סאקורה לוכדת הקלפים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סאקורה לוכדת הקלפים
סוגה אנימה, תת-סוגה: מאהו שוג'ו
מאנגה
יוצר קלאמפ
מאייר קלאמפ
הוצאה Kodansha (יפן)
התפרסם לראשונה במגזין Nakayoshi
תקופת הפרסום המקורית 19962000
מספר הכרכים שהתפרסמו 12
אנימה
אורך פרק 25 דק'
במאי מאמורו קאנבה
אולפני אנימציה Madhouse
רשת שידור NHK (יפן)
ערוץ הילדים (ישראל)
נטפליקס
מדבבים בשפה העברית דנה רישפי, עידו מוסרי, גלעד קלטר, לירון לב, אורלי תגר, יובל סגל, דניאל מגון, טליה ברקאי, נורית בנאי קורן, לירון זייד, צביקה שוורצברג, מאיה בר שלום.
תקופת שידור מקורית עונה ראשונה:7 באפריל 1998- פברואר 1999,
עונה שניה+שלישית (שנייה בנטפליקס): אפריל 1999-פברואר 2001,
עונה רביעית: 7 בינואר-10 ביוני 2018,
פרק הספיישל: שודר ב-17 בספטמבר 2017
מספר העונות 4
מספר הפרקים 71
סרט: סאקורה לוכדת הקלפים הסרט
במאי מוריו אסאקה
סטודיו Madhouse Studios
הופעת בכורה 21 באוגוסט 1998 (יפן)
משך הקרנה 79 דק'
סרט: הקלף הנסתר
במאי מוריו אסאקה
סטודיו Madhouse Studios
הופעת בכורה

15 ביולי 2000 (יפן)

ישראל-שודר בערוץ הילדים בדיבוב לעברית בשנת 2006
משך הקרנה 79 דק'

סאקורהיפנית: カードキャプターさくら, באנגלית: Cardcaptor Sakura) היא סדרת מאנגה יפנית שהוסבה לסדרת אנימה בת 70 פרקים שהופקה לטלוויזיה בין השנים 1996 ל-2000 ושני סרטים.

בשנת 2017 שודר בטלוויזיה פרק מיוחד ובתחילת שנת 2018 חודשה ההפקה לטלוויזיה לעונה רביעית.

בישראל שודרה הסדרה בערוץ הילדים, הן בדיבוב עברי והן בגרסתה היפנית.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סאקורה קינומוטו (ביפנית: פריחת הדובדבן) היא ילדה יפנית רגילה הלומדת בכיתה ד'. יום אחד נכנסה סאקורה לספריה של אביה, שם מצאה את ספר קלפי הקלאו. בתוך הספר היא מגלה ערימת קלפים, כאשר סאקורה מרימה את הקלף העליון בערימה, קלף הרוח, וקוראת את שמו, כל שאר הקלפים עפים ומתפזרים בכל האזור. יצור בשם קרברוס שנראה כמו דובון קטן עם כנפיים יוצא מכריכת הספר ומספר לה שעליה למצוא את כל הקלפים שעפו וללכוד אותם בטרם יפול אסון על העולם, כך סאקורה הפכה רשמית ל"לוכדת קלפי הקלאו".

עונה ראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בפרק הראשון סאקורה נכנסת לספריה של אביה, שם מוצאת את ספר קלפי הקלאו. בתוך הספר היא מגלה ערימת קלפים, כאשר סאקורה מרימה את הקלף העליון בערימה, קלף הרוח, וקוראת את שמו, כל שאר הקלפים עפים ומתפזרים בכל האזור ודמות דובי עם כנפיים יוצאת מהספר.

דמות הדובי מתגלה כ-קרברוס - שומר הספר אשר תפקידו לשמור על הקלפים ולמצוא את האדון הבא שלהם. קרוברוס שמבין שסאקורה בעלת כוחות הצליחה להפעיל את קלף הרוח בוחר בה להיות היורשת של קלאו ריד יוצר הקלפים ונותן לה את המשימה למצוא בחזרה את כל הקלפים שקלף הרוח פיזר. במהלך העונה מצטרפים למסע שלה שאורן לי ומיילין לי אשר באים ממשפחה של צאצאים של קלאו ריד. שאורן בהתחלה נחשב ליריב של סאקורה ומנסה ללכוד את הקלפים בעצמו.

