גיבורים - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף קלייר בנט)
יש להשלים ערך זה: בערך זה חסר תוכן מהותי. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
הנכם מוזמנים להשלים את החלקים החסרים ולהסיר הודעה זו. שקלו ליצור כותרות לפרקים הדורשים השלמה, ולהעביר את התבנית אליהם.
יש להשלים ערך זה: בערך זה חסר תוכן מהותי. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
הנכם מוזמנים להשלים את החלקים החסרים ולהסיר הודעה זו. שקלו ליצור כותרות לפרקים הדורשים השלמה, ולהעביר את התבנית אליהם.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
משמאל לימין:מייקה, ניקי, ניית'ן, פיטר, נוח, קלייר, הירו, מוהינדר, מאט, סיילר

ברשימה זו מופיעות דמויות בדיוניות המופיעות בסדרת הטלוויזיה "גיבורים".

הדמויות הראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנאום הפתיחה של העונה הראשונה, הציגה הסדרה הרכב של שנים עשר שחקנים. במקור רשימת השחקנים של NBC כללה עשרה שחקנים, אך ליאונרד רוברטס הצטרף לצוות מאוחר יותר, וג'ק קולמן, הועלה מתפקיד חצי קבוע לשחקן בתפקיד מרכזי בפרק האחד עשר של העונה הראשונה.

בעונה השנייה עזבו את צוות השחקנים הקבוע סנטיאגו קבררה, טאני סייפרס וליאונרד רוברטס, וזאכרי קווינטו וג'יימס קייסון לי שהופיעו לעיתים בעונה הראשונה, הועלו לתפקידים מרכזיים. לצוות נוספו שחקנים חדשים: דייוויד אנדרס, קריסטן בל, דניה רמירז ודנה דייוויס. במקור אנדרס היה אמור להופיע באופן לא קבוע, אך הוא קודם לשחקן בתפקיד מרכזי בתחילתה של העונה. בארבעה פרקים הראשונים הוא קיבל קרדיט של שחקן אורח.

בעונה השלישית, כריסטין רוז שהופיעה לעיתים בשתי העונות הראשונות, קיבלה תפקיד מרכזי בעונה השלישית. קריסטן בל, דייוויד אנדרס ונואה גריי קיביי הוסרו מרשימת הכוכבים הקבועה. דנה דייוויס לא הופיעה יותר, לאחר שסצנות בהן השתתפה הורדו בעריכה.

בעונה הרביעית הצטרף לצוות השחקנים רוברט נפר. במקור הוא לא היה אמור להופיע באופן קבוע, אך תפקידו שונה לקבוע.

השחקנים קיבלו קרדיט רק על הפרקים בהם הופיעו.

שם הופעה מרכזית
(עונות)
הופעת אורח
(עונות)
מגולם על ידי יכולת על
פיטר פטרלי 1-4 מיילו ונטימיליה ספיגת כוחות, איבד את כוחותיו, אך לאחר מכן הזריק לעצמו את הנוסחה לקבלת כח ורכש כח מוגבל לספיגת כח אחד בלבד
נח בנט 1-4 1 ג'ק קולמן ללא כוחות על
אל בישופ 2 3 קריסטן בל יצירת חשמל
מוניקה דוסון 2 דנה דייוויס חיקוי כל תנועה פיזית שהיא רואה
די. אל. הוקינס 1 2 (מת) ליאונרד רוברטס מעבר דרך חומרים מוצקים
מאיה הררה 2-3 דניה רמירז פליטת וירוס קטלני
אדם מונרו 2 3 (מת) דייוויד אנדרס חידוש רקמות
אייזק מנדז 1

(מת)

סנטיאגו קבררה ניבוי (המתבטא דרך אמנות חזותית) מת בסוף העונה הראשונה על ידי סיילר
אנדו מסהשי 2-4 1 ג'יימס קייסון לי בתחילה היה ללא כוחות, אך לאחר שהזריק לעצמו את הנוסחה לקבלת כח רכש יכולת טעינת כוחות באנרגיה והקרנת אנרגיה.
הירו נקאמורה 1-4 מאסי אוקה שליטה ברצף הזמן והחלל (מאפשר: שיגור, עצירת זמן, נסיעה בזמן החזרת זמן לאחור)
סמואל סאליבן 4 רוברט נפר שליטה בקרקע, פועל רק בקרבת אנשים בעלי כוחות ועצמתו מוגדרת לפי מספרם.
מייקה סאנדרס 1-2 3 נואה גריי קיביי שליטה בטכנולוגיה דיגיטלית
ניקי סאנדרס 1-2

(מתה)

