פאג'ט ברוסטר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פאג'ט ברוסטר
Paget Brewster
פאג'ט ברוסטר
פאג'ט ברוסטר
לידה 10 במרץ 1969 (בת 55)
קונקורד, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1993 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים
  • Masters School
  • בית ספר מידלסקס עריכת הנתון בוויקינתונים
בן או בת זוג Steve Damstra (29 בנובמבר 2014–?) עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

פאג'ט ואלרי ברוסטראנגלית: Paget Valerie Brewster; נולדה ב-10 במרץ 1969) היא שחקנית וזמרת אמריקאית. מוכרת בעיקר בשל גילום דמותה של הסוכנת אמילי פרנטיס בסדרת הפשע של CBS, "מחשבות פליליות".

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ברוסטר התפרסמה כאשר גילמה את קטי, בת זוגו של ג'ואי (ולאחר מכן של צ'נדלר), בעונה הרביעית של הסדרה של NBC, "חברים". לברוסטר הייתה תוכנית טוק-שואו קצרת ימים. היא הופיעה בסדרה "Andy Richter Controls the Universe", וגילמה את בת' האפסטדוט בסדרה של Showtime "האף", ששודרה בין 2004 ל-2006. בתחום הקולנועי, ברוסטר גילמה את התפקיד הראשי בסרט גיבורי העל דל התקציב של ג'יימס גאן "המיוחדים" (2000) לצד תומאס היידן צ'רץ ורוב לאו. בנוסף, גילמה את איימי פירסון, מורה לחשבון המפחדת ממים, בסרט העצמאי "השחייה הגדולה" שהקרנת בכורתו התקיימה בפסטיבל טורונטו ב-2006.

ב-2005 ברוסטר החלה לדבב את הדמות ג'ודי סבן/נערת הציפור בסדרת האנימציה "הארווי בירדמן, עורך דין".

ב-30 במרץ 2006 היא חשפה לראשונה, בתוכניתו של קונאן אובריין, שיו הפנר שלח לה מכתב בו הוא מוסר לה שהיה שמח לראות אותה מדגמנת לפלייבוי. היא שקלה את הצעתו ברצינות, אך לבסוף דחתה אותה בשל לוח זמנים צפוף, על אף שהצהירה כי היא מעריכה את "פלייבוי" ומעדיפה אותו עם מגזינים כמו מקסים ו-FHM. היא דגמנה לאתר "SuicideGirls". היא הייתה ידועה בעבר בשל סגנון הלבוש הרטרו שלה.

ב-2006 החלה להופיע בתוכנית "מחשבות פליליות" בתור הסוכנת אמילי פרנטיס. ביוני 2010 דווח כי תפקיד דמותה בעונה השישית של "מחשבות פליליות" יצומצם, ובמרץ 2011 היא עזבה את הסדרה. במאי 2011 דווח כי דמותה תחזור לתפקיד קבוע בעונה השביעית. כיום משחקת בעונה ה-16 של הסדרה שיצאה באוקטובר 2022.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ברוסטר מתנדבת כשחקנית ב-"Young Storytellers Foundation".

ב-29 בנובמבר 2014, התחתנה עם בן זוגה המוזיקאי סטיב דמסטרה. מי שחיתן את השניים היה שותפה לתוכנית מחשבות פליליות מתיו גריי גובלר. השניים גרים בלוס אנג'לס, קליפורניה.

פילמוגרפיה נבחרת[עריכת קוד מקור | עריכה]

קולנוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא פאג'ט ברוסטר בוויקישיתוף