סטארקיד הפקות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סטארקיד הפקות
StarKid Productions
תחום תעשיית הבידור עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מטה הארגון שיקגו עריכת הנתון בוויקינתונים
מייסדים דארן כריס עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות 2009–הווה (כ־15 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
www.teamstarkid.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סטארקיד הפקותאנגלית: StarKid Productions; מוכרת גם כקבוצת סטארקיד, באנגלית: Team StarKid), היא להקת תיאטרון שהוקמה על ידי סטודנטים באוניברסיטת מישיגן באן ארבור בשנת 2009. עם סיום לימודיהם של רוב החברים, עברה פעילותה לשיקגו. הפקות הקבוצה (למעט "שקר לבן קטן", באנגלית "Little White Lie") הפכו ללהיטי אינטרנט, וזכו, עד יוני 2012, לכמעט 129 מיליון צפיות ב-YouTube. לערוץ ה-YouTube של הקבוצה יש יותר מ-600,000 מנויים.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

קבוצת טים סטארקיד מורכבת משחקנים, כותבים, במאים, כוריאוגרפים ומעצבים, שרובם למדו באוניברסיטת מישיגן של מוזיקה, תיאטרון וריקוד. הם נפגשו כששיתפו פעולה ועבדו יחד על מחזות מקוריים בארגון תיאטרון שתלמידים מריצים (Basement Arts). ב-2007, לפני הקמת "סטארקיד הפקות", יצרו כמה מחברי הקבוצה (מאט לאנג, ניק לאנג, בריאן הולדן, דארן כריס, לורן לופז, אילונה פינלי, כריס אלן וג'ים פובולו) סדרת טלוויזיה אינטרנטית בשם "שקר לבן קטן". ההפקה מומנה באמצעות פרס שזכו בו בתחרות ב-SOAPnet, על סרט וידאו בשם "ככל שהם נופלים יותר קשה" (The Harder They fall).

באפריל 2009, התלמידים הכינו פארודיה מוזיקלית על הארי פוטר ששמה "מחזמר מאוד פוטרי" (A Very Potter Musical). סרטון המחזמר הופץ באינטרנט וגייס עוקבים מכל העולם. בעקבות הצלחת המחזמר נוצרה קבוצת סטארקיד הפקות, ונקראה על פי ציטוט מ"מחזמר מאוד פוטרי".

פעילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

המופע הראשון של סטארקיד הפקות, הארי פוטר: המחזמר ("Harry Potter, The Musical"), הוצג בימים 9 עד 11 באפריל 2009 ב"מרכז הדרמה וולגרין" של אוניברסיטת מישיגן. שמו שונה מאוחר יותר, משיקולי זכויות יוצרים, למחזמר מאוד פוטרי ("A Very Potter Musical"). המחזמר הפרודי מתייחס לספרים 1, 4, 6 ו-7 בסדרת ספרי "הארי פוטר", אך מתרחש בשנת הלימודים השנייה בהוגוורטס. ערוץ ה-YouTube של הקבוצה, בשם "סטארקיד פוטר", נוצר ב-19 ביוני 2009, והווידאו של המופע פורסם בו ב-5 ביולי 2009. הוא מופיע ברשימת "עשרת סרטי הווידאו הויראליים הטובים ביותר של 2009" באתר האינטרנט "EW.com" של המגזין אנטרטיינמנט ויקלי.

קבוצת סטארקיד הפיקה והקליטה מחזמר שני, אני והזין שלי (באנגלית Me And My Dick), בסתיו 2009. ההקלטה פורסמה באתר iTunes, והפכה למחזמר הראשון בהפקת סטודנטים שהגיע למצעד "בילבורד הוט 100".