בסוף העונה מתגלה לנו יואה - השופט של קלפי הקלאו אשר תפקידו הוא לשפוט את האדון החדש שקרוברוס בחר לקלפים. יואה מתגלה בתור הדמות הנוספת של יוקיטו. כאשר יואה מבין שגם לסאקורה וגם לשאורן יש קלפי קלאו הוא מחליט לבחון קודם כל את שארון שמפסיד במהירות. כאשר סאקורה נבחנת היא מבינה שהיא צריכה להילחם נגד יואה ולנצח אותו למרות הרצונות שלה לא להילחם. בסוף הקרב של סאקורה נגד יואה השרביט של סאקורה משנה צורה לצורת כוכב ומקבל את הכוחות שלו מסאקורה ולא מקלאו ריד מה שגורם לכך שאף על פי שיואה שולט בירח וכך גם בקלף הרוח היא מנצחת אותו ואת הקרב.

עונה שנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה השנייה נפתחת כאשר כל הקלפים נמצאים אצל סאקורה והמצב נראה טוב ומתמיד. בפרק הראשון מצטרף לכיתתה אריאול, תלמיד חדש מאנגליה.

סאקורה כדי לנסות להחלם נגד הדברים המוזרים שקורים מבינה שהיא אינה יכולה להשתמש עוד בקלפי הקלאו וכמו שהשרביט שלה השתנה כך גם על הקלפים להשתנות לקלפי סאקורה.

כל שינוי קלף גורם לסאקורה לבזבז כוחות קסם מה שגורם לה להתעלף כמעט תמיד לאחר שינוי קלף. עקב זה שהיא משתמשת בכוח שלה לשנות קלפי קלאו. מתגלה לנו שיואה, אשר שואב ממנה גם כוח קסם לאט לאט מתחיל להיעלם מאחר שלאדון החדש שלו (סאקורה) אין מספיק כוחות קסם.

במהלך העונה מבינים שאריאול הוא הגורם לכל הדברים המוזרים שקורים בעיר והוא עושה זאת כדי לעזור לסאקורה לשנות את כל הקלפים מאחר שאם תנסה לשנות אותם בלי סיבה היא לא תצליח.

במהלך העונה נראה ששאורן מגלה יותר ויותר חיבה לסאקורה עד כדי כך שהוא מבין שהוא אוהב אותה מה שגורם לו להסמיק לידה באופן קבוע.

בשני הפרקים האחרונים אוריאל מסביר לסאקורה שהוא גלגול נשמות של קלאו ריד ושהוא עושה את כל הבלאגן כי קלאו ריד ביקש ממנו כי רק ככה סקורה יכלה לשנות את כל קלפי הקלאו לקלפי סאקורה.

הסרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לסדרה יצאו שני סרטים:

האחד, שיצא במקביל לעלילת הסדרה, אשר במהלכו סאקורה לוכדת את קלף החץ ובמהלך העלילה נוסעת להונג קונג לבקר את שאורן ומיילין באמצעות כרטיס בו זכתה בהגרלה. מסתבר כי הזכייה בכרטיס, בנוסף לחלומות שאותם הייתה חולמת במהלך הסרט, היו שזורים על ידי מאדושי, מגדת עתידות אשר חייתה בתקופתו של קלאו ריד וכעת רוחה מחפשת לרדוף אותו.

