עברייני על

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברייני על
סוגה דרמה קומית, מדע בדיוני, מתח
יוצרים הווארד אוברמן
שחקנים רוברט שיהאן
ג'ו גילגן
איוון רהאון
קרלה קרום
ניית'ן מק'מולן
נטשה או'קיף
מאט סטוקו
ארץ מקור הממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת הממלכה המאוחדת
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 5
מספר פרקים 37
הפקה
הפצה נטפליקס, הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
טכניקת צילום מצלמה יחידה עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 45 דקות
שידור
רשת שידור E4
רשת שידור בישראל HOT VOD
תקופת שידור מקורית 12 בנובמבר 200911 בדצמבר 2013 (45 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
www.e4.com/misfits/
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עברייני עלאנגלית: MisFits) היא סדרת טלוויזיה בריטית מסוגת דרמה, קומדיה שחורה ומדע בדיוני שיצר הווארד אוברמן, המספרת על חבורת עבריינים צעירים שמבצעים עבודות שירות ובעקבות סערה מוזרה מקבלים לידיהם כוחות על. בשנת 2010, הסדרה זכתה בפרס באפט"א לטלוויזיה לסדרת הדרמה הטובה ביותר.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העלילה מתמקדת במספר בני נוער בעיתיים שנגזר עליהם לבצע עבודות שירות ובעקבות סערה מוזרה הם קיבלו לידיהם כוחות על. סיימון (איוון רהאון) נהיה בלתי נראה, קלי (לורן סוצ'ה) יכולה לקרוא מחשבות, קרטיס (ניית'ן סטיוארט-ג'ארט) יכול להחזיר את הזמן אחורה, ניית'ן (רוברט שיהאן) הוא בן אלמוות ואלישה (אנטוניה תומאס) גורמת לאנשים לרצות לקיים עמה יחסי מין באמצעות מגע. בעונה השלישית מצטרף רודי (ג'ו גילגן), שמתפצל לשני אנשים כשהוא חווה חוויה רגשית חזקה ובעונה הרביעית מוחלף הצוות לחלוטין (מלבד רודי) ומצטרפים פין (ניית'ן מק'מולן), ג'ס (קרלה קרום) ואבי (נטשה או'קיף). במהלך הסדרה הם פוגשים עוד אנשים שנפגעו מהסערה, טובים ורעים.

עונה ראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כבר בפרק הראשון החבורה הרגה את טוני, קצין המבחן שלהם, לאחר שהסערה גרמה לו להשתגע, וקברה אותו במקום סודי. קצינת המבחן החדשה, סאלי, הייתה מאורסת לטוני ורצתה לגלות מה קרה לו והאמינה שלחבורה יש קשר לכך. היא ניצלה את סיימון, שהיה מרוחק יותר מהחבורה ופחות מפותח מינית, כדי לגלות מה הם עשו. בסופו של דבר, סיימון הרג גם את סאלי, מכיוון שהתכוונה לדווח למשטרה על מה שעשו לטוני. במהלך העונה התפתח קשר רומנטי בין קרטיס ואלישה. הכוח של אלישה לא אפשר להם לקיים מגע מיני, מאחר שהמגע שלה כה חזק שהוא לא מאפשר לקרטיס לזכור שום מגע מיני שהוא קיים עמה. הם התגברו על כך, והחליטו שבמקום לעשות סקס, הם יאוננו אחד מול השני. כמו כן, החלו להופיע ניצוצות של התחלה בין ניית'ן לקלי, למרות ששום דבר לא באמת קרה ביניהם. במהלך כל העונה עמדה תעלומת הכוח של ניית'ן, מאחר שהוא עדיין לא גילה את כוחו. בפרק האחרון, ניית'ן נפל מגג המתנ"ס אל מותו והחבורה נאלצה לקבור אותו. העונה הסתיימה עם התגלית שניית'ן הוא בן אלמוות ושהוא נקבר חי.

