שיחה:אולימפיה (ציור)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נראה לי שאפשר לקחת את התמונה שיש בקישור החיצוני כי מדובר במקרה מובהק של שימוש הוגן. גילגמש שיחה 12:49, 30 אפר' 2005 (UTC)

יצירה דוחה![עריכת קוד מקור]

אסור לשים את זה כאן באתר! צריך להחרים את האמן הזה ואת כל חבריו! חוסר צניעות משווע! אנחנו עם יהודי וקדוש! אסור לנו להיות מושפעים מהתרבות הקלוקלת הזו!

אינך הראשון שמכריז שצר עולמו כעולם נמלה. אתה מוזמן לעבור לערך אחר. אפילו לאתר אחר שבו לא תושפע מ"התרבות הקלוקלת הזו" (אני רק מקווה שתיוותר בידך מספיק תרבות). ‏odedee שיחה 10:08, 25 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

הרבה דברים חשובים לגבי הציור של אולימפיה לא רשמתם :[עריכת קוד מקור]

אולימפיה הייתה בעצם זונה , שכל גברי פריס הכירו , מנה צייר אותה בתנוחת ונוס פודיקה - ונוס -אלת האהבה , מה שהוא מנסה להעביר זה שהאהבה לא קיימת יותר , האהבה מופיעה בצורת זנות , ובכך להעביר מסר על החברה . יש כמה מאפיינים דיס-הרמוניים בציור שנועדו לחדד את המסר שלו : 1. המשרתת - זה לא שלא היו משרתות שחורות בתקופה זו , פשוט הן אף-פעם לא הופיעו בציורים , תמיד בציורים, גם המשרתות היו לבנות עור . 2. רוב הציורים באותה תקופה , היו נראים כמו חלונות , לחלקם הייתה אפילו צורה של עיגול , הדמויות בציור לא היו מיישרות עלינו מבט , וזה היה נראה כאילו אנחנו מתצפטים עליהן , בציור של אולימפיה , אולימפיה מיישרת מבט אל הצופה . 3. החתול השחור - חתול שחור הוא לא רק סמל לאי נאמנות ועצמאות , אלא גם סמל למיניות של האישה כדבר רע . 4. גם הצבעים לא הרמוניים - יש קונטרסט בין הצבעים הבהירים(אולימפיה , הסדינים הלבנים) ולבין הכהים (המשרתת , הרקע) . 5. גם הקומפוזיציה לא הרמונית במיוחד - בציור של טיציאן (ונוס מאורבינו) הקומפוזיציה היא פתוחה , העיין שלנו יכולה לטייל לה מחוץ לחדר שבו נמצאת ונוס , אבל בציור של אולימפיה הקומפוזיציה היא סגורה .