שיחה:אבו בכר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

‏הערה עוד פעם הועלו טענות של שיעים, שכן הם לא היו קיימים באותה תקופה , הכת השיעית החלה להתפתח לאחר רצח האימאם חוסיין . כרי זמן מאוחר יותר לאחר מכן. אף מסופר שעלי השתתף בשלטון עם עומר והיה יועצו ושופטו .

קצת קשה לקיים דיון ענייני אם אתה קורא לשיעה "כת". אליזבט שיחה 10:02, 24 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

איפה טמון הקושי? איך את מעדיפה לקרוא לקבוצה דתית ? --Zeain al3abeden of Córdoba - שיחה 02:05, 31 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

מספר הסתיגויות[עריכת קוד מקור]

הוא קרא לקהילה המוסלמית....., אימרה זו לא הכי מדויקת , באיסלאם יש מספר דרכים כדי להעביר את מוסד החילאפה להחליפה הבא, מהם מה שאבו בכר עשה בו שימוש והוא העהד, הוא מינה לו יורש. ולא קרא לאנשים לבחור בו .

מה שלא יכולתי לא להבחין בו, זה שכל הזמן ממשיכים להכניס טענות שיעיות, קודם כל אין קונצנזוס לגבי העובדה שהיו שיעים לפי התפיסה הקיימת כיום (הפלג התריסריוני) באותה תקופה, ועד עכשיו לא פגשתי שום אחד שאמר זאת. התאוריות השיעיות למיניהן התחילו להתפתח מאוחר יותר כעבוד מספר מאות שנים מאותה תקופה,ובנוסף במסורת השיעית עצמה אין אחידות גירסה, ובנוסף זה בעיניי לא רלוונטי לערך כלל, ובנוסף ...'הנשיא מוחמד'..??

הרחבת הערך[עריכת קוד מקור]

ערך זה נכתב במסגרת "כלים שלובים", מערכת לימודי הבחירה לתואר ראשון של אוניברסיטת תל אביב, בקורס "מווב 2.0 לווב 3.0, מוויקיפדיה לוויקידאטה" החל משנת 2018 (או בקורס "ויקיפדיה: מיומנויות של יצירת וצריכת ידע" בין השנים 2015–2017).

בכל שאלה לגבי הערכים, נא לפנות אל שני אבנשטיין.

Yardengruman - שיחה 16:25, 7 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

חשד לתקלדה[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על תקלדות

חונאין->חואנין? הקשר: ~~~ ] מידי השבטים הלא-מוסלמים, [[קרב חונאין]] בו נחלו המוסלמים הצלחה מול השבט [[הואז ~~~ Uziel302 - שיחה 06:16, 29 באפריל 2019 (IDT)[תגובה]