מחזמר פרודי נוסף על הארי פוטר, מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך ("A Very Potter Sequel"), בוצע ב"מרכז הדרמה וולגרין" של אוניברסיטת מישיגן בימים 14 עד 16 במאי 2010. הוא עוקב אחר השנה הראשונה, השלישית והחמישית של ספרי הארי פוטר, ומתרחש בשנת הלימודים הראשונה של הארי בהוגוורטס. הקלטת הווידאו הוקרנה בכנס מעריצי הארי פוטר באורלנדו, פלורידה, ב-17 ביולי 2010, ופורסמה ב-YouTube ב-22 ביולי. המחזמר הגיע באוגוסט 2010 לרשימת "מה חם השבוע" באתר EW.com של אנטרטיינמנט ויקלי. רוב שירי המחזמר מופיעים ב"אלבום סטארקידי מאוד" (A Very Starkid Album), שהגיע למקום ה-14 במצעד אלבומי הפופ של אייטונס. "מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך" היה מועמד ל"פרס מֵשֵבְּל" (Mashable Award) כסרטון האינטרנט הטוב ביותר.

ב-1 בנובמבר 2010 הודיעה סטארקיד הפקות על הפקה חדשה בשם סטארשיפ, העוסקת בכוכב לכת ששוכנים בו חרקים גדולים. גיבור המחזמר, באג, מוצא ספינת חלל אנושית ושואף להפוך ללוחם חלל. המופע בוצע בשיקגו בימים 11 עד 22 בפברואר 2011. הווידאו פורסם ב-YoTube ב-30 באפריל 2011, והתקיימו הקרנות בכורה בניו יורק, לוס אנג'לס ושיקגו.

ב-7 ביוני 2011 יצא, במהדורת קינדל בלבד, ספר של קבוצת סטארקיד ושמו "ספר הבריון" (The Bully Book).

בחודש מרץ 2012 העלו סטארקיד הפקות מופע חדש בשם "באטמן - המחזמר" (Holy Musical B@tman). המופע מבוסס על עלילות הקומיקס באטמן של DC קומיקס. לאחר שחזה ברצח הוריו, ברוס ויין מתחייב להקדיש את חייו למלחמת אדם אחד בפשע. אבל כאשר הוא מבין שהוא בודד, הוא יוצא לחפש לעצמו חבר-על.

ב-15 בדצמבר 2012 פורסם המחזמר הפארודי השלישי על הארי פוטר "מחזמר מאוד פוטרי - תלת מימד - מסיימים שנה" (באנגלית A Very Potter 3D - senior year). המחזמר זכה למאות אלפי צפיות, וכלל הופעות אורח של כלל השחקנים שאי פעם השתתפו בהפקות סטארקיד.

ב-28 בנובמבר 2013 פרסמה סטארקיד הפקות הפקה חדשה בשם מעוות ("Twisted"). כמחזמר פארודי על הסרט "אלאדין". בדומה לעלילת המחזמר המפורסם "מרשעת" סביב דמותה של המכשפה הרעה מהמערב, מעוות מספר את עלילת "אלאדין" מנקודת המבט של ג'אפר, יועצו של הסולטאן. המחזמר צוחק על דמויות של דיסני. הצגת הבכורה של מעוות אירעה ביולי 2013.

ב-13 באוקטובר 2014 פורסם בערוץ היוטיוב של סטארקיד המחזמר אני - פארודיה ("ANI - A PARODY"), פארודיה שמבוססת על סדרת סרטי המדע הבדיוני המפורסמת, מלחמת הכוכבים.

ב-9 באפריל 2014 הוכרז על המחזמר המסע לאורגון (The Trail to Oregonׂ) כחלק מעונת קיץ 2014 של סטארקיד, יחד עם "אני". המחזמר הוא פארודיה שמבוססת על משחק המחשב המפורסם "The Oregon Trail" ומתרכז במשפחה של חוואים שהאבא שרף את החווה (למרות שהם מאשימים את אלוהים) והם פותחים במסע אל אורגון.

ב - 31 בדצמבר 2016 עלה ליוטיוב המופע מביא האש (firebringer) שמדבר על אנשי המערות שגילו את האש.

