שיחה:איירון מיידן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

היי מטאל-ויקי. ערך מרשים ביותר, אבל:

  • איירון מיידן היא הלהקה המצליחה ביותר בעולם? מה עם הביטלס? הם מכרו מיליארד עותקים מאלבומיהם, פי עשרה מהבתולה; זה מצוין בספר השיאים של גינס.
  • המילים "מוערך" ו"אהוב" מוזכרים במאמר עשרות פעמים. לא כל אלבום או שיר יכול להיות "מהמוערכים ביותר"...
  • באופן כללי עולה מן המאמר ניחוח חזק של הערצה, דבר שיש להימנע ממנו באנציקלופדיה. לדעתי מחיקת מחצית משמות התואר במאמר תביא לשיפור משמעותי.
  • אני לא מבין גדול במוסיקולוגיה, אבל האם ייתכן שקולו של ברוס הוא "עמוק" ו"דק וגבוה" בעת ובעונה אחת?
  • יש במאמר חזרות רבות על פרטים. זה מתיש. כתבת פעמיים על פירוש השיר Run to the Hills, על המופע באנגליה, על הסגנון של ברוס בהשוואה לסגנון של דיאנו וכו' וכו'.
  • "במופע בריו ניגנה הלהקה ממיטב להיטיה, והקהל הגיב בתשואות". זה מתאר, לדעתי, את כל המופעים בעולם, לא?
  • האם באמת צריך קישור לאדי? גם אם אתה מתכוון לכתוב עליו ערך בעצמך, מה תכתוב שלא נאמר כבר במאמר זה?
  • מה עם האלבום האהוב עליי, "הבן השביעי"?! :-)

--Pixie 00:00, 3 פבר' 2005 (UTC)

מה שלומך, פיקסי
אתה יודע, כל פעם אני משתכנע כמה שלשונית השיחה היא רעיון ממש טוב ושימושי. אני עבדתי הרבה על המאמר, והייתי בטוח שהוא מושלם, והנה, אתה בא בא ומאיר את עיניי בכמה וכמה נקודות.
  • בקשר להצלחתה ההיסטורית של איירון, זהו לא פרי דמיוני. אני קראתי את זה באיזה עיתון, כשעוד לא הכרתי בכלל את הלהקה. אם אתה בטוח שבספר השיאים של גינס כתוב אחרת, אני מיד אמחוק את הטעות.
  • מן הסתם אני ציינתי את הבולטים ביותר ולא את כולם, כך שזה דווקא הגיוני שהמלים "אהוב ומוערך" מופיעות כמה וכמה פעמים, אבל אני אצמצם.
  • בעניין ההערצה, אני תארתי לעצמי שתהיה הבעיה הזאת, והשתדלתי באמת לצמצם בשמות התואר. (תאמין לי שהמאמר המקורי הרבה יותר גרוע ושכבר צנזרתי הרבה). אבל אני לא אובייקטיבי, לכן טוב שאתה אומר לי. אני אצמצם עוד.
  • בעניין הקול של ברוס, בוודאי, זה לא סותר. אתה הרי מכיר את איירון, אתה לא מסכים איתי? עמוק זה לא אומר עבה
  • בעניין החזרות. הפירוש של השיר וההופעה באנגליה מופיעים פעמיים, פעם אחת בהקדמה על הופעות, ופעם שנייה בפירוט על ההופעה עצמה. בעיקרון, כך אמור להיראות מאמר: נקודות עיקריות בהקדמה ופירוט בפסקה הרלוונטית. יכול להיות שהפעם זה מיותר, אני אעבור על זה שוב. בעניין ההשוואה בין דיאנו לדיקינסון, אני באמת אבדוק את זה, לא חשבתי על זה.
  • בעניין המשפט בקשר להופעה, אתה צודק ב100%, אני אמחוק את המשפט.
  • בעניין אדי. תארתי לעצמי שתבוא השאלה. הסיבה שהחלטתי לעשות קישור לערך זה היא, שבאנגלית יש אכן מאמר שלם על אדי! אני לא מתכוון לכתוב אותו, אך באופן תיאורטי, אפשר לכתוב מאמר כזה. אם האמריקאים יכולים להרשות לעצמם, גם אנחנו.
  • בעניין הבן השביעי. אם תשים לב, אני לא פרטתי על כל האלבומים, אלא רק על אלה שמהווים נקודת ציון, שיש בהם משהו מיוחד. כמובן שהאלבום מופיע בדיסקוגרפיה, אך האם יש בו משהו שראוי לאזכור מיוחד? אני למשל מאוד מאוד אוהב את "היכנשהו בזמן" ואת האחרון, "ריקוד המוות". אך מעבר לזה שהם יפים, אין בהם שום דבר מיוחד, על כן לא פרטתי עליהם.