אלי לרטר חזקה במיוחד
מוהינדר סורש 1-3 4 סנדהיל רממורת'י בתחילה היה ללא כוחות, אך לאחר שהזריק לעצמו את הנוסחה לקבלת כוח רכש כוח ומהירות על אנושיים.
טרייסי סטראוס 3-4 אלי לרטר הקפאה, תמרון במים, שינוי צורה למים
מאט פארקמן 1-4 גרג גרונברג טלפתיה, ניבוי (המתבטא דרך אמנות חזותית)
אנג'לה פטרלי 3-4 1-2 כריסטין רוז חלומות מועצמים (מאפשר: חזיונות)
ניית'ן פטרלי 1-4 אדריאן פסדר תעופה
קלייר בנט 4—1 היידן פנטייר חידוש רקמות. אינה מסוגלת למות. בהמשך היא אינה מרגישה כאב ודמה מחדש רקמות לכל אחד.
סיילר 2-4 1 זאכרי קווינטו כישרון אינטואיטיבי, ספיגה אמפתית של כוחות, רכישת כוחות. מאבד את כוחו במהלך העונה השנייה עקב הפציעה שהירו גרם לה בסוף העונה הראשונה

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה ראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות עם כוחות על[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • סאנג'וג אייר - מגולם על ידי ג'בין ריד, הוא ילד הודי שבו הבחין מוהינדר סורש, קודם לעזיבתו לניו יורק. אחד הפתקים של צ'אנדרה סורש מאבחן את סאנג'וג כבעל סימון גנטי המאפשר לו להיכנס לחלומות של אנשים, שם הוא משמש כמעין "מדריך רוחני". סאנג'וג מופיע בחיזיון שמוהינדר חווה לאחר שחזר להודו עם אפרו של אביו. כשמוהינדר פוגש בסאנג'וג, הילד מסביר לו שלא הוא נכנס לחלומותיהם של אנשים, אלא שהחלומות מגיעים אליו. בריאיון עם ג'ו פוקאסקי וארון קולאייט, כותבים בסדרה, סיפרו שחשבו לקשר בין דמותו של סאנג'וג, לבין הסיוט של מולי - מורי פארקמן. עם זאת, הרעיון לא יצא לפועל מסיבות שהם לא חשפו.[1]
  • צ'ארלי אנדרוז - מגולמת על ידי ג'יימה מאייס, היא מלצרית בדיינר במידלנד שבטקסס, שבו עוצרים לאכול הירו נקאמורה ואנדו מסהשי, במסע שלהם לניו יורק. לאחר שהיא חושפת בפני הירו שלאחרונה היא גילתה שביכולתה להיזכר בכל מידע ששמעה פעם ובדייקנות רבה, סיילר רוצח אותה במחסן של הדיינר, בכך שמסיר את מוחה באותו האופן שרצח את קורבנותיו האחרים. הירו מנסה למנוע את מותה, בכוונה לחזור ליום לפני הרצח ולהזהיר אותה, אך בטעות חוזר שישה חודשים לפני הזמן המיועד, ל-24 באפריל, יום הולדתה של צ'ארלי. הירו משכנע אותה בקיומם של כוחות על, הוא מתחיל לעבוד במזנון, והשניים מתחילים לצאת ביחד. כשקנה להם כרטיסי טיסה לטוקיו, צ'ארלי מספרתו לו שהיא בדרך כלל לא נותנת לאנשים להתקרב אליה יותר מדי, כיוון שיש לה קריש דם ומפרצת במוח, והיא גוססת, אך היא אוהבת אותו והוא גורם לה להיות שמחה. כשבכוונתם להתנשק, הירו משגר עצמו בהיסח הדעת ליפן, ולא יכול לחזור חזרה, וכתוצאה מכך, צ'ארלי עדיין נרצחת. הירו מנסה לחזור בזמן שוב ולנסות להציל אותה בדרכים שונות, אך הכוח שהורג את צ'ארלי חזק ממנו.
  • צ'ארלס דבו - מגולם על ידי ריצ'רד ראונדטרי, הוא אביה העשיר של סימון דבו, ואחד ממייסדיה של החברה. בבעלותו "חברת דבו", אשר נפתחה במטרה לגרום לעולם להיות טוב יותר, וכן גם הבניין דבו, שעליית הגג שלו מופיעה לעיתים תכופות בסדרה. בתחילת הסדרה הוא נמצא תחת טיפולו של פיטר פטרלי, עקב מצב בריאותו הרופף, מצבו מתדרדר והוא שוקע בתרדמת. צ'ארלס מאמין כי ביכולתו של פיטר לשנות את העולם כיוון שיש בו אהבה, והוא מתנגד לשותפיו לשעבר (מקימי החברה). בפרק השביעי, צ'ארלס ופיטר מתקשרים דרך טלפתיה, והם חולקים חלום בו הם עפים. כשהוא מתעורר, הוא מספר לסימון על חלומו, ומיד לאחר מכן מת. בפרק "1961" (הפרק ה-23 בעונה השלישית) מתגלה כי היה בעל יכולת טלפתית, הכותבים רמזו על כך כשארתור פטרלי, גנב את היכולת הזו.