ב - 23 בדצמבר 2018 עלה המופע הבחור שלא אהב מחזות זמר (the guy who didn't like musicals) שמדבר על פול, בחור שלא אוהב מחזות זמר ונאלץ להילחם באפוקליפסת הזומבים החייזריים המוזיקליים.

בליל כל הקדושים 2019 עלה מופע אימה-קומדיה בשם בלאק פריידיי (Black Friday), שמדבר על צעצוע חדש בשם Tickle me Wiggly שמגיע לחנויות בבלאק פריידיי, והביקוש הגבוה אליו גורם לקונים להילחם עד מוות זה בזה במטרה לרכוש אותו. העלילה מתרחשת בעיירה הצ'טפילד, שבה גם מתרחשת עלילת הבחור שלא אהב מחזות זמר.

באוקטובר 2020 יצאה סדרת הרשת זמן סיוט. לה שלושה פרקים, שכל אחד מהם מחולק לשני חלקים - פרק אחד: האייפ-מן של הצ'טפילד ועולם הצופים, פרק שתיים: תמיד ולנצח וממזר הזמן, פרק שלוש: ג'יין היא מכונית והמכשפה ברשת. כל חלק מספר סיפור אימה אחר שמתרחש בהצ'טפילד, כולם קשורים לדמויות שכבר הכרנו. לא בדומה למחזות הזמר האחרים, את זמן סיוט סטארקיד צילמו בזום בגלל הקורונה, אבל גם את הפרקים האלו הם פרסמו ביוטיוב.

רשימת הפקות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שקר לבן קטן - 2007 (באנגלית: Little White Lie)
  • מחזמר מאוד פוטרי - 2008 (באנגלית: A Very Potter Musical)
  • אני והשמוק שלי - 2009 (באנגלית: Me And My Dick)
  • מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך - 2010 (באנגלית: A Very Potter Sequel)
  • סטארשיפ - 2011 (באנגלית: Starship)
  • באטמן - המחזמר - 2012 (באנגלית: Holy Musical B@man)
  • מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה - 2012 (באנגלית: A Very Potter Senior Year)
  • 3אבר - 2013 (באנגלית: 1NIGHT 2LAST 3EVER)
  • שדה תעופה של ציפורים - 2013 (באנגלית: Airport For Birds)
  • מעוות - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי - 2013 (באנגלית: Twisted: The Untold Story of a Royal Vizier)
  • אני - פארודיה - 2014 (באנגלית: ANI: A Parody)
  • המסע לאורגון - 2015 (באנגלית: The Trail to Oregon)
  • 'מביאת האש - 2016 (באנגלית: Firebringer)
  • הבחור שלא אהב מחזות זמר - 2018 (באנגלית: The Guy Who Didn't Like Musicals)
  • בלאק פריידיי - 2019 (באנגלית: Black Friday)
  • חנונים מתחסדים חייבים למות - 2023 (באנגלית: Nerdy Prudes Must DIe)

את רוב ההפקות של סטארקיד (מחזות הזמר) ניתן למצוא בערוץ היוטיוב של הקבוצה, אך במערכונים "3אבר" ו"שדה תעופה של ציפורים" ניתן לצפות רק בתשלום.