הסרט השני לעומת זאת, מתרחש לאחר עלילת הסדרה. אריאול עובר בחזרה לאנגליה בעוד שביתו ביפן נהרס ועל חורבותיו מוקם פארק שעשועים. מסתבר כי מתחת לחורבות הבית קיים קלף מסתורי הנקרא "הכלום". אותו קלף מעלים פריטים רבים מהעיר וכן לוקח מסאקורה את הקלפים אחד אחד בשל בדידותו העמוקה. סאקורה מבינה שכדי לעצור את הקלף, היא תתחייב להקריב את קלף הלב עבורו וכן להודות ברגשותיה כלפי שאורן לי (המגיע עם מיילין במיוחד מהונג קונג לביקור), בו היא מתאהבת מאז עלילת הסדרה, אך לא היה לה האומץ לעשות כן.

הדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • סאקורה קינומוטו (דנה רישפי / סאקורה טאנגה): סאקורה גרה בבית עם אחיה הגדול (טויה) ואביה (פוג'יטאקה), כשהייתה בת 3 אמה נפטרה. בילדותם, אחיה נהג לספר לה סיפורים מפחידים על מפלצות ורוחות ובגלל זה סאקורה מפחדת מהם מאוד. היא מאוהבת ביוקיטו, חברו הטוב ביותר של אחיה, וחברתה הטובה ביותר היא טמויו. ככל שהסדרה מתקדמת כך כוחותיה של סאקורה הולכים וגוברים, במקביל לרגשותיה כלפי שאורן, ילד מסתורי שגם הוא מודע לעולם הקלפים והמפלצות שגם כוחותיו הולכים וגוברים באותו הקצב.
  • שאורן לי (דניאל מגון / מוטוקו קומאי): שאו-לנג (Xiao-Lang) הוא בן למשפחתו של קלאו ריד, ובגלל זה גם לו יש כוחות קסם. הוא הגיע ליפן מהונג קונג כאשר שמע על כך שהקלפים השתחררו במטרה לאסוף אותם, בגלל זה בתחילה נהג להקניט את סאקורה על חוסר ידיעתה בקלפים ואף הפך ליריבה. בהמשך הסדרה הוא וסאקורה מתקרבים, והוא אף מתאהב בה.
  • טומויו דאידוג'י (אורלי תגר / איואו ג'ונקו): טמויו היא חברתה הטובה ביותר של סאקורה וכן, גם בת דודה מדרגה שנייה (היא הבת של בת דודתה של אימה). טומויו מרבה להשתמש במצלמת וידאו, בה היא לרוב מתעדת איך סאקורה לוכדת את קלפי הקלאו. כמו כן, גם תופרת לה תלבושות ייחודיות בשביל כך. במהלך הסדרה נרמז לצופים שהרגשות של טומויו לסאקורה הן יותר מרגשות של חברות טובות אלא יותר אהבה.
  • קרברוס (קרו) (יובל סגל / איה היסקאווה): קרברוס הוא חיית קסם המזכירה אריה עם כנפיים אשר יצר קלראו ריד על מנת לשמור על הקלפים. צורתו המוסוות היא צורת דובון קטן וצהוב עם כנפיים לבנות קטנות. שייך לכוחות השמש. אוהב לאכול המון ובמיוחד מתוקים.
  • טויה קינומוטו (עידו מוסרי / טומוקזו סקי): אחיה הגדול של סאקורה. מקניט אותה הרבה. במהלך הסדרה נראה לטויה יש כוחות אשר נותנים לו לראות את הרוח של אמו ואף עוזרים לו להבין דברים הקשורים לסאקורה.
  • יוקיטו טסוקישירו / יואה (לירון לב / מגומי אוגאת'ה): החבר הטוב ביותר של טויה. במקור יוקיטו הוא הצורה האנושית של יואה, שומר הקלפים של סאקורה. שייך לכוחות הירח.
  • מיילין לי (טליה ברקאי / יוקאנה נוגאמי): דמות אשר מופיעה באנימה בלבד. מיילינג היא בת דודתו וארוסתו של שאורן.
  • אריאול היראגיזאווה (לירון זייד / נוזומו סאסאקי): גלגול נשמתו של קלאו ריד. מגיע מאנגליה במסגרת חילופי סטודנטים, אך מסתבר כי אריאול שמע כי סאקורה לכדה את כל הקלפים שיצר ולכן החליט להעמיד אותה למבחנים תוך שהוא מייצר אסונות באמצעות קסמים כדי לבדוק האם היא תוכל לשלוט בקלפים עצמם לאחר שלכדה אותם.
  • קאהו מיזוקי (נורית בנאי קורן / אמי שיוהארה): קאהו מצטרפת באמצע הסדרה. היא המורה למתמטיקה של סאקורה.
  • נאקורה אקיזוקי / רובי מון (מאיה בר שלום / ריוקה יוזוקי): נאקורה היא הצורה האנושית של רובי מון, שומרת הקלפים החדשה אשר יצר אריאול. שייכת לכוחות הירח. מקבילה ליואה מבחינת אופי.
  • ספינל סאן (סוּפּי בלשון קרו) (יומי טומה): בדומה לקרברוס, גם ספינל הוא חיית קסם אך במראהו הוא מזכיר פנתר עם כנפי פרפר. שומר על אריאול בדומה לאופן בו קרו שומר על סאקורה. צורתו המוסוות היא צורת חתלתול שחור עם כנפי פרפר בצבע דמוי כחול. שייך לכוחות השמש. מקביל לקרו באופי. קרו רואה בו יריב לעיתים קרובות.

