נועה פארן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
נועה פארן
לידה 9 באוקטובר 1982 (בת 41)
ישראל
מוקד פעילות מכבים-רעות, ישראל
תקופת הפעילות מ-1997
עיסוק זמרת
סוגה ראפ
שפה מועדפת עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים היי-פייבר, הליקון / עצמאית
שיתופי פעולה בולטים פרברים רפיוג'יז
פי.אר. טרופרז
מספר צאצאים 4 עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

נועה פארן (נולדה ב-9 באוקטובר 1982) היא אשת פרסום וקריאייטיב, לשעבר זמרת ראפ ישראלית.

קורות חייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נועה פארן גדלה ביישוב מכבים-רעות. בגיל 15 הקימה ביחד עם חבריה ליישוב את הרכב הגנגסטא-פאנק "פרברים רפיוג'יז", שבו הייתה חברה עד לפירוקו ב-2007. במקביל, השתתפה בהרכב 'פי.אר טרופרז'. בשנת 2003 הופיעה כשחקנית אורחת ב"הפיג'מות" בערוץ הילדים. במרץ 2004 יצא שירה "להיצמד למעלה", מתוך האלבום 'מתוך הזוהמה' של ה-'פי.אר טרופרז'. האלבום יצא בלייבל היי פייבר.

בנובמבר 2005 ביצעה את השיר "אל תשחק איתי" שכתבו והלחינו קותי ורונן סאבו מקבוצת "סוליקו". השיר שולב באוסף הלהיטים "NOW היפהופ 2" שהוציאה חברת הליקון והפך ללהיט רדיופוני. בשנת 2006 הוציאה לאור עם ההרכב פרברים רפיוג'יז את האלבום "Rapperrarium". במהלך שנת 2008 שיתפה פעולה עם הזמרת שירי מימון והקליטה עימה את השיר "ורציתי שתדעי" שהצליח בתחנות הרדיו בישראל. כמו כן, השתתפה באלבומיהם של הראפרים פלד ואורטגה, איתי לוקץ', אקסום טאבו פלוס, באלבומם של הדג נחש "בעזרת הג'אם" בשיר "להביא את המכה", ובאלבום "תעשו מקום" של הראפר סגול 59, בשיר "איך היא רוקדת".

אחרי שנים כאשת תוכן וקריאייטיב עצמאית, ב-2018 הצטרפה לחברת הפרסום "Lemur Creatives", תחילה כעורכת תוכן ומדיה חברתית. והיתה שותפה ומנהלת התוכן של החברה המשרתת חברות לצד אמנים [1]כמו וולוו ישראל, חברת יוניברסל מיוזיק, הזמר חנן בן ארי, המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - העמותה לילדים בסיכון והזמרת ריטה.

נועה חיה עם בעלה, אסף פרוש, וארבעת ילדיה בקיבוץ רמת יוחנן.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא נועה פארן בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]