חברי הלהקה ותפקידיהם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דארן כריס - טובי פיליפס ("שקר קטן לבן"), הארי פוטר ("מחזמר מאוד פוטרי", "מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), הארי פוטר ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה")
  • בריאן הולדן - זאק ("שקר לבן קטן"), פלופסי ("אני והשמוק שלי"), רמוס לופין ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), ג'וניור/ויטו מוסקיטו ("סטארשיפ"), סופרמן/קלארק קנט ("באטמן - המחזמר"), רובאוס האגריד / רמוס לופין/בסיליסק ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), ג'אר ג'אר / מוטי ("אני"), סמלי בולז ("מביא האש").
  • מאט לאנג - כותב ("שקר לבן קטן"), כותב/במאי/עורך ("מחזמר פוטרי מאוד"), כותב/במאי/מעצב תלבושות ("אני והשמוק שלי"), במאי/כותב/עורך ("מחזמר פוטרי מאוד: ההמשך"), במאי/כותב ("סטארשיפ").
  • ניק לאנג - קווין בושוולד ("שקר לבן קטן"), ארתור ויזלי/סורטי/סקארפי/מאמא אמברידג'/פיטר פטיגרו ("מחזמר פוטרי מאוד: ההמשך"), קולר באג/מר באג ("סטארשיפ"), רובין/ברק אובמה ("באטמן - המחזמר"), סורטי/סקראפי/ארתור ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), פלפטין / אובי וואן ("אני"), קריין ("זמן סיוט").
  • ג׳וזף ווקר - לורד וולדמורט ("מחזמר מאוד פוטרי"), שמוק ("אני והשמוק שלי"), דולורס אמברידג' ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), אפ ("סטארשיפ"), באטמן ("באטמן - המחזמר"), לורד וולדמורט/ טום רידל ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), הווזיר שלפני ג'אפר\אחמד ("טוויסטד - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי"), טארקין ("אני"), דאקר ("מביא האש").
  • לורן לופז - טניה פרימונט ("שקר לבן קטן"), דראקו מאלפוי ("מחזמר מאוד פוטרי", "מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), טאז/באגט באגינגטון ("סטארשיפ"), המפקח גורדון\המלך ארתור הרשע\החץ הירוק ("באטמן - המחזמר"), דראקו מאלפוי ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), מליפסנט\אבו\שומר #2 ("טוויסטד - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי"), הילד (המסע לאורגון), זאזאליל ("מביא האש"), אמה ("הבחור שלא אהב מחזות זמר"), לינדה מונרו/אמה ("בלאק פריידיי"), אמה אנדרואיד/ אמה האמיתית/ רייצ'ל/ דונה/ אייריס/ ג'קליו פרוסט ("זמן סיוט")
  • ג׳ואי ריכטר - רון ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי", "מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), ג'ואי ריכטר ("אני והשמוק שלי"), באג ("סטארשיפ"), רון ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), מקדון/כל שאר הדמויות (המסע לאורגון), גראנט ("מביא האש") טד/הומלס ("הבחור שלא אהב מחזות זמר"), הדוד וויילי/ הומלס/ טד ("בלאק פריידיי"), טד/ הומלס/ דן ריינולדס/ הדוד וויילי ("זמן סיוט")
  • דילן סנדרס - אלבוס דמבלדור ("מחזמר מאוד פוטרי", "מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), טוטסי נודלס/פינסר ("סטארשיפ"), גרין לנטרן/הדחליל ("באטמן - המחזמר"), אלבוס דמבלדור / האיש עם הזקן ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), ג'אפר ("טוויסטד - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי"), טום יוסטון ("בלאק פריידיי") טום יוסטון ("זמן סיוט")
  • ג׳יימי לין בייטי - ג'יני ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי"), סאלי ("אני והשמוק שלי"), ריטה סקיטר/ג'יני ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), ניטו מוסקיטו ("סטארשיפ"), פויזן אייבי/סוכרייה ("באטמן - המחזמר"), ג'יני ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), אורסולה\בל ("טוויסטד - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי"), הבת המתבגרת (המסע לאורגון), שוופסי ("מביא האש"), שרלוט ("הבחור שלא אהב מחזות זמר"), שרמן יאנג/שרלוט ("בלאק פריידיי") שרלוט/ ג'יין פרקינס/ המדענית הראשית/ פמלה פוסטר ("זמן סיוט")