  • מרדית' גורדון - מגולמת על ידי ג'סלין גיסליג, היא אמה הביולוגית של קלייר בנט ואחותו הגדולה של פלינט גורדון. יש ביכולתה ליצור ולשלוט באש. היא ואחיה נפרדו לאחר שהיא שרפה בטעות את הבית שלהם, כשאביהם בפנים, מרדית' ניסתה לאתר את אחיה ולהתאחד עמו במשך זמן רב. היא פוגשת בניית'ן פטרלי ומתחילה עמו מערכת יחסים שהובילה לתינוק - קלייר. לאחר מכן היא מותקפת על ידי סוכני החברה, נח בנט וקלוד ריינס, והכוח שלה יוצר התפוצצות ענקית שמכלה את כל הבית, בו נמצאת קלייר. החברה מאמינה שמרדית' מתה, ומרדית' מאמינה שקלייר מתה. שנים מאוחר יותר, מרדית' נלכדת על ידי אריק תומפסון סר. במהלך שוד שביצעה בחנות ביחד עם אחיה, פלינט. תומפסון מציע לה להפך לסוכנת של החברה, במקום להיות אסירה למשך כל חייה, והיא מסכימה. עם זאת, לאחר שהיא מגלה כי פלינט נלכד והוא מוחזק כאסיר, עם הבטחה שיעשו ממנו סוכן של החברה, היא מרגישה כי החברה מנצלת את שניהם, וביחד עם פלינט היא בורחת משם. השניים נפרדים לאחר שתומפסון מאתר אותם, ומרדית' נלכדת שנית, אך תומפסון משחרר אותה, כשנודע לו שהיא אמה של קלייר.
קלייר מצליחה לאתר אותה לאחר שנים רבות, והשתיים נפגשות לזמן מועט לפני שהן נפרדות. מרדית' סוחטת מאביה של קלייר, ניית'ן פטרלי 100,000 דולר, ומסתירה מקלייר את זהותו לפני עזיבתה למקסיקו. היא חוזרת מאוחר יותר לבקשתו של נח בנט, כדי לעזור בהגנה על קלייר, לאחר בריחת הנבלים ממדור 5. היא עוזרת לקלייר להודות בכך שבניגוד לטענותיה שהיא רוצה להתאמן כדי לעזור לאנשים, היא פשוט רוצה לנקום בסיילר. קלייר נעלמת, ומרדית' הולכת להתעמת עם אריק דויל, אשר הייתה עמו במערכת יחסים בעבר, במחשבה שאולי קלייר הלכה אליו במטרה לעצור אותו. אריק לוכד אותה בעזרת כוחו, אך סנדה בנט וקלייר מצילות אותה. מאוחר יותר, מרדית' חוזרת לעבוד בשרותיה של החברה כשותפה של נוח בנט. כשסיילר משתלט על פרימטק, וכולא את מרדית', קלייר, נח ואנג'לה פטרלי, הוא מזריק לה אדרנלין, ומכתוצאה מכך, מרדית' מאבדת שליטה על כוחותיה. היא ונח כלואים יחדיו, קלייר מצליחה להוציא אותם מהתא בו היו כלואים, אך לא מצליחה להציל את מרדית', ונח מושך אותה החוצה. מרדית' מאבדת את השליטה על כוחותיה באופן מוחלט, וגורמת להתפוצצות אדירה בפרימטק, והורסת אותו כליל.
  • בריאן דייוויס - מגולם על ידי דייוויד ברמן, הופיע לראשונה בפרק העשירי, שם הוא חושף בפני סיילר את יכולת השליטה שלו בטלקינזיס. סיילר לאחר מכן הורג אותו, והופך אותו לראשון בקורבנותיו.
  • מולי ווקר - מגולמת על ידי אדייר טישלר, היא ילדה קטנה שהוריה נרצחו על ידי סיילר, שנטל מאביה, ג'יימס ווקר, את יכולת ההקפאה שלו. את מולי מגלה מאט פארקמן בעזרת כח הטלפתיה שלו, מתחבאת בזירת הפשע. כח העל של מולי הוא היכולת לאתר אנשים בכח המחשבה, בכך שהיא מצביעה על המיקום שלהם במפה. מאוחר יותר מתברר שהחברה לקחה אותה תחת חסותם, והיא משמשת כמערכת האיתור שלהם. מולי סובלת מווירוס שאנטי, מה שמונע ממנה להשתמש בכוחותיה, והחברה מגייסת את מוהינדר סורש שימצא תרופה לווירוס. מוהינדר מרפא אותה, ומאוחר יותר מגן עליה ביחד עם מאט פארקמן מפני נח בנט, שרוצה להרוג אותה מפחד שהחברה תשתמש בה כדי לאתר את קלייר. מאוחר יותר מוהינדר ומאט לוקחים הם את החסות על מולי, ומשמשים לה כהורים. מולי סובלת מחלום