שיחה:אינטליגנציה מלאכותית (סרט)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תוכן שהיה קיים והורד באופן זמני או סופי[עריכת קוד מקור]

דייוויד עובר קונפליקטים רבים בדרכו. להלן המרכזיים שבהם: קונפליקט מס' 1 – דייוויד עומד מול כפילו: דייוויד רואה כפיל שלו הטוען כי הוא עצמו דייוויד, הוא חש את זהותו מאויימת מפני אותו כפיל, ומכאן החשש שאם זהותו שלו בסכנה,הזהות שלו כבנה של מוניקה תגנב גם כן! הפתרון: להרוס אותו בעזרת מנורה וזאת על מנת להגדיר את עצמו כאחד ויחיד "היא שלי, ואני היחיד, אני דייוויד, אני מיוחד".

קונפליקט מס' 2 – דייוויד מול פרופסור הובי: דייוויד נתקל בפרופסור הובי שמנפץ לו את אותה האשליה שבנה לדייוויד ד"ר ידע על הפיה הכחולה שמסוגלת להפכו לילד אמיתי, אומר לו כי הוריו (הביולוגיים) הם בעצם צוות טכני (ביו-טכנולוגיים), מספר לו איך הוא נולד (נוצר) ובעצם מחזק את העובדה כי הוא אינו יכול להיות ילד אמיתי וכי הוא אינו יחיד במינו אלא הראשון במינו.

פתרון עדיין לא נמצא כאן מכיוון שזוהי התחלת המשבר של דייוויד לפני הפתרון של הקפיצה לים בחיפוש אחר הפיה הכחולה. הוא מתהלך במחסן ומגלה עשרות אנדראוידים הקרואים "דייוויד", תוחב ראשו לתוך "מסכת מכא" בתהליכי הכנה ורואה "דרך עיניו" את הציפור עליה דיבר בתחילת הסרט כעל האובייקט הראשון שראה שהוא בעצם פסל אדם פרוס ידיים.

קונפליקט מס' 3 - דייוויד מול עצמו: קונפליקט זה הוא פנימי ומתעכב על הפתרון למצב שאליו נקלע דייוויד; מי יהפכו לילד אמיתי על מנת שאמו תוכל לאהוב אותו? האם קיימת הפייה הכחולה? האם להקשיב לד"ר ידע או שמא להקשיב לפרופסור הובי? על כן מתחיל להרהר ומגיע לבלבול עמוק הפתרון: דיייויד מחליט ללכת בעקבות אחר החשיבה הספונטנית שלו (בלשון פרופסור הובי) ולתור אחר הפיה הכחולה – בים!

הצורך לשכתב כמעט ירד[עריכת קוד מקור]

כמעט