  • ג׳ף בלים - סוויט תות' ("באטמן - המחזמר"), הרעגוג ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), אלאדין ("טוויסטד - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי"), האבא (המסע לאורגון), סאם/מקנמרה/מר דייווידסון ("הבחור שלא אהב מחזות זמר") איש ממהר ("בלאק פריידיי"), איש ממהר/ אנדי/ טינקי ("זמן סיוט")
  • מרדית' סטפיין - מרדית' ("שקר לבן קטן"), מגה-גירל ("סטארשיפ"), איש החידות/רייצ'ל דוז\וונדר וומן ("באטמן - המחזמר"), הרמיוני גריינג'ר ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), שהרזאד ("טוויסטד - סיפורו הלא הנודע של הוואזיר המלכותי"), ג'מילה ("מביא האש").
  • ג'ים פובולו - ג'ים פובולו ("שקר לבן קטן"), גרגורי גויל/רמבלרור ("מחזמר מאוד פוטרי"), גרגורי גויל/פירנז/ביל ויזלי/דראקו בעבר ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), המלכה/סוויטהארט מוסקיטו ("סטארשיפ"), מיסטר פריז ("באטמן - המחזמר"), גרגורי גויל/רמבלרור/ביל ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה), ראש השומרים\שומר #1 ("טוויסטד - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי").
  • רייצ'ל סוגלין - הנסיכה ("טוויסטד - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי"), האמא (המסע לאורגון), אמברלי ("מביא האש").
  • בוני גרוסון - הרמיוני גריינג'ר ("מחזמר מאוד פוטרי", "מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך").
  • איי ג'יי הולמס - הלב של ג'ואי ("אני והשמוק שלי"), גילדרוי לוקהארט ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • ג'ו מוזס - סוורס סנייפ ("מחזמר מאוד פוטרי", "מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), השמוק של ריק ("אני והשמוק שלי"), קרייונדר ("סטארשיפ"), סוורוס סנייפ/ניק כמעט בלי ראש ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), בוב / וירס ("אני").
  • ג'וליה אלבאין - וינסנט קראב/פרסי ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי", "מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), ספקס ("סטארשיפ"), ויקי וייל ("באטמן - המחזמר"), אמילי ("אני").
  • כריס אלן - דודר ריס ("שקר קטן ולבן"), אלפרד פניוורת'/דו-פרצוף ("באטמן - המחזמר"), מירטל המייללת / ברטי קראוץ' הצעיר / עין הזעם מודי / טום רידל האב ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), אני ("אני").
  • בריאן רוזנטל - קווירניוס קווירל ("מחזמר מאוד פוטרי"), שיימוס פינגן/ג'יימס פוטר/רון בעבר ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), שיימוס פינגן\ג'יימס פוטר\קווירניוס קווירל ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • דניס דונבן - פברואר ("סטארשיפ"), קאטוומן/שליחת פיצה ("באטמן - המחזמר"), גברת קול ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), מארה ("אני"), קירי ("מביא האש").
  • דווין ליטל - צ'ו צ'אנג ("מחזמר מאוד פוטרי"), מיס קוטר ("אני והשמוק שלי"), צ'ו צאנג/צ'רלי ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), צ'ו צ'אנג ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • ניקולס ג'וזף שטראוס-מתט'יה - סנאץ' בעבר ("אני והשמוק שלי"), סיריוס בלאק ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), הפינגווין ("באטמן - המחזמר"), פנריר גרייבק/סיריוס בלאק ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • קורי דוריס - ביג טאליווקר ("אני והשמוק שלי"), יאקסלי ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), קינגסלי שאקלבולט ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), הסבא/קלטוס ג'ונס (המסע לאורגון), ביל ("הבחור שלא אהב מחזות זמר"), פרנק פרייסלי/ביל ("בלאק פריידיי"), ביל ("זמן סיוט")