בלהות, על מישהו שהוא יותר גרוע מסיילר כיוון שכשהיא חושבת עליו, הוא יכול לראות אותה. מאוחר יותר מאט מגלה כי הסיוט של מולי, זה אביו, מורי פארקמן. מאט מבקש ממנה שתאתר את מיקומו, ומולי נותנת לו כתובת מדויקת, אך אביו כולא אותה בעזרת כח הטלפתיה שלו, ומולי לא יכולה לחזור למציאות, אך כשמאט מתוודע לעוצמת הכח שלו, הוא מצליח להוציא את מולי מהסיוט, ובמקומה כולא שם את אביו. כשמאיה ומולי נפגשות, מולי מנסה לאתר את מיקומו של אחיה של מאיה, אלחנדרו, אך היא לא מצליחה כיוון שהוא מת. בפרק השלישי של העונה השלישית, מציין מוהינדר בפני מאיה כי הוא שלח את מולי להודו שתגור עם אמו. בפרק הרביעי של העונה השלישית (המדבר על העתיד), מולי מאומצת על ידי מאט ודפני, והיא משתמשת בכוחותיה כדי למצוא את פיטר פטרלי מהעבר.
  • קנדיס וילמר - מגולמת על ידי מיסי פרגרים, היא סוכנת של החברה, שביכולתה ליצור אשליות.
  • זיין טיילור - מגולם על ידי אית'ן קוהן, הוא האדם הראשון שצלצל חזרה למוהינדר סורש, כאשר האחרון המשיך את מחקרו של אביו. זיין משאיר הודעה קולית לסורש ומזמין אותו לוירג'יניה ביץ', כדי לדבר. סיילר מקדים את סורש, ומתחזה אליו בפני זיין. זיין חושף את יכולתו, המסת חומרים, וסיילר נוטל את כוחו והורג אותו, כאשר סורש מגיע, מתחזה סיילר לזיין. לפי הכתבה שפורסמה לאחר מותו, מתברר כי זיין היה מוזיקאי, ובתמונה הוא נראה לובש טישירט של הראמונס.
  • דניאל לינדרמן - מגולם על ידי מלקולם מק'דאוול, הוא בעל היכולת לרפא פציעות ומחלות של אורגניזם, וכן להשיב זכרונות אבודים, ולהסיר זכרונות מושתלים. הוא שירת ביחד עם ארת'ור פטרלי בצבא ארצות הברית, שם היה על סף מוות, במלחמת וייטנאם תחת מילת הקוד "אוסטין". לאחר המלחמה הוא מצא את עצמו חי מציאות נומדית ובדד. עקב זאת הוא הטביע לעיתים את יגונו באלכוהול, אך כלום לא הקל על הזכרונות מהמלחמה. לאחר מכן הוא פגש את לינדה טבארה, וחשב שהוא יוכל לשתף אותה בסודו, אך בסוף הרג אותה כאקט של הגנה עצמית.
  • האיש מהאיטי - מגולם על ידי ג'ימי ג'ין-לואי, היה שותפו של נוח בנט כשעבד בשביל החברה. בעל היכולת להשכיח זכרונות מאנשים ולדכא את הכוחות של האנשים שמסביבו.
  • עדן מקיין - מגולמת על ידי נורה זהטנר, היא בעלת יכולת שכנוע. עבדה בשביל החברה, התחזתה לשכנתו וחברתו של צ'אנדרה בפני מוהינדר כשרק הגיע לדירת אביו, כדי שיחשוף את תגליותיו בפני החברה.
  • קאיטו נקאמורה - מגולם על ידי ג'ורג' טאקיי, הוא אביו של הירו נקאמורה. מנהל חברת "תעשיות יקאמורה".
  • דייל סמית'ר - מגולמת על ידי ראסטי שווימר, היא בעלת היכולת לשמוע כל דבר קטן ממרחקים עצומים. נרצחת באמצע העונה הראשונה על ידי סיילר, לאחר שהוא ומוהינדר הגיעו אליה בחיפוש אחר בעלי כוחות חדשים.
  • טד ספראג - מגולם על ידי מת'יו ג'ון ארמסטרונג, בעל היכולת לפלוט קרינה מגופו. בעונה הראשונה הרג את אשתו מעודף קרינה, כשכוחותיו רק התגלו בפניו ולא שלט עליהם. המשטרה חשבה שהוא טרוריסט, עד שנחקר על ידי מאט פארקמן וחבר אליו בניסיונות להפיל את החברה מכיוון שחשבו שהם השתילו בהם את הכוחות. נרצח על ידי סיילר. העביר את כוחותיו גם לפיטר, מה שגרם לו להתפוצץ בסוף העונה הראשונה.
  • קלוד ריינס - מגולם על ידי כריסטופר אקלסטון, מסוגל להפוך את עצמו לבלתי נראה. פיטר היחיד שיכול לראות אותו, ראה אותו גונב והתחילו לריב. לאחר מכן התחיל קלוד לאמן את פיטר שיוכל להשתמש באופן קבוע בכל הכוחות שספג.

גיבורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם שחקן יכולת על התפתחות כוח הערות
פיטר פטרלי מיילו ונטימיליה ספיגת כוחות אוטומטית - בעת קרבה לגיבור או נבל אחר, פיטר מסוגל לבצע יכולות דומות לפרק זמן קצר. רכישת כוחות-על מגיבורים או נבלים ללא הגבלת זמן, ושימוש בהם באופן רצוני ומושכל. פיטר סופג את הכוחות הבאים: תעופה, חידוש רקמות, טלקינזיס, אל-ראות, פליטה רדיואקטיבית, יכולת לכופף את הזמן והמרחב, קריאת מחשבות, ראיית העתיד, יריית ברקים והבנת מערכות (בדומה לסיילאר), בעונה השלישית כוחותיו נלקחו על ידי אביו ארתור פטרלי, ובשלב מאוחר יותר הוא מחזיר את כוחו באופן חלקי (יכול לספוג רק כוח אחד). אחיו הקטן של ניית'ן פטרלי ואחד מארבעה גיבורים המסוגלים לרכוש יכולות-על אחרות. השני הוא נבל, גבריאל גריי (סיילר) השלישי, גם הוא נבל, הוא אביו של פיטר, ארתור פטרלי והרביעי (גם הוא נבל) הוא אביו של סיילר שהופיע לראשונה בעונה השלישית בפרק 19(נכון לעכשיו לא ידוע עליו הרבה)
הירו נקאמורה מאסי אוקה מסוגל לשלוט ברצף הזמן-חלל באופן חלקי: מסוגל להקפיא את סביבתו לפרק זמן קצר בו הוא יכול לנוע בחופשיות, ומסוגל לבצע טלפורטציה לכל נקודה בעולם. שליטה בכוחותיו לאורך זמן, והעתקה עצמית במרחב ובזמן, בעונה השלישית מאבד הירו את כל כוחותיו אך הוא מצליח לקבלם מחדש בעזרת בנו של מאט. בנו של קאיטו.
מאט פארקמן גרג גרונברג שוטר המסוגל לקרוא מחשבות של הסובבים אותו. לומד לקרוא מחשבות לא באקראי, אלא במכוון ועל פי הפעלה רצונית. מסוגל להתמודד כנגד כוחו של האיש מהאיטי, במידה מועטה. לומד לשתול רעיונות במוחם של אחרים, וכך לשלוט במעשיהם. מתחיל כשוטר מקוף, אך בהמשך מנצל את יכולותיו לחקירות שונות. בנו של מורי.
קלייר בנט היידן פנטייר מעודדת בית ספר תיכון שאינה מסוגלת למות הודות לחידוש רקמות אוטומטי. מגלה שדמה יכול לרפא פציעות אצל אנשים רגילים. כמו כן מתגלה שעירוי של דמה מסוגל להחיות מתים. בעונה השלישית היא איננה מסוגלת יותר לחוש בכאב.
ווסט ניק ד'גוסטו החבר של קלייר (החל מתחילת עונה 2), בעל יכולת לעוף בדומה לניית'ן. נחטף בצעירותו למטרות ניטור ומעקב על ידי החברה, מכיר את אביה של קלייר מאותו אירוע.
ניקי סנדרס אלי לרטר אם חד הורית למייקה, אשתו של די-אל (בתחילת הסדרה בכלא), בעלת כח פיזי על טבעי. מצליחה לשלוט בצורה חלקית בהתפרצויות של ג'סיקה. היא לוקה בפיצול אישיות וכוחה בא לידי ביטוי רק כאשר האישיות השולטת בא היא ג'סיקה (שמה של אחותה שככל הנראה הוכתה למוות בידי אביהן בצעירותן), מתברר שיש לה שתי אחיות תאומות ושהכוחות שלה הושגו בצורה מלאכותית.
ניית'ן פטרלי אדריאן פסדר פוליטיקאי. לשעבר סגן תובע ראשי בניו-יורק, מתמודד למשרת נציג בקונגרס האמריקאי. בעל יכולת לעוף. אחיו הבכור של פיטר, ומודל לחיקוי בעבורו. אביה הביולוגי של קלייר, ובנה של אנג'לה.
אייזק מנדז סנטיאגו קבררה צייר, בעל יכולת לצייר את העתיד כאשר הוא תחת השפעת סמים, בעיקר הרואין. לומד לצייר את העתיד ללא השפעת סמים, במודע ובאופן רצוני. חברה של סימון דבו, שמאוחר יותר מתאהבת בפיטר פטרלי.
עדן מקיין נורה זהטנר בעלת יכולת שכנוע מוחלט - כאשר היא מבקשת דבר מה, כולם נענים מיידית. מתחילה כעובדת של חברת הנייר פרימה-טק, תחת מר בנט, מתייגת ומביאה להסגרת גיבורים ונבלים שונים. בשלב מסוים הוא מורדת בחוקי החברה על מנת לנסות ולחסל את סיילר. שמה המקורי הוא שרה אליס.
די. אל. הוקינס ליאונרד רוברטס בעל יכולת לעבור דרך חומרים מוצקים, כגון קירות. מסוגל לשלוח ידיים לתוך הגוף האנושי וכך להרוג או לגרום למועקה קשה. בעלה של ניקי סנדרס, אביו של מייקה, גיס לג'סיקה סנדרס. שמו המלא הוא דניאל לורנס הוקינס.
מייקה סנדרס נואה גריי קיביי מסוגל לתקשר עם מכונות ולשכנען לעשות כרצונו, במגע בלבד. מצליח לשלוט ולשכנע מכונות גם בעזרת המחשבה בנה של ניקי סנדרס ודי. אל. הוקינס, אחיינה של ג'סיקה סנדרס. הולדתו תוזמנה היטב על ידי מר לינדרמן.
רנה

