול מבלעין ותרומתי לו היתה קטנה. זמן אחזור, .md, פנטיום וצדיק בינו שנכתבו יחד עם מוטי, אופיר לובל, איב רוסי והערכים EIA, מנוע החיפוש ארצ'י, UART EBCDIC שכתבתי כקצרמרים בכדי להכחיל קישורים אדומים.

מי שרוצה לראות על מה עבדתי מוזמן לדף התרומות שלי.

ואם רציתם לדעת סטטיסטיקת פעילות זה המקום. אם הוא לא פועל אז המונה של קייט

במשך הזמן שאני נמצא כאן הגעתי למסקנה שאני תומך בגישה של: ערך לא אוכל ולא שותה:

בויקיפדיה אין הגבלה של מקום וקיומם של ערכים אזוטריים אינו מזיק. 'אזוטרי' לעניין זה הוא ערך שמידת חשיבותו קטנה או נתונה במחלוקת אך הוא כתוב היטב ומרחיב את דעתו של הקורא. אם מישהו מתעניין בעלילותיו של הדוד ליאו יתכבד ויקרא, אם לא שיתעלם. ערכים טובים על נושאים שוליים (מוך טבורי , שולת!!!1) לא יגרמו לאף אחד לברוח מויקיפדיה. אין זה גם מתפקידנו להגיד לאנשים מה לכתוב כל עוד הם כותבים בצורה המכבדת את ויקיפדיה. מי שכתב ערך טוב שנמחק על דמות משנית באבודים לא יעבור לכתוב ערך על האפקט הפוטואלקטרי, אלא פשוט יפסיק לכתוב.
"ערכים לא אוכלים ולא שותים".

בתחילת הפעילות ביזבזתי הרבה זמן ומשאבים על דפי שיחה ושאר פעילויות "לא יצרניות" והיום אני משתדל להתמקד במרחב הראשי בלבד. כיום יחס הפעילות הוא 3183/4772 3530/5263 ס"ה פעולות 7680, ראשי 5252, כלומר 2/3 פעילות במרחב הראשי ואני משתדל להעלות את האחוז.

עזרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערכים מועמדים לאיחוד[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערכים שיש להבהיר את מעמדם[עריכת קוד מקור | עריכה]