עונה שנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השנייה, דמות מסתורית במסכה עוזרת לחבורה לצאת ממצבים שונים ומעוררת את סקרנותם. היא מגלה להם שניית'ן חי, בתחילת הפרק הראשון, ומעודדת אותם ללכת לקבר שלו ולהוציא אותו. החבורה מקבלת קצין מבחן חדש, שון, שאותו לשם שינוי הם לא הורגים. אלישה מגלה שהדמות במסכה היא סיימון מהעתיד, שמספר לה שהם עומדים להיות ביחד ושהכוח שלה לא עובד עליו, והם מקיימים יחסי מין. מיד לאחר מכן היא וקרטיס נפרדים, שמצידו מכיר בחורה חדשה בשם ניקי (רות נגה), שיכולה להשתגר. סיימון מהעתיד נורה למוות, ואלישה מתחילה קשר עם סיימון מהזמן שלה. ניית'ן וקלי כמעט מתחילים קשר מיני, אך מבינים שהם יותר מדי קרובים ושזה לא יעבוד ביניהם. בפרק האחרון, קצין המבחן שלהם שומע אותם מדברים על כוחותיהם וחושף אותם לציבור. הם שוכרים סוכנת שמייצגת מספר אנשים עם כוחות ונהיים מפורסמים בן לילה. אחד המיוצגים שלה הוא בחור שיכול לשלוט בחלב, שמקנא בתהילת החבורה. הוא הורג את כולם, חוץ מאת קרטיס שרגיש לחלב. קרטיס חוזר אחורה בזמן כדי להזהיר את כולם ובכך מציל אותם.

ב-19 בדצמבר 2010, שודר ספיישל חג מולד. הפרק מתרחש שלושה חודשים אחרי שהחבורה סיימה את עבודות השירות שלהם. ניית'ן פוגש בחורה בהיריון בשם מארני והשניים מתאהבים. סיימון מתאמן לקראת הפיכתו לאיש במסיכה ומפתח את הקשר שלו עם אלישה. אלישה מגלה שיש בחור שסוחר בכוחות, סת', והחבורה מוכרת לו את כוחותיהם. כשניקי, חברתו של קרטיס, נורית למוות בשוד במועדון, החבורה מבינה שאם היו להם את כוחותיהם הם יכלו למנוע את מותה והולכים לקחת אותם בחזרה. הם מבינים שאין שום סיבה שהם יחזרו לכוחותיהם הקודמים, והפרק נגמר כשהם קונים כוחות חדשים, והצופים עוד לא יודעים אילו.

עונה שלישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השלישית, ניית'ן, שכוחו החדש נחשף כיכולת לבצע כל סוג של קסם, עוזב עם מארני ובנה ללאס ווגאס וב-15 בספטמבר שידרו פרק באורך של 10 דקות שקוראים לו ווגאס בייבי בו ניית'ן הולך להמר בקזינו וזוכה כל פעם מחדש בגלל כוחותיו בסוף הפרק ניית'ן הולך לכלא ושהוא מתקשר למתנ"ס שבאנגליה איפה שכל החבורה בחור חדש בשם רודי עונה לו והפרק נגמר שהסוהרים מושכים את ניית'ן כי נגמרה לו זמן השיחה בטלפון. ולחבורה מצטרף בחור חדש, רודי. כוחותיהם החדשים של החבורה נחשפים - סיימון רואה את העתיד, קלי מדענית הנדסה, קרטיס יכול לשנות את מינו, אלישה יכולה לראות דרך עיניהם של אחרים ורודי מתפצל לשני אנשים. החבורה נתפסת במכונית הגנובה של רודי ובכך חוזרים לעשות עבודות שירות, שוב תחת פיקוחו של שון, קצין המבחן העצלן. במהלך הסדרה קלי וסת'- הבחור שסוחר בכוחות מתאהבים. העונה סובבת בעיקר סביב סת' ויכולתו יוצאת הדופן וסביב סיפורו הטרגי ומערכת היחסים המתפתחת שלו עם קלי, כשברקע מרחף סיפורם של סיימון ואלישה וסגירת המעגל ממנה הם חוששים. בפרקים האחרונים, סיפורם של סת' וקלי מגיע לסוף טוב כאשר סת' סוף סוף מחליט להשתחרר מאהובתו המתה ומתחייב לקלי באופן סופי, אך סיפורם של סיימון ואלישה מגיע אל סופו הטרגי כאשר אלישה נהרגת וסיימון חוזר בזמן והופך לאיש במסכה.