אני מתכוון בקרוב לעבור שוב על המאמר ולעשות את התיקונים שאמרתי. אחרי שאני אעשה את זה, אני אשמח אם תעבור עליו שוב ותגיב, ואם עדיין הוא לא יהיה מושלם, אל תהסס להגיד לי.:)--Metal-wikiped 12:09, 3 פבר' 2005 (UTC)

נ"ב איך אתה עושה את הקו הקטן שמשמש כאף בסמיילי?


היי מטאל-ויקי...

  • כן, אני משוכנע לחלוטין שהביטלס הצליחו יותר ממיידן.
  • אדי: טוב, זהו לא המאמר היחידי בויקי עם קישורים אדומים, כמובן, אבל המדיניות שלי היא להימנע כמה שאפשר, במיוחד עם ערכים שהסיכוי (או הצורך) לכתיבתם אפסי.
  • אם אני לא טועה, "הבן השביעי" היה האלבום המצליח ביותר שלהם אחרי "פחד מהחושך", אז אולי שווה להזכיר. אולי כדאי לצמצם את תיאור האלבומים שהזכרת לטובת תיאורים קצרים לכל האלבומים, זאת משני טעמים: 1) המאמר בין כה וכה ארוך, מושקע ומקיף ביותר, ולכן זה נראה קצת תמוה שהכותב "התעצל" לדבר על חמישה אלבומים בקריירת הלהקה, 2) התיאורים הקיימים ארוכים מדי ולעתים חוזרים על עצמם, כפי שציינתי.
  • אם אנחנו כבר בויקי העברית, כדאי להזכיר את ההופעה בארץ!
  • כדאי לציין: The Rime of the Ancient Mariner מבוסס על שיר מאת המשורר סמיואל טיילור קולרידג', והוא היה שיר מפורסם ביותר שנים ארוכות לפני שברוס וסטיב נולדו.
  • כדאי לוותר על ההצהרה, "קצרה היריעה מלהכיל היסטוריה מפורטת של הלהקה". ראית פעם משפט כזה באנציקלופדיה? צריך להקנות נופך מקצועי ולא להודות ב"כשלים" אפשריים. אפשר למתן ולכתוב, "ללהקה היסטוריה ארוכה ורבת אירועים; נתמקד בחשובים שבהם:" או משהו כזה.
  • ליריקה: לדעתי חלק נכבד ביותר מהליריקה של הבתולה הוא נושאים מיתולוגיים והיסטוריה. "אלכסנדר הגדול", "איקרוס", "הבן השביעי", "טרנסילווניה", "ג'ינגיס חאן", "חיפוש אחר אש"... והרשימה עוד ארוכה. אנא הוסף זאת; "דברים איומים, מוות ומלחמות" זה תיאור חלקי מאוד. יש גם מקום לציין את "האסיר", המבוסס על סדרת הטלוויזיה, ו"To Tame A Land" המבוסס על ספר המדע-הבדיוני "חולית".
  • הדוגמא הטובה ביותר שמצאתי במאמר לחזרה מיותרת: "היצירה האינסטרומנטאלית Transylvania שונה, מטבע הדברים, משאר השירים בהיותה חסרת מלים. יצירה זו, אם כן, היא חסרת תוכן מלולי ומהווה...". אתה מציין 3 פעמים את חוסר המילים. יש להשאיר רק אזכור אחד.
  • גם כדאי לציין: השיר "Afraid to Shoot Strangers" מתייחס ספציפית למלחמת המפרץ.
  • שים לב לאופן בו אתה מתאר שירים: כמעט תמיד אתה כותב "עצוב" או "שמח/עליז". זה קצת פשטני. זה מזכיר לי את ה"נגינה חסרת הרגש" במאמר על הגיטרה החשמלית. כאמור, עדיף להימנע מתוויות כל כך מוגדרות, ולתת לקורא להחליט אחרי שישמע בעצמו. כדאי גם לגוון במילים (מלנכולי, נוגה); במילה "עליז" לא הייתי משתמש לתיאור אף שיר של איירון מיידן...
  • האף של החיוכון הוא פשוט מקף, כמו במילה תל-אביב...!

