משתמש:Adir Benyamini

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Adir Benyamini

עו"ד אדיר בנימיני - חבר מועצת העיר נתניה ה-13, ה-15 וה-16 (כיום סגן ראש העיר). יו"ר דירקטוריון תאגיד "מי נתניה". בעל תואר ראשון ושני במדע המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים; תואר ראשון במשפטים ממכללת "שערי משפט" בהוד השרון.

הערך הראשון שיצרתי בוויקיפדיה היה על חבר הכנסת, עו"ד יוחנן בדר, (כל זאת עדיין לא בתור חבר רשום), וזאת לאחר שחפצתי לקרוא את הערך עליו, וגיליתי להפתעתי שעדיין אין ערך כזה...והרחבתי משמעותית את הערך של פיליפ השני, מלך צרפת, גם כן עדיין לא כחבר רשום.

ערכים נוספים שיצרתי: "רב מכר לרצח", המחזה "דוקטור פאוסטוס (מחזה)" של כריסטופר מארלו, מפיק סדרות הטלוויזיה הנודע דייוויד אי קלי והמחזה "האריסטוקרטים" של עדנה מזי"א. כמו כן, יצרתי את הערך של הפתגמים הלטינים: Veritas vos liberabit, Culpa in eligendo, Ipse dixit, Altera pars Petri והערך על עורך הדין והשופט האנגלי וויליאם גארו.

עוד תרמתי והרחבתי את הערך של המלחין הגרמני ריכארד שטראוס, שהיה חסר מאוד ומגמתי כאשר נדרשתי אליו. נדרשתי גם להרכבת הערכים של השופטים: משה לנדוי, שניאור זלמן חשין, בנימין הלוי, חנן מלצר ושל חברי הכנסת: אברהם פורז, מרדכי וירשובסקי, נחום ניר-רפאלקס, פנחס רוזן ויוסף סרלין. כמו כן, הרחבתי את הערך הנוגע לרקע ההיסטורי של מפלגת שינוי בשנות השיבעים והשמונים, את הערך של הסרט הישראלי העיט וכן את הערך של הפתגם הלטיני: Timeo Danaos et dona ferentes. ‏

בראשית 2018 התחלתי לעדכן תמונות במספר ערכים של שחקני כדורגל, בין השאר בערכים של ערן לוי, דני עמוס, דיא סבע, מאור מליקסון ואחרים.