עונה רביעית[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר מותה של אלישה וחזרתו של סיימון אל העבר, קלי וסת' נוסעים לאוגנדה, שם קלי משתמשת בכוח המערכות המכניות שלה כדי לנטרל מוקש ולהציל ילד, ובסופו של דבר נשארת שם. קרטיס ורודי ממשיכים לרצות את עבודות השירות, ומצטרפים אליהם פין עם כוח הטלקינזיס, וג'ס, בחורה מתחכמת ומאופקת עם ראיית רנטגן. עלילות המשנה העיקריות כוללות את מעברם של רודי ופין לגור ביחד במרכז הקהילתי, התאהבות חד-צדדית של פין בג'ס, המפגשים של קרטיס עם לולה, אישה מסתורית שאומרת שהיא קצינת מבחן מתלמדת, חיפושו של פין אחר אביו, ומערכת היחסים של אלכס עם ג'ס, הברמן המסתורי שמבלה את רוב זמנו בחיפוש אחר איבר מינו, שנלקח כתוצאה מכוח מסתורי. כתוצאה ממפגשיו עם לולה, קרטיס משתמש בכוח החזרת המתים לתחייה שלו, מה שגורם לו בסופו של דבר להידבק ולהפוך לזומבי. כדי לעצור את צמאונו הגובר לדם, קרטיס מתאבד, מה שמשפיע רגשית על רודי.

לאחר מותו של קרטיס, החבורה נתקלת באבי, אישה שסובלת מאמנזיה כתוצאה מהסערה, ובנדין, נזירה עם סוד מסתורי שרודי מתאהב בה. אלכס מוצא ומאחזר את איבר מינו, אבל תחושת החזרה שלו לגבריות גרמה לו לבגוד בג'ס, מה שמכעיס את פין. כוחה של נדין מתגלה לבסוף והיא יכולה לזמן את ארבעת הפרשים של האפוקליפסה כשהיא רואה מעשה של כעס או אלימות, מה שקרה כאשר היא ראתה את אלכס מכה את פין. הפרשים תוקפים את החבורה, ודוקרים את אלכס בחזה. נדין מקריבה את עצמה על מנת לעצור את הפרשים ולמנוע הרג נוסף, והשאירה את רודי שבור לב פעם נוספת. כתוצאה מהתקפת הפרשים, אלכס הובהל לבית החולים כדי לקבל השתלת ריאות דחופה.

עונה חמישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-19 במרץ 2013 חודשה הסדרה לעונה חמישית בעלת 8 פרקים. היא שודרה בסוף שנת 2013. העונה התחילה בכך שאלכס עובר השתלת ריאות. הוא מקבל עם הריאות את הכוח לקחת כוחות מאנשים אחרים על ידי קיום יחסי מין עמם. בעונה זו רודי 2 ( התוצר של הכוח של רודי המקורי להתפצל לשתיים) מקבל עלילה משלו אחרי שהוא הולך למרכז תמיכה לאנשים שהסערה השפיעה על חייהם ופוגש שם אישה שיכולה לסרוג את העתיד, בסוודר שהאישה סורגת לו, ניתן לראות חבורה של גיבורי על, ורודי 2 מאמין שזה התפקיד שלו למצוא את האנשים שעל החולצה ולגרום להם להשתמש בכוחותיהם כצוות כדי לעצור את הפשע של אנשים שלא משתמשים בכוחות שלהם לטוב.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