המשך לקבל את הביקורת בצורה האצילית בה אתה נוהג (רק אל תעבור עכשיו על המאמרים שלי לחפש טעויות...) ואני מחכה בקוצר רוח למאמר הבא שלך (לא בשביל לקטול!). המשך שת"פ פורה... --Pixie 15:52, 3 פבר' 2005 (UTC)

שלום מטאל ויקי .. אני שמח לראות שישנם עוד חובבי מטאל בקהילת הויקיפדיה קראתי מעט ממאמריך בעיקר על דרים תיאטר ואיירון ומאוד נהנתי מהם בעיקר בשל העבודה הרבה וההשקעה שבודאי ניכרת בגוף המאמרים וכן בשל הרוח החדשה במאמרים הלעיתים "משעממים" בויקי. בכל מקרה רק רציתי לחזק את ידך ,המשך כך ואני בטוח שאני יהנה משאר מאמריך בקרוב בברכה Shayakir 18:00, 3 פבר' 2005 (UTC)

תודה רבה רבה לך! נעים מאוד לשמוע מדי פעם הערות כאלה, אך עליי לציין שהמאמר על דרים ת'יאטר אינו שלי. בכל מקרה, אתה מוזמן לקרוא מאמרים נוספים שלי, ושוב תודה על הפידבק:)--Metal-wikiped 20:40, 3 פבר' 2005 (UTC)

נכון ש beast זה בהמה, אבל הכוונה לשטן, גם כתרגום מילולי. 666 הוא המספר של השטן, וזו לא המצאה של איירון מיידן. גם בשיר מלון קליפורניה, בשורתו האחרונה נאמר: they just can't kill the beast. הכוונה היא לשטן ולא לבהמה משום סוג שהוא. משתמש:dudutal

מספר הערות חשובות:

  • סיימתי לערוך את המאמר
  • Pixie, אתה מוזמן לעבור עליו ולחוות דעתך
  • האם מישהו יודע איך לעשות שרשימת גרסאות הכיסוי בסוף המאמר תיראה נורמאלית, ולא כמו שהיא נראית? (זה צריך להיות משמאל לימין)
  • אם מישהו היה בהופעה של איירון בארץ, או שהוא יודע עליה מספיק (אם אני לא טועה, היו 3 כאלה), מוזמן לכתוב על כך.
  • לדודוטל, אני יודע שהכוונה היא לשטן, וזה גם מצוין בפירוש במאמר, אך העדפתי את התרגום המילולי. חוץ מזה, באוסף The Best of the Beast, הכוונה היא לא בהכרח ל"המיטב של השטן", אלא יכול להיות גם "המיטב של הבהמה".
  • אני אאלץ להיעדר מהויקיפדיה בשבועות הקרובים, לכן לא אוכיל להגיב בינתיים על הערות החל ממחר.--Metal-wikiped 18:49, 5 פבר' 2005 (UTC)

בעת קריאת הערך הפריע לי המושג "המספר של הבהמה", שהוא בעיני תרגום גרוע במיוחד, ושיניתי אותו ל"המספר של המפלצת", שמתקרב אל השטן, אבל לא נוקב בשמו. דוד שי 11:21, 12 פבר' 2005 (UTC)

כל הכבוד לקקון על תבנית "איירון מיידן" ועל התמונה של דיאנו--Metal-wikiped 16:04, 27 פברואר 2006 (UTC)

לויקי-מטאל,

אני חייב לציין, שעשית עבודה נפלאה על הערך. הערה אחת- כדאי לציין שהיו 3 הופעות בישראל - ירושלים, חיפה ותל-אביב (בסדר הזה - אני זוכר, כי הייתי בכל ההופעות). בנוסף, זו הייתה הפעם הראשונה של IRON MAIDEN בישראל (והיחידה), כאשר ההופעות בישראל פתחו את ה- X-FACTOR TOUR העולמי. Greemland 19:08, 3 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

תודה רבה על המחמאה! בעניין ההופעות בישראל- אתה מוזמן להוסיף את המידע החסר.--Metal-wikiped 12:56, 12 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

הערה קטנה[עריכת קוד מקור]

הערך על איירון מיידן מעולה לדעתי...כל הכבוד Metal-Wikiped. אבל לאחרונה יצא אלבום חדש למיידן A Matter Of Life and Death, בינתיים הוא לא זוכה בכלל לסיקור, או אפילו איזכור קטן בעמוד המרשים הזה, ועוד לפניו יצא סינגל (בערך שבוע לפני האלבום)...אז הנה שני דברים שאמורים להיות כאן...--First Born 22:37, 24 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