  • אלונה פינליי - סאמי ריס ("שקר קטן ולבן"), מאדאם פומפרי\הגבירה באפור\עכביש ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • אריק קאן גייל - כותב, במאי ("שקר קטן ולבן", "אני והשמוק שלי"), שוטר קוסמים ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה"), סבולבה ("אני").
  • טיילר בראנסמן - סדריק דיגורי/קורניליוס פאדג' ("מחזמר מאוד פוטרי"), לוציוס מאלפוי ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), פרופסור מקגונגל / סדריק דיגורי / לוציוס מאלפוי ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • ריצ'רד קמפבל - נוויל לונגבוטום ("מחזמר מאוד פוטרי"), ריק/ילד ששונא את ג'ואי ("אני והשמוק שלי"), נוויל לונגבוטום/הרמיוני בעבר ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), נוויל לונגבוטום / פרנק לונגבוטום ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • בראנט קוקס - רואץ' ("סטארשיפ"), קולין קריווי /פרסי ויזלי/ שוטר קוסמים ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • ניק גייג' - הסולטן\הג'יני\[[[סקאר]]] ("טוויסטד - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי").
  • בריטני קולמן - בלטריקס לסטריינג' ("מחזמר מאוד פוטרי"), דין תומאס ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), בלטריקס לסטריינג'/דין תומאס ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • אריאל גולדמן - וויני ("אני והשמוק שלי"), לילי אוונס/לונה לאבגוד/פרד ויזלי/הדוויג ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), לילי פוטר/ חנה אבוט/מארי רידל ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • אלי גורדון - וונסה ("אני והשמוק שלי").
  • אוונה לינץ' - לונה לאבגוד ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • רוברט מניון - גסטון\שומר #3 ("טוויסטד - סיפורו הלא נודע של הוואזיר המלכותי"), פרופסור הידג׳נס/הוט צ׳וקלייט בוי ("הבחור שלא אהב מחזות זמר"), אית'ן גרין/ כריס קינגל ("בלאק פריידיי"), כריס קרינגל/ אית'ן גרין/ טוני גרין/ פרופסור הידג'נס ("זמן סיוט")
  • לילי מרקס - פנסי פרקינסון/מולי ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי"), הלב של סאלי/מנהלת הפוסיס ("אני והשמוק שלי"), מולי ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), פנסי פרקינסון/מולי ויזלי ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • אל פיי מונקה - טיפאני ("אני והשמוק שלי"), פלר דלאקור/אלבוס פוטר\בסיליסק ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • סאנגו טאג'ימה - לוונדר בראון ("מחזמר מאוד פוטרי"), לוונדר בראון/ג'ורג' ויזלי\הארי בעבר ("מחזמר מאוד פוטרי: ההמשך"), לוונדר בראון ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • ניקו אייג'ר - שרלוק הולמס הרשע ("באטמן - המחזמר"), תומאס רידל ("מחזמר מאוד פוטרי: מסיימים שנה").
  • אלכס פול - בחורה רנדומלית/קפטן הוק ("מעוות")
  • לורן ווקר - מולאג ("מביא האש")
  • ג'יימי בארנס - צ'ורן ("מביא האש")
  • טיפאני וויליאמס - טיבלין ("מביא האש")
  • ג'ון מטסון - פול ("הבחור שלא אהב מחזות זמר"), וויגלי/פול/גארי ("בלאק פריידיי")
  • מריה רוז פיית' - זואי/אליס/ גרין פיס גירל ("הבחור שלא אהב מחזות זמר") גרין פיס גירל/ אליס/ וובי/ דאג ("זמן סיוט")
  • קים וויילין - בקי בארנס ("בלאק פריידיי"), בקי בארנס/ג'יין פרקינס בגוף של בקי/ סילביה/ ג'ני/ גברת הולווי ("זמן סיוט")
  • קורט מגה - הנשיא הווארד גודמן ("בלאק פריידיי") ג'ונתן/ דיוק ("זמן סיוט")
  • אנג׳לה גיאראטאנה - לקס פוסטר ("בלאק פריידיי"), לקס פוסטר/ המכשפה ברשת/ לוסי ("זמן סיוט")
  • ג׳יימס טולברט - קסנדר לי/מוריס ("בלאק פריידיי"), בלינקי ("זמן סיוט")
  • קנדל ניקול יקשי - האנה פוסטר/טים יוסטון ("בלאק פריידי") האנה פוסטר/ טים יוסטון ("זמן סיוט")

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא סטארקיד הפקות בוויקישיתוף