שיחה:אוניברסיטת ביר זית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זה ערך זה?[עריכת קוד מקור]

  1. אפילו בנושא הטרור (שלוקח יותר מדי מהערך) יש חוסרים מהותיים - לא כתוב כלום על האינתיפאדה הראשונה ועל השנייה
  2. אין שום דבר על הפעילות הפוליטית באוניברסיטה בזמן השלטון הירדני
  3. לא כתוב מי הקים את בית הספר ולמה הוא הפך לאוניברסיטה
  4. לא כתוב היכן האוניברסיטה בדיוק ממוקמת, מה ההשפעה על הסביבה, מה הגודל שלה (הפיזי ומספר התלמידים)
  5. מעבר לרשימה סתמית של פקולטות אין שום על מחקרים משמעותיים שפרסמה (היחידי שאני מכיר הוא על דיר יאסין, אבל אני בטוח שיש חשובים יותר)
  6. לא כתוב כלום על התלמידים, מאיפה הם באים, לאן הם הולכים וכנ"ל על המרצים

בקיצור, זה לא ערך על אוניברסיטה. טרול רפאים 21:35, 28 בספטמבר 2007 (IST)[תגובה]

זה אכן לא ערך ראוי על אוניברסיטה. האם היא האוני' מוכרת בעולם ותאריה מוכרים? אילו תחומים נלמדים בה? לכתוב שהיא חממה לטרור זה דמגוגי ושפל. אני מקווה מאוד שויקיפדיה לא תפרסם את הערך.

משתמש:דויד אלמוזנינו ראה רשימת תלמידים מאוניברסיטת ביר זית :

סטודנטים באוניברסיטה מילאו תפקידי הנהגה בזרוע הצבאית והיו אחראים לאלפי פיגועי טרור, ובהם פיגועי התאבדות רבים, מבין פעילי החמאס הבולטים שלמדו באוניברסיטת ביר זית יצוינו: יחיא עיאש, סלאח תלאחמה, עבד אל-מונעים אבו חמיד, ח'ליל שריף (מחבל מתאבד), מחמוד אבו שקרה, איימן חלאווה, דיא אל-טוויל (מחבל מתאבד), איהאב אבו סלים (מחבל מתאבד), ג'וואד סלמיה, איבראהים חאמד, מחמוד שריתח, איימן אבו ח'ליל, בילאל ברגותי, מוחמד דגלס, איחלאם תמימי, וליד אנג'אס, עימאד אל-שריף, אחמד אבו טה, וליד עבדה, עבד אל-רחמן כתאנה, מוחמד ברגותי, מוחמד קורעאן, עומראן מזלום, תאמר נידאל, רדוואן עמרו, ראמי ברגותי, עבדאללה ח'אלד, איימן ג'ראר, סדקי עבד אל-ראני, סאבר רמדאן, עלא רפרי, מוחמד שלש, מוסעב סרור, מוסעב ברארי, זכריה סמארה, תאמר ג'מאל, מוחמד ג'מאל, ג'יהאד כראג'ה, עאסם מובארכ, אחמד ענפאווי. אחדים מהם נשפטו לעשרות מאסרי עולם על שיגור מחבלים לבצע פיגועי התאבדות בערים בישראל. elmoznin 18:34, 23 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]