החבורה בעונה השלישית. מימין לשמאל: רודי, אלישה, סיימון, קלי, קרטיס.
  • רודי וייד (ג'ו גילגן) (עונות 3 - 5): בחור בעל ביטחון עצמי גבוה. התחיל את עבודות השירות אחרי שהואשם בהריסת המכונית של חברתו דאז, פשע אותו בכלל לא ביצע. הסערה העניקה לו את היכולת להתפצל לשני אנשים שונים, כשהכפיל שנוצר הוא התגלמות רגשותיו העצורים. בעונה הרביעית מתגלה כי הפיצול המקורי הוא לשלושה אנשים, וכי רודי השלישי שהה בכלא. הוא נוהג לדכא את רגשותיו, מה שמתבטא בעיקר ביחסו המזלזל כלפי נשים ובחוסר יכולתו לנהל שיחה עמוקה. בעונה הרביעית, רודי מתאהב בפעם הראשונה בבחורה בשם נדין.
  • ג'ס (קרלה קרום) (עונות 4 - 5): בחורה קשה מהרחוב. הסערה העניקה לה את היכולת של ראיית רנטגן. כשהייתה בתיכון, סבלה מהפרעות אכילה. חברה הטוב ניצל את מצבה הפגיע, שכב איתה ואז זרק אותה. במהלך העונה הרביעית היא נפתחת מחדש ומפתחת מערכת יחסים עם אלכס הברמן.
  • פין (ניית'ן מק'מולן) (עונות 4 - 5): בחור ילדותי ואופטימי. הסערה העניקה לו את יכולת הטלקינזיס, אך פין מראה יכולת מוגבלת מאוד להשתמש בכוח שלו. הוא מביע עניין רומנטי בג'ס, אך זו דוחה אותו. הוא מגלה שאביו הוא אינו אביו האמיתי, ובמהלך העונה הרביעית מגלה שיש לו חצי-אחות מאביו הביולוגי.
  • אבּי סמית (נטשה או'קיף) (עונות 4 - 5): בחורה מבולבלת שנסחפת לה בעולם. שתיינית. בעקבות הסערה, אבי אינה זוכרת דבר מחייה לפני כן ומאז היא מנסה להבין מיהי. היא נתנה לעצמה את השם "אבי" מאחר שהיא לא זוכרת את שמה האמיתי. החבורה פוגשת אותה במסיבה, וכשקצין המבחן רואה אותה במתנ"ס היא מעמידה פנים שהיא בעבודות שירות. כשקצין המבחן מבין שהיא עבדה עליו, הוא מכניס אותה באמת לעבודות שירות.
  • אלכס (מאט סטוקו) (עונות 4 - 5): בחור אשר עובד כברמן לצדו של קרטיס. קרטיס אמר שהרבה בחורות מתחילות איתו אך הוא דוחה את כולן, מה שמעלה את הספקולוציה שהוא הומו. ג'ס ניסתה להתחיל איתו מספר פעמים ואלכס נעתר לה, אך נרתע מלקיים איתה יחסי מין. בסופו של דבר התברר שטרנסג'נדרית עם כוח-על לקחה את איבר מינו, ואחרי מאמצים מרובים מוצא אלכס ומקבל בחזרה את איבר מינו. בעונה החמישית הוא מקבל את הכוח לקחת כוחות מאנשים אחרים על ידי קיום יחסי מין עמם.