(האיש מהאיטי)

ג'ימי ג'ין-לואיס מסוגל למשוך ולמחוק זכרונות מבודדים ממוחותיהם של אנשים, וכמו כן לדכא את כוחותיהם של האנשים שמסביבו. לאחר מחיקה חוזרת ונשנית של זכרונות, ייתכן נזק ממשי למוח האדם. אף על פי שהאיש מהאיטי גרם נזק לפחות לאדם אחד חף מפשע, אין הוא נחשב לנבל. בעונה השנייה נמצא כנושא את אותו הווירוס שמולי ווקר נושאת.
קלוד ריינס כריסטופר אקלסטון יכול להפוך לבלתי נראה ובלתי נשמע. עבד בעבר בחברת הנייר פרימה-טק, כשותף למר בנט. לאחר ניסיון התנקשות כושל, עבר למחתרת. אימן את פיטר פטרלי בשליטה בכוחותיו.

שם הדמות בסדרה שאול משמו של השחקן קלוד ריינס, שגילם את האיש הבלתי נראה בסרט משנת 1933. השחקן מוזכר גם בשיר מתוך הסרט "מופע הקולנוע של רוקי": "Claude Rains was the The Invisible Man..."

מאיה הררה דניה רמירז כשהיא כועסת העיניים שלה הופכות לשחורות ומי שמסביבה מת. מצליחה לשלוט בכוחה בעזרתו של סיילר, מאבדת את כוחה מרצון בעונה השלישית. אחותו התאומה של אלחנדרו. מואשמת ברצח המוני (תחילת עונה 2) בעקבות התפרצות לא רצונית בחתונת אחיה.
אלחנדרו הררה שלים אורטיז מסוגל לספוג את הנזקים שגורמת אחותו התאומה ולהחזיר את קורבנותיה לחיים. אחיה התאום של מאיה. מואשם כשותף לרצח המוני שלכאורה ביצעה אחותו. נרצח על ידי סיילר.
מוניקה דוסון דנה דייוויס זיכרון שריר נרכש, המאפשר לה לבצע מיומנויות מסובכות ללא אימון מוקדם, מראייה בלבד. נכדתה של ננה, אחותו של דמון, ובת דודתו של מייקה.

נבלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם שחקן יכולת על התפתחות כוח הערות
ג'סיקה סנדרס אלי לרטר היא הצד הרע, הפסיכוטי והנקמני באישיותה של ניקי. ג'סיקה היא ביטוי פסיכולוגי של ניקי לאחותה שככל הנראה הוכתה למוות בידי אביהן בצעירותן. כאשר ניקי נמצאת תחת שליטת האישיות של ג'סיקה היא עובדת כרוצחת שכירה, לרוב בשביל מר לינדרמן.
מר לינדרמן מלקולם מקדואל בעל תאגיד חובק עולם, מבוסס בעיר לאס וגאס. נחשב כמקושר לפשע מאורגן. בעל יכולת ריפוי חיצוני - מסוגל לרפא אנשים אחרים, אך לא את עצמו. האחראי הראשי לתוכנית הפיצוץ הגרעיני בניו יורק. תכנן מראש את היוולדו של מייקה סנדרס.
גבריאל גריי (סיילר) זאכרי קווינטו מתקן שעונים. יש לו את הכוח להבין איך דברים עובדים (מערכות מכניות וביולוגיות).כוחו מאפשר לו להבין איך מערכות של בעלי כוחות אחרים פועלות ועל ידי זה הוא יכול להשתמש בכוחותם. ספג את הכוחות הבאים: הקפאה, המסה, היתוך גרעיני, יצירת חשמל, שמיעת על, ראיית העתיד, טלקינזיס, צעקת הדף, חידוש-רקמות, מגע זהב, גילוי שקרים, ושינוי צורה. אחד מארבע דמויות המסוגלות לנכס כוחות שלא להם. השני הוא גיבור, פיטר פטרלי, השלישי הוא נבל ואביו של פיטר, ארתור פטרלי והרביעי הוא נבל ואביו של גבריאל גריי (סיילר) הופיע לראשונה בעונה השלישית בפרק 19(נכון לעכשיו לא ידוע עליו הרבה). בעונה השלישית אנג'לה מספרת לסיילר שהוא בנה, ומאוחר יותר מתברר שהיה זה שקר. לאחר שספג את יכולת שינוי הגוף הוא מתחיל לפתח פיצול אישיות
טד ספראג מת'יו ג'ון ארמסטרונג בעל יכולת להגיע לפיצוץ וקרינה גרעינית מידיו. לומד לשלוט ביתר הצלחה בכוחותיו, ולייצר פעימה אלקטרומגנטית. אף על פי שהוא מוגדר כנבל, החל ממחצית הסדרה ניתן לחשוב עליו כגיבור, ולו בעל כורחו. הרג בטעות את אשתו בשל הקרינה המזיקה.
קנדיס ווילמר מיסי פרגרים בעלת יכולת לגרום לאנשים לראות את מה שתרצה שיראו. לפיכך, מסוגלת לגרום לעצמה להיראות בעיני אחרים כפי שתרצה. עובדת בעבור מר לינדרמן, בעלת נטייה מרושעת. בעונה השנייה מתגלה כי דמותה האמיתית עבת בשר ונרצחת על ידי סיילר.
בוב בישופ סטיבן טובולווסקי בעל מגע זהב - כל דבר שהוא נוגע בו (ייתכן שרק מתכות) יכול ברצונו להפוך לזהב. מממן ומנהל את החברה שהקים לינדרמן לאחר מותו. אחד מכ-12 נבלים וגיבורים שהקימו בזמנו סוג של חבורה סודית לשליטה בעולם ובאנשים עם יכולות. אביה של אל.
אל בישופ קריסטן בל יכולה לירות ברקים מידיה. בתו של בוב, מוחזקת במרתפי החברה במשך מרבית זמנה. סדיסטית בשימוש בכוחותיה. עובדת כמתנקשת, נרצחת על ידי סיילר לאחר שגילה שהיא שיקרה לו ביחד עם ארתור פטרלי
ארתור פטרלי רוברט פורסט אביהם של פיטר ונייתן ובעלה של אנגלינה, בעל יכולת לגנוב כוחות. חבר בחברה.

בין היתר בעל הכוחות הבאים : קבלת כוחות על ידי מפגש עם בעל הכוח, חידוש רקמות, טלפתיה, טלקינזיס, שליטה בזמן ובמרחק וראיית העתיד.