קלפי הקלאו[עריכת קוד מקור | עריכה]

על פי הסדרה קלאו ריד היה קוסם מפורסם וחזק שנפטר לפני שנים רבות. בחייו יצר קלאו ריד את קלפי הקלאו - קלפי קסם מיוחדים המחולקים לסוגים ויסודות - ישנם קלפי עץ, גשם, חשמל, עננים ועוד, כל הקלפים מתחלקים לארבעת היסודות - אש, מים, אדמה ורוח. ישנם גם ארבעה קלפי יסודות, שהם החזקים מכולם. לכל קלף יש התמחות ברורה - קלף הפרח מפזר פרחים, קלף הזמן שולט בזמן, קלף הכוח מעניק כוח וכו'. קלאו ריד יצר גם את שומרי הקלפים - קרברוס שומר ספר הקלאו ושליט השמש ויואה שליט הירח. במטרה לשמור על הקלפים שלא יגרמו הרס, הם שמורים בספר הקלאו המכושף, שאותו מסוגל לפתוח רק אדם בעל כוחות קסם.

  1. הרוח - זה הקלף היחיד שסאקורה לא הייתה צריכה ללכוד, הוא נשאר בתוך ספר קלפי הקלאו כשהיא פתחה אותו. רוח הוא קלף עדין אבל חזק, וזה אחד הקלפים שסאקורה השתמשה בהם הכי הרבה. הוא שונה לקלף סאקורה בפרק 53.
  2. התעופה - תעופה הוא קלף המצמיח כנפיים מהשרביט של סאקורה או מהגב שלה. הוא פראי וסאקורה השתמשה ברוח כחבלים כדי ללכוד אותו. הוא נלכד בפרק 1 ושונה לקלף סאקורה בפרק 51.
  3. הצל - הצל הוא קלף המסוגל לגנוב צללים של אנשים וחפצים ולהשתמש בהם כרצונו. סאקורה לכדה אותו על ידי הדלקת התאורה בבית הספר. הוא נלכד בפרק 2 ושונה לקלף סאקורה בפרק 59.
  4. המים - המים הוא קלף יסוד שיכול ליצור מים ולשלוט בהם. סאקורה התקשתה במיוחד ללכוד אותו בגלל אופיו הפראי והכוח העצום שלו. לבסוף היא הקפיאה אותו וכך לכדה אותו. הוא נלכד בפרק 3 ושונה לקלף סאקורה בפרק 63.
  5. הגשם - הגשם הוא קלף שובב שיכול להוריד גשם היכן שהוא רוצה. סאקורה לכדה בעזרת קלף המים. הוא נלכד בפרק 4 ושונה בפרק 69.
  6. העץ - העץ הוא קלף עדין וסאקורה השתמשה בו המון פעמים. הוא יכול להצמיח ענפים וגפנים. כשהוא בא במגע עם קלף שקשור במים הוא משתגע. נלכד בפרק 4 ושונה בפרק 67.
  7. הקפיצה - הוא קלף קשה לתפיסה שמסוגל לקפוץ למרחקים גדולים. שימושי מאוד בידי סאקורה. נלכד בפרק 5 ושונה בפרק 51.
  8. האשליה - הוא קלף שכל אדם רואה אותו כדבר שהוא רוצה לראות. סאקורה ראתה אותו בדמות אימה. הוא נלכד בפרק 6 ושונה בפרק 66.
  9. השקט - השקט הוא קלף שמתחבר לחפצים ומרחיק מהם כל מי שעושה רעש. הוא נלכד בפרק 7 ושונה בפרק 69.
  10. הרעם - הרעם הוא קלף פראי בצורת כלב גדול העשוי מחשמל. הוא יכול לשלוח ברקים על מי שתוקף אותו ולשלוט בחשמל. הוא נלכד בפרק 8 על ידי סאקורה ושונה בפרק 67.