דמויות לשעבר[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ניית'ן יאנג (רוברט שיהאן) (עונות 1 - 2): המצחיק ובעל הביטחון האין סופי. אומר את מה שעולה לו לראש. התחיל את עבודות השירות לאחר שניסה לגנוב ממתקים מאולם באולינג. הסערה העניקה לו את היכולת לא למות לעולם. עזב בסיום העונה השנייה. כפרומו לעונה השלישית, יצא פרק קצר (10 דקות) שמתאר מה קרה לניית'ן. בפרק מתגלה שכוח העל החדש שלו הוא היכולת לבצע כל קסם שהוא רוצה בצורה מושלמת. אחרי שנתפס מרמה בווגאס (כשזרק קובייה ויצא לו 7) הוא נלקח לכלא וניסה להתקשר לסיימון שיעזור לו, לרוע מזלו רודי עונה לטלפון ומכיוון שלא הכיר אותו ולא מבין למה הוא חיפש איש בשם בארי (השם שניית'ן קורא לסיימון באמצעותו מכיוון שאינו זוכר את שמו האמיתי של סיימון) הוא מנתק, ובכך אחרי שבזבז את שיחת הטלפון שלו ניית'ן נשלח לכלא בצורה שמרמזת שקיבל עונש מוות.
  • סיימון בלמי (איוון רהאון) (עונות 1 - 3): נער רגיש ומרוחק. התחיל את עבודות השירות לאחר שניסה לשרוף בית של בחור מהכיתה שלו. הסערה העניקה לו את היכולת להפוך לבלתי נראה. מאוחר יותר הוא מכר את כוחו וקנה כוח המאפשר לו לראות את העתיד. במהלך העונה השנייה הוא מפתח קשר רומנטי עם אלישה, שעוזרת לו להיפתח יותר ולהשתלב עם החבורה. כמו כן, נחשף שהבחור במסכה שנהג לעזור להם ובסופו של דבר נהרג, הוא גרסה עתידית שלו. בסוף העונה השלישית, לאחר שאלישה נרצחה, סיימון הבין שזה הזמן שבו הוא חוזר לעבר ועזב את החבורה.
  • קלי ביילי (לורן סוצ'ה) (עונות 1 - 3): נערה אגרסיבית. התחילה את עבודות השירות לאחר שהרביצה לנערה אחרת. הסערה העניקה לה את היכולת לשמוע מה אנשים חושבים. מאוחר יותר היא מכרה את כוחה וקנתה כוח המאפשר לה להיות חכמה כמדענית טילים. בעונה הרביעית סופר כי היא נסעה לאוגנדה עם סת' והחליטה להישאר לגור שם.
  • אלישה דניאלס (אנטוניה תומאס) (עונות 1 - 3): נערה מוחצנת מינית. התחילה את עבודות השירות שלה בעקבות נהיגה בשוכרה. הסערה העניקה לה את היכולת לגרום לאנשים לרצות לקיים עמה יחסי מין באמצעות מגע. מאוחר יותר היא מכרה את כוחה וקנתה כוח המאפשר לה להיכנס לנעליים של אנשים אחרים ולגלות מה הם רואים ואיפה הם נמצאים. במהלך העונה השנייה היא מפתחת קשר רומנטי עם סיימון, ומשתנה מבחורה "זנותית" לבחורה יותר צנועה, רגישה וטובה. בסוף העונה השלישית, היא נרצחה על ידי בחורה בשם רייצ'ל ומתה בזרועותיו של סיימון.
  • קרטיס דונובן (ניית'ן סטיוארט-ג'ארט) (עונות 1 - 4): אצן מפורסם. התחיל את עבודות השירות שלו לאחר שנתפס קונה קוקאין. הסערה העניקה לו את היכולת להחזיר את הזמן אחורה. מאוחר יותר הוא מכר את כוחו וקנה כוח המאפשר לו להחליף את מינו לאישה ולאחר מכן החליף אותו בכח להחזיר את המתים לתחייה אך לאחר זמן קצר המתים הופכים לזומבים. קרטיס התאבד בעונה הרביעית לאחר שננשך על ידי זומבי ומתוך הידיעה שבקרוב הוא יהפוך לאחד כזה.