בעונה השלישית גונב לפיטר להירו ולמאיה את הכוחות שלהם בנסיבות שונות.
טאקזו קאנסיי\אדם מונרו דייוויד אנדרס ריפוי עצמי, בדומה לקלייר. קאנסיי גילה שבזכות יכולתו הוא אינו מזדקן, וכך הוא הצליח לשרוד בבריאות מלאה אחרי 400 שנים. בתחילה היה טקאזו קאנסיי שיכור בטלן ביפן של המאה ה-17. הירו חזר בזמן (עונה 2) והפך אותו לגיבור, מגלה לקאנסיי את כוחו בתהליך. קאנסיי והירו התאהבו באותה הבחורה, יאקו, שבאגדה הובטחה ככלתו של קאנסיי, אך היא אהבה את הירו. בקנאתו ניסה קאנסיי להרוג את הירו, ומשנכשל נשבע שישמיד את כל מה שהירו יאהב. עם חלוף השנים בחר קאנסיי להיקרא בשם אדם מונרו, נכלא על ידי מייסדי ה"חברה", וכשהצליח להימלט החל לרדוף ולרצוח אותם כנקמה, נרצח על ידי ארתור פטרלי בעונה השלישית.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מוהינדר סורש (סנדהיל רממורת'י) - בנו של צ'נדרה סורש, חוקר גנטי שכתב ספר הטוען לקיומם של "גיבורים", אנשים בעלי כוחות מיוחדים שהם ההמשך האבולוציוני של האדם. צ'אנדרה נרצח על ידי גבריאל גריי ("סיילר"), אחד מהגיבורים שצ'אנדרה איתר, על מנת שיוכל להגיע אל יתר הגיבורים כדי לקחת מהם את כוחותיהם. מוהינדר מנסה להמשיך את המחקר שבו התחיל אביו ולנקום ברוצחו, ובעונה השלישית הוא מכין סם המאפשר לכול אדם לקבל כוחות על.
  • נוח בנט (ג'ק קולמן) - אביה המאמץ של קלייר, עובד עם "האיש מהאיטי" בתפיסת גיבורים.
  • סימון דֵבוֹ (טווני קייפרס) (עונה ראשונה) - סוחרת אמנות, בתחילה חברה של אייזק מנדז, אך עוזבת אותו בגלל בעיית הסמים שלו ועוברת להיות חברה של פיטר פטרלי מתה בפרק 16 על ידי אייזק שירה בה בטעות.
  • אנדו מסהשי (ג'יימס קייסון לי) - חבר של הירו שמצטרף אליו למשימת הצלת העולם. בעונה השלישית מזריק לעצמו את הנוסחה לקבלת כח ומקבל כח טעינת כוחות באנרגיה.
  • מר תומפסון (אריק רוברטס) (עונה ראשונה) - אחד מהבוסים ב"חברה". הוא זה שגייס את מר בנט לעבוד שם. הוא מוצא את מותו לאחר שמר בנט יורה בו.
  • מולי ווקר (אדאיר טישלר) - הילדה בעלת הכוח לאתר כל אדם. המשפחה שלה נרצחה על ידי סיילר, נמצאת ברשות החברה של מר לינדרמן.
  • מרדית' גורדון (ג'סלין גיסלינג) (עונה ראשונה ושלישית) - האמא האמיתית של קלייר, הכוח שלה הוא לייצר ולשלוט באש.
  • אנג'לה פטרלי (כריסטין רוס) - אימם של פיטר וניית'ן. תומכת תמיד ביכולתו של ניית'ן לנצח בבחירות ומזלזלת בפיטר. אחת מ-12 האנשים שהקימו את "החברה" ובעלת הכח לחלום את העתיד.
  • אודרי הנסון (קליאה דובאל) (עונה ראשונה) - שותפתו לעבודה של מאט פארקמן. הראשונה שגילתה את יכולתו.
  • צ'אנדרה סורש (אריק אוורי) (עונה ראשונה) - אביו של מוהינדר. פרופסור לגנטיקה שכתב ספר על היכולות המיוחדות. נרצח על ידי סיילר באירועים שקדמו לפרק הראשון. הכין רשימה של אנשים עם פוטנציאל לכוחות על.
  • סנדרה בנט (אשלי קרואו) - אשתו של נואה בנט, אמו הביולוגית של לייל בנט ואמה המאמצת של קלייר בנט מגלה על כוחה של קלייר בפרק 17.
  • ריקי (הולט מק'אלאני) (עונה שנייה) - בחור ממוצא אירי, אשר מצא את פיטר במכולה באירלנד. אחיה של קייטלין. נהרג על ידי אל בישופ.
  • קייטלין (קייטי קאר) (עונה שנייה) - אחותו הקטנה של ריקי. מפתחת קשר רומנטי עם פיטר.
  • ננה דוסון (נישל ניקולס) (עונה שנייה) - סבתם של מייקה, מוניקה ודמון.
  • יאייקו (אריקו טמורה) (עונה שנייה) - נסיכתו המיועדת של טאקזו קנסיי. במהלך העונה השנייה מתאהבת בהירו.
  • היידי פטרלי (רנה סופר) (עונה ראשונה) - אשתו לשעבר של ניית'ן.

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]