משתמש:Manny-iac

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הצטרפתי בשמחה לפרוייקט המשותף של ויקיפדיה (GLAM ) עם מרכז המידע לאמנות ישראלית במוזיאון ישראל (שבו אני פעיל כמתנדב מאז 2011). בויקיפדיה (בעברית ובאנגלית) אני משתמש כבר הרבה שנים לעיתים קרובות. המטלה הראשונה שבחרתי מתוך רשימת 50 האמנים הראשונים שנכנסו לפרוייקט המשותף הייתה לערוך ולהרחיב את הערך על יוחנן סימון,שאת יצירותיו וסגנונו האמנותי אני מכיר ואוהב. כשהפרויקט המשותף הסתיים, המשכתי לכתוב ולשדרג ערכים בויקיפדיה, בעיקר על פוליטיקאים, פעילי-ציבור, עיתונאים, היסטוריונים ועוד. ערכתי כבר למעלה מ-500 עריכות.

מספר משפטים על פעילותי כמתנדב במרכז המידע: הנני מתנדב מזה כתשע שנים. לאחר תקופת לימוד והכשרה, השתלבתי בעבודת הדיגיטאציה של המאגר העצום של החומרים הפיזיים שהצטברו במרכז המידע, שבו רשומים כ-13,000 אמנים ישראליים. בחמש השנים האחרונות, אני עוסק בעיקר ב"בקרת איכות" ואישור סופי של ההזמנות לתערוכות שעברו עיבוד דיגיטאלי על ידי עמיתי לעבודה, באמצעות תוכנת-שירות ספציפית שנקראת "ספיר".


ועל עצמי: הנני בעל השכלה אקדמית במדעי החברה (האוניברסיטה העברית בירושלים). חובב אמנות פלסטית. מבקר במוזיאונים ובגלריות בישראל ובחו"ל. מזה כ-10 שנים, אני משתתף בקורסים לאמנות, מוסיקה ואדריכלות במסגרת התוכנית "יום שישי במוזיאון", ובתוכניות אחרות. וכמעט שכחתי: אני פנסיונר.


משתמש:Manny-iac/ארגז חול