קרידי אינגליש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קרידי אינגליש
CariDee English
קרידי אינגליש, 2007
קרידי אינגליש, 2007
לידה 22 במאי 1985 (בת 38)
פארגו, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים תיכון פארגו דרום עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

קרידי אינגלישאנגלית: CariDee English, נולדה ב-22 במאי 1985) היא ידוענית ודוגמנית אופנה אמריקאית, זכתה בדצמבר 2006 בעונה השביעית של "הטופ מודל הבאה", כשהפרסים שקיבלה במסגרת זכייתה היו חוזה בסך 100,000 דולר עם רשת הקוסמטיקה "קאברגירל", חוזה דוגמנות עם "עלית מודלס" ו-6 עמודים כולל שער במגזין "סבנטין". היא הבלונדינית הטבעית הראשונה שזכתה בתוכנית, והזוכה השנייה שהגיעה מדקוטה הצפונית. הייתה המנחה של "Pretty Wicked" מבית "Oxygen".

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אינגליש נולדה בפארגו, דקוטה הצפונית לאנסטסיה קלייר אינגליש ולגרנט דייוויס אינגליש. מוצאה שוודי, דני ונורווגי. לפני השתתפותה ב"הטופ מודל הבאה", עבדה כצלמת, והייתה חלק מקבוצת התיאטרון "The 4th Option", שהופיעה מדי שבוע במורהד, מינסוטה. ב-13 בדצמבר 2004 הופיעה עם להקת "באניין". ב-2001 חתמה על חוזה דוגמנות עם סוכנות שפועלת בדקוטה הצפונית, ב-2002 אצל סוכנות הדוגמניות, השחקנים והטלנטים "מילי לואיס", ובקיץ 2003 אצל סוכנות "מגה מודלס" שפועלת במיאמי, כשבהמשך חזרה להתגורר בפארגו. סבלה ממחלת העור פסוריאזיס במשך 15 שנים.

במהלך השתתפותה בתוכנית "הטופ מודל הבאה", אישיותה הבולטת הקסימה את שופטי התחרות, והיא נודעה כבעלת דמיון בולט לרבקה רומיין ולקרולינה קורקובה.

לאחר שזכתה במשימת המשחק במסגרת התוכנית, אורגן לה תפקיד באחד מפרקי הסדרה של CW "מגרש ביתי", בו הופיעה במספר רב של סצנות. במסגרת התוכנית סיפרה כי היא "ידועה כלחוצה", ושקלה בעבר להתאבד מסיבה זו.

באחד מפרקי התוכנית בוקרה על ידי השופטים לאחר שהתבדחה בגסות על אחד מהם, צלם האופנה נייג'ל ברקר. באותו מקרה היו המתמודדות בצילומים, שבמהלכן שאלה בצחוק את ברקר "האם הזזת את המקל שהיה לך בתחת מהפאנל האחרון?" לדבריה, "הוא למעשה צחק בחזרה" ולא באמת כעס. במהלך השיפוט בפרק זה בכתה והתנצלה בפניו.

בשלבים המאוחרים של התחרות החלו השופטים לדאוג מהתנהגותה, שלטעמם הייתה יותר מדי מוגזמת, ותהו אם היא ראויה לקבל את תואר הזוכה. בסופו של דבר, זכתה בתואר לאחר שגברה על המתמודדת מלרוז ביקרסטאף בתוכנית הגמר.

בתחילת שנת 2008 נבחרה כאחת מהמתמודדות הזכורות ביותר בתחרות במגזין "AOL", בו נכתב עליה שהיא בעלת גוף מושלם ויופי קלאסי, ושהיא המתמודדת הראשונה ש"כולם" ידעו שעתידה לזכות כבר מהפרק הראשון.

זכיתי, זכיתי [...] אני, אני עשיתי את זה, אני הדוגמנית של 'קאברגירל', אני הולכת להופיע על שער המגזין 'סבנטין' – אני כל כך מתרגשת, אתם יודעים, חלומי תמיד היה להיות דוגמנית ולהיות בתעשיית הדוגמנות [...] להיות בעלת פסוריאזיס זה משהו שתמיד חסם אותי, אני הטופ מודל הבאה של אמריקה בייבי, כן.

דוגמנות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2007 דגמנה לצד זוכת העונה השישית של "הטופ מודל הבאה", דניאל אבנס, צלליות של "קאברגירל". היא שבה לתוכנית בפרק האחרון של העונה ה-8, על מנת לתת עצות לשלוש המתמודדות הסופיות לפני תצוגת האופנה שעמדו להופיע בה.