  • לבושתי אציין, כי עוד לא שמעתי את האלבום החדש, כך שאני לא יכול לכתוב סיקור אומנותי. זה שאין אפילו אזכור- זה לא נכון, הוא מוזכר, כמובן, בדיסקוגרפיה. אחרי שאשמע את האלבום, אוסיף גם סיקור אומנותי. כמובן שלא צריך לחכות לי, ואם אתה או מישהו אחר שמע את האלבום ויכול לכתוב שתיים-שלוש שורות על סגנון האלבום ועל מאפייניו לעומת קודמיו- תפאדל.
  • בעניין הסינגל. כמו שאתה רואה, לא רק הסינגל האחרון לא מוזכר, אלא למעשה אף סינגל אינו מוזכר. אני אישית חושב שאין שום משמעות להצגת רשימה של סינגלים. אם אתה חושב אחרת, ולדעתך כן צריך רשימה כזאת, כמו שיש בהרבה ערכים אחרים- אתה מוזמן להרכיב אותה.
  • תודה רבה על הביקורת המחמיאה.--Metalholic 18:36, 25 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

באנגלית, Murray מבוטא: מאריי (עם א') ולא מוריי (עם ו'). סתם הערה... לא רוצה להשמע קטנוני. פשוט חשוב אולי שהערך יהיה מדוייק כמה שיותר, לא? בכל אופן כל הכבוד על ההשקעה בערך הזה. עוד לא קראתי את כולו אך אעשה זאת בהקדם ואשמח להוסיף ולשפר אם ניתן. תעלו את המגהצים (up the irons)! Erezmaiden (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

לא לפי מילון מיריים--וובסטר[1] ושני המילונים של dictionary.com‏[2]. המתעתקשיחה 01:10, 4 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

לא אתווכח עם מילונים אך מיידן בעצמם מבטאים זאת כך. כך גם לגבי קלייב בר. כך שמעתי בהופעות שלהם, כאשר פול הציג את חברי הלהקה.Erezmaiden - שיחה 21:30, 14 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

בקשר לMATTER OF LIFE AND DEATH[עריכת קוד מקור]

צריך להרחיב עליו את הנושא.. מה שאפשר לרשום בינתיים: ההצלחה המסחרית שלו. על העטיפה. איזה שירים יצאו כסינגלים: The Reincarnation of Benjamin Breeg" "Different World"

על הביקורות החיוביות שהוא קיבל.. אפש לרשום הרבה

השיר mother russia מ-No Prayer For Dying בכלל לא מפאר את עוצמתה של בריה"מ, אלא את גדולתה של רוסיה האימפריאליסטית בתקופת הצארים, לפני בוא הקומוניזם... אין בשיר בכלל איזכור לבריה"ם, אלא רק לחופש שבא עם הנפילה של בריה"ם, ושכעת הארץ יכול לחזור כביכול לימי הזוהר שהיו לה בעבר.

שירים חשובים?![עריכת קוד מקור]

  1. אני חושב שזה דיי סוביקטיבי להגדיר שירים בתור "חשובים", מן הראוי יהיה להגדיר מה הופך את אותם שירים "חשובים" ל"חשובים". ואם לא יהיה רשום מדוע הם חשובים זאת קטגוריה מיותרת בערך.
  1. בנוסף ארצה להוסיף שהסיבה העיקרית (לפחות בעיני) ש- BRAVE NEW WORLD "לא זכה להצלחה שלה זכו האלבומים משנות השמונים." היא התפתחות האינטרנט ושיתוף הקבצים. מהאנשים שיצא לי לדברים איתם (ויש לא מעט כאלה) רובם ככולם רואים ב BRAVE NEW WORLD כאלבום הראשון או השני ל SEVENTH.