  11. החרב - החרב הוא קלף בצורת סיכה שמסוגל להשתלט על האדם העונד את הסיכה והופך אותה לחרב. הוא השתלט על ריקה, חברתה של סאקורה וסאקורה השתמשה בקלף האשליה כדי לעצור אותה וללכוד את הקלף. בידי סאקורה הקלף הפך את השרביט שלה לחרב והיא השתמשה בו פעמים רבות. נלכד בפרק 9 ושונה בפרק 50.
  12. הפרח - הפרח הוא קלף שמח שאוהב אירועים ויכול ליצור כל סוג של פרח. נלכד בפרק 10 ושונה בפרק 54.
  13. המגן - המגן הוא קלף חזק שמתחבר לחפצים או אנשים ויוצר מגן סביבם. נלכד בפרק 11 ושונה בפרק 58.
  14. הזמן - הזמן הוא קלף המסוגל להחזיר את הזמן אחורה ולעצור את הזמן, אבל אנשים בעלי כוחות קסם לא יושפעו מעצירת הזמן. נלכד בפרק 12 על ידי שאורן ושונה על ידי סאקורה בפרק 64.
  15. הכוח - הכוח הוא קלף שובב שיכול להרים חפצים כבדים בלי מאמץ ולתת לשליט כוח פיזי עצום. נלכד בפרק 13 ושונה בפרק 52.
  16. הערפל - הערפל הוא קלף בצורת ערפל ירוק המעכל כל חומר שהוא נוגע בו, סאקורה השתמשה בקלף הצל כדי לעצור אותו. נלכד בפרק 14 ושונה בפרק 61.
  17. הסערה - הסערה הוא קלף פראי שמסוגל ליצור סערות חזקות. נלכד על ידי לי בפרק 15 ושונה על ידי סאקורה בפרק 69.
  18. הריחוף - הריחוף הוא קלף בצורת כדור פורח המסוגל לגרום לחפצים ולאנשים לרחף. נלכד בפרק 15 ושונה בפרק 57.
  19. המחיקה - המחיקה הוא קלף המסוגל להעלים אנשים וחפצים. נלכד בפרק 17 ושונה בפרק 52.
  20. הזוהר - הזוהר הוא קלף עדין שמסוגל ליצור אורות זעירים דמויי גחליליות. נלכד בפרק 18 ושונה בפרק 67.
  21. התנועה - התנועה הוא קלף המסוגל להעביר חפצים קטנים ממקום למקום במהירות. נלכד בפרק 19 ושונה ביומן הווידאו של טומויו 2.
  22. הקרב - הקרב הוא קלף בצורת ילדה השולט בכל אמנויות הלחימה הקיימות. הוא נלכד בפרק 20 ושונה בפרק 69.
  23. הלולאה - הלולאה הוא קלף המסוגל לסגור אזור מסוים ולהפוך אותו למעגל אינסופי. כדי ללכוד אותו סאקורה ושאורן היו צריכים לחתוך את הלולאה בנקודה שבה האזור נסגר. הוא נלכד בפרק 21 ושונה בפרק 53.
  24. השינה - השינה הוא קלף המסוגל להרדים אנשים וחיות אך לא אנשים בעלי כוחות קסם ואנשים רגילים שקרובים אליהם. נלכד בפרק 22 ושונה בפרק 56.
  25. השיר - השיר הוא קלף עדין המסוגל להעתיק קולות שירה יפים שהוא שומע. נלכד בפרק 23 ושונה בפרק 49.
  26. הקטן - הקטן הוא קלף שובב המסוגל להקטין כל יצור חי לגודל מזערי. נלכד בפרק 24 ושונה בפרק 55.