הופיעה על שערי המגזינים "סבנטין", "Social Life", ‏"Healthy Living", ‏"Psoriasis Advance" ו-"Cover", לצד זוכות העונות הקודמות של התוכנית, נאימה מורה ודניאל אוונס. בנוסף, דגמנה מספר פעמים לקולקציות של שמלות כלה, לקולקציית Bisou Bisou של "J. C. Penney", ל"סטפן דנים", "נעלי ג'וני פ.", ל"American Salon" ולקולקצייה "Heart On My Sleeves" של דניטי קיין וכריסטיאן סיריאנו. בנוסף, הופיעה על שער המגזין "Allure", וביצעה עבודת צדקה בתחום הדוגמנות לפרויקט "NOH8".

על המסלול, דגמנה לרשתות כגון "J. C. Penney", "קרלוס קמפוס", "רנא לארק", "ג'ורדי סקוט", "Snoopy in Fashion" ו-"GM Style". בנוסף, צעדה על המסלול בשבוע האופנה של הונדורס, בשבוע האופנה של "לוריאל" שהתקיים בטורונטו, וכן הייתה לאורחת כבוד בתצוגתו של "Richie Rich" בשבוע האופנה בניו יורק. כמו כן, פתחה את שבוע האופנה בלוס אנג'לס, כשדגמנה עבור המעצב יותם סלומון, וכן צעדה על המסלול בתצוגת האופנה של כריסטיאן סיריאנו, שהתקיימה בשנת 2010 בשבוע האופנה של "מרסדס בנז".

נראתה באתרי האופנה "Mystyle.com" ו-"Blastmagazine.com".

טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2006, היה לה תפקיד קטן באחד מפרקי הסדרה "אחת שיודעת", וב-2007, התארחה בפרק בסדרה "מגרש ביתי". בשנת 2009, היא הנחתה תוכנית ב-MTV, ואת תוכנית הריאליטי "Pretty Wicked" ששודרה ברשת "Oxygen", ושיחקה בפרק ב"איך פגשתי את אמא" בחורה שברני יוצא עימה לדייט.

בשנת 2012 הופיעה בקמפיין של "Stelara" למען טיפול במחלת הפסוריאזיס.

בשנת 2018 שיחקה תפקיד קטן בסרט "סופר קון" לצד מגי גרייס.

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אינגליש ביצעה קולות רקע בשיר "Boy/Girl" של בראד וולש, מאלבומו "Human Nature". בימים אלו עובדת על מוזיקה משלה עם "Better Than Ezra". היא מתופפת שמופיעה באופן קבוע עם הדי ג'יי המפורסמת לינדזי לאב, במופע שקוראות לו "LUVnENGLISH" (תרגום: "לאב ואנגליש" במשמעות של "אהבה ואנגלית"). בנוסף, מתופפת אינגליש עם די ג'יי זקה תומאס. השניים צילמו סרטון קצר שמציג את עבודתם יחד. מלבד נגינתה על תופים, היא שרה ומנגנת על גיטרה. לדבריה, "הייתי מעדיפה להיות כוכבת רוק, אך בעזרת דוגמנות אני משלמת את החשבונות מהר יותר".

זכויות הפילנתרופיה ובעלי החיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרידי היא דוברת "הקרן הבינ"ל של מחלת הפְּסוֹרְיָאזִיס", כשהיא שואפת ליצור מודעות על המחלה, ומעודדת אנשים הלוקים בה ללכת לטיפול. ציינה בריאיון שילדותה הייתה "מקוללת" בשל המחלה, מאחר שחבריה לכיתה היו נוהגים להתגרות בה. עוד הוסיפה כי כיום ה"קללה" שלה הפכה ל"מטרה" שלה, באומרה "המודעות לפסוריאזיס מאוד חשובה לי. אני רוצה שאחרים הלוקים במחלה ידעו כי הם לא לבד. אני רוצה לגרום להם להגשים חלומותיהם".

ב-11 ביוני 2007 העבירה תדרוך על המחלה בקונגרס.[1]

השתתפה בסרטון נגד ציד, ונכחה ב-"Power of Paws", עמותה המקדמת חיות להיות חלק ממערכת הבריאות. כמו כן קידמה את פרויקט "קאדל".

לקחה חלק בקמפיין "NOH8".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]