סופר פיג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Pig Girl of Love and Courage Tonde Būrin
סוגה סרט פעולה, שוג'ו, פרודיה
מאנגה
יוצר טאאקו איקדה
התפרסם לראשונה במגזין Ciao
תקופת הפרסום המקורית אוקטובר 1994 – ספטמבר 1995
מספר הכרכים שהתפרסמו 3 כרכים
אנימה
אורך פרק 25 דקות
במאי הירושי נישיקיאורי, קוניהיסא סוגישימא, מאסאהירו הוסודה, מאסאטו קיטאגאווה, מאטסורה, טאטסויה היראקאווה
אולפני אנימציה ניפון אולפני אנימציה
רשת שידור TBS (Tokyo Brodcasting System), פוקס קידס (ישראל)
תקופת שידור מקורית 9 בספטמבר 199426 באוגוסט 1995
מספר העונות 1
מספר הפרקים 51

סופר פיגיפנית: 愛と勇気のピッグガール とんでぶーりん, בתרגום: ילדת-חזיר של האהבה והאומץ) היא שמה של אנימה יפנית המבוססת על מאנגה פרודית על ילדות קסם מאת טאאקו איקדה, הונפשה כאנימה על ידי ניפון אולפני אנימציה ושודרה משנת 1994 עד שנת 1995. בישראל שודרה הסדרה בפוקס קידס.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יום אחד קארין קוקובו (קאסי קארלן) אחרה לבית הספר ובדרכה פגשה חזירון צהוב ופצוע. החזירון שהיה רק רעב, הבריא ברגע שאכל מאחד התפוחים של קארין. כשקארין הגיעה לבית הספר, היא גילתה שהחזירון התגנב לתוך התיק שלה, וגרם לה להסתבך בצרות. קארין גילתה שהחזירון יכול לדבר ולעוף. החזירון נתן לה את ה"פיגומפאקט", כשהיא פתחה אותו, חרטום חזירים הופיע ממנו והתחבר לאף שלה והחזירון חשף את עצמו כנסיך טונראריאנו השלישי (איגי פיג) מכוכב בורינגו (אוינקו).

הוא הסביר לה איך לשנות צורה בעזרת הסיסמה: "בא בי בוּ בֱה בוֹ בוורין" (בדיבוב האנגלי: "עם חוטם וזנב, לצדק יש גם גב, האמת והתבונה יצאו עכשיו, בשם עוצמת אוינקו"). לאחר שאמרה את מילות הקסם קארין הפכה לחזרזירה ורודה ועוצמתית בשם בורין (סופר פיג). אולם היא העדיפה להשתנות לגיבורה כמו האלילה שלה "קיוטי צ'או" (התייחסות לגיבורת העל "קיוטי האני").

טונראריאנו (שעכשיו קארין קוראת לו טון-צ'אן, אבל בדיבוב האנגלי: שמו יישאר איגי) אמר לה שאם היא תאסוף 108 פנינים על ידי עשיית מעשים טובים בתור בורין, קארין תוכל להגשים את משאלתה. אוסף הפנינים מופעל בקארמה, משמעותה שאם בורין תנצל את כוחותיה סתם, היא תאבד פנינים. אבל אם היא תחשוף את זהותה בפני אנשים כולל חבריה, היא תישאר במצב של בורין לנצח.

מדבבים בגרסה העברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]