שיחה:אדי מרפי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־13 יוני 2006
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־13 יוני 2006


שמות הסרטים[עריכת קוד מקור]

עם כל הכבוד לאנשים שמתרגמים את שמות הסרטים, פעמים רבות מדי נבחרו שמות סרטים שלא דומים לשם המקורי, ואף מעוותים אותו {כפי שניתן לראות באתר תרגומון}.
אמנם ישנם אתרים ישראלים עם פרטים על סרטים, כדוגמת סרט ועין הדג, אך האתר הטריוויאלי ביותר לחפש בו פרטים על סרטים ושחקנים הוא IMDB, ובו שמות הסרטים הם באנגלית.
לפיכך, אני מבקש (ונראה לי שאני לא היחיד), שבמידה ורושמים שם עברי של סרט שאינו ישראלי, לרשום בסוגריים גם את שמו המקורי של הסרט, או לפחות את שמו באנגלית.
בתודה, יובל י. 13:45, 30 יוני 2006 (IDT)

צודק. וכך צריך להיות. דרור 13:51, 30 יוני 2006 (IDT)
איך רושמים טקסט אנגלי LTR? :-/ --יובל י. 14:01, 30 יוני 2006 (IDT)

ניסיון:

יש דרך לגרום לכך שהטקסט יופיע בצורה נורמאלית?
--יובל י. 14:17, 30 יוני 2006 (IDT)

שפה לא אובייקטיבית - ומחסור חמור במקורות[עריכת קוד מקור]

הערך בכלליות סובל מחוסר אובייסטיביות, ומהנחות לא ברורות. למשל, בפרק שנקרא "הדשדוש בקריירה" - נכתב שבגלל התפתחות התקינות הפוליטית בארצות הברית, אדי מרפי הפסיק להיות פופולארי. אני מתקשה להאמין לטענה הזו, או להבין את המקור לטיעון. הפרק ממשיך בתיאור לא אובייקטיבי ואוהד כלפי מרפי, את כשלונותיו השונים והקשיים בהם הקריירה שלו נתקלה.


חשוב יותר מאלו - אין בערך שום מראי מקום. שום טיעון שנכתב בערך אינו מגובה. לא סביר שקשה למצוא חומרים כתובים על אדם מפורסם כל כך בעל קריירה שמשתרעת על פני 4 עשורים.גארפילד - שיחה 12:17, 12 במרץ 2013 (IST)[תגובה]


רשימת השכר של מרפי מסרטיו השונים[עריכת קוד מקור]

האם זה עניין חשוב? אני לא נתקלתי במידע כזה בשום ערך אחר על ידוענים. במידה ויש רצון וצורך במידע כזה - יש להשאיר את רשימת השכר של מרפי, ולהוסיף מידע זה על כוכבים אחרים גם כן. במידה ואין צורך במידע הזה - אני חושב שצריך למחוק את הקטע הזה. גארפילד - שיחה 12:17, 12 במרץ 2013 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באדי מרפי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 02:10, 19 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]