שיחה:איימון סאליבן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זמנים[עריכת קוד מקור]

יש להיזהר מלהפוך את הערך לאוסף טרחני של זמנים. יש להוסיף באופן סלקטיבי זמנים: לציין כמובן זמנים של שיאי עולם, ועוד זמנים שמעידים על מגמות (בגלל זה החזרתי חלקית את העריכה של BASWIM והבאתי את הזמנים באליפות אוסטרליה, כי ניתן מהם לראות השוואה לתקופות הקודמות). אבל אין טעם לציין את הזמן של משחה 4X100 בו הוא השתתף, ובוודאי לא את הזמנים שכל מיני יריבים קבעו במשחים. מי שרוצה יש את זה בהערות השוליים, ובערכים על התחרויות (און בערכים עליהם).

הוספה סיטונית של זמנים הופכת את הערך ללא קריא, ואני מתנגד לה. אותו דבר נכון גם בערך על ג'יימס מגנוסן, וערכים נוספים.

וכמו כן אני מתפלא על הקביעה שגיל 19 הוא לא גיל צעיר אלא גיל ממוצע לשחיינים. emanשיחה 12:56, 30 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

אני מסכים, גם באריק שנטו פירוט היתר הפריע לשתף הקריאה. עידושיחה 13:21, 30 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]
ממש לא מסכים. האם אתם מעלים בדעתכם לא לכתוב את תוצאת המשחק אלא רק את מספר הגולים שהנבחרת קבעה? מה ההבדל בין זה לתוצאה של מקום שני ושלישי ועוד כשמדובר באליפות עולם, אירופה או אולימפיאדה, נו באמת.

בערכים על טניסאים יש בצדק המון מידע, הרלוונטי למתעניינים, שפע של תוצאות ומשחקים ולא מדובר על וימבלדון או על גראנד סלאם, אלא על הרבה טורנירים פחות חשובים. אני לא מוצא שום הבדל בין טניסאים, כדורגלנים, אתלטים ושחיינים. המידע לא מפריע לשום דבר רק מוסיף. זה מאפשר להיכנס לעובי הקורה, למתעניינים. בספורט התוצאות, ההישגים, המיקום הם חשובים מאוד ומשקפים את האיכות והאווירה. התחרות היא יחסית.

לדוגמא על מידע שעמנואל בחר להשמיט:
א. סאליבן הפסיד למגנוסן שקבע את הישג השנה בעולם ולא סתם למישהו בסתם תוצאה, לולא היה אוסטרלי היה יכול בשקט להתמודד באליפות העולם ואולי לזכות במדלייה.
ב.לא ברור לי איך התוצאה של משחה שליחים לא רלוונטית לשחיין שהוא חלק ממנה שותף מלא, נניח שיא עולם שיא אירופה סתם שיא של מדינה או לחילופין תוצאה לא טובה, ממש גרועה. זה כאילו נכתוב אך ורק על הסלים שקבע כדורסלן פלוני ללא התייחסות לתוצאת המשחק.
ג. גיל 19 אולי זה צעיר אך לא בשחייה, זה ממש לא משהו. פלפס כבר בגיל 16 היה אלוף עולם טיי וואן פארק היה אלוף עולם בגיל 18. דניאל גיורטה כבר בגיל 15 היה סגן אלוף אולימפי ובגיל 19 אלוף עולם ועוד ועוד BAswim - שיחה 14:18, 30 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

כל אלה שחיינים גדולים וזה בהחלט גיל צעיר בהשוואה לגיל הממוצע של אלוף עולם. בכל מקרה, לפי הערך אודותיו הוא כבר בן 20. דניאל ב. תרמו ערך 20:38, 30 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]
דניאל עשית סטטיסטיקה? סקר?

זה רק חלק, ולא כתבתי את כל אלו שהם בגיל 19 BAswim - שיחה 21:13, 30 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

כולם שחיינים גדולים שהגיעו לשיאם אחרי הגיל המדובר. כל אליפות יש 15-30 אלופי עולם (גברים, כולל שליחים). הרבה יותר מכמות האנשים שציינת פה. אני מוכן לשים את כספי על כך שהן החציון והן הממוצע עומדים על 22-23 לכל הפחות, עם נטייה לעלות בשנים האחרונות. אלוף בגיל 20 ומטה הוא אכן מאורע ראוי לציון. דניאל ב. תרמו ערך 23:28, 30 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]
רוצה לעשות בדיקה? קח את רשימת זוכי המדליות (או אפילו רק זוכי הזהב) באליפות האחרונה (או כל אליפות אחרת), ראה מה הגיל של כל אחד, ואז מזה יהיה אפשר לחשב ממוצע, סטיית תקן, ואפילו לעשות טבלה וגרף של כל גיל כמה שחיינים זוכי מדליות יש ממנו. emanשיחה 01:58, 31 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:14, 16 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]