קציני המבחן[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • טוני (דני סאפאני) (עונה 1; אורח בעונה 3): קצין המבחן הראשון של החבורה. בעקבות הסערה נהפך למין חיה פראית. קלי הרגה אותו בטעות והחבורה קברה אותו במקום סודי. בסוף העונה השלישית, טוני הופיע כרוח שמחפשת סגירת מעגל לאחר שמדיום עם כוח החזיר אותו. הוא הבין שכל מה שהוא צריך זה למצוא את סאלי, אותה לא ראה מאז מותו, וכשמצא אותה שניהם התאחדו וחזרו לעולם המתים.
  • סאלי (אלכס ריד) (עונה 1; אורחת בעונה 3): קצינת המבחן השנייה. הייתה מאורסת לטוני ובאמצעות סיימון גילתה שהחבורה הרגה אותו. אחרי עימות עם סיימון, הוא רצח אותה בטעות כשהדף אותה בחוזקה כלפי דלת. הוא לא גילה לאף אחד על הרצח ואחסן אותה במקרר במתנ"ס, עד שהחבורה גילתה ונפלה ההחלטה להשליך אותה לאגם. בסוף העונה השלישית, סאלי הופיעה כרוח שמחפשת סגירת מעגל לאחר שמדיום עם כוח החזיר אותה. תחילה היא חושבת שעליה לנקום בחבורה, אך כאשר היא רואה את טוני היא מבינה שהיא חיפשה רק אותו וחזרה לעולם המתים.
  • שון (קרייג פרקינסון) (עונות 2 - 3): קצין המבחן השלישי. נראה שלא היה אכפת לו מהחבורה. בעונה השנייה החבורה הרגה אותו לאחר שבחורה משנת-צורה גרמה להם להאמין שהיא מתחזה אליו, אך קרטיס החזיר את הזמן אחורה ומנע את זה. בסופו של דבר, בעונה השלישית, הוא נרצח על ידי ג'ן, בחורה עם הכוח להחליף גוף שהייתה באותו הזמן בגוף של קלי. על אף מותו הבלתי נמנע, שון הוא קצין המבחן אשר שרד הכי הרבה זמן בסדרה, עד כה.
  • לורה (וליל טשבללה) (עונה 3, פרק 7): קצינת המבחן הרביעית. היא הגיעה למתנ"ס כדי להחליף את שון, בעיצומו של קרב בין החבורה למספר זומבים. בחוסר מזל משווע, לורה ננשכה על ידי זומבי מספר שניות בלבד לאחר הגעתה ומתה כמה דקות לאחר מכן, מה שהופך אותה לקצינת המבחן ששרדה הכי פחות זמן בסדרה.
  • גרג (שון דולי) (עונות 4 - 5): קצין המבחן החמישי. איש בעל בעיית שליטה בכעס אשר מתעב את כולם, בסוף העונה מגלה לכולם שהוא גיי, וגם גרג הוא הקצין מבחן היחיד שלא הרגו אותו.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • פיט (מייקל אוביורה) (עונה 1; אורח בעונה 2): שוטר וחבר טוב של טוני וסאלי. סאלי משתפת אותו בממצאיה לגבי החבורה והקשר שלהם להיעלמות של טוני, אך פיט לא לוקח אותה ברצינות. רק אחרי שסאלי נעלמת בעצמה, פיט מבין שהיה משהו בדבריה אך לא מצליח למצוא את הקשר בין החבורה להיעלמות של השניים, ומהר מאוד הוא יורד מהחקירה.
  • ניקי (רות נגה) (עונה 2): נערה שנכנסת למערכת יחסים עם קרטיס. הייתה לה בעיית לב, והלב שמצאו לה הוא לב של אדם שהסערה העניקה לו את הכוח להשתגר. ניקי "ירשה" את הכוח שלו בעקבות השתלת הלב בגופה. היא נורתה למוות בסוף העונה השנייה.
  • מארני (גווינית' קיוורת') (עונה 2): נערה בהריון מתקדם אשר פוגשת את ניית'ן ומתאהבת בו מיד. השניים התחברו באופן מיידי והחליטו לגדל את תינוקה ביחד, מאחר שאבי התינוק לא נמצא בתמונה. היא ילדה את תינוקה במתנ"ס בחברת כל החבורה, כשניית'ן יילד אותה. היא קראה לתינוק על שמו, ניית'ן ג'וניור. מאוחר יותר היא נסעה עם ניית'ן ותינוקה ללאס וגאס.
  • סת' (מתיו מקנולטי) (עונה 3; אורח בעונות 2, 4): סוחר סמים לשעבר. חברתו, שאנון, מתה ממנת יתר שסת' עצמו סיפק לה והותירה אותו אכול רגשות אשמה. הסערה העניקה לו את היכולת לקחת כוחות מאנשים ולתת אותם לאנשים אחרים, וסת' הפך את הכוח שלו לעסק סחר בכוחות. הוא קנה מהחבורה את הכוחות שלהם, וכשהם רצו אותם חזרה הוא דרש תמורתם יותר ממה ששילם להם. כשהשיגו את הכסף, הוא מכר להם כוחות חדשים לגמרי. במהלך העונה השלישית הוא מפתח קשר רומנטי עם קלי ונראה מחפש אחרי כוח מסוים שהוא רוצה לעצמו. בסוף הוא מוצא את הכוח - כוח התחייה, ומחזיר את חברתו המתה, שאנון לחיים. למרות חזרתה של שאנון, סת מבין כי מקומו הוא עם קלי והשניים מתאחדים. לאחר מכן, סת' וקלי נסעו לחופשה באפריקה וקלי החליטה להישאר לגור שם. סת' חזר לאנגליה כדי לאסוף את חפציה ולאחר שנפרד מהחבורה חזר לאפריקה כדי להיות עם קלי.
  • נדין (ג'יליאן סייקר) (עונה 4): בחורה מסתורית אשר רודי מתאהב בה. היא החזירה לו אהבה, אך משום מה היא נוהגת לברוח לו שוב ושוב. באחת הפעמים, רודי עקב אחריה וגילה שהיא נזירה. כוחה של נדין מתגלה בסוף העונה והיא יכולה לזמן את ארבעת הפרשים של האפוקליפסה כשהיא רואה מעשה של כעס או אלימות.

פרקי הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה פרקים תאריך פרק בכורה תאריך פרק סיום
1 6 12 בנובמבר 2009 17 בדצמבר 2009
2 7 11 בנובמבר 2010 19 בדצמבר 2010
3 8 30 באוקטובר 2011 18 בדצמבר 2011
4 8 28 באוקטובר 2012 16 בדצמבר 2012
5 8 23 באוקטובר 2013 11 בדצמבר 2013

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא עברייני על בוויקישיתוף