Helios - שיחה 23:20, 17 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

פסקת "שירים חשובים"[עריכת קוד מקור]

הסרתיה מהערך. אינה תורמת שום מידע שהוא. אני מוסיפה למטה את הפסקה כמו שהייתה בגוף הערך. ליאהשיחה 20:02, 20 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

  • Remember Tomorrow, השיר השני ב-Iron Maiden, יצא ב-1980.
  • Phantom Of The Opera, השיר החמישי ב-Iron Maiden, יצא ב-1980.
  • Running Free, השיר השלישי ב-Iron Maiden, יצא ב-1980.
  • Killers, השיר השביעי ב-Killers, יצא ב-1981.
  • Children Of The Damned, השיר השני ב-The Number Of The Beast, יצא ב-1982.
  • The Number Of The Beast, השיר החמישי ב-The Number Of The Beast, יצא ב-1982.
  • Run To The Hills, השיר השישי ב-The Number Of The Beast, יצא ב-1982.
  • Hallowed Be Thy Name, השיר התשיעי ב-The Number Of The Beast, יצא ב-1982.
  • Where Eagles Dare, השיר הראשון ב-Piece Of Mind, יצא ב-1983.
  • Flight Of Icarus, השיר השלישי ב-Piece of Mind, יצא ב-1983.
  • Die With Your Boots On, השיר הרביעי ב-Piece of Mind, יצא ב-1983.
  • The Trooper, השיר החמישי ב-Piece of Mind, יצא ב-1983.
  • To Tame A Land, השיר התשיעי ב-Piece of Mind, יצא ב-1983.
  • Aces High, השיר הראשון ב-Powerslave, יצא ב-1984.
  • 2 Minutes To Midnight, השיר השני ב-Powerslave, יצא ב-1984.
  • Powerslave, השיר השביעי ב-Powerslave, יצא ב-1984.
  • Rime Of The Ancient Mariner, השיר השמיני ב-Powerslave, יצא ב-1984.
  • Wasted Years, השיר השני ב-Somewhere In Time, יצא ב-1986.
  • Alexander The Great, השיר השמיני ב-Somewhere In Time, יצא ב-1986.
  • Seventh Son Of A Seventh Son, השיר החמישי ב-Seventh Son Of A Seventh Son, יצא ב-1988.
  • Bring Your Daughter To The Slaughter, השיר התשיעי ב-No Prayer For The Dying, יצא ב-1990.
  • Afraid To Shoot Strangers, השיר השלישי ב-Fear Of The Dark, יצא ב-1992.
  • Fear Of The Dark, שיר מספר 12 ב-Fear Of The Dark, יצא ב-1992.
  • Man On The Edge,השיר השלישי ב- The X Factor יצא ב-1995.
  • Lord Of The Flies, השיר השני ב-The X Factor יצא ב-1995.
  • The Wicker Man, השיר הראשון ב-Brave New World, יצא בשנת 2000.
  • Brave New World, השיר השלישי ב-Brave New World, יצא בשנת 2000.
  • No More Lies, השיר השלישי ב-Dance Of Death, יצא ב-2003.
  • Dance Of Death, השיר החמישי ב-Dance Of Death, יצא ב-2003.

קצת מייקאובר[עריכת קוד מקור]

ביצעתי הגהה לערך, הסרתי את תמונתו של דיאנו (שנראה כי היא שייכת לערך משלו ולא של להקה), שיפרתי את מבנה הערך שיידמה למקבילו בערך האנגלי, הוספתי הערת שוליים. בכללי, יש עדיין בעיית NPOV (כלומר, חסרה נקודת מבט נייטרלית ושאינה נקודת מבטו של מעריץ אדוק/מאוכזב מדי), כשם שהיא מצויה עדיין בערך דרים ת'יאטר, למשל. אין לי מושג כיצד הוא הגיע לרמת מומלץ, אך בכל אופן, עשיתי כמיטב יכולתי. Arimis - שיחה 00:13, 20 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

הצבעה על הסרת/השארת ההמלצה[עריכת קוד מקור]

הצבעה על הסרת/השארת ההמלצה מתקיימת כאן. לעיון הויקיפדים. ‏Danny-w00:36, 3 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]


הועבר מהדף ויקיפדיה:איך להקים אסם/רענון רשימת המומלצים/2005א
Ori‏ • PTT01:30, 15 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

ההמלצה הוסרה

תבנית דרוש שכתוב[עריכת קוד מקור]

כתוב שאחד המאפיינים של המוזיקה של איירון הוא שירתו של דיקנסון ב"סולם השישי". למישהו יש מושג למה הכוונה? אולי לסולם פנטטוני? זה נראה כמו איזה תרגום צולע למושג מוכר במוזיקה.. אם כן כדאי להחזיר למושג באנגלית, ככה זה לא מובן. נראה לכם שצריך לשים תבנית דרוש שיכתוב? כי הערך חייב שיכתוב קטן יש פה מלא דעות אובייקטיביות וזה נראה כאילו מעריץ כתב את זה. Revolution 9 21:07, 18 במאי 2010 (IDT)

תבנית הלשכתוב[עריכת קוד מקור]