  27. המראה - המראה הוא קלף המסוגל להיראות כמו כפיל של כל מי שהוא רוצה. כדי ללכוד אותו צריך לגלות איזה קלף הוא. נלכד בפרק 25 ושונה בפרק 61.
  28. המבוך - המבוך הוא קלף היוצר מבוך ענקי סביב מי שהוא רוצה. המבוכים שיוצר קלף המבוך בלתי ניתנים ליציאה בגלל גודלו האין סופי ודברים נוספים כמו מדרגות הפוכות ומעברים לא אפשריים. נלכד בפרק 26 בזכות גברת מיזוקי ושונה בפרק 66.
  29. החזרה - החזרה הוא קלף המאפשר לשליט לחזור לכל נקודה בעבר אך לא לשנות את העבר. נלכד בפרק 27 ושונה בפרק 68.
  30. הירייה - הירייה הוא קלף המסוגל לירות על כל אדם כשמישהו אומר את השם שלו. נלכד בפרק 28 ושונה בפרק 69.
  31. המתוק - המתוק הוא קלף שובב המסוגל להמתיק דברים יתר על המידה ולהפוך חפצים לממתקים. נלכד בפרק 29 ושונה בפרק 53.
  32. המירוץ - המירוץ הוא קלף המסוגל לרוץ מהר ולאפשר לשליט לרוץ מהר מאוד. נלכד בפרק 30 ושונה בפרק 53.
  33. הגדול - הגדול הוא קלף המסוגל להגדיל אנשים וחפצים לממדים עצומים. נלכד בפרק 31 ושונה בפרק 55.
  34. היצירה - היצירה הוא קלף בצורת ספר המסוגל להגשים כל מה שכתובים בו. נלכד בפרק 31 ושונה ביומן הווידאו של טומויו 2.
  35. החילוף - החילוף הוא קלף המסוגל להחליף בין שתי נשמות של אנשים והגוף שלהם. נלכד בפרק 32 ושונה בפרק 53.
  36. הקיפאון - הקיפאון הוא קלף המסוגל להוריד את הטמפרטורות מתחת לאפס ולהקפיא כל דבר. כשהוא בצורת הדג שלו, הוא מסוגל לשחות בקרח כמו במים. נלכד בפרק 33 ושונה בפרק 60.
  37. האש - האש הוא קלף יסוד עדין באופיו, המסוגל ליצור אש, לשלוט בה ולשרוף כל דבר. סאקורה השתמשה בקלפי המים והרוח ביחד כדי ללכוד אותו. הוא נלכד בפרק 35 ושונה בפרק 48.
  38. החץ- החץ הוא קלף בצורת ילדה המסוגל לשגר מטח של חיצים. הוא נלכד בתחילת הסרט הראשון ושונה כנראה בפרק 61.
  39. הדרך- הדרך הוא קלף הנותן לשליט יכולת לעבור דרך כל חומר מוצק, אבל אם כוחות הקסם של השליט לא מספיק חזקים והחומר עבה מדי, השליט ייתקע שם לנצח. נלכד בין הפרקים 35–36 ושונה כנראה בפרק 61.
  40. הבועה- הבועה הוא קלף שנוצר על ידי קלאו ריד כדי לרחוץ את קרברוס תוך יצירת בועות סבון. נלכד בין הפרקים 35–36 ושונה בפרק 58.
  41. הגל- הגל הוא גרסה חלשה יותר של קלף המים המסוגל ליצור גלים חזקים ממים בסביבתו אבל לא ליצור מים חדשים. נלכד בין הפרקים 35–36 ושונה בפרק 53.
  42. המאזניים- המאזניים הוא קלף המסוגל לגלות אם מישהו משקר או לא. נלכד בין הפרקים 35–36 ושונה בפרק 53.
