קובץ:Macintosh 128k transparency.png

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(533 × 625 פיקסלים, גודל הקובץ: 485 ק"ב, סוג MIME‏: image/png)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור A Macintosh 128K (that has apparently been upgraded to 512K, see window) running Finder 4.1 American transparent background. Note the add-on "Programmer's Switch" on the lower-left corner of the case, which includes reset and interrupt buttons. Based on w:Image:Macintosh 128k No Text.jpg which was edited by TDS from a version found on the Wikimedia Commons to remove text that obstructed the photograph. (Image:Macintosh 128k.jpg). It is desirable that the current image be recreated in jpg from that source. The original photograph is from the All About Apple Museum, which also shows the back of the machine, confirming it is the original 128K model (Macintosh 128k. All About Apple Museum. Archived from the original on 2004-01-01.). This is an image that has been released into the GFDL. Because of the free license, it is currently the logo of WikiProject Macintosh.
תאריך יצירה En wiki upload 4 Jan 2006
מקור Modifications of Image:Macintosh 128k.jpg and w:Image:Macintosh 128k No Text.jpg
יוצר w:User:Grm wnr
אישורים והיתרים
(שימוש חוזר בקובץ זה)
GFDL

רישיון

This file comes from the All About Apple museum official web site. Authors and owners of the site grant permission to distribute their photos under CC-BY-SA-2.5-it licence unless noted.

Note: "All About Apple AMUG" and "All About Apple Museum" logos are copyrighted and their use requires permission.

Additional images can be requested by contacting the museum's volunteers at info@allaboutapplecom

w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיון קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 2.5 איטליה.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.
VRT Wikimedia

אישור השימוש בקובץ זה / קבצים אלה עבר וידוא, המאוחסן במערכת VRT. הוא זמין תחת כרטיס מספר #2010010310012264 עבור משתמשים בעלי גישה למערכת זו.
כדי לוודא את האישור, אנא פנו למשתמשים בעלי גישה ל-VRT.

הקישור לכרטיס : https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2010010310012264
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)

w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיון קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 3.0 לא מותאם. Subject to disclaimers.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.
תבנית רישוי זו הוספה לקובץ כחלק מעדכון רישיון GFDL.
GNU head מוענקת בכך הרשות להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך הזה, לפי תנאי הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו, גרסה 1.2 או כל גרסה מאוחרת יותר שתפורסם על־ידי המוסד לתוכנה חופשית; ללא פרקים קבועים, ללא טקסט עטיפה קדמית וללא טקסט עטיפה אחורית. עותק של הרישיון כלול בפרק שכותרתו הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו. Subject to disclaimers.

En wiki hist

  • 22:00, 4 January 2006 . . Grm wnr (Talk) . . 533x625 (538874 bytes) (An Macintosh 128K on transparent background. Based on :Image:Macintosh 128k No Text.jpg which was edited by TDS from a version found on the Wikimedia Commons to remove text that obstructed the photograph. Commons Link: http://commons[dead link].)

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג
Macintosh Personal 128k Computer

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית00:13, 5 באפריל 2011תמונה ממוזערת לגרסה מ־00:13, 5 באפריל 2011‪625 × 533‬ (485 ק"ב)Kevin chen2003Better transparency.
05:16, 18 בינואר 2006תמונה ממוזערת לגרסה מ־05:16, 18 בינואר 2006‪625 × 533‬ (526 ק"ב)Admrboltz{{Information| |Description= A w:Macintosh 128K on transparent background. Based on w:Image:Macintosh 128k No Text.jpg which was edited by TDS from a version found on the Wikimedia Commons to remove text that obstructed the photogra

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה:

צפו בשימושים בקובץ זה במיזמי ויקימדיה נוספים.