מישהו יכול להצביע היכן קיימות הבעיות של "חלק מהערך כתוב ככתב הערצה"? למעט מספר משפטים בפסקה של "מוזיקה, ליריקה ושירה" היכן יש עוד משפטים לא נייטרלים? SharpImpact‏ • What's The Price of a Mile?‏ • 17:40, 16 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

כן. כמה דוגמאות מייצגות:
"במהלך שלושה עשורים של יצירה כבשה להקה זו את הגלובוס עם יצירות מופת עמוקות ודמות השלד המצויר הידוע בשם אדי..." (פסקה שנייה)
"שתי להקות אלה, ביחד עם סאבת', היו מלהקות המטאל הראשונות בהיסטוריה שהצמיחו את סגנון המטאל הקלאסי בבריטניה ובעולם..."
"יש הטוענים[דרוש מקור] כי היצירה של איירון מיידן משקפת בתוכה את כל מה שהיה בהתפתחות הרוק לפניה, ואת כל מה שהיה עד כה אחריה." (מוזיקה, ליריקה ושירה)
"הלהקה ידועה בהופעותיה המרהיבות וחסרות התקדים וביצוב הבמה, וכל סיבוב הופעות התאפיין בנושא, תוכן ותכלית שונים. חברי הלהקה אנרגטיים בזמן ההופעה ופעילים על הבמה תוך כדי נגינתם." (הופעות)
בברכה, איתמר ק. - שיחה 18:19, 17 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

פסקת "הופעות"[עריכת קוד מקור]

אינה תורמת שום מידע ולכן אני מסיר אותה מהערך. להלן הפסקה במידה וירצו להוסיף אותה חזרה:

בניגוד ללהקות רוק אחרות, איירון מיידן כמעט ולא נראתה על מסכי הטלוויזיה. למרות זאת היקף מכירותיה לא נפל מהיקף מכירותיהן של להקות רוק אחרות שכן הופיעו בה ללא הרף באותה תקופה (למשל, גלאם מטאל)[דרוש מקור]. הלהקה ידועה בהופעותיה המרהיבות וחסרות התקדים ובעיצוב הבמה, וכל סיבוב הופעות התאפיין בנושא, תוכן ותכלית שונים. חברי הלהקה פעילים מאוד על הבמה תוך כדי נגינתם ולכן הם נחשבים כמי שנותנים את כל כולם לקהל במהלך ההופעה. שתי הופעות מאוד מפורסמות של הלהקה התרחשו באנגליה ב-1992 ובברזיל ב-2001, כאשר באחרונה נכחו למעלה מרבע מיליון בני אדם[דרוש מקור].

SharpImpact‏ • What's The Price of a Mile?‏ • 14:40, 24 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

לדעתי יש בה דווקא מידע מועיל לקורא הערך - ככל שאכן יגובה במקורות. ALC • כ"ה באלול ה'תשע"א • 14:52, 24 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
אוקיי, אני אתן את דעתי על כל שורה בפסקה: לגבי מסכי הטלוויזיה, אומנם ביחס לגלאם מטאל באותה תקופה היא לא נראתה על הטלוויזיה - אבל ביחס לשאר סגנונות המטאל היא הייתה סטנדרטית. בנוסף לזה, את ההופעה בריו ב-1985 שידרו בטלוויזיה בדרום אמריקה וזה מה שהפך את איירון מיידן למה שהיא היום באמריקה הלטינית (ברוס דיקנסון אמר שאחרי ההופעה זאת "suddenly all South America know maiden") ולכן המשפט הזה רחוק מלהיות מדויק. לגבי ההופעות המרהיבות - אני מסכים, אבל צריך לנסח זאת בדרך שונה ולדעתי זה לא פרט מאוד חשוב ("עיצוב הבמה", "תוכן תכלית ונושא" - נכון לכל להקה שיוצאת לסיבוב הופעות). ולגבי ההופעות בדונינגטון ובריו, המידע עליהם נמצא בחלק של ההיסטוריה ולכן מדובר בכפילות מידע. SharpImpact‏ • What's The Price of a Mile?‏ • 15:46, 24 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

"מספר פעמים *דחופות*"?! אני די בטוח שהכוונה היא "תכופות". נא לתקן! איציק 17:49, 26 באפריל 2013 (IDT)

תוקן. אגב, אין צורך לפתוח דיון במקרים כאלה. אפשר, ואף רצוי, לתקן מיד וללא דיון. עמרישיחה 09:45, 26 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]