  43. השלג- השלג הוא קלף המסוגל להוריד שלג בכמויות עצומות ולתקוף בצורת סופת שלגים. נלכד בפרק 36 ושונה בפרק 68.
  44. הקול- הקול הוא קלף מסוגל לגנוב קולות יפים שהוא שומע ולהחביא אותם במקומות שאיש לא ימצא אותם. נלכד בפרק 37 ושונה בפרק 53.
  45. המנעול- המנעול הוא קלף המסוגל לנעול כל דלת, והדרך היחידה לפתוח אותו היא עם המפתח של סאקורה. הוא מסוגל גם לשחרר מן סופות ירוקות על מי שמנסה לפתוח אותו. נלכד בפרק 38 ושונה בפרק 53.
  46. הענן- הענן הוא קלף שובב, שדומה במראהו לקלפי הגשם והסערה. הוא מסוגל ליצור עננים סגולים שמכסים שטח רחב. נלכד בפרק 39 ושונה בפרק 69.
  47. החלום- החלום הוא קלף המסוגל לגרום לאנשים לחלום חלומות נבואה, כלומר חלומות שיתגשמו זמן קצר אחרי שחלמו אותם. נלכד בפרק 40 ושונה בפרק 62.
  48. החול- החול הוא קלף המסוגל ליצור חול טובעני המטביע כל מי שהוא תופס. נלכד בפרק 41 ושונה בפרק 53.
  49. החושך- החושך הוא קלף המסוגל ליצור חושך מוחלט. הוא עוצר את הזמן לאנשים רגילים, ואנשים בעלי כוחות קסם יכולים רק ללכת במקום ולא להתקדם. נלכד בפרק 42 ושונה בפרק 69.
  50. האור- האור הוא קלף המסוגל להאיר את החשכה שיוצר קלף החושך. הוא היה כל הזמן בליבה של סאקורה ולא ניסה להיאבק בה. נלכד בפרק 42 ושונה בפרק 69.
  51. התאומים- התאומים הוא קלף בצורת שני ליצנים המסוגל להכפיל דברים. כדי ללכוד אותו צריך ששני אנשים יביסו את שני הליצנים בקרב מגע והם חייבים להיות מתואמים. לי ומיילין התאמנו יחד ולכן היו מתואמים והצליחו ללכוד את הקלף. נלכד בפרק 43 ושונה כנראה בפרק 61.
  52. האדמה- האדמה הוא קלף היסוד החזק ביותר מבין ארבעת היסודות. צורת התקיפה שלו היא נחש העשוי מאדמה והוא מסוגל לבקע את האדמה ולהוציא סלעים ענקיים מתוכה. זה הקלף האחרון שסאקורה הייתה צריכה ללכוד והיא לכדה אותו בעזרת קלף העץ. נלכד בפרק 45 ושונה כנראה בפרק 61
  53. הכלום - הכלום הוא קלף ה-53 והמסתורי שיצר קלאו ריד. הקלף התגלה לראשונה בסרט הראשון של סאקורה. הקלף היה בעל עצמת קסם רבה יותר משל כל הקלפים גם יחד. לבסוף סאקורה הצליחה ללכוד אותו ולהפוך אותו לקלף - סאקורה על ידי כך שהיא מזגה אותו עם קלף הלב והפכה אותו לקלף התקווה.

משחקי וידאו[עריכת קוד מקור | עריכה]

לסדרה יצאו מספר משחקי מחשב ומשחקי וידאו, חלקם אף יצאו בעברית.[1]

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]