משתמש:Eliranshalmor/אירינה שלמור

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אירינה שלמור[עריכת קוד מקור | עריכה]

קובץ:אירינה שלמור. צילום יוני רייף.jpg
אירינה שלמור

אירינה שלמור היא יועצת תקשורת, המייסדת והבעלים של שלמור תקשורת, אחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים, הוותיקים והדומיננטיים בישראל.

את תחילת דרכה החלה שלמור כזמרת וכמפיקת תשדירי רדיו שהובילו אותה לעבודתה הראשונה כאשת יחסי ציבור לסרטים ואמנים ישראליים, משם פנתה לתחום העסקי בו היא פועלת עד היום.

משרדה, שלמור תקשורת, ממוקם במגדלי בסר ברמת גן ואשר מזוהה עם הלוגו של זנבות כרישים, עוסק בייעוץ אסטרטגי, דוברות ויחסי ציבור אקטיביים לתאגידים וחברות גדולות במשק. הפריצה הגדולה של המשרד התרחשה בעקבות מסע ההחדרה התקשורתי והמדובר שליווה את כניסתה של ענקית המזון הבינלאומית מקדונלד'ס לישראל, הזכור, עד היום, כקמפיין פורץ דרך אשר נלמד ונחקר בבתי ספר לפרסום ושיווק. עוד מסע החדרה בולט המיוחס למשרד הינו קמפיין הכניסה לישראל של רשת הביגוד הבינלאומית H&M.

המשרד הוא משרד רב תחומי, המעסיק עשרות עובדים בתחומים כמו פיננסים הייטק, נדלן, תיירות, קמעונאות, צרכנות, בריאות, רכב , אופנה ולייף סטייל. למשרד עשרות לקוחות, ביניהם לקוחות ותיקים המיוצגים על ידי שלמור עשרות שנים כמו תנובה, רשת מלונות פתאל, חוגלה קימברלי, דיפלומט, רונית רפאל , מקדונלד'ס, ארגון ההייטק הישראלי, משפחות איתני ואירני ועוד.

אירינה שלמור, משמשת עד היום כמנכ"ל פעיל והיא ידועה כמי שמעסיקה לרוב נשים. לצידה, פועלת שדרה ניהולית של מנהלות צעירות שהן גם שותפות , ביניהן: דניאלה לאור משנה למנכ"ל, יפעת סוכליצקי, אורית ארד ומרב מלובן.

חיים פרטיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אירינה שלמור היא ילידת פינלנד, מתגוררת ברמת השרון, נשואה לפרסומאי ואיש העסקים רמי שלמור ולהם שלושה ילדים גלעד, יואב וירדן. בעבר זכתה שלמור באות הוקרה מיוחד מאגוד המפרסמים על תרומתה לענף יחסי הציבור והדוברות. בשנת 2013 הוכתרה על ידי הירחון פורבס לאחת מחמישים הנשים המשפיעות בישראל[1].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:דוברים ישראלים]] [[קטגוריה:יחצ"נים ישראלים]] [[קטגוריה:מנכ"לים ישראלים]]